EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חרבות ברזל 26: יובל אלבשן מכפיש את ביבי שהקריס את מערך הרווחה למרות שביבי הצהיר כי הגברים הישראלים הם טרוריסטים נגד הנשים הישראליות

יובל אלבשן מסית פמיניסטי בשבח הפרזיטיות של העובדות הסוציאליות

מדינת ישראל עומדת בפני מלחמה גורלית, הכניסה לעזה לריסוק החמאס. ומה יש לפרופסור יובל אלבשן לעשות בימים אלה?  להכפיש את ביבי שהוא הקריס את מערך הרווחה, ולא דואג לרווחה – כלומר לא מזרים כסף לגיוס עובדות סוציאליות ושביבי אשם באי מתן מענים לניצולי הטבח הנוראי והמפונים מבתיהם.  22/10/2023.

זו הסתה גועלית ושקרית הראויה לכל גינוי.

דווקא את ביבי יובל אלבשן החליט לתקוף?  ביבי הכריז ב 2018 שהאלימות של הגברים הישראלים נגד נשים ישראליות היא טרור לכל דבר.  ביבי יותר פמיניסט ממירב מיכאלי וזהבה גלאון גם יחד ודווקא אותו יובל אלבשן מכפיש??????

 

סליחה. מה עובדת סוציאלית יכולה לתרום או לעזור לקורבנות מתקפת הרצח “חרבות ברזל?”  במה יכולה לעזור עו”ס למי שאיבד או איבדה את משפחתו?

במה יכולה עובדת סוציאלית לעזור למי שאיבד או איבדה את ביתה ופונתה לאילת?  כלום ושום דבר..

הלוקשים שמוכרות העובדות הסוציאליות ש”צריכים אותן”

בזמן מלחמה העובדות הסוציאליות מוכרות לנו בלוף שהן יכולות לתרום ולעזור.  אבל במה?  לתת כסף למי שאין לו הן לא יכולות. לסדר מגורים למי שאין לו בית הן לא יכולות.

כל מה שהן יכולות זה לשבת מול ניצול מלחמה ו”להאזין”.  לעשות “כן.  כן.  אני מבינה.  המצב שלך על הקרשים… אתה צריך טיפול תרפי”.  אבל עו”ס לא אמורה לתת טיפול תרפי.  זו עבודה של פסיכולוגים, אז מה התועלת בהן????

יתרה מכך, כל אינטראקציה בין גבר לעובדת סוציאלית מועדת לכישלון כי הן עוברות הכשרה פמיניסטית בבתי ספר המנוהלים ע”י ויצ”ו ונעמת, ומלמדים אותן שכל גבר ישראלי הוא אלים ורק רוצה לרצוח את אשתו.  אז איך עו”ס יכולה לתרום למי שהיא רואה בו אויב ורוצח נשים בפוטנציה?

ביזיון:  יובל אלבשן מאשים את ביבי בהקרסת ה”רווחה”

בתאריך 22/10/2023 פרסם יובל אלבשן, פרופ’ למשפטים פמיניסטי עם נטיות קומוניסטיות ופלסטיניות יובל אלבשן מאמר מסית נגד ביבי ראש הממשלה לפיו ביבי הקריס את מערך הרווחה, ביבי לא רצה לשלם משכורות יפות לעובדות סוציאליות ובגלל זה אין עכשיו מי שיטפל בניצולי המלחמה והמפונים….

 

 

יובל אלבשן מסית פמיניסטי בשבח הפרזיטיות של העובדות הסוציאליות
יובל אלבשן מסית פמיניסטי בשבח הפרזיטיות של העובדות הסוציאליות

 

אלבשן טוען שהקונצפט של מדינת רווחה, כמו בסקנדינביה, הוא ששופכים כסף על העובדות הסוציאליות, ואז הן מתקנות את כל החוליים בחברה, העוני, האלימות וכו’ וכו’. ולדבריו הקונצפט כשל בישראל.

אלא שלעובדות הסוציאליות אין שום כלים לפתור את בעיית העוני.  את העוני פותרים רק ע”י הזרמת כספים מהביטוח הלאומי למי שאין לו איך לסגור את החודש, והגדלת הקצבאות לעניים על חשבון המשכורות של העובדות הסוציאליות שלא צריך אותן בכלל.

 

יובל אלבשן הסתה קוקסינלית בזמן מלחמת הרווחה בעד פרזיטיות
יובל אלבשן הסתה קוקסינלית בזמן מלחמת הרווחה בעד פרזיטיות

 

לכתוב תסקירים מכפישים נגד גברים בגירושין שהם “אלימים” זה רווחה????

גם את נושא האלימות במשפחה העובדות הסוציאליות אינן פותרות, כי ההתערבות שלהן במשפחות הגירושין רק גורמת ליותר נזק, יותר סחבת ויותר ליבוי יצרים וניכור הורי.

המודל לפיו כל שופט משפחה מזמין תסקיר מעובדת סוציאלית נכשל.

גם בגלל שהם דוגרות על התסקירים בממוצע של 9 חודשים, גם כי הן מחפשות את “ההורה הראוי”, ומכפישות את ההורה הלא ראוי, וזה תמיד הגבר שהוא הורה הלא ראוי, וגם בגלל שהתסקירים שלהם מדרבנים את ההורים להכפיש זה את זה, במקום לעבוד ביחד כדי לגדל את הילדים ביחד.

וגם בגלל שלא צריך אותם.  ההורים יכולים להציג את הראיות שלהם לשופט ישירות בלי תיווך של עו”ס.

להוציא ילד מהבית ולשלם למוסד 17,000 ש”ח זה “רווחה”????

ויש גם עובדות בסוציאליות לחוק נוער שחוטפות ילדים מנשים מסכנות ומוציאות את הילדים למוסדות שגובים מהמדינה 17,000 ש”ח לכל ילד לחודש. אלו סכומים מטורפים.

האם זה מה שנקרא מודל רווחה סקנדינבי, שבמקום לתת לאמא (ולאבא אם יש אבא) כסף לסגור את החודש, לוקחים את הילד, כולאים אותו במוסד ומזרימים למוסד 17,000 ש”ח בחודש????? זה סקנדינבי?

מישהו בדק כמה ילדים יש בסקנדינביה במוסדות הרווחה לעומת ישראל, המדינה עם אחוזי ההוצאה מהבית הכי גדולים בעולם????

בזמן הקורונה טענו העו”סיות שהן קורסות כי מצלצלים אליהם בלי סוף

גם בזמן הקורונה הפיצו העו”סיות את הרעל שלהן שמצלצלים אליהן בלי סוף עם מקרי מצוקה, ושהן קורסות.  מישהי אי פעם בדק את זה באופן ניטרלי?

איזה טיפול בכלל יכלו העו”סיות לתת אז כשהיו סגרים של קורונה, ואנשים לא יכלו לצאת לעבוד??????  המדינה באה וחילקה מענקי קורונה וחל”תים, וזה היה הטיפול הממשלתי הכי יעיל לבעיה.

תארו לעצמכם שבמקום מענקי קורונה וחל”ת, היו מפנים את אותו הכסף למשרד הרווחה, כדי לתגבר את התעסוקה של העובדות הסוציאליות?????

ראו למשל איזה פייק נתונים הפיצו העו”סיות בזמן הקורונה:

 

בשבועות האחרונים ערכנו סקר… – איגוד העובדות והעובדים הסוציאליים | Facebook

https://www.facebook.com/swunionil/posts/3009559012608303/?locale=nl_NL

פייק נתונים וסטטיסטיקה שהפיצו העובדות הסוציאליות בזמן הקורונה
פייק נתונים וסטטיסטיקה שהפיצו העובדות הסוציאליות בזמן הקורונה

שימו לב אין כותבות “בגלל הקורונה 72% מהעו”סיות דיווחו על פגיעה ביכולת לתת מענים”.  אבל איזה “מענים” יש להם לתת?  כלום.

או “בגלל הקורונה 79% גידול בפניות על מצוקה ורגשית ונפשית”.  מדוע בכלל פונים לעו”סיות למצוקה רגשית ונפשית?  בשביל זה יש קופת חולים ושם יש מערך טיפולי שמפנה לפסיכולוגיות.

או “בגלל הקורונה יש 23% עליה בשימוש בסמים”.  נו… מישהו מאמין שיש קשר בין הקורונה לשימוש בסמים?

ומה עם זה “בגלל הקורונה 36% גידול בקשיים לימודיים”.  נו מישהו מאמין לזה?  קורונה גורמת לקשיים לימודיים?  מה זה החראטה הזו?

ועוד, וזה ממש מבית היוצר של דר שטירמר “בגלל הקורונה יש 13% גידול בפגיעות מינית”.  פה הכוונה היא שבגלל שהאבות יושבים בבית ולא יוצאים לעבודה, אז כד להעביר את הזמן הם אונסים את הילדים שלהם ב 13% יותר מאשר כאשר האבות כן יוצאים לעבודה ויושבים פחות זמן בבית שלהם.

ושיא השיאים “בגלל הקורונה יש 44% יותר פניות על אלימות במשפחה”.  פה הכוונה שבגלל שהגברים נמצאים בבית ולא יוצאים לעבודה, אז כדי להעביר את הזמן בסבבה הם מרביצים לנשים שלהם בשביל הפאן.

ואת הצפעות האלה שמשקרות במצח נחושה צריך להביא לניצולים ומפוני עוטף עזה?????

העו”סיות במשך שנים האשימו את ביבי שהוא מעודד רצח נשים

הלחץ על ביבי מהעובדות הסוציאליות הוא נון סטופ.  הן המציאו סלוגן “ביבי ביבי תתפטר, דם נשים אינו הפקר” ויצאו להפגנות קולניות עם תופים ומחולות.

התוצאה? ביבי נכנע להסתה הפמיניסטית של העו”סיות והצהיר שהגברים הישראלים נוקטים בטרור נגד הנשים שלהם…

תראו כמה ביבי חלש ועלוב נפש הפגנה אחת מטופשת של נשים חמומות מוח, בליווי כתבות מתוזמרות בידיעות אחרונות של יונה לייבזון, ישי פורת, מורן אזולאי וטובה צימוקי, והופה ביבי נותן להם מה שהן רוצות ומדבר בשפה שלהן…..”טרור של גברים נגד נשים”.

הנה ההפגנה, ומייד אחריה ההצהרה הדרמטית של ביבי שהגבר הישראלי הוא טרוריסט נגד נשים

 

עובדות סוציאליות מאשימות את ביבי שבגללו נשים נרצחות
עובדות סוציאליות מאשימות את ביבי שבגללו נשים נרצחות

 

עובדות סוציאליות מביאות ערביות להפגנות להאשים את ביבי ברצח נשים ערביות 2018
עובדות סוציאליות מביאות ערביות להפגנות להאשים את ביבי ברצח נשים ערביות 2018

הביטו בכרזה הזו:  כתוב פה שהעובדות הסוציאליות ושדולות הנשים רוצות לראות כל שנה 200,000 גברים נכנסים לכלא.

סיסמאות שהעובדות הסוציאליות מפיצות ש 200000 נשים בישראל מוכות כל שנה עי גברים ישראליים
סיסמאות שהעובדות הסוציאליות מפיצות ש 200000 נשים בישראל מוכות כל שנה עי גברים ישראליים

 

N12 – מחאה בת”א: “נשים סוף לרצח נשים” (mako.co.il)

https://www.mako.co.il/news-israel/education-q4_2018/Article-60474a5ced77761004.htm

 

והנה ההתקפלות של ביבי תיק תק: הכותרת אומרת: “נתניהו: “האלימות נגד נשים – טרור לכל דבר“. יממה אחרי המחאה הנרחבת, כינס רה”מ את ועדת השרים המיוחדת לדיון באלימות כלפי נשים. הוא מחה על אי ניצול תקציבים שיועדו לנושא, והדגיש כי הפתרון הוא “טיפול בקורבנות הטרור ואגרוף לפנים של הבעלים המכים”. נתניהו אף הורה לקדם בחקיקת בזק הצמדת אזיק אלקטרוני לגברים מכים. 5/12/2018.

 

ביבי נתניהו בשירות הפמיניזם הרצחני קורא לגברים היהודיים טרוריסטים נגד נשים
ביבי נתניהו בשירות הפמיניזם הרצחני קורא לגברים היהודיים טרוריסטים נגד נשים

נתניהו: “האלימות נגד נשים – טרור לכל דבר” (ynet.co.il)

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5420348,00.html

 

עו”סיות זה מקצוע פרזיטי של צפעות כשלוניות

אז את הצפעות הכשלוניות האלה צריך להביא עכשיו למפוני עוטף עזה?  סורי.  זו לא אשמתו של ביבי.  ביבי לא חייב להיכנע למודלים הסוציאליסטים, קומוניסטים וסוציו נאציים שהעובדות הסוציאליות מנסות להשריש במדינה.

צריך גם לסגור את כל המכללות שיש בהן חוגים לעבודה סוציאלית.  אלפי נשים פרזיטיות נרשמות ללימודי מדעי הפרזיטיות רק בגלל שתנאי הכניסה לפקולטה הם אפסיים, וכל פוסטמה יכולה להתקבל.

רק בגלל שצריך למצוא להן עבודה, לצונמי של העו”סיות הנפלטות מבתי הספר לעבודה סוציאלית כל שנה, המדינה נחשפת לתעמולת הזבל שתמיד חסרות עוד עובדות סוציאליות ושהן קורסות.  אף אחת לא קורסת מלעשות כלום ושום דבר.

 

פורסם בידיעות הכזב ידיעות אחרונות ע”י יובל אלבשן 22/10/2023

 

 

יובל אלבשן כתבת הסתה רעילה נגד ביבי בזמן מלחמת חרבות ברזל 22-10-2023
יובל אלבשן כתבת הסתה רעילה נגד ביבי בזמן מלחמת חרבות ברזל 22-10-2023

7 באוקטובר וחיסול מדינת הרווחה

זו לא בעיה חדשה, אך מאז הטבח היא גלויה לעין כל: אין כוח אדם, ידע ומשאבים במערכות הרווחה והבריאות. בניגוד לקונספציות אחרות, פה זה נעשה במכוון

אל רשימת הקונספציות שהתנפצו בקול צווחה עזה בבוקר המקולל של 7 באוקטובר חייבים להוסיף את הקונספציה בדבר אי-הצורך במדינת רווחה בישראל.

קונספציה שטופחה, שווקה ומומשה בהתלהבות על ידי אדם אחד, בנימין נתניהו, החל מתקופת כהונתו הראשונה כראש ממשלה וביתר שאת מאז שימש שר אוצר בממשלת אריאל שרון.

 

יובל אלבשן עם הפקאצה הפמיניסטית ענת לב אדלר שפותחת לו כוס
יובל אלבשן עם הפקאצה הפמיניסטית ענת לב אדלר שפותחת לו כוס

 

 

לפי הקונספציה הזו, ישראל לא זקוקה עוד להיות מדינת רווחה כפי שנבנתה בעשורים הראשונים, מדינה “שמנה” עם מקסימום מעורבות ממשלתית בתחומים רבים כמו רווחה, חינוך, דיור ובריאות. במקום זה ניתן להסתפק במה שמכונה “מדינת שומר הלילה” – מדינה “רזה” שבה אין מקום להתערבות ממשלתית אלא במקרי כשל שוק מוחלטים (כמו הביטחון בלילה, שהרי גם האיש המוכשר והעצמאי ביותר לא יכול לשמור על עצמו בשנתו).

לאורך עשרות שנים קידם נתניהו מדיניות שהתבססה על הנחה שלפיה השוק הפרטי יודע לתת מענים טובים וזולים יותר בתחומי הרווחה, החינוך, הבריאות והדיור, בהשוואה למדינה, שהיא “מנהלת גרועה וחסרת מעוף”, ולכן מוטב להעביר זאת לידי בעלי ההון “רבי הכישרון”.

כל מי שעוסק בתחום החברתי יודע שאת המחיר אנחנו משלמים כבר זמן רב בהתפרקות חברתית ובהעמקת העוני, אבל מאז 7 באוקטובר זה ניכר לעיני כל: אין מספיק כוח אדם, ידע מקצועי ומשאבי הון במערכות הרווחה והבריאות לטיפול בנפגעי האירועים. הן יובשו ודוללו לגמרי. בניגוד לשאר הקונספציות שקרסו, פה לא מדובר במחדל שנבע מטעות אלא במעשה מכוון שקיבל תמיכה מבכירי האוצר, המשפט והתקשורת. רבים מהם, אגב, עשו רווח אישי ממשאבי הציבור שהועברו לידיהם במסגרת זו.

התוצאה היא שהמדינה אינה ערוכה להעניק טיפול לניצולים, והם נאלצים לקבל סיוע מיוזמות אזרחיות מרגשות של אנשים עמוסים בכוונות טובות אבל חסרי יכולת אמיתית להתמודד עם האתגרים בשטח.

ביקרתי בימים האחרונים עם אנשי מקצוע נוספים בעשרות חמ”לים אזרחיים שנפתחו בדרום ובמרכז, וראיתי את היעדר המקצועיות המסוכן. אף שמבחוץ חלק מהם נראים מרשימים עם עיצוב הייטקי, מרכזי טלפנים ואזורי טיפול נעימים, מרבית המתנדבים מטפלים בפונים ללא מספיק ידע בסיסי עליהם, בלי יכולת ללמוד את צורכיהם האמיתיים בשגרה (שמהם נגזר הטיפול בחירום) ובלי כלים טיפוליים בסיסיים – בדיוק הפוך ממה שאמור לקרות כשיש מערכי ביטחון סוציאלי מסודרים, עם יכולת לתת טיפול ארוך וממושך שהוא היחיד שרלוונטי בנושאים אלה ועם מענים שנתפרים באופן פרטני לכל נזקק. מערכים כאלה יכולה רק המדינה לנהל.

וכך, למשל, את העזרה הנוכחית מספקים רוב החמ”לים למי שמצליחים להגיע אליהם (לרוב מדובר במי שהוא בעצמו פונה למרכזי הסיוע) ולא לפי סדר העדיפויות הראוי האמיתי (שכולל גם אוכלוסיות פסיביות שלא פונות לקבלת עזרה), או ברמה קהילתית. בתחומי בריאות הנפש המצב חמור יותר, שכן לא ניתן להסתפק פה במענים קצרי טווח, אבל זה הדבר היחידי שאותן יוזמות מבורכות יכולות לספק.

הבדל נוסף ביחס לקונספציות האחרות שקרסו הוא שזמן התיקון ארוך הרבה יותר.

לכן, ממשלת ישראל חייבת כבר עתה להקצות מאות תקנים נוספים למערכי הביטחון הסוציאלי, להעלות באופן מיידי (כן, כן גם בזמן מלחמה ולמרות הגרעון העתידי) את השכר המחפיר בהם (כבר היום רבע ממעט התקנים שקיימים אינם מאוישים בשל כך) ולהציב אנשי מקצוע בראשות המערכים שמולאו במינויים לא מקצועיים. בסוגיה הזו אין אפשרות לחכות לוועדת החקירה שתוקם בשש אחרי המלחמה. חייבים לפעול עכשיו ומיד.

  • יובל אלבשן הוא פרופ’ למשפטים

7 באוקטובר וחיסול מדינת הרווחה (ynet.co.il)

https://www.ynet.co.il/news/article/yokra13637911

Views: 8

3 Comments

  1. אל בשן הוא המזרחי המשת”פ פר אקסלנס. זה הזבל שכותב מאמרים על עוני ועל חלשים למטרות קידום. עניים וחלשים מעניינים אותו בשיט. בין היתר יושב על משכורת עתק במכללה כששכרו ממומן ע”י רוב של סטודנטים מזרחיים.

  2. הרווחה הוא ארגון טרור אוגנטיבי ( מלשון EUGENIC) שמזמן צריך להכלל ברשימה השחורה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *