EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

משפט ביבי 15 פרוטוקול פרח לרנר ואיציק קסיאל: איך מציגים לעדה ראיות לא קבילות מחיפוש לא חוקי והשופטים מאפשרים חקירת עד על ראיות לא קבילות?

איציק קסיאל זנזון חדירות משטרתי בנחדרים ונחדרות

שוחרר ממשפט ביבי פרוטוקול החקירה של פרח לרנר והחקירה של החוקר עו”ד יצחק קסיאל מתאריך 3/6/2024.

החקירה של פרח לרנר התבססה על מיילים שהפיקו מהטלפון שלה מחקירה קודמת ואחרת נגדה באופן אישי, ולא במסגרת חקירת ביבישקי.  לטענת באי כוחו של ביבי החדירה לטלפון שלה הייתה לא חוקית.  לכן הממצאים הם לא קבילים, ולכן לכאורה אסור להשתמש בתוצרים או לשאול שאלות על הראיות הלא קבילות האלה.

בפועל…. במקום להחליט בו במקום אם התוצרים קבילים או לא קבילים, שלושת המוקיונים ששופטים את ביבי מאפשרים לפרקליטות להציג את החומרים הלא קבילים שהופקו מהטלפון שלה, ולשאול שאלות, תחת “הסתייגות” שנרשמה בפרוטוקול, ותוכרע בסיום המשפט.

הקומבינה להכשרת ראיות לא קבילות – פשוט לא מחליטים בשאלת הקבילות

 

הקומבינה הזו היא תוצאה של הדרכות של השופט יצחק עמית בהרצאותיו לשופטים, ובהלכות שהוא יוצר…. שהמגמה היא להכשיר את כל מה שלא קביל כקביל, בתירוץ שההכרעה בשאלה הקבילות תידחה לסוף התיק.

מה שזה אומר שאפשר במהלך המשפט להשתמש בכל מה שלא קביל כאילו הוא כן קביל, ולמראית עין אומרים ש”ההסתייגות” נרשמה בפרוטוקול.

כך יוצא שאנו רואים בפרוטוקול את פרח לרנר נחקרת במשפט על סמך ממצאים מחיפוש בטלפון שלה כברקע תלויה ועומדת התנגדות לכך שהממצאים לא קבילים.  והשופטים מאשרים להמשיך ולהשתמש בראיות הלא חוקיות האלה….

התופעה הזו של עצימת עיינים לשימוש בחומרים לא קבילים ע”י הפרקליטות במהלך המשפט הפלילי היא דבר בלתי נסבל.  ברגע שמועלית טענת אי קבילות, השופטים אמורים להכריע בה ולא להיחשף לחומרים לא קבילים.

כעת מתברר שכל המשפט הפלילי, ולא רק אצל ביבי, מבוסס על שימוש בחומרים לא קבילים, בקומבינה שההחלטה בשאלת הקבילות תישמר לסוף המשפט.

למה השופטים לא מחליטים בו במקום בשאלת הקבילות?  למה הם מעלימים עין? למה אין זוטא על הקבילות?

 

איציק קסיאל זנזון חדירות משטרתי בנחדרים ונחדרות
איציק קסיאל זנזון חדירות משטרתי בנחדרים ונחדרות

 

 

הנה פה זה בפרוטוקול בעמ’ 40411.  הפרקליט אלון גילדין שואל את פרח לרנר על סמך החיפושים הלא חוקיים בטלפון שלה, עמית חדד מתוסכל מזה שאין טעם אפילו לדרוש הכרעה בשאלת האי חוקיות, והשופטת רבקה פרידמן פלדמן ישר מבקשת מאלון גילדין שיסמן את הראיה, כאילו זה ברור שלא משנה קביל או לא קביל, “אצלנו מגישים את הכל”.

 

רבקה פרידמן פלדמן מאשרת לאלון גילדין להגיש חיפושים לא חוקים של פרח לרנר
רבקה פרידמן פלדמן מאשרת לאלון גילדין להגיש חיפושים לא חוקים של פרח לרנר

 

אלון גילדין חייט בכיר במתפרת המדמנה של הפרקליטות
אלון גילדין חייט בכיר במתפרת המדמנה של הפרקליטות

 

מוסר השכל:  נדרשים לפחות 3 תיקוני חקיקה

 

תיקון החקיקה הראשון הנדרש הוא לאפשר ערעורי ביינים בתיקים פליליים.  בתיק אזרחי מותר לערער “ערעור בינים”, אבל דווקא בתיק פלילי (מה שנחשב דיני נפשות) אסור לערער.

זה הופך את השופט לדיקטטור, שחש חסינות מוחלטת מפני עיוותי דין בהחלטות ביינים.  השופט יודע שאם הוא ירשיע, ההרשעה בולעת את כל עיוותי הדין שהוא עשה במהלך המשפט.  אחרי ההרשעה את אף אחד לא יעניין אם התהליך היה מבוסס על ראיות לא קבילות.

תיקון החקיקה השני הנדרש הוא קיום משפט זוטא על קבילות הראיות.

לפני שבכלל מאפשרים לחוקרים “להגיש” ראיות, על השופט להכריע אם הן קבילות.  בפועל לא תמצאו שופטים שמכריעים אם ראיות הן קבילות או לא.  כולם עושים מה ששלושת המקיונים פה עשו….  מאפשרים לחקור על ראיות לא קבילות, עם מראית עין של משפט הוגן….. באמצעות רישום ההסתייגות בפרוטוקול.

תיקון החקיקה השלישי הנדרש, ואת זה ראים בחקירה של הקוקסי יצחק קסיאל זה לעניין מה זה “חומרי חקירה”.  המגמה, בהובלת יצחק עמית, היא שחומרי חקירה זה רק מה שהפרקליטות מחליטה שמועיל להרשעה.

יש לבטל את החריג של רישום פנימי.  גם רישום פנימי צריך להיות חומרי חקירה, ויש לבטל את החיסיון של הפרקליטות שמלווה חקירה מפני מסירה של חומרי הליווי של החקירה.  ליווי חקירה בפרקליטות, לא צריך לפטור את המסמך מהיותו חומרי חקירה.  מי שמלווה חקירה משטרתית, הוא בעצם מייצר חומרי חקירה.

איך פרח לרנר בכלל הועילה לפרקליטות בעדותה

 

לא הצלחנו להבין בשביל מה הביאו את פרח לרנר לעדות עדת תביעה.

הרי התביעה טוענת שביבי קשר קשר עם ידיעות אחרונות לקבל פרסום אוהד ובתמורה לחסל את ישראל היום.  אבל החוק לחיסול ישראל היום “הצעת חוק לקידום ולהגנת העיתונות הכתובה בישראל” היה יוזמת חקיקה שאותה הוביל הח”כ המעורער בנפשו איתן כבל (העבודה), ונועדה להגביל את הפצתו החינמית של העיתון “ישראל היום”.

פרח לרנר העידה שביבי התנגד לזה.  אז איך העדות של פרח לנר הועילה לפרקליטות????

מה זו הקומבינה הזו של “צו הרחבת חיפוש בטלפון”?

 

לגבי האי חוקיות של החיפושים בטלפון של פרח לרנר, נסביר שנגד פרח לרנר פתחו חקירה ב 2015 (פל”א 364011/15) בטענה שלקוחות פנו לבעלה ושילמו לו רק בגל שפרח לרנר שימשה יועצת חקיקה של ביבי.  אז תפסו לה את הטלפון לצורך אותה חקירה.  כשהחליטו להתלבש על ביבי, אחרי שנתיים, פשוט הלכו לאותו טלפון וחיטטו בו, ללא צו שיפוטי ב 2017.

אחרי שחיטטו בטלפון וראו מה יש בו, פנו לבקש צו הרחבה, שזו קומבינה של ניוד הזכות לחטט בטלפון מחקירה אחת לחקירה אחרת.  את צו ההרחבה ביקשו ב 3/10/2018.

אבל השוטרת מיכל עילם רשמה שורה במחשב ממנה עולה שיש מזכר סודי על חיפוש לא חוקי בטלפון ובתיבת הדואר של פרח לרנר ב 15/6/2017.

כלומר קודם כל מחטטים ומסתכלים ואחר כך הולכים לבקש הלבנת פעולת חיפוש לא חוקית ע”י קבלת צו שופט במעמד צד אחד…  ועל סמך דו”ח סודי….

מזכר של מיכל עילם על חיפוש לא חוקי בטלפון של פרח לרנר ב 15-7-2017
מזכר של מיכל עילם על חיפוש לא חוקי בטלפון של פרח לרנר ב 15-6-2017

 

כל זה מעורר חשש שהתלבשו על פרח לרנר רק בשביל לדוג מהטלפון שלה מצאים מפלילים כדי להפיל את ביבי.

 

בקשת באי כוח ביבי לחומרי החקירה המעידים על החיפושים הלא חוקיים בטלפון של פרח לרנר

 

 

PDF

בקשה חומרי חקירה פרח לרנר חיפוש לא חוקי בטלפון שלה 67104-01-20

 

פרוטוקול חקירת פרח לרנר

PDF

משפט ביבי פרוטוקול חקירת פרח לרנר ויצחק קסיאל 3-6-2024

 

ראו כאן איך ב 2013 שוטרת בשם אביטל גיגי שאיציק קסיאל שלח אותה, צלצלה לעיתונאית לורי שם טוב לבוא ולהיחקר על פרסומים נגד שופטות משפחה.

 

Views: 150

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *