EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חרבות ברזל 65: עו”ד רעות שדה והשופט עובד אליאס לגברים “מה שהנוחבה עשתה לכם – אנו בבימ”ש למשפחה נעשה לכם שואה יותר גדולה”

רעות שדה אם הגבר היהודי לא מת מהנוחבה אני אדאג לחסל אותו

חשבתם שרק החמאס והנוחבה יודעים לעשות שואה בעם ישראל?  ממש לא.  יש די והותר סוכני נוחבה בישראל המפוזרים בכל בתי המשפט למשפחה המיישמים את תורת הגזע והסלקציה נגד גברים, הפמינאציה.

יש כוס?  ניצחת!  יש זין?  נחסל ונשמיד אותך.

והכוכב התורן הוא הטינופת עובד אליאס.  נקווה שטיל חמאסי יבוא לבקר אותו ואת מחילת הווגינות בה הוא מסתתר.

עובד אליאס תפקידי כשופט גברים הוא לחסל אותם אפילו יותר גרוע מהנוחבה
עובד אליאס תפקידי כשופט גברים הוא לחסל אותם אפילו יותר גרוע מהנוחבה

והנבלה שייצגה את האישה עו”ד רעות שדה.  היא התנגדה.  היא רוצה את ליטרת הדם.  זה שיש מלחמה, ואנשים קורסים לא מעניין את הכוס שלה.  יש לה מלחמה פמיניסטית לנצח והיא תעשה הכל.  רק דם יספק אותה.

 

רעות שדה אם הגבר היהודי לא מת מהנוחבה אני אדאג לחסל אותו
רעות שדה אם הגבר היהודי לא מת מהנוחבה אני אדאג לחסל אותו

 

רעות שדה עם המדריכה לסיפוק אנאלי סוזי עוזסיני ארניה
רעות שדה עם המדריכה לסיפוק אנאלי סוזי עוזסיני ארניה

חשבתם שרק סוזי עוזסיני ארניה חגגה על הזין של אפי נוה?  בשנת 2017 עו”ד רעות שדה חגגה על אפי.  היטב.  בתמונה פה לא רואים אבל היא צולמה עם תיק של לואי ויטון.  מי קנה לה?

 

רעות שדה בשנת 2017 התחנגלה על הזין של אפי נוה
רעות שדה בשנת 2017 התחנגלה על הזין של אפי נוה

 

מדובר בבקשה של אב עצמאי לעצור את תשלום המזונות הזמניים לקטין בגלל שהאב אינו יכול לעבוד בגלל המלחמה.  האב עצמאי ואין לו איך לשלם.

עובד אליאס אומר שהאב יקבל פיצוי ממדינת ישראל על  פגיעה בפרנסתו.  אבל המדינה עוד לא התחילה לשלם פיצוים, והפיצויים של המדינה עלובים, ואח”כ המדינה דורשת אותם בחזרה.

למה שהקטין לא יעבור אל האבא כי הוא פנוי ללא עבודה????

למה שהאישה לא תבקש כסף מהביטוח הלאומי????  בכלל, מה מצב המשמורת?  האם הקטין במשמורת משותפת?  האם האם עובדת?  אם האב לא עובד למה שהקטין לא יעבור אל האבא (כי הוא פנוי) ושהאמא תשלם מזונות???

והגועל הכי מגעיל זה שעובד אליאס כותב שאם אחרי ישיבת ההוכחות (בעוד שנתים, אולי שלוש שנים) הוא יחליט להקטין את המזונות, אולי הוא גם יחליט על השבת המזונות.   אבל בפועל זה אף פעם לא קורה.  השופט אומר שהמזונות  “נאכלו”, ולעולם לא מחזיר אותם.

בכלל עובד אליאס ידוע כמי שמוציא פסקי דין שנה עד שנה וחצי אחרי ישיבת ההוכחות.  בעבר התנועה למען איכות השפיטה התלוננה עליו לבוס שלו מנחם מזרחי, ורק אחרי 2 תלונות, תוך שבוע הוציא פסק דין.

חמאס זה כאן  שופטי המשפחה עושים חמאס.    עובד אליאס הוא חמאס פמיניסטי.  שאללה יקח אותו לבקר בתולות בחאן יוניס.

שימו לב שבכתבה באתר פסק דין יש הרבה יותר מידע מאשר בהחלטה עצמה.  זה אומר שרעות שדה שילמה כ 5,000 ש”ח לאתר פסק דין כדי שיפרסמו אותה “בזכות” ההחלטה הזו.  גם השופט עובד אליאס כתב שמישהו פנה אליו לבקש את הפרסום.  עכשיו ברור שזאת היתה רעות שדה.  רוצה להתפאר ביכולותיה להביא גברים לחרפת רעב.  ממש יופי.

להלן כתבה באתר פסק דין פורסם 7/12/2023:

 

“אין לי הכנסות במלחמה”: נדחה אב שביקש הפחתת מזונות זמניים

עוסק עצמאי טען כי אין לו עבודה בזמן מצב החירום והוא לא יכול לשלם את המזונות שנקבעו עבור בנו. השופט דחה את הבקשה תוך שהבהיר כי המצב זמני ולילד יש צרכים

השופט עובד אליאס מבית המשפט לענייני משפחה בראשון לציון דחה בקשה להפחתת מזונות זמניים עקב מצב החירום במדינה. הוא קבע שאת טענות האב בדבר אובדן הכנסות במלחמה יש לבחון במסגרת הליך הוכחות מסודר, ושילד עולה כסף גם במצב חירום.

ההורים פרודים ויש להם ילד אחד, בגיל גן. בחודש יולי האחרון קבע בית המשפט למשפחה כי האב ישלם עבור הבן מזונות זמניים בסך של 3,700 שקל, סכום שכולל גם דמי מדור ומחצית התשלום עבור הגן והצהרון.

בבקשה דחופה שהגיש לאחרונה באמצעות עו”ד דויד לייזר, ביקש האב להורות על הפחתה משמעותית של הסכום, ולהעמיד את חיובו על 800 שקל מזונות ו-850 שקל מדור בלבד. הנימוק העיקרי לבקשתו היה שבשל מצב החירום השורר במדינה בעקבות מלחמת “חרבות ברזל”, הוא אינו עובד כלל ואין לו הכנסות. לדבריו, הוא עובד כעצמאי לפי קריאות של חברת ביטוח, אלא שמאז פרוץ המלחמה קיבל קריאות בודדות בלבד.

עוד הוא ציין כי מלכתחילה סכום המזונות שנקבע עמד על יותר ממחצית מהכנסתו החודשית באופן שלא הותיר לו כסף לממן את יתר הוצאותיו, וכעת בשל המצב אין לו גם את היכולת לשלם את המזונות השוטפים.

מעבר לכך טען האב כי גם טרם המלחמה לא היה מוצדק לחייבו במלוא מזונות הקטין, שכן לשני ההורים רמת הכנסה דומה והם חולקים זמני שהות שווים. הוא גם התלונן שהאישה בחרה לגור בדירה חדשה בשכונה יוקרתית תמורת 5,000 שקל בחודש, אף שהייתה יכולה לשכור יחידת דיור ב-2,800 שקל באותה עיר.

מנגד, האם שמיוצגת על-ידי עו”ד רעות שדה טענה כי הבקשה הוגשה בחוסר ניקיון כפיים תוך ניצול ההליך המשפטי לרעה, ויש לדחותה על הסף. היא ציינה כי האב מתנהג כחתרן בלתי נלאה, שכן זוהי בקשתו השנייה להפחתת המזונות שנפסקו אך לפני חודשים אחדים, כשהבקשה הראשונה הוגשה הרבה לפני המלחמה מבלי שהיה שום שינוי נסיבות.

לגופו של עניין טענה האם כי גרסת האב שאינו עובד במלחמה היא שקרית, ולא בכדי הוא לא צירף לבקשתו אסמכתאות שמעידות על כך. היא גם צירפה תמלול הקלטה שבה הוא מבקש ממנה לכאורה שתשהה עם הקטין מעבר לזמני השהות שלה, כדי שיתאפשר לו לעבוד.

יתרה מכך, הדגישה ב”כ האם, מדובר במזונות זמניים. המשמעות היא שהם נועדו לתת מענה זמני לתקופה קצרה, מבלי שבית המשפט נכנס עדיין לעובי הקורה, וניתן לשנותם רק במקרה של שינוי נסיבות חריג וקיצוני ביותר – וזה לא המצב.

