EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

יריב לוין 7: תגדל ביצים! תכניס את כל השטרונגול של הרפורמה בתחת של יצחק עמית וגלי בהרב מיארה. תחוקק עכשיו!

יריב לוין שופטי העליון ליגה ז וצריך לתת להם זין

יריב לוין, קאם און….  איך אתה רוצה שיזכרו אותך כשר משפטים?  פוסיקט עלוב וכנוע של בהמה מחומצנת או טייגר מפואר שחילץ את המדינה מהבוץ בו היא שקועה?

9 חודשים ישבת בשקט.  פחדת מהקפלנוחבות.   התחלת לשתף פעולה עם הזונות.  הכנסת סיטונות שופטות פמינאציות לשפיטה.  לא פתחת פה.

אבל הצמד הזה, יצחק עמית ואיתו כל בית המשפט העליון, וגלי בהרב מיארה ואיתה כל הפרקליטות הם לא שונים מהנוחבה.  כמה שאתה נחמד אליהם, הם רק רוצים יותר.

יריבוש בוש בוש……אתה עיוור?  אתה לא רואה מה קורה?  בית המשפט העליון משרת את הנוחבות.  רוצים למנוע חקירה של מחדלי הצבא, למנוע חקירה של הרוגלות, לשפר תנאי כליאה לנוחבות, ולהחזיר לנוחבות את הגופות הארורות של המחבלים שלהם.

הכסף שהמדינה שופכת על משכורות בית המשפט העליון הוא כסף שנשפך נטו לטובת זכויות הנוחבה.  די.

אותו דבר עם הבהמה המחומצנת גלי בהרב מיארה:  מפחידה חברי כנסת עם חקירות טקטיות, מאפשרת לקפלנוחבות לשבש ולשתק את המדינה, לא אוכפת את החוק נגד מפגינים שעושים טרור פנימי, מכשילה את הממשלה בכל דרך אפשרית, מוציאה חוות דעת מופלצות ברוח הנוחבה…..

עכשיו שניהם יחד רוצים שתענה לבג”ץ מדוע לא למנות את יצחק עמית, הכלב החולה בראשו, לנשיא בית המשפט העליון……  ולכן זו הרמה להנחתה..

 

יצחק עמית הנשיא המיועד לזכויות נוחבה וקוקסינלים מקפלן
יצחק עמית הנשיא המיועד לזכויות נוחבה וקוקסינלים מקפלן

 

 

יצחק עמית דואג לחברים שלו יחיא סינוואר ומוחמד דף
יצחק עמית דואג לחברים שלו יחיא סינוואר ומוחמד דף

 

יצחק עמית יש לפרש חוקי ישראל לפי תורת הווגינה והפמיניזם
יצחק עמית יש לפרש חוקי ישראל לפי תורת הווגינה והפמיניזם

 

הנה פה יצחק עמית עונה לשתי עורכות הדין מעמותת “ווגינות ישראליות למען איכות הנוחבה”, שבית המשפט העליון הוא כאן נגיש “עומד לרשותכם…..”.

בתאריך 18/6/2024 ח”כ רוטמן בביקורת חסרת תקדים:

“עמית לא ראוי להיות שופט. בית משפט של איזו מדינה זה?”…   “השופט יצחק עמית לצערי לא ראוי להיות שופט. לא נשיא ולא שופט בגלל סיבה מאוד פשוטה, בזמן שחיילנו נלחמים ברצועת עזה, יושב השופט עמית ואומר לארגוני שמאל שמייצגים את האויב ‘אנחנו פה, הדלת שלנו פתוחה בפניכם‘ כאילו התפקיד של בית המשפט הוא להגדיל את הסיוע ההומניטרי לאויב. את החיים שלו הוא מסכן כשהוא מרחיב את הסיוע ההומניטרי?! הוא גם אומר ‘השווקים בעזה מלאים, אבל אולי אנחנו יכולים להגדיל להם בשקל תשעים?’ לא הבנתי, בית משפט של איזו מדינה זו??”

 

וזה מה שעדנה קרנבל מציעה לך יריבוש בוש בוש…. לענות לבג”ץ.

טיפול בעליון: שינוי הרכב הוועדה והפרדת מחלקות בגץ מערעורים

 

 

מינוי נשיא בית המשפט העליון ייעשה אך ורק אחרי השלמת תהליכי חקיקה לשינוי הרכב הוועדה למינוי שופטים, שבה יהיה אפס קולות הצבעה ללשכת עורכי הדין ויקיריו של הקפלניסט מהפרקליטות עמית בכר.

ולא…. אל תכין הצעת חוק שמובילה לתיקו.  ממש לא.  תדאג שלממשלה יהיה רוב.

תודיע להם שבצנרת גם הצעת חוק לפתוח את הליכי הוועדה למינוי שופטים לציבור בשידור ישיר לטלוויזיה, כולל פתיחת כל הפרוטוקולים הישנים שצונזרו.

לא לשכוח לבטל את וועדת השתיים, ולעשות רביזיה בקורס להכשרת שופטים, שבו בעצם השופטים מהעליון בוחרים את מי שזורם איתם.

תכתוב להם שגם השופטים נדרשים לתרום לשיקום הכלכלי, והפנסיות שלהם יקוצצו ב 30%.  אף שופט לא צריך לקבל 100,000 ש”ח בפנסיה, כשהם ממשיכים לעבוד בגישורים ובוררויות.

תכתוב להם שכל הלשכות של שופטים בדימוס יבוטלו, כולל סידורי אבטחה.  מי שרוצה לשכה שישלם מכספו, ומי שרוצה אבטחה שישים מהפנסיה שלו.

בלי בושה צרף בתשובתך לבג”ץ את הטיוטות של הצעות החוק האלה, ולך עליהם בכל הכוח לחקיקת בזק.

אל תתבייש לכתוב להם שזה הזמן להפריד בין בגץ לעניינים חוקתיים ומנהליים, לבין בית משפט לערעורים בתיקים אזרחיים ופליליים. צריך לפצל את ביהמ”ש העליון ל 2 מחלקות.

כל היום הם עסוקים בעתירות של תומכי נוחבות, ג’ינג’ים מגעילים, וארגוני נשים פמיניסטיות ו”שוחרות שלום (איתך מעכי, למשל).  בית המשפט העליון מזניח את הערעורים של אזרחי ישראל.  היום לקבל דיון בערעור זה המתנה של שנה וחצי.

הפתרון הוא להקים מחלקה ייעודית לשיפוט חקיקתי ומנהלי (הבג”ץ) עם לא יותר מ 5 שופטים שיתעסקו רק בזה.  תדאג להעביר תקנות של פסיקת הוצאות חובה למי שמפסיד, על כל עתירת נוחבה כושלת, של מינימום 50,000 ש”ח, מעוגן בתקנה.

שאר 10 השופטים שיתעסקו רק בערעורים אזרחיים ופליליים. אפשר להוסיף עוד 3 שופטים למחלקה הזו.

מי שרוצה לעתור כעותר ציבורי שישלם 100,000 ש”ח אגרה

 

העמותה לזכויות אדם רוצה לעתור בלי שיש עותר עם נזק אישי קונקרטי?  שתשלם 100,000 ש”ח אגרה.  נעמת ויצו רוצות לעתור?  ששתשלמנה 100,000 ש”ח אגרה.  הג’ינג’י מאיכות השלטון רוצה לעתור?  שישלם 100,000 ש”ח אגרה.  נדב ארגמן רוצה לעתור נגד חקירת מחדלי הקונצפציה?  שישלם 100,000 ש”ח אגרה.

אבל במחלקת הערעורים צריך להנגיש את בית המשפט למי שאין לו כסף.  לא ייתכן שרוחמה מירוחם תשלם 30,000 ש”ח עירבון על ערעור, כשזה אותו הסכום שבנק הפועלים צריך לשלם על ערעור.  צריך סולם דיפרנציאלי.

כדי להנגיש את בית המשפט העליון לציבור צריך לקבוע שמי שמשתכר פחות מ 10,000 ש”ח בחודש, ישלם רק 50% אגרה ו 50% עירבון.

תמצא גם דרך לבטל את הלכת חניוני חיפה….

אל תשכח לטפל גם בערכאות המחוזי והשלום.  תתחיל עם דרישה להתקין מסכי מחשב מול באי כוח התובעים והנתבעים, שייראו בזמן אמת מה הקלדנית מקלידה.

תבטל גם את המזכירים המשפטיים שהם סתם קרציות.

תפטר את כל העובדות הסוציאליות מבתי המשפט למשפחה.  תן לשופטים לעבוד.  שיקיימו דיונים במקום להזמין “תסקירים”.

תסגור את בתי הדין הרבניים.  מי שרוצה שירותי דת שישלם על זה במוסד פרטי לשירותי דת.  לא על חשבון המדינה.

 

גלי בהרב מיארה צריכה טיפול פטר את הכושללה אמא:  “יריבוש הכה את המנוש!!!!”

 

ועכשיו גלי בהרב מיארה צריכה טיפול.  הטיפול הראוי לאחת כזו הוא מכתב פיטורין.  שתלך לבית הדין לעבודה ותנסה להוציא שם צו מניעה מפיטוריה.

מייד אחרי שאתה מפטר את גלי בהרב מיארה, תחוקק מייד חוק פיצול היועץ המשפטי לממשלה, ותכונן “תובע כללי” שיהיה אחראי על תיקים פליליים.  לתפקיד החדש של תובע כללי אנו ממליצים על בועז סנג’רו.

מייד לתקן את החסד”פ, סעיפים 74 וכדומה ותוסיף סנקציות קשיחות נגד הפרקליטות על כל הפרה של זכויות לפי החסד”פ.

תדאג שאפשר יהיה לערער על החלטות ביינים בתיקים פליליים.

תדאג שהפרקליטות לא תוכל לערער על זיכוי.

את מח”ש מייד תוציא מהפרקליטות.

מכתב התנועה למשילות תלונה על מועמדות הזנזונת גלי בהרב מיארה ליועמש 20-1-2022

 

תוציא את יעוץ וחקיקה ממשרד המשפטים

 

וגם את מחלקת יעוץ וחקיקה תוציא ממשרד המשפטים.  הם בכוונה כותבים חוקים ותקנות לא ברורים, לא מדויקים, לא מובנים, קצרים מידי, לא יסודיים, שבכוונה משאירים אפשרות לשופט לפרש פרשנויות.

חוקים לא צריכים להיות עמומים.  הם צריכים להיות מפורטים וברורים כדי ששופטים לא יצטרכו לפרש אותם.  ראה למשל סע’ 11 לחוק הפרשנות “הסמכה או חיוב לעשות דבר, בלי קביעת זמן לעשייתו – משמעם שיש סמכות או חובה לעשותו במהירות הראויה ולחזור ולעשותו מזמן לזמן ככל הנדרש לפי הנסיבות”.

למה אין פה תחימה של זמן?  למה זה “לפי הנסיבות”?  זה משאיר פתח לכל שופט להחליט איזה נסיבות מתאימות לו ומהי המהירות הראויה. וזה גם מאפשר לשופט להחליט מי מקבל מהירות ראויה, ואת מי אפשר לייבש.

מחלקת יעוץ וחקיקה משרתת את הפרקליטות ולא את הכנסת.  תוציא אותם ממשרד המשפטים ותכפיף אותם לכנסת או שתעשה מהם מוסד עצמאי נפרד, שמשרת את חברי הכנסת, ולא את הפרקליטות.

 

תפטר את הבהמה הזו שאחראית על אשכולית יעוץ וחקיקה.  איחס איזה גועל.  צפע.

רני נויבואר בהמת אשכול יעוץ וחקיקה לכוס ולמנוש
רני נויבואר בהמת אשכול יעוץ וחקיקה לכוס ולמנוש

 

 

 

 

 

 

ואת הכל תעשה עכשיו.  בלי לחכות.  שהקפלנוחבות והשקמות ייצאו להפגין.  שים עליהם זין, כי לנו נשבר הזין.  הליכוד על הקרשים.  תעשה משהו.

 

Views: 181

2 Comments

  1. תקעו גול עצמי ביבוין במקום ללכת על רפורמת השחיתות הלכו על רפורמת המשילות וחטפנו מלחמה . כושלים הצמד הזה

  2. יריב לוין יצא קוקסינל.
    מצד שני ביבי יצא עוד יותר קוקסינל כשלא נתן לו גב.
    ממשלה זבל של קוקסינלים אוכלי חינם פחדנים.
    אפילו יאיר לפיד האפס היה נכנס במפגינים ומפטר את היועמשית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *