EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הפסד צורב לעו”ד ויקי פוני: טענה שאישה שירשה 1.2 מיליון שח שאינה משמורנית פטורה ממזונות 4 ילדיה כי היא קונה ממתקים לילדים

ויקי פוני רק פמיניזם ווגינות בראש שלה

עו”ד ויקי פוני ידועה בתור סחטנית גברים מדופלמת.  היא מעודדת נשים לנכר את הילדים מהאבא כדי לסחוט אותו, וממליצה גם על תלונות שווא במשטרה קומפלט.

ראו: תלה”מ 7890-08-17 אלמוני נ’ פלונית. חיוב אם במזונות ילדיה.

ויקי פוני בהמת מגדר סוחטת גברים מדופלמת
ויקי פוני בהמת מגדר סוחטת גברים מדופלמת

הנה כאן תביעה בה ויקי פוני ייצגה אם לא משמורנית שהאבא הוא זה שמגדל את הילדים והאם מסרבת לשלם מזונות.  התביעה הגיעה לשופט נחשון פישר מראשל”צ אשר מהלל את ערכי השוויון של מדינת השאול, אבל בפועל הוא לא פוסק לפי ערכי השוויון, אלא לפי איבר המין שבין הרגליים.  האישה אמנם חויבה במזונות, אבל בסכום קטן ופעוט.

מדובר ב 6 ילדים (שניים מהם בגירים) ממשפחה חרדית.  האמא הפכה חילונית והילדים כבר לא עניינו אותה.  היא רק רוצה לאסוף חוויות חילוניות (מין וטינדר) ולהנות מהחיים.  למזלה גם ירשה ירושה גדולה.  אבל…  לשלם מזונות מהירושה הזו היא לא רוצה.

ויקי פוני טענה שהאישה שירשה 1,200,000 ש”ח חולה בסרטן, רואה את הילדים במרכז קשר ושהיא “קונה עבור הילדים בגדים ונעליים, ממתקים, מממנת להם חוגים (חוג  תופים ומערכת תופים, חוג ספרות סת”ם, חוג ציור ועוד), שעונים, משחקי מחשב וחומרי ניקוי. כמו כן, היא נותנת לקטינים דמי כיס פעם בחודש וקונה להם מתנות ליום ההולדת”. לדבריה של ויקי פוני בהיותה של האישה אישה, תרומתה הכלכלית מספיקה ואין לחייב אותה במזונות ילדיה.

הנה כאן בטלויזיה עימות בין ויקי פוני לתותחית עו”ד טלי גוטליב שאומרת על ויקי פוני שהיא סתם נקבה קטנונית.

הנה פסק הדין:

נחשון פישר חיוב אישה במזונות ילדים
Views: 72

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *