EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הרשמת אלה פטל מנצרת יום יבוא ונעמיד אותך לדין בשל הפרת זכויות אדם בניגוד לאמנה עליה חתומה מדינת ישראל

 

הרשמת אלה פטל מנצרת יום יבוא ונעמיד אותך לדין מחוץ לגבולות מדינת ישראל בפני טריבונל חיצוני בשל הפרת זכויות אדם בניגוד לאמנה בדבר זכויות האדם עליה חתומה מדינת ישראל. אם את חושבת שמדינת ישראל תגן עליך יש לי חדשות בשבילך הם בוגדניים לא פחות ממך.

אבות יהודים נשלחים למאסר בשל חוב דמי זונות בניגוד להתחיבות מדינת ישראל לאו”ם, למרות שמדינת ישראל התחייבה וחתמה על האמנה לזכויות אדם האוסרת זאת. אם כך מדוע בכל זאת נשלחים אבות יהודים למאסר בשל חוב דמי זונות? בגלל שנאה, שנאת אדם, שנאה של המשטר הישראלי הציוני ליהודים כדת משה וישראל.

במדינת ישראל 2021 אין ליושביה זכויות אדם. זו עובדה מוגמרת. לא משנה אם אתה אזרח שומר חוק או עבריין, גבר או אישה, ילד או ילדה, קשיש או קשישה. במדינת ישראל הציונית אין מוסר וכשאין מוסר אין זכויות אדם.

בתמונה: כלא חרמון צלמון בצפון בו מענישים חייבי דמי זונות ועברינים אמיתיים

 

מדינת ישראל הפכה את האבות בישראל לקוקסינלים שבמקום לקבל כסף על זה שמזיינים אותם בתחת בלי ווזאלין, הם אלו שצריכים לשלם ללקוחות (הגרושות) והרבה. המוסר הכפול של הציוניים אמנם אוסר את הזנות בחוק אך מצד שני מדינת ישראל מתירה את הזנות בצורה של נישואים ואם ממש נדייק מעת הגירושין או הפירוד. בכדי להכשיר את השרץ הם עטפו אותו באריזת מתנה של טובת הילד למרות שללא ספק אבא עני רע לילדים, רע ליהודים אבל מצד שני טוב לשונאי ישראל, בראשם השופטים הארורים.

לחדשים שבניכם, מדינת ישראל הוקמה על ידי הציונים שבחרו להבדיל עצמם מיהודים תוך ניצול ציני ושימוש לרעה במושג ציונות (ציון=ירושלים). אלו הציונים דוגלים במדינת כל אזרחיה שאינה מדינה יהודית. הם למעשה אנטי יהודים. כך הם הצליחו לטמטם את המוח לכולנו לחשוב כי אנו אחים שעה שהם מתעבים אותנו הן במעשה והן בהתנהגות. עובדתית אין להם בעיה לירות בנו כפי שעשו בפרוץ מדינתם ועד היום כולל סחר בילדנו וכיוצא בזה. אלו אנחנו הטיפשים שלא מחזירים להם באותו המטבע כדי שלא נגיע למלחמת אחים. מלחמה שאנו היהודים כבר עשרות שנים פסיבים בה.

לכן כמו קופים (לפי התאוריה הרווחת) חלק גדול מכם מכנה עצמו בטעות ציוני וזאת רק בשל בורות עצומה שנכפתה עליכם בבתי הספר. אני אנטי ציוני אך יהודי בכל רמ”ח אברי ושס”ה גידי. שונא ציונות שהם ללא ספק האוייב האמיתי שלנו.

הפושעים האמיתיים האחראים לכך הם בתי המשפט הציוניים, אך לא רק, יש להם כמו לנאצים מסייעים, פרקליטות, משטרה, מחלקת הסייבר וחברי פרלמנט שהמכנה המשותף לכולם היא שנאת זכרים. משום מה כשהשנאה הופנתה אליהם בשנות ה 30 של המאה קודמת זה לא מצא חן בעיניהם. עד היום הם מתעבים את הסופר א.ה (זה שכתב את הספר הידוע מלחמתי או כפי שהוא מוכר בעולם כמיין קאמפף). עד היום הם בוכים בדמעות, דמעות חנין …(זועבי) על מה שנעשה להם כשהם נחשבו ליהודים. כעת לפי התאוריה שלהם ילד מוכה הופך לילד מכה. ניצול שואה מוכה הופף לציוני מכה.

רק בישראל טובת הילד היא שהאבא שלו ישב בכלא אם אין ביכולתו לשלם דמי זונות. וכשבודקים מי השופט שפסק זאת  מגלים שהוא לא הסרסור היחיד היושב בדין אלא הוא חלק אחד בפספס של בית זונות שלם הנקרא בטעות בית משפט. בהצצה פנימה ומצפייה בתמונות של החלאות וקריאת “פסקי הדין” שלהם עולה תמונה קשה המתארת את היושבים בדין כשופטי סדום, בבית משפט של סדום העולים לכדי התאמה מושלמת כמו גוש של חרא וזבובים.

אני רק יכול להעריך שמדינת ישראל התעללה בפלסטינאים כפי שהיא מתעללת באבות ולכן אני כיום אחרי 20 שנות התעללות, אני יכול בהחלט להבין את השנאה שלהם למשטר הציוני, משטר שגם אני שונא ומתעב וכל אוייב שלו כיום הופך להיות לחברי.

אני מזמין את כל מי שעוד נותר בציון וסבור שיש משטר דמוקרטי בישראל לקרוא כיצד פגע השטן הציוני הרע הזה בעוד אבא, חבר שלנו רק בגלל שהוא נולד עם בולבול. ואני קורא לכל מי שנמאס לו משלטון האמים של המשטר הציונאצי לשתף איתנו פעולה בטיפול בחלאה הציונית.

חבר חדש במאבק האבות נכלא ביום ראשון בשל חוב דמי זונות, אחרי לילה במאסר הוא נשבר וכך הוא כותב.

נשברתי,
אתמול התקשרתי לאבא שלי שילך וישלם את הפקודת מאסר על החוב מזונות.
לא בגלל שאני מפחד להיות בכלא.
לא בגלל שרציתי להישבר.
בגלל שלא יכולתי יותר לסבול את ההתעללות הנפשית והפיזית שעברתי במאסר בלי יכולת להגן על עצמי!
.
בתור התחלה אני חייב לבקש שתעזרו לי לקדם את הפוסט הזה.
.
אז נתחיל קודם בהסבר קטן, אסיר אזרחי בניגוד לאסיר פלילי, לא ביצע שום עבירה פלילית. הוא לא נחשב למסוכן להיפך הוא נחשב בסיכון כי יכולים לחשוב שהוא “מלשן” לא צריך לספר לכם מה עושים למלשנים בכלא.
הוא אסיר שזכאי לזכויות אחרות מאשר אסיר רגיל… כי הוא נמצא שם על תקן כלום.. זה לא נרשם בשום מקום ואתה נמצא שם על תקן הרתעה בלבד.
מה שנקרא אסיר בכפייה פוגעים לו בזכות היסוד כבוד האדם וחירותו… בקטע של לתת לו הרתעה לבצע פעולה מסויימת אבל אין תיעוד לזה בכלל.
מזל שאין במדינת ישראל גולג… או שכן?
.
יום ראשון נשפטתי ל-5 ימים בכלא צלמון. מאסר מגוחך לכל הדעות אבל זה מה יש..
שוב פעם במקום לשים אותי במקום נפרד כאסיר אזרחי
שמו אותי באגף 6. מה שנקרא אגף קליטה..
בתמונה: אגף 6 בכלא חרמון צלמון
99 אחוז מהאגף ערבים ויש עוד 2-3 סינים ואני היהודי היחידי. באמת לא בקטע גזעני או משהו אבל ברצינות?! במיוחד עם כל הבלאגן שהולך בחוץ?
כמובן שיש ראש חוליה ערבי שמתנהל כמו מאפיה. אסיר שמנהל את התחזוקה של האגף ודואג לאסירים
בעיקר דואג לכול החברים שלו דוברי השפה, ולי היהודי היחידי באגף, זורקים מדי פעם אוכל שאני מאחל לסוהרים בחתונה שלהם וכמה פרוסות לחם מעופשות.
.
לראש החוליה יש פריבילגיות שהוא מחלק לשאר החברים..
יש לו ולחבריו טלוויזיות בחדרים. יש להם חשבון קנטינה מנופח כרטיסי חיוג בלי סוף ממש פריבילגיות מכל טוב. מאורר בחדר.. מזרונים בלי סוף..
החדרים שלהם מאובזרים בכל טוב! כל מה שרק אפשר לחשוב עליו ממש כמו אצל אנשים בבית ויותר מזה…
הם כל היום בחוץ, אבל ממש כל היום בחוץ יכולים כל הזמן להסתובב
והכי חשוב רוכבים על הגב של כל הגף ודואגים לעצמם.
תנו לי תנאים כאלה ואני נשאר חודש בלי ציוץ.
אבל לי? כאסיר אזרחי?! אפילו חשבון בקנטינה אין לי… עזבו סיגריות..
מסטיק מסריח אני לא יכול לקנות.
.
ממשיך במזרון (מצורפת תמונה של חלק מהמזרון כדי שתבינו אם אפשר לקרוא לדבר הזה מזרון…) מדובר בחתיכת ספוג מסריחה מלאה קרציות או בהגהה של בתי הכלא פקפקים, שאת התוצאות של הדבר הזה רואים בתמונות. צירפתי לכם גם תמונה של פקפק שלקחתי איתי למזכרת
.
סירוב או חוסר רצון או מניעה לתת לי טיפול רפואי אצל חובש, לאחר שסבלתי מכאבי ראש קשים ברמה שבקושי יכולתי ללכת (לא פלא אחרי כל כך הרבה עקיצות…) מיותר לציין שעד שהשתחררתי לא ראיתי חובש?
.
בקשתי להגיש עתירה מנהלית נגד התנאים באגף, מפקד האגף בא אלי בפוזה של עבריין, יש לך פה חמישה ימים אחרי שתשתחרר תגיש כמה עתירות שאתה רוצה.
הזכרתי לו שזה בניגוד לפקודות, הבחור אמר לי שגם צריך על פי החוק לשלם מזונות.
מיותר לציין שפקודת בתי הסוהר זה החוק הקובע של בתי הסוהר?
ככה זה שפוחדים מעתירות בנוגע לתנאים של צינוק לאסיר אזרחי.
מצרף לכם תמונה של הסעיף בפקודה.
.
אז נשברתי לא כי לא יכולתי להיות שם עוד כמה ימים.
נשברתי כי סבלתי התעללות ולא יכולתי יותר להיות עם ידיים ורגליים קשורות! הגיע הזמן להזכיר לשב”ס כמה עקרונות חשובים!
.
שב”סניקים…
זה שאתם מתעסקים עם עבריינים כל היום לא אומר שאתם צריכים להפוך להיות כאלה…
כבר ביציאה דיברתי עם מנהל הכלא כמו שצריך לדבר איתו! הוא היה בהלם בכלל שאני מדבר איתו…
אמרתי לו שאם כלא צלמון לא ערוך לקבל אסירים אזרחיים שלא יקבל!
וכל הביזיון הזה שקורה באגף 6 שלא נותנים תנאים מינימאליים לאסיר אזרחי בפרט!! ולאסיר יהודי בכלל!!!
לא מעניין אותי קורנה שמהקורונה! מגיע לי זכויות!!!
אני לא עבריין! ואני לא עשיתי שוב עבירה פלילית!
סך הכול יש לי חוב בהוצאה לפועל כי אני אבא יהודי ל- 2 ילדים מדהימים!
ואני רוצה להמשיך להיות אבא כמו שצריך להיות אבא!
נ.ב למי ששכח מדינת ישראל חתמה על אמנה שאוסרת על כליאת אנשים בגלל חוב כלכלי…
כבר הבנו שחתימה של מדינת ישראל על מסמך כלשהו שווה ל-0…
.
אשמח שתעזרו לי בקידום הנושא הזה…

זכור את אשר עשה לך עמלק, אלו הציוניים

Views: 70

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *