EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

משטרת הבבונים פ”ת: רויטל קרקו שיסתה בבונים משטרתיים ללא צו חיפוש לעצור 2 אבות גרושים שביצעו מסירה משפטית של מכתב התראה ותפרה תיק של “הפרת פרטיות”

רויטל קרקו זנזונת הפיקוד על משטרת פתח תקווה - כל זונה מקבלת דרגה

רק לפני 3 שבועות מונתה הגרושה רויטל קרקו (להלן: “הקרקוקואית”) לשמש מפקדת משטרת פתח תקוה וכבר אפשר לראות את הסטיל שלה:  זנותית, בהמתית, כוחנית, שמה פס על חוקים ושמה פס על זכויות האזרח.

זה מה שקורה כשממנים פוסי לארגון שנחשב “סביבת עבודה גברית”.  היא רוצה להוכיח שהיא יותר גבר מכולם.  יש לה תסביכי נחיתות והיא רוצה להראות לכולם שיש לה זין יותר גדול משל ברוס לי….

 

רויטל קרקו זנזונת הפיקוד על משטרת פתח תקווה - כל זונה מקבלת דרגה
רויטל קרקו זנזונת הפיקוד על משטרת פתח תקווה – כל זונה מקבלת דרגה

 

קבלו הזמנה אישית מרויטל קרקו לבית הזונות המפואר של פתח תקוה בניהולה
קבלו הזמנה אישית מרויטל קרקו לבית הזונות המפואר של פתח תקוה בניהולה

וזה מה שקרה בשבע שעבר.  2 פעילי אבות גרושים חשבו שיניב פינקל הוא מפקד התחנה ולא ידעו שהקרוקוקואית מונתה במקומו. הם חפצו לבצע לו מסירה אישית של מכתב התראה טרום תביעה, ועל מנת שלא יתחמק מהמסירה הלכו לבית שלו, ומי שפתחה את הדלת זו אשתו של יניב פינקל (“הפינקלית”).

הפינקלית הזמינה משטרה, והקרקוקואית החליטה ללמד את השניים, אמיר מלמד ודניאל עמירם מאיפה משתינה הקרפיונה, ועל מי.

הקרוקוקואית שיגרה שוטרים לעצור את השניים בלי צו מעצר, ולביים עילת מעצר באמצעות רשימת מכולת של חשדות שלא היו ולא נבראו:  מעקב ובילוש, איומים, ועוד כל מיני שטויות.

השוטרים הגיעו לבתים של מלמד ועמירם, הציגו בטלפון שטנץ של צו מעצר ריק ולא חתום, ובכוח תפשו את השניים ונתנו להם להירקב כל הלילה בבית המעצר.  למחרת הביאו אותם לשופטים לצורך מעצר, והוציאו הודעה לעיתונות ששני אבות גרושים “התחזו לשליחים והטרידו את יניב פינקל ואשתו”.

רויטל קרקו והשרץ שהשריצה בפתח תקוה
רויטל קרקו והשרץ שהשריצה בפתח תקוה

 

רויטל קרקו המאדאם של בית הזונות משטרת פתח תקוה
רויטל קרקו המאדאם של בית הזונות משטרת פתח תקוה

בעניין של עמירם השופט הראשון החליט לתקוע אותו בכלא, עלק ל”חקירה” ובמחוזי השופט שחרר אותו.  אבל אמיר מלמד שהתקמצן על עו”ד נתקבע בכלא 4 ימים!!!!

 

אלי ברנד שופט חותמת גומי של המשטרה

הנה פרוטוקול הבקשה להארכת מעצר שדפקו קרקו לדניאל עמירם. השוטרת שביקשה לעצור היא הנבלה עדי רון.  תיק 33328-11-22 מד”י נ’ דניאל עמירם.

זו ההחלטה הניבזית של השופט המכור של המשטרה אלי ברנד

לפניי בקשה לשחרורו של החשוד למעצר בית בתנאים. החשוד נעצר ביום 15.11.22 שעה 16:35 בחשד לעבירות של קשירת קשר לביצוע פשע וכן פגיעה בפרטיות –בילוש והטרדה. היחידה החוקרת מבקשת לשחררו למעצר בית למשך 7 ימים וכן הרחקה מהעיר פתח תקווה למשך 14 יום ואי יצירת קשר עם המעורבים למשך 30 יום.

העבירות המיוחסות לחשוד בדגש על נסיבותיהן ובהקשר זה אפנה למסמכים… אינן עוסקות בפגיעה בפרטיות גרידא והרקע שלהן חשוד כנוגע לתפקידו של מי שנפגע מאותן עבירות בהיותו מופקד על אכיפת החוק במדינת ישראל.

שתי פנים לנסיבת אלו, מחד גיסא, צודק הסנגור המלומד בכך שהדבר יוצר מורכבות בכך שחוקריו של החשוד פעלו תחת פיקודו של הנפגע יניב פינקל עד לאחרונה, מאידך גיסא, חשד לפגיעה בגורמי אכיפת החוק בקשר לפעילותם ככאלה הוא חשד בעל השלכות כבדות משקל החורגות מן ההקשר השגרתי של עבירות פגיעה בפרטיות ומשליכות על יכולת גופי אכיפת החוק לפעול ולתפקד כדין, לטובת ולרווחת  כלל הציבור.

בתווך המורכב שבין קטבים אלה שומה על גורמי אכיפת החוק לפעול ברגישות ובקפדנות ותוך שמירה על הגבולות הדקים והרגישים שבין הצורך לאפשר לגופי אכיפת החוק לבצע את תפקידם כדין, לבין השמירה על זכויות האדם במדינה דמוקרטית.

אני סבור כי בדברים אלה יש כדי להעמיד בהקשר הנכון את פעילות היחידה החוקרת במקרה זה ולהקהות במידת מה את עוצמת הביקורת שהטיח בה הסנגור, העושה כמובן את מלאכתו נאמנה.

לא ניתן להתעלם מן העובדה כי המעשים המיוחסים לחשוד, בדגש על הנסיבות שתוארו לעיל, מעוררים חשד למסוכנות. עם זאת, גם מעצר בית של אדם מהווה פגיעה לא מבוטלת בחירותו וכאשר המסוכנות היא ספציפית וניתן לאיינה בדרך חלופית, תמיד יטה בית המשפט לבחור דרך זו.

גם בחינה של פעולות החקירה הנדרשות ביחס לחשוד זה והחשש לשיבושן, הקיים הם כאלה שניתן לאיינם בדרך חלופית.

לאחר שבחנתי באופן מדוקדק וקפדני את החומרים שהונחו בפניי ולאחר ששקלתי בכובד ראש את דבריו הנוקבים של הסנגור, אני סבור כי מתקיימת במקרה זה עילת מעצר כנגד החשוד, אולם דומני כי ניתן להשיג את המטרות שצוינו לעיל תוך שימוש דרסטי פחות בכלים הפוגעים בחירותו של אדם.

אין בליבי ספק כי המגבלות שביקשה היחידה החוקרת להטיל על החשוד מעבר למעצר הבית הולמות ומתאימות לנדרש אך תקופת מעצר הבית המבוקשת חורגת מן הנדרש וגם אם יש מקום לעשות  שימוש בכלי זה, הרי שמדובר בשימוש מוגבל ביותר בנסיבות העניין.

לאור האמור, אני מורה על שחרורו של החשוד בתנאים הבאים:
1 . מעצר בית עד ליום 18.11.22 בשעה 14:00 .
2 . נאסר על החשוד להיכנס לשטחה של העיר פתח תקווה למשך 15 יום מהיום.
3 . נאסר על החשוד ליצור קשר עם כל המעורבים בפרשה למשך 30 יום מהיום.

להבטחת האמור, תיחתמנה הערבויות הבאות:
1 . הפקדת סך של 2500 .₪
2. התחייבות עצמית על סך 5000 ₪.
3 . ערבות צד ג’ על סך 5000 ₪.

מדי נ דניאל עמירם מעצר והרחקה מפת אלי ברנד 16-11-2022

וזה הערעור :

מדי נ דניאל עמירם כתב ערר למחוזי שמואל בורשנטיין 16-11-2022

וזה פרוטוקול השחרור אצל השופט שמואל בורשטיין:

מדי נ דניאל עמירם מחוזי הסכמה לקצר מעצר בית שמואל בורנשטיין 16-11-2022

 

מי זאת הקוקו קרקוקו הזאת?

כשמינו אותה להחליף את הזנזון  יניב פינקל פרסמה לעיתונות שהיא אם חד חורית לילד בן 12.  סיפרה ששלחו אותם להשתלמות באטלנטה ג’ורג’יה איך לטפל בכושים, ובכתבות יחסי ציבור שעשה כלבלב המשטרה אלון חכמון ממעריב הוא חירטט עליה ש:

“אלפי אזרחים נושאים עיניים לעבר המפקדת, שהיא בשבילם משטרת ישראל כולה”.  “סנ”צ רויטל קרקו (47) שתפקד על התחנה בפתח תקוה מתגוררת בנתניה ואם לילד. היא מילאה מגוון תפקידים במשטרה, ביניהם בימ”ר מרכז ובמרחב שרון. שימשה כמפקדת תחנת המשטרה בגבעתיים, ובתפקידה האחרון הדריכה בקורס פיקוד ומטה של המשטרה”.

 

יניב פינקל ורויטל קרקו צמד זנונים עם כישורי פיקוד על בתי זונות משטרתיים
יניב פינ-קל ורויטל קרקו צמד זנונים עם כישורי פיקוד על בתי זונות משטרתיים

ומה לנו יש להגיד:  כשמביאים זונה לפקד על תחנת משטרה, אין להתפלא שכל התחנה הופכת מהר מאוד לבית זונות. גם הקודם היה פין-קל שבעברית זה זין קטן

הפעילות המבצעית הראשונה:  רודפת אחרי גברים ותופרת להם תיקים

הנה כתבת יחסי הציבור שרויטל קרקו הוציאה על המקרה.  ממתי מסירת מכתב התראה משפטי זו “הפרת פרטיות”.  איזה קשקוש זה לכתוב “השיגו את הקוד של הבנין בדרך לא ידועה”?  מחכים שמישהו נכנס ונכנסים אחריו…  מה הבעיה.  איזה שטויות….

 

 

 

פורסם ע”י רענן בן צור (לקקן ישבני משטרה) בידיעות 17/11/2022.

חשד: השיגו את כתובתו של מפקד תחנת המשטרה היוצא, התחזו לשליחים – והגיעו לביתו

אמיר מלמד ודניאל עמירם חשודים כי השיגו את פרטי הקצין מתחנת פתח תקווה, והגיעו לביתו בתואנה שעליהם למסור לו מכתב. אשתו דיווחה על האירוע, והשניים נעצרו. בחקירתו טען מלמד כי קיבל בעבר “יחס לא טוב” מהתחנה. בסנגוריה הציבורית מתחו ביקורת: “לא ייתכן שהשוטרים שחקרו את התלונה הם פקודיו של המתלונן”

בתמונה:  הכתב הנוכל רענן בן צור שפרסם את השטויות של המשטרה ללא סינון

רענן בן צור כלבלב יחסי ציבור של משטרת הבבונים מפתח תקוה
רענן בן צור כלבלב יחסי ציבור של משטרת הבבונים מפתח תקוה

 

אמיר מלמד (49) מפתח תקווה ודניאל עמירם (38) מגן נר נעצרו בשלישי האחרון בחשד כי השיגו את כתובתו של סגן-ניצב יניב פינקל – שסיים את תפקידו כמפקד משטרת פתח תקווה לפני 10 ימים – נקשו על דלתו והתחזו בפני אשתו כשליחים שהגיעו למסור מכתב עבורו. המשטרה ייחסה לשניים עבירות של קשירת קשר לעשות פשע ופגיעה בפרטיות.
מחקירת המשטרה עולה כי השניים השיגו בדרך שאינה ברורה את קוד הבניין שבו מתגורר סנ”צ פינקל, ושוחחו עם אשתו של הקצין – שהייתה בבית ופתחה להם את דלת הדירה. לאחר שעזבו החשודים את הבניין, התקשרה אשתו של המפקד היוצא למשטרת פתח תקווה, ודיווחה על האירוע החריג. סנ”צ פינקל זיהה את מלמד בסרטון הווידאו המתעד את כניסתם של השניים לבניין מגוריו, ובעקבות כך אותרו השניים בביתו של החשוד, ונעצרו.
עוד עלה מהחקירה כי מלמד לא שיתף פעולה עם החוקרים, אך בדיון טען החשוד טענות נגד משטרת פתח תקווה, והתלונן כי קיבל “יחס לא טוב” מהתחנה.
רויטל קרקו שולחת ביריונים להתעלל באבות גרושים מופרעת ופסיכופטית
רויטל קרקו שולחת ביריונים להתעלל באבות גרושים מופרעת ופסיכופטית

צפו כאן במפגש אקראי בין אמיר מלמד את הזונה המשטרתית רויטל קרקו ששלחה אליו שוטרים על צו מעצר מזויף ותקעה אותו 4 ימים בכלא. 16/7/2023.

 

 

 

התנועה למען איכות השפיטה החליטה להתערב בענין זה ומכתב שוגר לרויטל קרקוקו להחזרת תפוסים ולתיאום פגישה.

מכתב קפאח למשטרה אמיר מלמד

 

עדכון:  התובע המשטרתי איציק אמיר סירב לשנות את עילת הסגירה

 

דניאל עמירם סירוב משטרה לשנות עילה איציק אמיר שלוחת דן 17-8-2023
דניאל עמירם סירוב משטרה לשנות עילה איציק אמיר שלוחת דן 17-8-2023

 

איציק אמיר זנזון הרשעות והפללות שווא לגברים גרושים
איציק אמיר זנזון הרשעות והפללות שווא לגברים גרושים

 

איציק אמיר קרחת בתחת מפליל כל גבר גרוש בתירוצי סרק
איציק אמיר קרחת בתחת מפליל כל גבר גרוש בתירוצי סרק

 

ממ

Views: 610

4 Comments

  1. על כזה שטות משטרת פתח תיקווה מגיעה לבן אדם הביתה עם 8 שוטרים ומחכים שם שעתיים…
    עכשיו אני מבין למה עסקים נפרצים מכוניות נגנבות , דווקא איפא שלא צריך ליהיות הם נמצאים…

  2. אתה מפיץ תמונה של קטין ללא אישור הוריו. עובר על חוק לשון הרע כלפיו וגם כלפי אימו משתמש בבריונות כלפי אותו קטין בכך שאתה מכנה אותו “שרץ” אני באמת לא מבין למה היא לא תובעת לך את הצורה על זה היא יכולה לעשות כמה עשרות אלפים בקלות שיפקדו לחשבון הבנק של בנה.

    הערת מערכת:
    קוקסי יקר. ראית איזה מעשה נבלה הכלבה קרקו עשתה? אנו מאחלים לה ולבן שלה צרבת כוס ומפשעה לכל החיים.
    היות וקרקו זונה, הבן שלה הוא בן של זונה.
    יש אמת דיברתי על כל הכתבה.
    ומי שהפיץ את תמונת הקטין זו אימו. מרגע שהפיצה בפייסבוק, לא צריך שום אישור. התמונה היא בנחלת הציבור. חופשית לשימוש.
    הקטין אינו חסוי ואינו נזקק לפי חוק הנוער.

  3. שלום עדנה
    כתבה מעולה
    בסך הכל הם ממלאים פקודות לא חוקיות מהמניעים שלהם על חשבון זכויותנו.
    (בקיצור מכרו את האזרחים).
    אני מאמין שסוף גנב לתלייה
    ויהיה בסדר בסוף.

  4. נסיוני המר מגירושיי מראה שאשה תמיד תעדיף אשה. יש גברים שינסו להראות שהם אבירים לבנים. תנחומי לאבות הגרושים שיטופלו במשטרת פתח תקווה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *