EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אינפלציה של מעצרים עד תום הליכים: השוטר אדם כחלון תפר את עו”ד גלעד סער על קטטה עם פועל ערבי ביפו

אדם כחלון קצין חקירות יפו מתרועע עם ערבים ומקבל מהם פינוקים

האינפלציה של בקשות למעצר עד תום ההליכים רק עולה, עולה ומפליצה.  לא יאומן על איזה שטויות משטרה מבקשת לעצור עד תום ההליכים.

לפנינו מעצר של עו”ד וכללן גלעד סער אשר נכנס לקטטה עם עובד תחזוקה ערבי בן 65, ולטענתו של גלעד סער הוא הגן על עצמו, הדף את התוקף וגם הביא לו סטירת לחי.

המשטרה טוענת שזו תקיפה לכל דבר, שיש לה סרטון ושהעו”ד צריך לשבת בכלא עד תום משפטו.  מדובר בעורך דין שהוא יוצא גולני, בעל עבר בטחוני ובעל ניסיון כלכלי ומשפטי רב מהמגזר הבנקאי והפרטי.  עבד במשרד הידוע וינרוט……  הנה כל אחד יכול ליפול בציפורני הטרף של המשטרה.

וזה קורה כל הזמן, והסנגוריה שותקת, והשופטים משתפים פעולה עם זה.

השוטר אדם כחלון אפילו שלחו את הערבי עבד בני עודה להוציא צו הרחקה של 100 מטר מעו”ד גלעד סער “מכל מקום בו שוהה המבקש”.  ה”ט (תל-אביב-יפו) 27546-01-24 – עבד בני עודה נ’ גלעד סער. את הצו הוציאה מלכה ספינזי.

זה אומר שאם הערבי בא לעבוד בבניין של גלעד סער, הוא צריך לברוח מהבית שלו……

 

גלעד סער הסתבך בקטטה עם ערבי והמשטרה רצתה מעצר עד תום ההליכים
גלעד סער הסתבך בקטטה עם ערבי והמשטרה רצתה מעצר עד תום ההליכים

 

וזה השוטר שרצה מעצר עד תום ההליכים אדם כחלון

 

אדם כחלון קצין חקירות יפו מתרועע עם ערבים ומקבל מהם פינוקים
אדם כחלון קצין חקירות יפו מתרועע עם ערבים ומקבל מהם פינוקים

 

להלן כתבה בפוסטה

כתב אישום: עורך דין גלעד סער תקף עובד אחזקה בבניין מגוריו ביפו

מצורף הסרטון שתיעד את האירוע האלים. הנאשם טוען להגנה עצמית ואומר כי היה חוזר על מעשיו שוב

 

תיעוד התקיפה ודברי קצין החקירות בתחנת יפו, פקד אדם כחלון

לבית משפט השלום בתל אביב הוגש כתב אישום נגד עורך דין תושב העיר, בטענה שתקף עובד תחזוקה בבניין בו הוא מתגורר.
לפי כתב האישום שהוגש בתום חקירת תחנת יפו, ב-9 בינואר חזר הנאשם גלעד סער לבניין מגוריו לאחר טיול עם כלבו, וכאשר ראה את עובד התחזוקה – המספק שירותי אבטחה וניקיון לבניין – החל לקלל אותו.

התביעה טוענת כי החשוד כעס על הקורבן מכיוון שחשב שהוא מעורב בגניבת הקטנוע שלו לפני מספר חודשים. נטען כי ביום המדובר הגיע לכניסה לבניין, הבחין בעובד התחזוקה וקרא לעברו: “יא חתיכת ערבי, אתה לא הלכת?”.
העובד, בן 64, השיב: “נשארתי כאן ובמקום להגיד לי שלום וערב טוב, אתה מתחיל לקלל?”.

מכתב האישום עולה כי מיד לאחר מכן הנאשם סטר לקורבן והחל להכותו באגרופים. לאחר שנפל, כך נטען, הוא היכה אותו בפניו באגרופים ובבעיטות, ועזב אותו שרוע על הרצפה.

סער נעצר ב-11 בינואר ושוחרר על ידי קצין משטרה בתחנה, בתנאים מגבילים של מעצר מעצר בית והרחקה מהקורבן. כתב האישום שהגישה נגדו התביעה המשטרתית במחוז תל אביב מייחס לו תקיפה הגורמת חבלה של ממש. לצד כתב האישום הוגשה בקשה להאריך את תנאי השחרור שלו עד תום ההליכים.

התשתית הראייתית מתבססת על עדות הקורבן, דוחות פעולה משטרתיים, צילומי אבטחה וראיות נוספות. הנאשם הכחיש את המיוחס לו ומסר כי פעל כחלק מהגנה עצמית. הוא הוסיף ואמר כי היה חוזר על מעשיו שוב.

סנגורו של הנאשם, עו”ד אמיר מורשתי, אמר עם הגשת כתב האישום: “מדובר בנאשם עורך דין וכלכלן ותיק, שכל ההליך הפלילי זר לאורחות חייו”.

השופט אור ממון ציין כי הסרטון שהוצג נותן תמונה חלקית של האירוע, והורה לשחרר את הנאשם בתנאים מגבילים שיאפשרו לו לצאת מביתו בליווי ובפיקוח, ויוכל לשהות במשרדו או בבית משפט לצורכי עבודה ללא פיקוח.

https://posta.co.il/article/55550-8/

Views: 18

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *