EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חרבות ברזל 118: קמפיין להקמת בימ”ש ייעודי לפשעי הנוחבות בשדה תימן כולל סניף בג”ץ בראשות יצחק עמית

יצחק עמית עבור מדושני העונג אנו מעוותים את החוק

בית המשפט העליון הנאור והמופת לגויים החליט ששדה תימן לא עומד בסטנדרטים בינלאומיים לאכלוס נוחבות במעצר טרם הגשת כתב אישום.  בגץ 4268/24.

התשובה לכך צריכה להיות הקמת בית המשפט ב 3 ערכאות, השלום, מחוזי ועליון פלוס סניף של בג”ץ, בשדה תימן, וקביעה בחוק שהוותיק משופטי העליון יוצב שם לטפל בכל הבקשות של הנוחבות לשחרור, ולשיפור תנאי מעצר.

רק כך השופט יצחק עמית ילמד לקח.  באמצעות חוק אפשר להעביר את יצחק עמית יחד עם עוד 2 נוחבות פמיניסטיות, למשל יעל וילנר ודפנה ברק ארז, שיישבו בשדה תימן ויתעסקו אך ורק בתיקי נוחבה.  ייתכן אפילו שמספיק להעביר תקנה של שר המשפטים,  ולא צריך חוק.

נציין שאין סנדרטים בילנאומיים לתנאים פיסיים של בית המשפט, כל שמספיק צריף, מחשב נייד ומדפסת, כדי לקיים את התנאים הנדרשים לאכלוס שופטים בשדה תימן כשופטי נוחבה.  אפילו אין סטנדרט בינלאומי שמחייב התקנת מזגן.  ולכן אם אין חובה להתקנת מזגן, קל וחומר שאין למזג את בית המשפט שיקום.

כיום יותר מ 66% מתיקי בית המשפט הם תיקים של מחבלים ונוחבות, גם מחרבות ברזל, גם מעזה וגם מאיו”ש, ועתירות בלי סוף של ארגוני “זכויות האדם”, וארגוני הקפלנוחבה.  ההתעסקות בתיקים האלה גוזלת מהזמן שאפשר להקדיש ליהודים הממתינים לערעורים שלהם.

כך אפשר לתעל את כל תיקי הטרור, הנוחבות, המחבלים וכל חלאות האדם למינהם לבית משפט אחד, שבו הנשפטים שהם חלאות, יישפטו ע”י שופטים שהם חלאות…  ובא לציון גואל.

 

יצחק עמית וחבריו בעליון
יצחק עמית וחבריו בעליון

 

כתבה בהארץ פורסם 15/7/2024

בג”ץ הורה למדינה לנמק מדוע שדה תימן לא פועל לפי החוק

השופטים הוציאו צו על תנאי בעתירה והורו למדינה להשיב בתוך 10 ימים. זאת לאחר שהמדינה ביקשה פעם נוספת לדחות את מתן תגובתה על העתירה, שהוגשה במאי. נציג המדינה אמר בדיון כי המדינה תגיש מחר לרמטכ”ל את מסקנות הוועדה לעניין מתקני הכליאה

בג”ץ הוציא היום (שני) צו על תנאי בעתירה לסגירת מתקן המעצר שדה תימן. ממלא מקום נשיא בית המשפט העליון עוזי פוגלמן, השופטת דפנה ברק־ארז והשופט עופר גרוסקופף הורו למדינה להסביר “מדוע לא ייקבע כי הפעלתו של מתקן הכליאה שדה תימן תותנה בעמידה בתנאים הקבועים בחוק כליאתם של לוחמים בלתי חוקיים”.

 

הקמת בית משפט בשדה תימן תמנע משופטי העליון מבוכות שכאלה 21/7/2024

 

בדיון ב 21/7/2024 על זכויות הנוחבה הגיעו הורים ומשפחות חטופים המזוהים עם הצד הימני והבטחוני לצרוח על השופטים שהם משרתים את מרצחי העם היהודי.  זה מה שקרה.

העו”ד שמייצגת רוצחי יהודים מבקשת להתחיל בסקירה על הכיבוש מה שעורר זעם וצעקות.  כלבי העליון זעו בחוסר נחת וביקשו לגרש מהאולם את הצופים.  בסוף הם יצאו בעצמם.

הלוואי וככה יקרה כל יום בעליון.

 

 

הנה זנזוני העליון קמים ויוצאים.  21/7/2024.

 

ראו מה אמר פוגלמן:  תיעדוף ניכר לתיקי הנוחבה.  אם רוצים לתעדף באופן ניכר שיעשו את זה בשדה תימן.  לא על חשבון אזרחי ישראל שממתינים שנים לערעורים שלהם.

עוזי פוגלמן אנחנו נותנים תיעדוף ניכר לתיקי זכויות הנוחבה 21-7-2024
עוזי פוגלמן אנחנו נותנים תיעדוף ניכר לתיקי זכויות הנוחבה 21-7-2024

 

 

ראו הבגץ שהגישה האגודה לזכויות האזרח בגץ 4268/24

 

עתירה לבגץ לסגירת שדה תימן כי התנאים לא נעימים למחבלי הנוחבה 4268-24

 

ראו פרסום של האגודה לזכויות האזרח 16/6/2024

לסגור את מתקן הכליאה בבסיס שדה תימן

האגודה לזכויות האזרח, רופאים לזכויות אדם, המוקד להגנת הפרט, הוועד הציבורי נגד עינויים בישראל וגישה – המרכז לשמירה על הזכות לנוע, עתרו ב-23.5.2024 לבג”ץ בדרישה להפסיק להחזיק עצורים במחנה “שדה תימן” ולסגור את מתקן הכליאה. שדה תימן מופעל על ידי הצבא כמתקן לכליאת חשודים כלוחמים בלתי חוקיים מאז תחילת המלחמה, וככל הידוע מוחזקים בו למעלה מ-1,000 עצורים במתקנים דמויי מכלאות, ללא מיטות או כל ציוד אחר. עדויות על הנעשה במתקן חשפו מציאות בלתי נתפסת של ניתוחים שבוצעו ללא הרדמה, החזקת עצורים ימים על ימים בתנוחות מכאיבות ובאיזוק שהובילו לכריתת איברים, כיסוי העיניים לתקופות ארוכות – גם בזמן מתן טיפול רפואי ועשיית צרכים – החזקת חלק מהעצורים עם חיתולים, מכות והתעללויות.

 

על פי החוק, ההכרזה על שדה תימן כ”מקום מעצר” בהתאם לחוק הלב”חים (לוחמים בלתי חוקיים) מותנית באפשרות להבטיח לעצורים במקום תנאי כליאה הולמים שלא יפגעו בכבודם ובבריאותם ויעמדו בחובות של ישראל ביחס לעצורים לפי הדין הישראלי והדין הבינלאומי. בעתירה נטען כי הפגיעות הקשות בזכויות העצורים הופכות את שלילת החירות במקום לבלתי חוקתית, ואינן מאפשרות להמשיך ולהחזיק עצורים במתקן. “גם החשודים בגרועים שבמעשי הטרור זכאים למעצר ברמה אנושית מינימלית, ותוך הבטחת צרכי אנוש בסיסיים. אנו עצמנו לא נהיה אנושיים אם לא נבטיח רמה אנושית לעצורים שבמשמורתנו” – כך צוטט בעתירה מתוך פסק דינו של נשיא העליון בדימוס אהרן ברק.

 

ב-5.6.2024 התקיים דיון בעתירה. באותו יום הגישה המדינה הודעה, לפיה בשל מספר העצורים הגבוה הוחזקו כלואים ב”שדה תימן” לפרקי זמן ארוכים, ועתה בכוונתה להפעיל את המקום כמתקן לקליטה, לחקירה ולמיון ראשוני, שהכלואים יוחזקו בו לזמן קצר ומוגבל. בהתאם לכך, 500 מתוך 700 העצורים ב”שדה תימן” יועברו לכלא עופר, ובנוגע ל-200 הנוספים ביקשה המדינה לשוב ולעדכן.

 

ב-11.6.2024 הוגשה הודעת עדכון נוספת, ובה נמסר כי מהלך העברת 500 הכלואים בעיצומו, וכי 30 מהכלואים שוחררו לעזה. כתוצאה מכך, עד 19.6.2024 יעמוד מספר הכלואים ב”שדה תימן” על כ-160 כלואים, מהם ל-30 נמצא כבר מקום כליאה אחר. המדינה ביקשה להוסיף ולעדכן עד 20.6.2024 אודות הירידה בפועל במצבת הכלואים. עוד מסרה המדינה שעד לסוף חודש יוני בכוונתה להחזיק ב”שדה תימן” כלואים לקליטה, לחקירה ולמיון בלבד. ועוד נמסר כי ב-13.6.2024 צפוי להסתיים שדרוג התשתיות הקיימות במתקן הרפואי, כי בראשית חודש יולי צפויה להסתיים בנייתן של חצרות טיולים, וכי לאחר העברת הכלואים מ”שדה תימן”, מתקני הכליאה בו צפויים להיבנות מחדש, והצפי לשיפוץ הוא חודשיים-שלושה.

 

ב-16.6.2024 הגישו העותרים הודעה לבית המשפט, ובה עמדו על כך שלא ניתן להחזיק עצורים בשדה תימן, גם לתקופות קצרות.

 
 

בג”ץ 4268/24 האגודה לזכויות האזרח בישראל נ’ שר הביטחון

 

העתירה, 23.5.2024

 
 

קישורים:

דן יקיר סוגד לנוחבות ומאמין שהם ברכה לעם ישראל
דן יקיר סוגד לנוחבות ומאמין שהם ברכה לעם ישראל
בתמונה מימין יונתן ברמן שכיא באגודה לזכויות האזרח, חובב נוחבות נלהב, עם מי שהיה בת זוגו יוני לבני שפרקליט שקודם לשפיטה.
יונתן ברמן עם יוני לבני מהימים העליזים בפרקליטות
יונתן ברמן עם יוני לבני מהימים העליזים בפרקליטות

 

 

נועה סתת קורנת מאושר לשרת את מחבלי הנוחבה ולסגוד להם
נועה סתת קורנת מאושר לשרת את מחבלי הנוחבה ולסגוד להם

בתמונה מתחת אלזה בונייה.  חושבת שמחבלי הנוחבה הם שגלים רבי און ראויים להערצה. באגודה לזכויות האזרח, הייתה סטודנטית למשפטים באוניברסיטה העברית. השתתפה גם בתכנית של “מרכז מינרבה לזכויות האדם” של השמאל הקיצוני.

 

אלזה בונייה פעילה לזכויות פמיניזם ומחבלי נוחבה מתלהבת מכישורי האונס
אלזה בונייה פעילה לזכויות פמיניזם ומחבלי נוחבה מתלהבת מכישורי האונס

https://x.com/i/status/1806016409350144097

Views: 66

One Comment

  1. הגיע הזמן שאנשים שמעולם לא נבחרו אלא בוחרים ומשבטים את עצמם יפסיקו לנהל את המדינה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *