EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

גרושה מהגהינום 73: עו”ד מירב סופר היתה שוטרת שפוטרה כי ריגלה אחרי בעלה שלי שאול והציקה ל 17 מאהבות (חקירה של רווית בינשטוק)

מירב סופר מחש חקרה אותה על עבריינות פורנזית מעקבים וריגול על מאהבות של בעלה

יש עורכת דין לדיני משפחה בשם מירב סופר.  הנ”ל מתהדרת שהיא קוטלת גברים וסוחטת מהם כתובות של מאות אלפי שקלים.  היא אפילו לועגת לגבר הנסחט ש”על טעויות צריך לשלם”.  הנ”ל מקבלת לקוחותיה במגדל רסיטל בת”א.

אבל את הקריירה שלה בדיני משפחה התחילה רק ב 2020.  עד אז היא היתה שוטרת על מדים כחולים.  היא נחקרה במח”ש על מעקבים והאזנות סתר שביצעה על בעלה לשעבר, שלי שאול. SHALI SHAUL.  גם הטרידה מאהבות.

בין השאר אספה תמונות של ציצי חשוף שהמאהבות של הבעל שלחו לו ושמרה בתיקיה “לבית דין רבני”.  למשל ענבל גלעדי שלחה לבעלה Shali תמונות של ציצי כדי לגרות אותו.

 

מירב סופר מחש חקרה אותה על עבריינות פורנזית מעקבים וריגול על מאהבות של בעלה
מירב סופר מחש חקרה אותה על עבריינות פורנזית מעקבים וריגול על מאהבות של בעלה

 

מירב סופר היום עורכת דין בדיני משפחה היתה שוטרת עבריינית שביצעה האזנות סתר
מירב סופר היום עורכת דין בדיני משפחה היתה שוטרת עבריינית שביצעה האזנות סתר
מירב סופר ביצעה ריגול ובילוש על בעלה בהיותה שוטרת
מירב סופר ביצעה ריגול ובילוש על בעלה בהיותה שוטרת

 

האינדיקציות מראות שהיא לסבית ולא נתנה לבעלה מין ולכן הוא פנה לרעות בשדות זרים.

מהדו”ח הפורנזי נראה שהוא היה מאוד מבוקש.  השוטרת לשעבר מירב סופר טמנה לו תכנת מעקב בתוך הטלפון, ששידרה הכל ישר לתוך המחשב שלה.

 

“אותרה תוכנה בשם “fklogger

 

 

ראו מה כותב החוקר יניב גרינברג:  “אותרה תוכנה בשם “fklogger” של חברת “IWANTSOFT” אשר משמשת לצורך ניטור פעילות במחשב, ובין היתר: הקשות מקלדת, תוכנות בשימוש, אתרים שגלשו בהם וכד’. התוכנה מוסתרת מכל משתמש, מלבד הבעלים. היא ניתנת לגישה מרחוק, היות והיא מבצעת דיווח אוטומטי למקום נבחר שהוגדר מראש (דוא”ל, חשבון דרופבוקס וכד’). ניתן גם להגדיר שהתוכנה תשלח התראות בכל פעם שמקלידים ביטויים שהוגדרו מראש”.

לפי הדו”ח של יניב גרינברג התוכנה עקבה אחרי הבעל של מירב סופר גם בחו”ל.

כמו כן מירב סופר הלבישה על בעלה בלשים:  משרד “אביה חקירות וביטחון” שהביאו לה תמונות של בעלה עם נשים במלון אגמים באילת.

החברה שלה נורית לוי כתבה לה “הניסיון להרס נכשל !!” וצירפה תמונות.

במחשב של מירב סופר מצאו מעקבים על בעלה עם לא פחות מ 17 נשים.  באופן אובססיבי היא שמרה תיקיה בשם “דיון רבני” צילומים של התכתבויות (מפריצות למיילים של הבעל), סרטונים, תוכן שהיה בפרופיל להיכרויות של הבעל “יורם לוי”.

את החקירה ניהלה חוקרת מח”ש רווית בינשטוק, ואת הדו”ח הפורנזי ביצע יניב גרינברג בתאריך 6/5/2019.

תוך חצי שנה הגברת מירב סופר הפסיקה לעבוד במשטרה, ופתחה משרד לעריכת דין בדיני משפחה במגדל רסיטל.

בדו”ח הפורנזי מציין החוקר יניב גרינברג שהיתה שם תיקיה של התכתבויות של מירב סופר עם עו”ד שלי שקד.  גם היא היתה שוטרת שכנראה עזרה לה לרגל אחרי הבעל.

 

שלי שקד עורכת דין
שלי שקד עורכת דין

 

 

 

להלן הדו”ח הפורנזי של יניב גרינברג 6/5/2019

 

המחלקה לחקירות שוטרים

מזכר:

אל: תיק החקירה תאריך: 6.5.19
מאת: יניב גרינברג, חוקר מחשב מיומן תיק מס’: 2890/18
הנדון: בדיקה והפקת תכנים ממחשב נייד  – מירב סופר

 

  1. מיום 1.5.19 ועד היום, לבקשת החוקרת רווית בינשטוק, עיינתי בתכנים מהמחשב הנייד של המעורבת שבנדון.
  2. מדובר במחשב Dell Vostro 5471 P88G (S/N: JTS2M42), בצבע כסף, המסומן ד.ז2 1.4.19.
  3. התכנים הועתקו בצורה לוגית, ישירות ממחשב החשודה להחסן נייד ומשם הועברו למחשב המעבדה.
  4. המחשב מריץ מערכת הפעלה מסוג Windows 10 Home שהותקנה ביום 5.9.18; שם המחשב: meirav soffer; מוגן בסיסמא: MS170274; וקיים בו פרופיל משתמש פרטי אחד בשם: meira.

הופקו צילומי מסך של שם המחשב ושם המשתמש- ראה קבצים “שם המחשב” ו”שם המשתמש” בדו”ח הממצאים.

  1. הכונן הקשיח מחולק לשתי מחיצות: 1) (C:\) OS – שעליה יושבים קבצי המערכת ופרופיל המשתמש הנ”ל עם תיקיות המסמכים והמדיה המובנות של מערכת ההפעלה; 2) (D:\) DATA שבה שתי תיקיות: 1) Dropbox בנפח GB213; 2) גיבוי דרובוקס (ה”ח: הטעות במקור) בנפח GB3. מעיון בתכנים עולה כי התיקייה הראשונה מכילה את כל התכנים שבשנייה, יחד עם גיבוי נוסף של כונן חיצוני (תת תיקייה בשם: “כונן חיצוני 1 טרה-העתקה”) ותכנים נוספים.
  2. להלן פירוט של מה שנתבקשתי לאתר והממצאים שעלו בבדיקה או היעדרם:
    • א. תמונה של חזה חשוף (מתוארכת לשנים 2014-2015):

אותרו שמונה עותקים זהים של תיקייה בשם “תכתובת שלי וענבל גלעדי 28.04.2015” המכילה 85 תמונות של צילומי מסך של פלאפון, אשר מתעדים צ’אט של Facebook Messenger בין “שלי שאול” ל”ענבל גלעדי”. בין הצילומים הללו יש תמונות אינטימיות ששלחו שני הצדדים, לרבות תמונות חזה חשוף ששלחה ענבל. כל העותקים של התיקייה נוצרו בתאריך 6.10.2018, בין השעות 15:16 – 18:45.

לציין, כי במצב הבדיקה הנוכחי לא ניתן לבדוק האם התמונות הללו נשלחו לצד ג’ כלשהו בשל הצפנת הכונן הקשיח, אולם לא נמצאה לכך אינדיקציה כלשהי בחומר שנבדק.

התיקייה הועתקה והופקה לדו”ח הממצאים בתיקייה שסומנה “א”.

  • ב. תכתובות מתוך חשבון הפייסבוק של שלי שאול (ה”ח: הגרוש של החשודה) או תצלומי מסך של התכתבויות בין שלי שאול לנשים אחרות באמצעות אפליקציית FaceBook Messenger:

אותרו תיקיות ותצלומי מסך רבים של התכתבויות בין שלי שאול לנשים אחרות (ה”ח: וגם גברים) באמצעות FaceBook Messenger, כדלקמן[1]:

  • אותרו 2 תיקיות זהות בשם “גלית לוי” [6.10.18, 15:20 ו-18:08], בכל תיקייה יש 2 צילומי מסך של התכתבות כנ”ל. כמו כן, אותר קובץ תמונה בשם “תמונה גלית לוי 06.12.14” [6.11.17, 11:51] המכיל תמונה של שלי וגלית יחד מתוך רשת חברתית (ה”ח: ככה”נ Facebook).
  • אותרו 2 תיקיות זהות בשם “טובית קפורי” [6.10.18, 15:20 ו-18:08], בכל תיקייה יש 2 צילומי מסך של התכתבות כנ”ל.
  • אותרו 2 תיקיות זהות בשם “יערית לוי” [6.10.18, 15:20 ו-18:08], בכל תיקייה יש 2 צילומי מסך של התכתבות כנ”ל.
  • אותרו 2 תיקיות זהות בשם “לילך כספי” [6.10.18, 15:20 ו-18:18], בכל תיקייה יש 2 קבצי PDF: “1” ו-“2” המכילים צילומי מסך רבים של התכתבויות עם נשים. בקובץ “1”: Orly Chiche, אתי בוזגלו, Nurit Levi, Shelly Shaked Adv וכן צילומי מסך של היסטוריית חיפושים. בקובץ “2”: לילך כספי, Galit Levi-Amiga. יחד עם צילום מסך של דוא”ל ששלח שלי לחשודה וצילום מסך של “יומן הפעילויות” המראה גם היסטוריית חיפושים.

על כל הצילומים בקבצים הנ”ל מופיע כיתוב בתחתית “Scanned by CamScanner”. מבירור במרשתת עולה כי מדובר ביישומון לסריקת ועריכת מסמכים ותמונות, שניתן לסנכרן בין מספר מכשירים. כלומר, במידה והיישומון קיים בטל”ס של החשודה ושל שלי שאול, היא יכולה בלחיצת כפתור לסנכרן תמונות ומסמכים מטל”ס אחד לאחר.

  • אותרו 2 תיקיות זהות בשם “מיכל חסידים” [6.10.18, 15:20 ו-18:18], בכל תיקייה יש צילום מסך של התכתבות כנ”ל.
  • אותרו 3 קבצים זהים בשם “הודעה לסיגל אלמוג 20.03.17” של צילום מסך של הודעה ששלח שלי שאול ל”סיגל אלמוג” ב-FaceBook.

כל התיקיות והקבצים הנ”ל הועתקו והופקו לדו”ח הממצאים בתיקייה שסומנה “ב”.

  • ג. תוכנות נוזקה למיניהן היכולות לשמש לצורך חדירה לדוא”ל או חשבונות פייסבוק וכיוצ”ב, ובפרט אם שימשו כנגד שלי שאול [מס”ט 050-6273349; דוא”ל: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected]] וענבל גלעדי [מס”ט 050-5074630]:

אותרה תוכנה בשם “fklogger” של חברת “IWANTSOFT” אשר משמשת לצורך ניטור פעילות במחשב, ובין היתר: הקשות מקלדת, תוכנות בשימוש, אתרים שגלשו בהם וכד’. התוכנה מוסתרת מכל משתמש, מלבד הבעלים. היא ניתנת לגישה מרחוק, היות והיא מבצעת דיווח אוטומטי למקום נבחר שהוגדר מראש (דוא”ל, חשבון דרופבוקס וכד’). ניתן גם להגדיר שהתוכנה תשלח התראות בכל פעם שמקלידים ביטויים שהוגדרו מראש (ה”ח: קובץ הסבר על פעילות התוכנה צורף לדו”ח הממצאים בתיקייה שסומנה “ג”).

שימוש בתוכנה זו יכול להניב סיסמאות ושמות משתמש של חשבונות דוא”ל, רשתות חברתיות וכד’, ולאפשר כך גישה לאותם חשבונות.

לציין, כי לא נמצא זכר להתקנה של התוכנה ע”ג המחשב דנן. אולם, די בכך שהיא הותקנה על מחשב ששלי שאול עושה / עשה בו שימוש על מנת שתהיה לחשודה גישה לדוא”ל ולרשתות החברתיות שבהן שלי משתמש.

קבצי ההתקנה של התוכנה הועתקו והופקו לדו”ח הממצאים בתיקייה שסומנה “ג”.

  • ד. תכתובות עם טל גלעדי באמצעות דוא”ל או פייסבוק: לא אותרו.
  • ה. בדיקה של חשבונות פייסבוק נוספים שעשו בהן שימוש במחשב זה:

מבדיקת היסטוריית הגלישה בדפדפן Chrome עלה כי התחברו מהמחשב לפייסבוק, מלבד מירב סופר, החשבונות הבאים: Rami Almog, חגית ממן, אלון לחם, Haim Kuchnsky, רוני לוי, (1) ניסים מצלאוי.

  • ו. בדיקת היסטוריית החיפוש באינטרנט בעניין פריצה לחשבונות פייסבוק או דוא”ל:

במחשב מותקנים שני דפדפנים: Internet Explorer ו-Chrome. בבדיקת היסטוריית הגלישה עלה כי באקספלורר יש נתונים החל מ-30.12.18, אולם נעשה בו שימוש מועט; בכרום יש נתונים החל מ-5.1.19 ונעשה בו שימוש רב. בשניהם לא נמצא זכר לכניסה לחשבון דוא”ל או פייסבוק של שלי שאול, כמו כן לא אותר חיפוש כלשהו בנוגע לכיצד ניתן לפרוץ חשבונות כאלו.

  • ז. האם היה לשלי ולחשודה חשבון פייסבוק משותף או כתובת דוא”ל משותפת: לא נמצא תימוכין לכך שהיה או שישנו חשבון משותף כלשהו למירב ושלי. לציין, כי אין דרך לדעת האם חשבון מסוים משמש רק את האדם שעל שמו הוא נקרא או אדם נוסף.

 

 

  1. ממצאים נוספים שאותרו ועשויים להיות רלוונטיים לחקירה:
    • א. אותרו 2 תיקיות זהות בשם “אתרי הכרויות שלי” ובכל אחת מהן שבעה קבצים: צילומי מסך של התכתבות בפייסבוק עם “יורם לוי” ודוא”ל של שלי שאול.

התיקייה הועתקה והופקה לדו”ח הממצאים בתיקייה שסומנה “נוספים – א”.

  • ב. אותרו 2 תיקיות זהות בשם “חקירה חוף מוש אילת 13.07.15” שבכל אחת מהן 39 תמונות של שלי שאול עם אישה על חוף הים. על גבי התמונות מופיע תאריך 13.06.15.

התיקייה הועתקה והופקה לדו”ח הממצאים בתיקייה שסומנה “נוספים – ב”.

  • ג. אותרו 16 תיקיות זהות בשם “מלון אגמים” (כאשר 8 מתוכן נמצאות בתוך תיקיית אב בשם “שלי מלון אגמים אילת” יחד עם העתק של 4 קבצים נוספים מתוך התיקייה), כשבכל אחת מהן יש 2 תתי תיקיות: 1) 1.3.14 – ובה 8 סרטונים של שלי עם אישה במלון; 2) 28.2.14 – ובה 7 קבצים: 6 תמונות ועוד סרטון של שלי עם אישה במלון.

התיקייה הועתקה והופקה לדו”ח הממצאים בתיקייה שסומנה “נוספים – ג”.

  • ד. אותרו שני קבצים זהים בשם “דוח פעילות שלי שאול 02.04.2015” ובו פירוט פעולות וממצאי מעקב מטעם “אביה חקירות וביטחון”.

הקובץ הועתק והופק לדו”ח הממצאים בתיקייה שסומנה “נוספים – ד”.

  • ה. אותרו 6 קבצים זהים בשם “רשימת כתובות מאהבות שלי 14.10.15” שכל אחד מהם מכיל רשימה 13 נשים ומידע אישי עליהן.

הקובץ הועתק והופק לדו”ח הממצאים בתיקייה שסומנה “נוספים – ה”.

  • ו. אותרו 7 תיקיות, 6 זהות ואחת זהה חלקית, בשם “שלי בנעמי שמר 17.04.2015“, שבכל אחת 18 קבצים, סרטונים, תמונות, וקובץ מערכת של מצלמות אבטחה שבהן נתפס שלי (ה”ח: בתיקייה שזהה חלקית יש רק 5 מהקבצים הנ”ל).

התיקייה הועתקה והופקה לדו”ח הממצאים בתיקייה שסומנה “נוספים – ו”.

  • ז. אותרו והועתקו תמונות רבות שעשויות להיות רלוונטיות לחקירה. מדובר בתמונות שבהן נראים צילומי מסך שככה”נ נעשו מטל”ס של שלי שאול או מחשבון דוא”ל של שלי, ומכילים, בין היתר: התכתבויות של שלי, מיקומים של שלי וכד’. על החוקרת המטפלת לעבור על התמונות ולהכריע בדבר הרלוונטיות שלהן. אציין להלן רק חלק מהתמונות שלהבנתי עשויות להיות רלוונטיות לחקירה:
    • תיקיית Camera Uploads: הועתקה בחלקה מגיבוי הדרופבוקס. מכילה 730 קבצים. להלן פירוט חלקי:
      • צילומי מסך של התכתבות עם Shirel Avahan.
      • צילומי מסך של התכתבות עם איריס בן זיקרי.
      • צילומי מסך של התכתבות עם Nurit Levi (יש תמונות שבהן נורית רושמת ככה”נ לחשודה “הניסיון להרס נכשל !!” – קבצים בשם: 2016-05-24 22.15.30, 2016-05-25 01.19.19).
      • צילומי מסך של התכתבות עם Galy Hoz.
      • צילומי מסך של התכתבות עם Ganit Golan.
      • צילומי מסך של התכתבות עם Yaarit Levi.
      • צילומי מסך של התכתבות עם Eddie Israel.
      • צילומי מסך של התכתבות עם אבי סיקסיק.
      • צילומי מסך של התכתבות עם טובית קפורי.
      • צילומי מסך של התכתבות עם Liora Cohen.
      • צילומי מסך של התכתבות עם Hagit Hilely Bezalel.
      • צילומי מסך של התכתבות עם שרון יחזקאל.
      • צילומי מסך של התכתבות עם יגאל הבשור.
      • צילומי מסך של התכתבות עם ציון כהן.
      • צילומי מסך של התכתבות עם שלומי אוזרקו.
      • צילומי מסך של התכתבות עם Michal Shriki.
      • צילומי מסך של התכתבות עם זאב דוד.
      • צילומי מסך של התכתבות עם Eran Cohen.
      • צילומי מסך של התכתבות עם אסנת גרוסמן אלייה.
      • צילומי מסך של התכתבות עם מיכל חסידים.
      • צילומי מסך של התכתבות עם Galit Levi-Amiga.
      • צילומי מסך של התכתבות עם Yeshuroon Uprimny.
      • צילומי מסך של התכתבות עם Sapir David.
      • צילומי מסך של התכתבות עם Hila Dvir.
      • צילומי מסך של התכתבות עם חגית שחף.
      • צילומי מסך של התכתבות עם סיגי בן ברוך.
      • צילומי מסך של התכתבות עם אילנית בן לולו.
      • צילום מסך של התכתבות עם Anstasya Dolev.
      • צילומי מסך של התכתבות עם Keren Malka Hatab.
      • צילומי מסך של התכתבות עם אתי בוזגלו.
      • צילומי מסך של מיקום הטל”ס של שלי שאול. ניתן לראות כי לחשודה היה מעקב אחרי הטל”ס גם כאשר הוא היה בחו”ל.
      • צילומי מסך שנראה כי צולמו מתוך חשבון פייסבוק או דוא”ל של שלי שאול.
      • צילום מסך של “פתק” עם סיסמאות של מירב ושל שלי (קובץ בשם: 2014-08-18 01.13.16).
      • צילום מסך שבו רואים את פרטי הטל”ס של שלי ותאריך הגיבוי שלו (קובץ בשם: 2014-10-15 09.59.28).
      • צילומי מסך מחשב שבו רואים דוא”ל של שלי שאול (קבצים בשם: 2014-10-15 10.01.18, 2014-10-30 07.58.21, 2014-10-30 07.59.47, 2014-10-30 08.00.38).
      • צילום מסך של תיבות הדוא”ל אשר מקושרות לטל”ס ובהן ניתן לראות כי יש שני חשבונות דוא”ל של החשודה ואחת של שלי (קובץ בשם: 2014-12-13 22.44.45).
      • צילום מסך של דוא”ל שבו מתריעים בפני שלי על כך שמישהו ביקש סיסמא חדשה עבור חשבון הפייסבוק שלו (קובץ בשם: 2014-12-13 23.23.42).
      • בנוסף, התיקייה מכילה צילומים של פעילות של שלי ושל אחרים הקשורים אליו ברשתות החברתיות.

התיקייה הועתקה והופקה לדו”ח הממצאים בתיקייה שסומנה “נוספים – ז”, תת-תיקייה “1”.

  • תיקיית “תמונות אייפון”: הועתקה בחלקה מגיבוי הדרופבוקס. מכילה תת תיקייה “תמונות אייפון 23.1.15” ובתוכה 7 תתי תיקיות (1-7) קבצים. הרבה מהקבצים זהים לאלו המפורטים בס”ק 1 לעיל. נוסף על האמור לעיל, ניתן למצוא:
    • צילומי מסך של התכתבות עם Or Nails (תת תיקייה “2”).
    • צילומי מסך של התכתבות עם Dudi Hod (תת תיקייה “2”).
    • צילומי מסך של התכתבות עם החשודה (תת תיקייה “2”).
    • צילום מסך מתוך תיבת הדוא”ל (Gmail) של שלי שאול (קבצים בשם: IMG_0174, IMG_0336; תת תיקייה “3”).
    • צילום מסך של תיבת ההודעות ב-Facebook Messenger של שלי (קובץ בשם: IMG_2234. תת תיקייה “7”).
    • צילום מסך של התכתבות עם Alex Gilenson (תת תיקייה “7”).

התיקייה הועתקה והופקה לדו”ח הממצאים בתיקייה שסומנה “נוספים – ז”, תת-תיקייה “2”.

  1. לציין, כי כל הממצאים שאותרו בתיקיות Dropbox הועתקו ללא מאפיינים היות ואלה אינם שמורים על גבי המחשב, אלא בחשבון ה-Dropbox של החשודה.
  2. דו”ח הממצאים המכיל את כל הקבצים המפורטים לעיל נצרב ע”ג תקליטור ריק מתוכן, סומן י.ג1 6.5.19 והועבר לעיון החוקרת המטפלת.

 

 

לידיעה,

יניב גרינברג,

חוקר מחשב מיומן

[1] ראה עוד צילומים כנ”ל, בתפזורת, כמפורט בסעיף 7.ז. להלן.

PDF

דוח חיפוש בטלפון של שוטרת מירב סופר שהפיצה תמונות עירום לשוטרות לסביות

 

Views: 280

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *