EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הפרקליטה יאנה מנסור-כיואן: תופעה נשים נוסעות לג’ואריש להזמין רצח הבעלים שלהן (הרוצחת רחל כהן אחות רפואית מנס ציונה)

יאנה מנסור פרקליטה מזהירה נשים יהודיות מזמינות רוצחים בג'ואריש

לפנינו אישה גרושה, רחל כהן שהתחשק לה לרצוח את בעלה. בישראל עוד יכולים לתת לה להדליק משואה ביום העצמאות.  היא משמשת השראה לכל כך הרבה פמיניסטית ישראליות, דפנה הקר, רות הלפרין קדרי, כל הנוחבות איתה ובעדה.

ומה עשתה הכלבה?  רצתה לרצוח את בעלה. מדובר באחת שעובדת כאחות רחמניה בבית ספר.  בת 54 בשם רחל כהן מנס ציונה. 30 שנים היתה נושאה לבעלה.

אף אחד בתקשורת לא קורא לשים אזיקים אלקטרוניים על נשים אלימות ומסוכנות.  אף אחד בתקשורת לא רץ לראיין את בעלה המסכן שניצל בנס.

מה המחיר של רצח גבר בישראל ע”י חמולת ג’ואריש?  50,000 ש”ח בסך הכל.

יאנה מנסור פרקליטה מזהירה נשים יהודיות מזמינות רוצחים בג'ואריש
יאנה מנסור פרקליטה מזהירה נשים יהודיות מזמינות רוצחים בג’ואריש

 

 

ומה טוען העו”ד הקוקסינל שלה בן מעוז?  שהיא היתה במצב פסיכוטי….  ממש…. לנסוע עד ג’ואריש לפגישה עם רוצח שכיר “המצב פסיכוטי”…..

בן מעוז גם מייצג סוהרות חרמניות שהזדיינו עם עבריינים ואסירים ביטחוניים.  יש לו תמיד קו הגנה אחד… מדובר באישה מסכנה.  יש לה פות.  הניחו לה לנפשה.

בן מעוז עורך דין המתמחה בסנגוריה פמיניסטית
בן מעוז עורך דין המתמחה בסנגוריה פמיניסטית

 

רחל כהן אחות בבית ספר הזמינה רוצח להשכיר ב 50000 שח לרצוח את בעלה בנס ציונה
רחל כהן אחות בבית ספר הזמינה רוצח להשכיר ב 50000 שח לרצוח את בעלה בנס ציונה

בין הראיות נגד הנאשמת ניתן למצוא דוחות פעולה של מדובבים (הופעלו על ידי המשטרה), דוחות פעולה של השוטרים שביצעו את המעצר, הודאת האישה בפני השוטרים, תיעוד קולי של שיחות בין האישה למדובבים, העתק הקלטה של שיחות טלפון בינה לבין המדובב, תיעוד ממערכת עין הנץ לגבי כניסה שלה ויציאה מכפר ג’ואריש ותצלומים של הגרוש והרכב שאותם הציגה בפני המדובבים.

האישה, שאינה בעלת עבר פלילי, טענה בחקירתה בתחילה כי פגשה באקראי באדם באוטובוס, וביקשה ממנו לגרום למותו של הגרוש שלה תמורת כסף. בהמשך, כשהוטחו בה הראיות, היא תיארה כיצד ביצעה את המיוחס לה.

 

בחקירתה השנייה טענה הנאשמת טענות שסותרות אחת את השנייה: מחד תיארה כי ביצעה את המיוחס לה כי שמעה קולות שהורו לה לרצוח את הגרוש, ומנגד – טענה שביצעה את המיוחס לה כי הגרוש החליט שהוא רוצה לעזוב את הבית.

https://posta.co.il/article/78870-6/

כתבה בישראל היום פורסם 26/6/2024

אישום: אחות מנס ציונה ניסתה להזמין מתנקש שירצח את הגרוש שלה

רחל כהן (54) זעמה לאחר שבעלה עזב אותה לאחר 30 שנים של זוגיות – וניסתה להתנקש בחייו • כהן מסרה את פרטי הגרוש, תמונתו ותיאור רכבו, ואף סיכמה כי תשלם בעבור הרצח סכום של 50,000 שקלים, כל זאת מבלי שהיא מודעת לכך שהאדם היושב מולה הינו מדובב מטעם משטרת ישראל

הנאשמת ובעלה התגרשו לאחר 30 שנות נישואים, אך המשיכו להתגורר יחדיו בביתם המשותף. בשלב מסוים החליט הגרוש לעזוב את הבית, דבר שעורר את זעמה של כהן.

 

בכתב האישום, שהוגש על ידי עו”ד יאנה מנסור-כיואן מפרקליטות מחוז מרכז, מתואר כיצד בעקבות החלטת הגרוש לעזוב, גמלה בליבה ההחלטה להביא למותו.

לשם כך נסעה כהן בשתי הזדמנויות לכפר ג’ואריש ברמלה בניסיון לאתר מי שיסכימו לבצע עבורה את הרצח תמורת תשלום. באחת הפעמים החליפה טלפונים עם אדם שהתקשר זמן לאחר מכן וקבע להיפגש עימה בקניון בנס ציונה על מנת לדון בפרטי הרצח. בפגישה מסרה כהן את פרטי הגרוש תמונתו ותיאור רכבו, ואף סיכמה כי תשלם בעבור הרצח סכום של 50,000 שקלים, כל זאת מבלי שהיא מודעת לכך שהאדם היושב מולה הינו מדובב מטעם משטרת ישראל.

 

בגין האמור, נאשמת כהן בעבירת של שידול לרצח (בכוונה). במקביל לכתב האישום, הוגשה גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדה. כמו כן נעשתה פנייה מטעם הפרקליטות למשרד הבריאות לבחון את התליית רישיונה של הנאשמת כך שלא תוכל להמשיך בעיסוקה כאחות רפואית.

https://www.israelhayom.co.il/news/law/article/15978843

סנגורה של הנאשמת, עו”ד בן מעוז: “כתב האישום הוגש רק עתה, ובשלב זה רב הנסתר על הגלוי. נצטרך לבחון בצורה מעמיקה גם את התנהלות המדובבים אשר פנו למרשתי מיוזמתם, פעם אחר פעם, והדיחו אותה לביצוע עבירה. כמו כן קיים צורך דחוף לבדוק את מצבה הנפשי של מרשתי, לאור אינדיקציות למצב פסיכוטי בזמן המפגש עם המדובבים”.

https://www.ynet.co.il/news/article/rjtp4iyla

Views: 72

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *