EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אורן קריאף פייק אונס 4: ניקול מנשירוב שוטרת מלטפת שותלת גרסאות למתלוננת שווא על אונס ע”י מסז’יסט הומו דוד קווינגטון

השוטרת ניקול מנשירוב התחתנה וגם קיבלה קידום בדרגה ובשכר

לפנינו הרשעת שווא על אונס.  ה”אנס” הוא שחקן פורנו הומואי שעושה מסאז’ (בד”כ רקמות ומסאז’ ספורט), שאיזה פוסטמה בשם  אורן קריאף פנתה אליו וביקשה מסאז’ טנטרי, והוא זה שהציע לה מסאז’ רקמות. קוראים לו דוד קוינגטון, ושם הפורנו ההומוסקסואלי שלו הוא “מאור פוקס”.

הפוסטמה אורן קריאף טענה שדוד קוינגטון (מאור פוקס) בעל אותה על שולחן העיסוי ושיש לה זרע שלו בתוך הכוס.  מיד בסיום המסאז’ שילמה לו 300 ש”ח, הודתה לו ונסעה לבית חולים ועשתה סצנה שהיא נאנסה.  לא מצאו שום תאי זרע בכוס שלה!!!!

הפרקליטה הנבלה מרדית שיבאן הסתמכה על דו”ח מעבדת משטרה שהיה כתוב שם שנמצאו עליה תאי דנ”א של קוינגון והיא העמידה אותו לדין על סמך “ראיה פורנזית”.  אלא שבמשפט הודתה הכלבה מהמעבדה של המשטרה, שהיא לא מצאה תאי זרע אלא תאי דנ”א ובכוס שלה לא נמצא כלום!!!!! 
או אז שינתה הפרקליטה מרדית שיבאן תיאוריה וטענה שהבסיס להרשעה הוא לא פורנזי אלא מבוסס אמינות.  כלומר שיש להאמין לאורן על סמך מילתה בלבד.

להלן פרוטוקול עדותה בבית המשפט של אורן קריאף

 

פרוטוקול חקירת אורן קריאף עי רונן בנדל אצל בני שגיא 7-9-2022

 

המתלוננת הגיעה למסאז’ בעיצומה של הזיה נרקוטית פעילה

אורן קריאף הודתה בשימוש בסמים וערבובם עם תרופות פסיכיאטריות, מה שמייצר הזיות.  התיאורים המטורללים שלה שהיא פחדה שהוא ירצח אותה, מעידים שהייתה על הזיה נרקוטית חמורה. היא אומרת שהמסז’יסט היה נחמד ואדיב, הירבה לתת לה מחמאות ולתת לה גוד טיים.  למה שהוא ירצח אותה?

בגללה יושב אדם חף מפשע בכלא.  זה מתאפשר בגלל שהמשטרה מעסיקה בהמות  פמינאצית ובתי המשפט הישראלים הפמינאצים לא שונים מאלו של הרייך הרביעי.

כך התחברו הדברים להרשעתו של אדם חף מפשע באונס שלא היה.

להלן דפי החקיקה של אורן קריאף במשטרה ע”י התופרת ניקול מנשירוב

 

החוקרת מירב ויינטרוד. הסרטון לא מתחיל מתחילת החקירה וגם אין לו סיום חקירה. 

 

 

תקציר עובדות.

אורן קריאף חיפשה מאסגיסט לשחרר לחצים נפשיים והיא קיבלה מחבר המלצה למסאז’ טנטרי (שזה מסאג’ הדרכה מינית לביישנים בסקס).  אורן חיפשה גבר שנראה כמו גבר…. ההפך הגמור מיאן החבר שלה (שנראה כמו תולעת ספרים חנונית).  כך הגיעה ל”מאור פוקס” מסאגיסט מקצועי שיש לו הרבה מאוד המלצות מגברים רבים (הומואים) שבאו אליו לטיפול

אורן הבינה שמדובר בהומו שעושה מסאגים בעיקר לבנים וזה רק הדליק אותה יותר.

אורן הגיעה התפשטה ונותרה בתחתונים בלבד ונשכבה על הבטן. זן לא פעם ראשונה שאורן מקבלת מסאג מסוג זה וזה מאוד מקובל לדבריה לשכב עירומה על שולחן הטיפולים אצל מסאגיסט שעובד מהבית שהיא לא מכירה ולא קיבלה עליו המלצות.

בסיום המסאג אורן התלבשה והלכה. את מה שקרה לאחר מכן אורן קריאף לעולם לא ישכח.

אורן קריאף פייק אונס 3: דניאל וינטראוב ומרים עזורי מהמז”פ הודו שלא נמצא זרע של דוד קוינטון בפות של אורן קריאף

אורן נכנסת למקלחת כדי להתארגן אחרי המסאג וכך היא מתחילה לתפור לדיויד את תיק האונס.

 

אורן נכנסת למקלחת אחרי המסאג ופותחת את המים כדי שדיויד יחשוב שהיא מתקלחת ובנתיים שולחת הודעה לחבר שלה הוא ניסה לאנוס אותי. רק מלהביט בתמונה של אורן אפשר להבין את התסכול שלה. אורן חשבה שתבוא לקבל מסאג עם הרפיה אבל היא נעלבה מהדחיה של דיויד שאמר לה שיש לה כפות רגליים יפות אבל כל השאר תחת.

בן הזוג שלה שמכיר את השגעונות שלה יאן שופין לא מתרגש ומנסה להבין מה ואיך איפה במסאג??? אורן עונה לו שאולי הוא שם לה משהו במים . יאן יודע שאורן מערבבת מציאות עם פנטזיות וסמים קשים. ניכר שיאן לא היה בטוח שהיא הלכה למסאז ולא ידע על סדר היום המדויק שלה ויתכן שאפילו הסתירה זאת ממנו.

יאן הסוס הלבן מציע לבוא לקחת אותך? והיא עונה לו שהיא מפחדת לצאת מהחדר והיא נעלה את עצמה ומעלה את האפשרות אם הוא יעשה לי משהו עד עכשיו אורן לא עונה ליאן היכן היא נמצאת שזה רק מעלה את החשש שהיא הייתה בטוחה שתקבל את זיון החיים שלה בשביל 300 ש”ח ומשלא קיבלה את מבוקשה כנראה התחרפנה.

יאן שעדין לא מבין במה מדובר עונה לה שאם את חושבת שזה רציני תתקשרי למשטרה. אז אורן כותבת לו את הכתובת ומוסיפה אני מפחדת לצאת מהחדר.  יאן עונה לה שזה חצי שעה נסיעה.

יאן הסוס הלבן אומר לה תאספי את הדברים שלך ותתקשרי למשטרה. ותגידי להם שאת מפחדת לצאת. תשלחי לי את הכתובת ואני אבוא לקחת אותך אבל קודם תתלבשי ותאספי את הדברים שלך.

 

אורן קריאף טוענת שמעסה הומו אנס אותה בעיסוי רקמות
אורן קריאף טוענת שמעסה הומו אנס אותה בעיסוי רקמות

13:14

אורן: יאן תציל אותי הוא ניסה לאנוס אותי

יאן: מה קרה, איך?

אורן: איך אני יוצאת מפה

יאן : איפה במסאג???

אורן : אני חושבת שהוא שם לי משהו המים

13:15

יאן : לבוא לקחת אותך

אורן : אני מפחדת לצאת מהחדר, נעלתי את עצמי, אם הוא יעשה לי משהו

יאן : אם את חושבת שזה רציני תתקשרי למשטרה.

13:16

אורן : אני מפחדת יאן

יאן : תתקשרי למשטרה תגידי מה קורה, שלחי לי את כתובת אני אבוא לקחת אותך.

13:18

אורן : משה שרת 3 ר”ג, אני מפחדת לצאת מהחדר.

13:19

יאן : זה קרוב לחצי שעה נסיעה

אורן : הוא יהרוג אותי, אל תבוא

יאן : קודם כל תתלבשי תאספי את כל הדברים שלך.

גרסה ראשונה, הוא ניסה לאנוס אותי זאת אומרת ניסה ולא הצליח

בן הזוג שלה עונה לה אם את לושבת שזה רציני תתקשרי למשטרה. לנו זה נראה שהוא מכיר אותה ולא ממש מאמין לה. בן הזוג שלה יודע שהיא מערבבת סמים ותרופות פיסכיאטריות. בן הזוג שלה יודע שהיא מערבבת מציאות עפ הפנטזיות שלה.

אורן קריאף מעלילה אונס כגנד דוד אבידן מסגיסט הומו
אורן קריאף מעלילה אונס כגנד דוד אבידן מסגיסט הומו
אורן קריאף מעלילה אונס כגנד דוד אבידן מסגיסט הומו
אורן קריאף מעלילה אונס כגנד דוד אבידן מסגיסט הומו
אורן קריאף מעלילה אונס כגנד דוד אבידן מסגיסט הומו
אורן קריאף מעלילה אונס כגנד דוד אבידן מסגיסט הומו

 

להלן צילום המפגש של אורן קריאף עם השוטרת אחרי יציאה מהמסאג’

 

למקום מגיעים השוטרים שמואל ג’ובני (יתכן והוא מתנדב במשטרה) והשוטרת ניקול מנשרוב שהיא מנהלת את האירוע.

השוטרת ניקול מנשרוב יצרה קשר עם הנחקרת בניגוד לתקנות
השוטרת ניקול מנשרוב יצרה קשר עם הנחקרת בניגוד לתקנות

גרסא 2 של החבר מספר לשוטרת ניקול מנשרוב דקות לאחר האירוע כי אורן סיפרה לו שהיא הייתה על הבטן עם תחתונים וחזיה, ומאור הזיז לה את התחתון אחז בידה ואנס אותה.

 

שימו לב שהגרסה של אורן קריאף הייתה שמאור ניסה לאנוס אותה, ועתה הגרסה שלה היא שמאור הזיז לה את התחתון ואנס אותה.

 

אורן קריאף המתחזה לנאנסת עם בן זוגה יאן החרמן
אורן קריאף המתחזה לנאנסת עם בן זוגה יאן החרמן

 

אורן קריאף למדה משחק ולמדה מדעי ההתנהגות. אורן קריאף בחורה מכוערת נמוכה ושמנמנה עם מלא נגעים בפנים.  מה ההיגיון שמעסה בין 53 חטוב ונחשק שהוא בכלל הומו יחליט לתקוף מינית כונפה?

גרסה 3 של אורן קריאף זמן קצר אחרי “האונס” לשוטרת ניקול מנשרוב “היתי עם תחתונים הוא הוריד אותם פתח לי את הרגליים והוא חדר מספר פעמים לא הרבה! הוא לא גמר בתוכי.

לחבר שלה היא סיפרה שהיא הייתה עם חזיה ותחתונים ושלא היה אונס

אין התייחסות של בית המשפט והמשטרה להתכתבויות של השוטרת ניקול מנשרוב ושל המתלוננת אורן קריאף.

על פי התקנות אסור לשוטרת להיות בקשר עם מתלונן או מתלוננת נחקר או נחקרת בקשר שאינו קשור ישירות לעבודתם. צירפנו כאן לכתבה את צילום המסך מהאינסטגרם שבו השוטרת שעצרה את החשוד וגבתה עדות ראשונית מהמתלוננת שכותבת לה הודעת תמיכה “את הרבה יותר חזקה ממה שנדמה לך” בהזדמנות אחת ובשניה כותבת לה “את לוחמת שאף אחד לא יגיד לך אחרת, אני גאה בך”

תכתובת אסורה בין השוטרת ניקול מנשירוב לבין המתלוננת אורן קריאף
תכתובת אסורה בין השוטרת ניקול מנשירוב לבין המתלוננת אורן קריאף

 

תכתובת אסורה שניה בין השוטרת ניקול מנשירוב לבין המתלוננת אורן קריאף
תכתובת אסורה שניה בין השוטרת ניקול מנשירוב לבין המתלוננת אורן קריאף

 

שימו לב לדו שיח בין השוטרת ניקול מנשירוב בשטח למתלוננת אורן קריאף וכיצד היא מקבעת גרסה ומקבעת בתודעה של המתלוננת את פרטי האונס, במקום לתת למתלוננת למסור גרסא ללא זיהום חקירה.

 

 

 

להלן וידאו המעצר של  דויד קווינגטון

 

 

 

להלן החקירה במשטרה של החוקרת מירב ויינטרוד

 

בשלב הזה אורן קריאף מוסרת גרסה רביעית לאירועים.

גרסה מספר 4: הוא ליקק את כפות רגלי והכניס אותן לפיו. הוא חדר אלי פעם אחת כשהוא מרטיב את היד ברוק ומורח אותו על איבר מיני (כשכול גופה ספוג בשמן) הוא אחז ברגלי והניפן מעלה וחפן את שדי ונישק אותן ואמר לי כמה יפות הן כפות רגלי נזכיר לכם שהבחור הומו שמעולם לא היה עם אישה

 

החקירה לא מתחילה על פי הנהלים.  החקירה מתחילה בשלב כל שהוא במהלך החקירה.  אין הסבר מדוע לא צולמה כל החקירה במלואה. 

הדירוג של מאור עיסוי גבוה באפליקציה.

שאלתי על סוגי הטיפולים והוא הסביר לי על סוגי העיסויים שהוא נותן עיסוי בארבע ידים, עיסוי טנטרה או עיסוי אחר אבל אורן התעניינה דווקא בעיסוי טנטרי. לאורן היה חבר שהלך לעיסוי טנטרה וזה עזר לו לשחרר מתחים נפשיים!

כשמאור אמר לה להתארגן היא מנסיון אצל מעסים אחרים נשארה בתחתונים בלבד.

אורן גם מספרת שהיא הייתה בתאילנד וגם שם זה היה מקובל לשכב עם חזה חשוף בזמן העיסוי כך שלא הייתה לה בעיה לשכב על הגב אצל מאור עם החזה חשוף

במהלך העיסוי התחתון הפריע ומאור ניסה לסדר אותו גם אורן ניסתה לעזור לו בשלב כל שהוא לטענתה הוא שאל אותה אם הוא יכול לעזור לה לסדר את התחתון. אורן הסכימה ואז לטענתה הוא פשוט הוריד לה את התחתונים. (לא ברור כיצד אפשר להסיר תחתונים בשניה אחת ללא שיתוף פעולה של אורן)

אורן מנסה לרמוז לחוקרת שהיא הרגישה משהו שנוגע לה בכף היד עם מרקם של בד. החוקרת שואלת אותה מה לדעתך נגע בך. אורן עונה איבר המין שלו. אבל החוקרת הגיעה להמסקנה שזו כנראה החולצה שהוא לבש כי היא הייתה מבד והמכנסיים הקצרים שלבש מאור היו מנילון.

אורן טוענת שמדובר באיבר מינו של מאור כי זה מה שקרה בסוף?!

בניגוד לעדותה הראשונה שמאור ניסה לאנוס אותה ולגרסה שהיא סיפרה לשוטרת בניידת שהוא פתח לה את הרגליים וחדר מספר פעמים לא רב כאן היא מספרת גרסה שונה שמתארת שקדם לאירועים שהוא התחרמן על הגוף שלה במשך זמן רב כגון השקיע בכפות רגליה עיסה לה את הישבן. שם את איבר מינו בידיה מספר פעמים. שם את איבר מינו בידה ושפשף ומעביר את הידים שלה על הגוף שלו. ובסופו של דבר נוגע לה באיבר המין ומשם עובר לחזה בהדרדרות מהירה ונוגע לה בכל הגוף. דחף לה אצבע אחת לאיבר המין והתחיל לגעת באיבר המין מבחוץ בתנועות מהירות כשכל גופה מכוסה שמן והוא על המיטה. פתח לה את הרגליים שם

המתלוננת מספרת שלאחר שהוא פתח לה את הרגליים הוא שם רוק על היד שלו ושם עליה (הכוונה על איבר מינה) ותוך שניות הוא כבר היה בתוכה !

לטענתה הוא חדר לתוכה ממש בחוזקה וזה מאוד כאב לה אבל בבית החולים לא מצאו שום ממצא פורנזי שקושר את החשוד לבעילת המתלוננת פשוט קסם. יסלחו לנו הקוראים אבל גם אם אבר מינה משול לפתח כפתחו של מחט וידוע שלמאור היה כלי מכובד הרי כי לא יתכן שגם הרוק וגם השמן לא גרמו לו להחליק אליה פנימה באופן נעים ובלתי כואב. אלא אם כן כל הסיפור מצוץ מן האצבע כפי שאנחנו סבורים

לאחר מכן הוא רכן עליה לדבריה ונישק את החזה שלה ולאחר מכן התרומם ואחז בשתי רגליה וליטף את כפות רגליה וללק אותן ודחף את כפות רגליה אל תוך פיו. חזר שוב אל החזה שלה וללטף אותו והיא הדפה אותו בשתי ידיה והוא יצא (כנראה מתוכה) והמשיך את העיסוי.

כאן אורן מדלגת ממצב שהוא היה על המיטה עסוק בבעילה שלה למצב שהוא כנראה כבר לא על המיטה וממשיך בעיסוי.

הוא חזר לעשות עיסוי לרגליים ובא לכיוון הראש שלה והיא הרגישה את הבטן שלו על הראש שלה והיא פחדה שהוא הולך להכניס את האיבר מין שלו לפה שלה. וכל מה שעבר לה בראש זה שהיא חייבת לצאת משם. “היה לי קול בראש שאמר לי אל תגיבי”. התיישבתי מהר ואמרתי לו אני רוצה להפסיק.

הוא אמר לי אוקי וחזר לרגליים שלי ונגע בהם ואמר “יש לך כפות רגליים כאלו מושלמות יש מלא בנות ממש יפות באינסטגרם אבל הן לא מצטלמות עם הרגליים באינסטגרם כי שלהם מכוערות שלך סימטריות”

בשלב הזה הרגשתי שכדי לצאת משם אני צריכה להשתלט על החרדה שלי ולגרום לו להרגיש שהכל בסדר ושאני לא אדווח על זה שאני רוצה רק ללכת. לא שלטתי בנשימות בשלב הזה והוא הרגיש והוא שאל אותי את רוצה מיים ואמרתי לו כן הוא הביא לה כוס מים והיא שאלה אם היא יכולה להתלבש והלכתי לחדר בו היו הבגדים שלי.

נעלתי את הדלת חשבתי שאם אתקשר למישהו הוא ישמע אז סימסתי לחבר שלי. לא שלטתי בבכי שלי אז פתחתי את הזרם מים חזק עד הסוף וסימסתי לבן זוג שלי יאן שהוא הולך להרוג אותי וכתבתי לו “יאן הוא ניסה לאנוס אותי”

לחקירה הזו אורן כבר הגיעה מוכנה מראש הן על ידי העובדת הסוציאלית שהדריכה אותה לפני מסירת העדות ומי יודע עם מי היא עוד שוחחה והודרכה במשטרה. אורן ידעה שהיא צריכה לסגור את הפינה מדוע בעדות הראשונה שלה היא כתבה “הוא ניסה לאנוס אותי” ועכשיו היא מתלוננת על אונס!

אורן התלבשה ללא התחתונים לקחה את התכשיטים שלה ביד. שמה את האוזן על הדלת כדי לוודא מאור לא שם ויצאה אל חדר העיסוי שהיה שוב מסודר. מאור לא היה שם “לקחתי נשימה ונרגעתי”. הלכתי לאיזור שבו היה העיסוי.

אורן מציינת שמאור לבש את המכנסים הקצרים . המיטה הייתה מסודרת לגמרי עם סדינים (כנראה חדשים).

מאור הלך לחלון פתח תריס ואמר יום גשום היום. עניתי כן ושמתי את כל הדברים בתיק (כנראה התכשיטים שהיו אצלה ביד).

מאור אמר אני אפתח לך (את הדלת) וציין שעוד לא שילמתי העברתי לו את הכסף בביט 300 כמו שסיכמנו

מאור ווידא שקיבל את הכסף פתח את הדלת ואמר לי משהו כמו תשמרי על עצמך ביי בנתיים

רצתי ובדקתי שהוא לא עוקב אחרי והתקשרתי לבן הזוג שלי שהוא כבר היה בדרך והוא גם זה שהתקשר למשטרה וביקש ממני לגשת לרכב שלי ולנעול את הדלת ולהמתין במקום. הרכב שלי לא היה קרוב במרחק 2 דקות ברגל (משה שרת 15) לשם הגיעה גם המשטרה.

שאלות החוקרת מירב ויינטרוד והתשובות של אורן קריאף

שאלה: כששכבת על הגב עם החזה חשוף את לא אומרת לו על זה משהו?

שאלתי אותו הוא אמר תרגישי בנח וגם מבחינתי זה היה (עיסוי) מקצועי.

שאלה: אם הייתה לך מגבת מדוע לא הנחת אותה על החזה?

לא יודעת ….הוא אמר תרגישי בנח ובגלל זה החזקתי את המגבת לידי. היתי בטוחה שהוא ישים עלי סדין. נזכרתי שגם בתאילנד נלחצתי בגלל אותה הסיטואציה וזה לא היה שום דבר מיני

שאלה: האם התעניינת באיזה שלב במסג אירוטי?

תשובה: לא?!

שאלה: האם יש לך את ההתכתביות בניכם והאם תהיי מוכנה לשלוח לנו הכל?

תשובה: כן ומוסיפה ולא ברור מדוע הוא שאל בת כמה אני ועניתי 26 והוא אמר יופי

שאלה: האם בשיחות בניכם היה משהו שקשור למין?

תשובה: חוץ מלומר לי איזה גוף יפה יש לך, לא

שאלה: כשהוא נגע לך בישבן אמרת לו משהו?

תשובה: לא, הוא לא התמקד בישבן

שאלה: שוב, אני לא מאשימה אותך בכלום

תשובה: בשלב הזה זה היה מתאים. הישבן זה שריר

שאלה: באיזה שלב הפסקת להרגיש שזה תמים?

תשובה: כשהרגשתי שמשהו נוגע בי ביד ימין ולא הבנתי מה

שאלה: כשהוא מוריד לך את התחתון אז את שוכבת ערומה לגמרי על המיטה?

תשובה: כן

שאלה: ואין שם שום כיסוי

תשובה: אין

שאלה: הוא הוריד לך את התחתון או שהוא ביקש ממך שאת תורידי?

תשובה: הוא הוריד לי את התחתון

שאלה: אמרת לו משהו בשלב הזה?

תשובה: לא.

שאלה: שוב אני לא מאשימה

תשובה: אני חושבת שבשלב הזה עדין לא הבנתי שזה מה שקורה אמרתי לעצמי אם הוא על הזמן מתעסק עם זה אז כנראה שזה מפריע ולא היה לי נוח ואז הוא אמר אני יוריד לך אותו קצת שיהיה לך נוח ואמרתי כן כי הרגשתי לא נוח

שאלה: את ידעת שהוא הוליך להוריד לך את כל התחתון (הכוונה לגמרי)

תשובה: לא

שאלה: החוקרת חוזרת שוב את כל התחתון,…… מה חשבת?

תשובה: שזה מוזר.

החוקרת מבינה שהנחקרת לא מבינה את השאלה שלה אז היא מכוונת אותה ש”הוא הציע להוריד לך את התחתון קצת”.

תשובה: שהוא יוריד את התחתון עד האמצע. עשו לי את זה בעבר מורידים עד אמצע הישבן. בדרך כלל עם מגבת מקפלים אותה ותיארתי לעצמי שזה מה שהוא יעשה

שאלה: אחרי שהוא נגע לך ביד שמאל אמרת שהוא נעלם ואני לא אומרת שאת אשמה במשהו אז את בעצם ממתינה?

תשובה: לא הרגשתי שאני יכולה לקום וללכת הוא היה ונשאר באיזור.

שאלה: בשלב שהוא אומר לך להתהפך על הגב האם את באיזה שהיא צורה אומרת לו שאת לא מעוניינת?

תשובה: אני לא חושבת. שפת הגוף שלי לא הראתה שאני מעוניינת בוודאות. חשבתי שאני משדרת חרדה עצומה ושהוא מנסה בכח דברים שדורשים ממני להיות אקטיבית

החוקרת קוטעת אותה ואומרת לא הצלחת לזוז ולדבר?

תשובה: לא הוא פשוט עשה את הפעולות בעצמו לקח לי את הידים הרים והוריד לי את הרגלים ואני בהיתי בתקרה חשבתי שאני הולכת למות שם (!?)

 הערת מערכת חשבנו שבאת לשכב על מיטת טיפולים ולקבל מסאג ולא לעשות לעצמך מסאג

שאלה: ראית איזה תחתון הוא לבש? (אורן בחקירתה אמרה שהוא הוריד את המכנסיים)

תשובה: לא.

שאלה: האם הוא שם אמצעי מניעה או משהו?

תשובה: לא שהרגשתי אחרי שהתיישבתי וניסיתי לדבר איתו על מה שקרה שאלתי אותו אם הוא תמיד עושה את זה? והוא אמר לי לא אבל היה לי וויב טוב. אני מניח שגם את לא עושה את זה

שאלה: ראית אם יש מצלמות בדירה שלו או ליד?

תשובה: לא ראיתי

שאלה: מתי יצאת מהדירה?

תשובה: 1:21PM

שאלה: זאת השעה שהתקשרת לבין הזוג?

תשובה: כן

שאלה: לבן הזוג שלך קוראים יאן?

תשובה: כן

שאלה: זו הפעם הראשונה שאת פוגשת את הבחור שעשה לך את העיסוי?

תשובה: כן

שאלה: למי סיפרת על המקרה?

תשובה: לבן הזוג שלי ולחברה טובה בשיחת וועידה בשם זוהר בדרך לבית החולים סיפרתי לעוד חברה טובה מאי והיא יצאה מהעבודה ובאה לבית החולים.

שאלה: המאסז נעשה בבית שלו האם הוא גר שם?

תשובה: לא יודעת מניחה שכן.החדר שאליו נכנסתי היה חדר שינה

שאלה: אמרת שהתחתון לא היה שירותים ולכן לא לבשת אותו כשהלכת?

תשובה: כן

שאלה: כשיצאת מהדירה איפה הוא נשאר?

תשובה: לקחתי אותו ושמתי אותו בתיק הבאתי אותו אתמול לחוקרת

שאלה: הוא גמר?

תשובה: לא יודעת

שאלה: את לא ראית! כאילו איתך לא

תשובה: מאשרת בהנהון

שאלה: כשהזזת אותו ממך ואמרת לו שאת רוצה להפסיק הוא הפסיק מיד?

תשובה: כן (ולוקח לה מספר שניות להוסיף) את החדירה אבל המשיך לגעת בי ברגליים עם המחמאות והסיפורים המוזרים שלו על הדוגמניות באינסטגרם וכפות רגליים המכוערות שלהם הרגשתי שהוא מנסה להרגיע אותי ולהחמיא לי.

שאלה: אחרי שהוא הפסיק אמרת שהוא רצה לתת לך עיסוי הוא עדין ערום?

תשובה: כן הוא המשיך לגעת זה לא היה עיסוי.

שאלה: יש לו סימנים אולי שראית צלקת על הגוף קעקוע נקודת חן במקום מסויים?

תשובה: לא הסתכלי עליו יש לו המון תמונות באפליקציה לא חקרתי אותם לעומק לפני אבל אחרי שזה קרה שתי חברות שלי ניסו למצוא עליו זוהר מצאה את שם המשפחה שלו (מאור) פוקס והיה כתוב למטה שהוא גם עושה מסאג אירוטי צילמתי את המסך של האפליקציה במקרה וזה ימחק. כי באפליקציה זה לא היה כתוב

שאלה: איך היא מצאה את המידע?

תשובה: בגוגל. לפי מאור עיסוי רמת גן אבל מוזר כל הביקורות שלו גבוהים וכולם בנים וכולם לא מהשנה האחרונה לא יודעת מה זה אומר. היא לא מצאה שום דבר לא בסדר.

הערת מערכת מאור פוקס הוא הומו מוצהר.  למה שירצה לטחון כונפה????

תשובה: הוא עושה עוד סוגי עיסויים שהוא לא אמר לי והוא גם מוסמך לרפואה משלימה ושהוא לא עושה עיסויים לפני 1 בצהריים כי זה לא בריא ולי הוא עשה בשעה 12 ואפילו הציע לי בשעה 11

חוקרת: יתכן שכל המידע הזה לא עדכני

תשובה: אפשר לראות את התאריכים הכל מהשנתיים האחרונות מאי חיפשה אותו בפייסבוק ואמרתי לה שהוא הזכיר אינסטגרם והיא לא מצאה. היא מצאה אותו בפיסבוק אבל בשם דיויד ישראל היא שלחה לי תמונה וזיהיתי אותו לפיה היה שם מספר טלפון אחר והיו שם תגובות באנגלית כולל תגובה שתתפללו לשלומו של דיויד ואחר כך הוא הגיב ואמר שהכל בסדר יש לי צילומי מסך של הכל.

שאלה: תתארי לי את הבגדים שהוא לבש, את אמרת מכנס נילון שחור קצר

תשובה: כן

שאלה: של חברה מסוימת?

תשובה: לא הסתכלתי

שאלה: חולצה?

תשובה: אני לא זוכרת באיזה צבע היא הייתה אבל בוודאות הוא היה עם חולצה את המכנסיים אני זוכרת כי יש לי ידיד שי לו כאלו. ובמבט ראשוני שהסתכלתי עליו חשבתי שהוא גיי, ראיתי שהרגליים שלו היו יחסית חלקות הוא שם כפכפים של הוויאנס שהיו קצת נשיות בעיני והרגשתי שהוא מטופח קצת יתר על המידה מאוד שרירי והוא גם דיבר על האימונים (אימוני כושר). ראיתי מהחור של הראש במיטה שגם הציפורנים והרגליים שלו מטופחות. הבטן שלו לא הייתה מאוד רזה והיה לו מלא שיער כשהוא ….לא ברור. זה היה המקום היחיד שלא היה מטופח, רואים שהוא לא היה מטופח באיזור הזה

שאלה: היה לו שיער באיבר מין?

אורן מתקנת מייד שם היה לו שיער לא בבטן! בבטן לא היה לו הרבה אבל באיבר מין היה לו קצת הרבה

שאלה: כשהוא אמר לך להתפך והוא היה ערום האם איבר המין שלו עמד?

תשובה: חצי, הוא לקח את היד שלי ואז ועשה את התנועות ותוך שניה הוא נעמד.

שאלה: ראית אם הוא נימול או לא?

תשובה: אני לא הסתכלתי לו על איבר המין

שאלה: יש עוד משהוא סימן מזהה לבסס (את הטענה שלך שהוא היה ערום) האם יש לו קעקועים?

תשובה: מהרגע שראיתי שהוא ערום לא הסתכלתי. הרגליים שלו מאוד שריריות יש לו כתפים יחסית רחבות לא היה לו משהו מיוחד בגוף שאני זוכרת. במקלחת פתחתי את המים אז יש טביעות אצבע שלי יש כפתור שצריך ללחוץ כדי להעביר את הזרם לדוש היו שם הרבה שמפואים אחד מהם של הוואי כחול שהיה ריק והשתמשתי באחר.

שאלה: האם תהיי מוכנה לעימות מולו?

תשובה: מה אני אצטרך לעשות?

החוקרת מסבירה לה מה זה עימות

תשובה: כן

אורן שואלת האם הוא נחקר כבר?

חוקרת: כן

האם הוא הודה או הכחיש?

חוקרת: כרגע זו חקירה ראשונית אני מעריכה שהוא יחקר חקירה נוספת אימות לא תמיד עושים ושוב אני שואלת אותך אם את מוכנה אני לא יכולה להכריח אותך אם נגיע לרגע שאנחנו צריכים עימות נדבר איתך שוב.

אורן: אני אעשה את זה

שאלה: יש לך עוד משהו להוסיף לפני שאנחנו מסיימים? משהו שלא שאלתי או שקפץ לך תוך כדי? כמו שנזכרת שהוא אמר לך עוד משהו?

אורן: לא הצלחתי להירדם ופחדתי שאני אשכח דברים אז כתבתי בארבע בבוקר ויש לי את זה פה ואם את רוצה אני יכולה לבדוק אם שכחתי משהו

חוקרת: את מוזמנת להסתכל.

אורן קוראת מהמחשב הנייד שלה ואומרת לחוקרת אני אמרתי לו שאני רוצה שתלחץ חזק יותר והוא אמר לי שבסופו של דבר המסאג אמור להיות גם נעים (משום מה החוקרת לא כותבת את זה)

חוקרת: מבחינתי אנחנו סיימנו אני אתן לך לעבור על כל מה שדיברנו (ברקע רואים שמישהו שיושב ליד המחשב שמקליט את החקירה מזיז את העכבר לאורך המסך). החוקרת מסבירה לאורן שהיא צריכה לקחת ממנה דגימה של DNA לצורך השוואה (לממצאים בזירה)

אורן: ואז מה קורה פה?

חוקרת: אנחנו נהיה איתך בקשר בהמשך נמשיך עם פעולות החקירה אם צריך באימות (ברקע שומעים את המדפסת מדפיסה את העדות עבור אורן) החוקרת יוצאת מהחדר ואומרת לאורן שהיא כבר באה .

החוקרת חוזרת ואורן אומרת לה שהיא קיבלה הודעה ממערכת מנ”ע (נפגעי עבירה) והחוקרת מסבירה לה במה מדובר אורן מציינת בפניה שהיא לא קיבלה שם משתמש וסיסמא בפעם הקודמת והחוקרת אומרת לה שהיא תטפל בזה החוקרת לוקחת את הדפים מהמדפסת ומסירה לאורן שהיא החוקרת חותמת היכ שכתוב גובה ההודעה ועל אורן לחתום היכן שכתוב מוסר ההודעה ומבקשת ממנה לקרוא את מה שכתוב כדי לוודא שהחוקרת לא הוציאה את דבריה מהקשרן. החוקרת מוסרת לאורן את עדותה לקריאה ובזמן זה ממלאת דוח שקשור לאירוע

בזמן זה אורן עוברת על עדותה ולמעשה החקירה מסתיימת ללא סיום פורמאלי ממש כמו שהתחלת החקירה המצולמת מתחילה לאחר זמן בלתי ידוע ולא על פי ההנחיות.

 

הווצאפ הראשון של אורן קריאף למאור פוקס דויד קוינגטון מבקש מסאז' מיני טנטרי

הווצאפ הראשון של אורן קריאף למאור פוקס דויד קוינגטון מבקש מסאז’ מיני טנטרי

 

 

 

 

Views: 522

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדנה צריכה את עזרתכם ! עזרו לנו למצוא את האישה הזאת, כל מי שיודע מידע על האישה הזאת, אנא כתבו לנו למייל


עדנה צריכה את עזרתכם ! כל מי שמכיר את האישה הזאת, שם, טלפון וכל מידע נוסף שיכול לזהות אותה.
אנא צרו קשר באופן בהול עם עדנה במייל המאובטח [email protected]
סודיות מובטחת !

אנא עזרו לעדנה

This will close in 25 seconds