הילד צורך גם בחירום

השופט עובד אליאס קיבל את עמדת האם והבהיר: “מזונות זמניים – כשמם כן הם”. הוא הוסיף כי לא ראה לנכון להיעתר לבקשת האב לשינוי סכום המזונות הזמניים מהסיבה שהפסיק לעבוד כעצמאי בשל מצב החירום השורר עתה בישראל. “מדובר בטענה שיש להוכיחה, וזאת יעשה במסגרת דיון ההוכחות שייקבע”, כתב.

עוד ציין השופט כי מדובר במצב חירום זמני בלבד, וסביר להניח שתינתן בהמשך תכנית פיצוי לעצמאים שנפגעו כתוצאה ממנו. מה גם שסכום המזונות שנפסק אינו גבוה, והקטין ממשיך לצרוך חרף מצב החירום.

לפיכך הוא דחה את בקשת האב תוך שהדגיש כי במידת הצורך, השינוי בסכום המזונות ייעשה רטרואקטיבית בפסק הדין.

https://www.psakdin.co.il/Document/%D7%90%D7%99%D7%9F-%D7%9C%D7%99-%D7%94%D7%9B%D7%A0%D7%A1%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%9E%D7%9C%D7%97%D7%9E%D7%94-%D7%90%D7%91-%D7%91%D7%99%D7%A7%D7%A9-%D7%94%D7%A4%D7%97%D7%AA%D7%AA-%D7%9E%D7%96%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%96%D7%9E%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%9D-%E2%80%93-%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%97%D7%94

 

להלן פסק הדין:

החלטה בעניין מזונות זמניים בזמן חירום

תמ”ש
בית משפט לעניני משפחה ראשון לציון
41433-06-23
26/10/2023
בפני השופט:  עובד אליאס
– נגד –
תובעת:
פלונית
עו”ד רעות שדה
נתבע:
פלוני
עו”ד דויד לייזר
החלטה

לא מצאתי להיעתר לבקשת האב לשינוי סכום המזונות שנפסק במסגרת ההחלטה למזונות זמניים, מהטעם שהפסיק לעבוד כעצמאי בשל מצב החירום השורר עתה בישראל. מדובר בטענה שיש להוכיחה, וזאת יעשה במסגרת דיון ההוכחות שייקבע.

מזונות זמניים – כשמם כן הם. במידת הצורך, השינוי בפסק הדין יהא רטרואקטיבי.

 

כמו כן יצויין כי מדובר במצב חירום זמני. הדעת נותנת כי תינתן בהמשך תכנית פיצוי לעצמאים שנפגעו ממנו. סכום המזונות שנפסק אינו גבוה. ברי כי הקטין ממשיך לצרוך חרף מצב החירום.

עובד אליאס, שופט

ניתן ביום י”א חשוון תשפ”ד, 26.10.23.

הערה מאוחרת – ההחלטה ניתנה בפתקית. לבקשת אחד מבעלי הדין, מתיר פרסומה ללא פרטים מזהים.

https://www.psakdin.co.il/Court/%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%98%D7%94-%D7%91%D7%A2%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%9F-%D7%9E%D7%96%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%96%D7%9E%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%96%D7%9E%D7%9F-%D7%97%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%9D

PDF

החלטה עובד אליאס לא יוקטנו מזונות זמניים במלחמה 41433-06-23
Views: 40

5 Comments

  1. גב’ רעות שדה הלכה עם גבר נשוי לפני 5 שנים וכתבה מכתב לשר הרווחה שיקח לאישה את הילדים. הרצחת וגם ירשת ? אלוהים בשמיים יעשה לך צדק

  2. מתי תבינו זוגות גרושים
    שמי שמרוויח מהגירושין והמריבות המיותרות שלכם…
    זה כמובן רק העורכי דין…

    עם השכר טירחה היפה שהם לוקחים לכם.
    תתגרשו בכבוד .משמורת משותפת רק בישביל הילדים.

  3. אתה חייב טיפול אחי! כל הבלוג הזה חופר, עובר על כל חוק לשון הרע והגנת פרטיות והטרדה מינית אפשרי. לך טפל בעצמך, מהר! ותמחוק את יצירות החרא שאתה כותב לפני שיתכננו עליך לינצ’. ברכה והצלחה

  4. מדוע לא לאפשר משמורת משותפת כברירת מחדל ולהסיר את החרפה הזו של תשלום מזונות מהדין האישי ?!

    אם לדעת בית המשפט “הילדים שייכים לאמא” – שנשים יביאו ילדים מתרומת זרע. גברים לא צריכים לשחק במשחק המכור הזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *