EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

פרשת הקבלנים בראשל”צ: להב 433 רעש גדול מאות נחקרים ובסוף עבודות שירות. חקירתו של עו”ד אופיר ארגמן בקבלת שוחד ע”י טליה סוסן

יוחאי בן שמואל חקירות דלה שמאטע פלוצים נבובים

כיצד נראית חקירה בלהב 433 כשחוקרי משטרה מביאים סתם אנשים לחדרי החקירות כדי להפחיד אותם, לטמטם להם את המוח, והם יודעים שזאת חקירת סרק שנועדה לייצר נפח, לייצר מראית עין של עבודת חקירה, אבל מטרת החקירה היא להפחיד מישהו מהסביבה.

מדובר בעו”ד אופיר ארגמן שהשוטרת טליה סוסן הביאה אותו למשטרה בתאריך 4/3/2015 והקריאה לו חשדות בומבסטיים:  שוחד, קבלת דבר במרמה, הפרת אימונים בפרויקט וייט בראשל”צ.

 

אופיר ארגמן המשטרה הציקה לו כי העביר תיקים לחברות שלו
אופיר ארגמן המשטרה הציקה לו כי העביר תיקים לחברות שלו

כשקוראים את החקירה לא מבינים מה המטומטמת הזו רוצה ממנו.  איזה חשד…. ואיזה נעליים…. היא שואלת אותו על שכר עבודה שהוא העביר תיק לחברות שלו ורד שפרן ורינה שוסטר.  היא צועקת עליו שהוא גזר קופון ושהוא היה בניגוד עניינים……

 

רינה שוסטר המשטרה חקרה מדוע קיבלה תיקים של עירית ראשלצ בשוחד
רינה שוסטר המשטרה חקרה מדוע קיבלה תיקים של עירית ראשלצ בשוחד

 

הרקע. מדובר בפרשה שנקראת “פרשת הקבלנים” בראשל”צ שבה הפרקליט המלווה יוחאי בן שמואל  טען שמשרד רועי בר משמש מוקד לקבלת שוחד לקידום פרוייקטים של נדלן בראשל”צ: “ראשון לציון הקטנה” של בוני התיכון, “גינדי ווייט” של גינדי השקעות ואלמוג בראשון לציון, ו”חצרות המושבה” של קבוצת יצחקי ברחובות.

זה הסתיים עם הסדר טיעון לקבלן יצחק (איציק) אמסלם, מבעלי חברת הבנייה אלמוג.  עבודות שירות וקנס  של 2,500,000 ש”ח.

הפרקליט המלווה יוחאי בן שמואל טען שהוא “שכר את שירותי היועמ”ש לעיריית ראשון לציון שיקדם את ענייניו”. אמסלם הואשם במתן שוחד לעו”ד רועי בר, בתקופה שבה שימש כיועץ משפטי לעיריית ראשון לציון.  עו”ד רועי בר הורשע במסגרת הסדר טיעון ונידון לחצי שנת מאסר בפועל וקנס של 1,000,000 ש”ח.

 

יוחאי בן שמואל חקירות בומבסטיות מסתיימות בעבודות שירות
יוחאי בן שמואל חקירות בומבסטיות מסתיימות בעבודות שירות

 

המשטרה חקרה מעל 130 “מעורבים”, ותפסה רכוש וחשבונות בנק לצורך חילוט בשווי המוערך ביותר מ־8 מיליון שקל.  בין הנחקרים היו בין השאר, מנור גינדי ושותפו אורי לוי מבעלי גינדי השקעות, הקבלן מישאל יצחקי וכן הקבלן עמרם פרץ, אך התיק בעניינם נסגר.

לטענת הפרקליטות, אמסלם פנה לבר בעת כהונתו כיועץ משפטי לעיריית ראשון לציון בהצעה להעסיקו באופן פרטי בפרויקט “וייט”  במטרה לקדם את האינטרסים האישיים והכלכליים שלו מול העירייה וועדות התכנון והבנייה שלה. “על פי הסיכום עמד שכר טרחתו של בר על 1.5% משווי מחיר הדירות בפרויקט, המסתכם ב 2,000,000 ש”ח”.

 

טליה סוסן חוקרת משטרה ללא מעצורים וללא רחמים
טליה סוסן חוקרת משטרה ללא מעצורים וללא רחמים

ככה נראית חקירתו החמישית של עו”ד רועי ארגמן, 4/3/2015.

PDF

אופיר ארגמן חקירת חשוד במשטרה דב צור ראשלצ 04.03.15
Views: 61

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *