EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

תמי אולמן 9: חוזרת לייצג מחבלים הלקוח שלה ד”ר וליד בשיר הצית 7 שריפות בכרמל ולטענתה נפלה לו סיגריה בטעות

תמי אולמן אני אוהבת לייצג נוחבות זה כייף זה סטימולציה

עו”ד תמי אולמן מאוד כועסת שכותבים עליה שהיא מייצגת מחבלים.  היא מתפוצצת מזה.  זה פוגע לה במוניטין המזויף שהיא רוצה ליצור שהיא פטריוטית.  היא גם תובעת תביעות השתקה את מי שכותב עליה שהיא נהנית לייצג מחבלים.

 

 

תמי אולמן מפגינה עם השפחות נגד בית הדין הרבני בחיפה
תמי אולמן מפגינה עם השפחות נגד בית הדין הרבני בחיפה

בתמונה:  הבונוס שמקבלים הלקוחות של תמי אולמן ושאדי סארוג’י 72 בתולות

 

תמי אולמן מסדרת צ'ופר ללקוחות המחבלים שלה 72 בתולות
תמי אולמן מסדרת צ’ופר ללקוחות המחבלים שלה 72 בתולות 72 בתולות

 

והנה שוב היא חוזרת לסורה, 23/9/2024 והיא חוזרת לייצג מחבלים.  וזאת יו”ר לשכת עוה”ד חיפה, והעובד שלה שאדי סרוג’י הוא יו”ר וועד האתיקה של חיפה.  מה לעשות מחבלים זה כסף טוב ואיזה עו”ד לא רוצה בוכטה????  אלא מאי?  היא התראיינה ואמרה שהיא מבינה לליבם ומזדהה איתם.

 

 

 

 

 

 

הנה פה תמי אולמן עם השפחות של “בונות אלטרנטיבה” 18/7/2023 מתלוננת שהרבנים הם כמו איראן, פוגעים בנשים….

 

ראו כתבה בוואלה של יואב איתיאל פורסם 21/9/2024

 

פרסום ראשון: החשוד בגל ההצתות ביערות הכרמל – רופא מחיפה

הרופא, ד”ר וליד בשיר בן ה-60, רופא משפחה שבמקורו הוא מכפר כאבול בגליל והמתגורר בכרמל, הועבר לתחנה, נחקר, והיום הובא לבית משפט השלום בחיפה. על פי החשד, אחראי לסדרת ההצתות בכרמל בכמה מועדים. מעצרו הוארך, והוא יישלח לבחינה אצל הפסיכיאטר המחוזי

 

פרסום ראשון: שוטרי תחנת נשר ניהלו אתמול מצוד אחר חשוד בסדרת הצתות שגרמו לשריפות ב-7 מוקדים ביערות הכרמל. הם ביצעו סריקות וסגירות ומחסומים, במהלכם התקבל דיווח אודות רכב חשוד שנראה עוזב את רכס הכרמל, השוטרים ביצעו סגירה בכיוון נסיעתו ולאחר מעצרו חשפו ברכבו ממצאים הקושרים אותו לאירוע. ההפתעה הייתה לכשחשפו את זהותו של החשוד שלכדו, שהתברר כרופא ותיק, תושב חיפה.

הרופא, ד”ר וליד בשיר בן ה-60, רופא משפחה שבמקורו הוא מכפר כאבול בגליל והמתגורר בכרמל, הועבר לתחנה, נחקר, והיום הובא לבית משפט השלום בחיפה, שם ביקשה המשטרה את הארכת מעצרו ב-7 ימים. בהסכמה בין נציג המשטרה והסניגור עו”ד שאדי סרוגי’, המייצג עם עו”ד תמי אולמן את הרופא, האריך השופט לירן חיים את מעצרו ב-4 ימים, והורה כי הפסיכיאטר המחוזי יבחן אותו כדי לקבוע באם יש צורך בהסתכלות.

אתמול צוותי כבאים רבים מתחנת חיפה, בסיוע פקחי רשות הטבע והגנים ומוקד השליטה של שב”ס בבית הסוהר דמון עסקו שעות ארוכות בכיבוי מספר מוקדי השריפה שהתפתחו במספר אזורים בפארק הכרמל. רשף יובל ברק מפקד אשכול רכס הכרמל מסר כי “ערנות גבוהה יחד עם תגובה מהירה הביאו לשליטה מהירה, בלימת ההתפשטות ונזק נוסף. שיתוף הפעולה בין הגופים השונים מוכיח עצמו כהצלחה בשגרה ובחירום, ותורם לשמירה על הטבע והסביבה”.

המשטרה חושדת כי בשיר עומד מאחורי הצתות נוספות, בין היתר סדרת הצתות בארבעה מוקדים שגרמה לשריפות בפארק בכרמל ביום ראשון ואולי גם במועדים קודמים. החקירה נמשכת.

צפו בתמי אולמן מלקקת ישבן לגדול תופרי התיקים עמית איסמן.

https://news.walla.co.il/item/3692772

18/11/2021 תמי אולמן מלקקת לעמית איסמן בישבנו.  מנסה להציג אותו כאדם צנוע.  טוענת שהוא כשרוני ומוכשר, מקצועי, מוסרי ועם חוש הומור.  הפרקליטה היוצאת לילי בורישנסקי סימנה אותו כ”היורש”.  הוא הטוב מכולם.  לדבריה כשהיו ארגזים של חומרי חקירה, הוא ידע כל פרט.

Views: 86

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מכירים את האישה הזאת? פנו אלינו - סודיות מובטחת.



אנא עזרו לעדנה

This will close in 25 seconds