EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אונס מחבל הנוחבה בשדה תימן 2 הפרוטוקול: למחבל נזל דם מדלקת בבטן לתחת בגלל סרטן האשכים אולם התובע ליאור עייש והשופט טובי הארט בטוחים שהוחדר לו מקל מבחוץ פנימה

ליאור עיאש פנטזיות הומוסקסואליות על מין מרטיט עם מחבלי נוחבה

הפצ”רית יפעת תומר ירושלמי (הפצמ”רית) גרמה למדינת ישראל את אחד הנזקים הכי אדירים בתחום ההסברה והלגיטימציה.  בגללה התמלאה הרשת בקריקטורות של חיילי צה”ל דוחפים מקלות בתחת של נוחבות, ותמונות של מפגינים יהודים בשערי שדה תימן מפגינים בעד הזכות לאנוס נוחבות בתחת….

אותנו מעניין אם הפצמרית מצאה את המקל שהמחבל טוען שדחפו לו……אין מקל.  גם אין סרטון וגם אין ראיות.  אבל כן יש סרטן….  סרטן האשכים של המחבל שבגללו נזל לו דם שהתחיל מדלקת בבטן.

אגב, כשהחוקר שהעיד בהליך המעצר (ראו פרוטוקול), ג”ג, נשאל אם יש בסרטון צילום של הפשטה, הורדת בגדים, התשובה היתה “בשלב זה אבקש לא להשיב”.  השופט אפילו לא טרח לאשר לו שהוא לא צריך לענות על זה.  מה הבעיה לענות על שאלה כה פשוטה?  אם יש הפשטה של בגדים בסרטון זו היתה יכולה להיות ראיית הזהב לניצוץ ראייתי למעצר.  לכן מההתחמקות לענות משתמע שאין כלום.

זו עלילת דם וצריך לפטר את הפצמרית עם העמדה לדין על בגידה.

וזכרו שכל זה היה נמנע אם גלי בהרב מיארה היתה מגישה נגד הנוחבות כתב אישום, הם היו נשפטים ומוצאים להורג.  כך כופה עלינו גלי בהרב מיארה את הדילמה המצפונית שאם יש פצועים…. אז לכאורה מחובתנו לטפל בהם.  אבל למה הם בכלל בחיים????  וכבר ראינו איזה טיפול טוב העניקו בישראל ליחיא סינוואר.

 

יפעת תומר ירושלמי הפצרית שמאוהבת בחור תחת של מחבלי נוחבה
יפעת תומר ירושלמי הפצרית שמאוהבת בחור תחת של מחבלי נוחבה

 

 

יש לנו שטינקר וקוראים לו יואל דונחין.  דוקטור לבריאות התחת של נוחבות

 

השטינקר בפרשה שבגללו בכלל נפתחה החקירה הוא פרופסור יואל דונחין. דונחין ניהל את המרפאה בשדה תימן.  הוא זה ששלח את הנוחבה לסורוקה, ודיווח למצ”ח.

הרושם העולה הוא שהנוחבה בכלל לא חשב להאשים את חייל צה”ל באונס, והכל פרי דמיונו של יואל דונחין שהתחיל להתניע את עלילת הדם.

לדברי דונחין: “אם המדינה וחברי הכנסת חושבים שאין מגבלה להתעללות באסירים – שיבואו להרוג אותם בעצמם כמו הנאצים, או שיסגרו את בית החולים. הצוות שם (בבית החולים) עובד ומוציא את נשמתו ומותקף מכל הכיוונים, חובתי היא כלפי החולים”.

כך דיווח בטוויטר ברק רביד והוא היה מאוד גאה באנושיות של דר’ דונחין….  חחח

יואל דונחין מומחה להרדמה בטוח שהחדירו לנוחבה משהו בתחת
יואל דונחין מומחה להרדמה בטוח שהחדירו לנוחבה משהו בתחת

נציין שבאופן אירוני דווקא בבית החולים שדה שהקימו בשדה תימן הנוחבות מקבלים טיפול רפואי מטובי המומחים (שצה”ל גייס למילואים), בעוד שאסירים ועצירים יהודיים מקבלים סטאז’רים ורופאים ליגה ז’ ששב”ס מעסיק אותם כי אפילו בקופת חולים הכישורים שלהם לא הספיקו כדי להתקבל.

צפו…

 

 

 

שימו לב, בדיון משנשאל החוקר ג”ג, האם חקרו את יואל דונחין, לא רק שהוא מסרב לענות לשאלה, השופט טובי הארט מגבה את החוקר וטוען ש”לא ניתן להשיב על השאלה בגלוי”.

ולמה לא ניתן לענות על השאלה בגלוי?  למה מה קרה?  מה סודי בתיק הזה?  הרי על השאלה כן או לא, אפשר לענות בגלוי.  השופט מתכוון שתוכן דבריו של הרופא הוא חסוי, מה הוא ראה ומה הוא אבחן…. ולכן לא ניתן לענות בגלוי….  אבל לפני הדיון יואל דונחין התראיין לערוץ 11.  אז מה הבעיה של השופט הקוקסינל הזה לאפשר את השאלה ואת הפרטים של תוכן עדות דונחין, אם כבר אמר את זה בטלוויזיה?  זה רק מראה עד כמה השופט הוא קוקסינליסט, קפלניסט ונוחבטיסט.

אגב, גם השופט טובי הארט נראה שיודע על בשרו כיצד אפשר להתענג מחדירה לתחת, כדרך של שגרת חיים.

 

עמ’ 6 לפרוטוקול, חקירת החוקר ג”ג. הארכת מעצר שניה 4/8/2024.

קטע מפרוטוקול מעצר המילואמניקים משדה תימן בעלית הדם אונס נוחבה
קטע מפרוטוקול מעצר המילואמניקים משדה תימן בעלית הדם אונס נוחבה

 

העובדות

 

זה קרה ב 5/7/2024 “לאחר סעודת שבת” כלומר סביבות 19:00.  העבירו את הנוחבה ממחנה עופר לשדה תימן עם עוד 14 חלאות אדם כמוהו.  בזמן שנקלט בשדה תימן ביצעו בהם חיפוש.  הנוחבה השתולל, התנגד, בעט ושרט חיילים.

 

הנוחבה שטוען שהוא נאנס בתחת, שמו סאמי זיאד צובחי עאשור, בן 41, שימש מ”פ ג’בליה והדריך נוחבות איך לאנוס ולשרוף, וביצע לא פחות מ 10 מעשי אונס וכ 30 רציחות ושריפת גופות.  הוא לוקה בסרטן אשכים מזה 6 שנים ללא תרופות.

המילואימניקים ביצעו חיפוש בכל 15 הנוחבות, אבל רק סאמי זיאד התנגד, שכב עם הפנים למעלה ונשך חיילים וגם פצע אחד מהם.  החיילים התגוששו אותו, הוא שרט אותם, בעט בהם, והם דפקו עליו טייזר.  הטייזר הרגיע אותו, הוא קם והלך “ללא סימני אלימות וללא קושי בהליכה”.

עברו 7.5 שעות ללא תלונות על דימום וללא סימני דם בתחת או בתחתונים.

בשעה 2:34 הוקפצו אליו חובשים כי התלונן על דימום בתחת. נכנס למרפאה בהליכה. טען לכאבי בטן קשים שהחלו כמה שעות לפני כן.  ללא עדות לפצע מדמם או מקור ברור לדימום.  החשד הרפואי הוא לדימום תוך בטני.

 

אונס מחבל הנוחבה בשדה תימן רק אחרי 7.5 שעות נזל לו דם בתחת
אונס מחבל הנוחבה בשדה תימן רק אחרי 7.5 שעות נזל לו דם בתחת

 

הנה כבר כאן יש את התשובה למה הוא דימם בתחת.  יש לו סרטן אשכים והוא ללא תרופות.  הגרורות התפשטו לבטן והדלקת יצרה דימום תוך בטני שנזל לתחת.

התובע ליאור עייש שהוא הומו אוכל בתחת, אמור לדעת שאם זה מה שכתוב בתחקיר, אז לא היה פה שום אונס, כי שום זין או מקל לא מגיע לתוך הבטן.  גם לא של הבן זוג שלו אלעד שורתי.

אם הדימום היה תוצאה של החדרה של עצם מבחוץ לבפנים אז היו רואים סימני פציעה וחיכוך בשפתיים של התחת החיצוניים, איפה שאמור להיות מגע בין העצם והכניסה לחור.

אבל זה לא מה שקרה.  הנוחבה עצמו התלונן שמהבטן התחיל הדימום ודם ירד בנזילה לתחת.  במקרה כזה הדוקטור היה צריך למשש את הבייצים כדי לחוש את הגוש הסרטני.  אנו מניחים שיואל דונחין לא מישש כפי שמחובתו היתה למשש את הביצים של המחבל.

עכשיו מדינת ישראל עוד תצטרך לממן לו את כריתת בלוטות הלימפה מהביצים שלו, ואחר כך גם את הכימותרפיה….

 

סיכום בדיקת עציר נוחבה סאמי זיאד סובחי עאשור עם סרטן אשכים 6 שנים
סיכום בדיקת עציר נוחבה סאמי זיאד סובחי עאשור עם סרטן אשכים 6 שנים

מי נתן את ההוראה שלא לצלם את עדות מרצח הנוחבה?  

 

תראו בפרוטוקול איך החוקר מספר שהעדות של מצ”ח מהמחבל נלקחה ממנו ביום א’ 7/7/2024 טבל לא טרחו לצלם את העדות.  עדות כזו חמורה ובומבסטית ולא טרחו לצלם אותה.  שימו לב שביום ו’ ב 19:00 הוא התנגד לחיפוש נשך ובעט, בשבת 6/7/2024 הוא התלונן על דימום סביבות 2:00 בבוקר והביאו אותו אל הדוקטור השטינקר.  מייד הועבר לסורוקה, שבת סביבות 5:00 בבוקר, ותוך 24 שעות מצ”ח כבר היתה אצלו בסורוקה “לגבות עדות”.

שימו לב איזה נונשלנטיות החוקר מדבר על המחדל הזה, וגם לשופט אין שום בעיה עם זה.

ועכשיו השאלה מה שאלו אותו?  האם שאלו אותו “מה קרה”, או ששאלו אותו “האם זה נכון שדחפו לך מקל בתחת”…….

איך חוקר של משטרה צבאית לא הקיא את נשמתו מכזו חקירה??????

והחל מ 7/7/2024 ובמשך חודש שלם של “חקירה סמויה” (כנראה לקח להם חודש לחפש מצלמות), לא טרחו לשלוח אותו למכון הפתולוגי של חן קוגל לבדיקה רקטלית של התחת שלו…..

הבדיקה הזו שלא נעשתה, אם היה נעשית בזמן אמת, היתה יכולה להראות אם הדם זרם מהבטן למטה לתחת, או שהדם התפרץ מנקודת המגע בתוך תעלת התחת עם החפץ שדחפו לו, וגם אפשר יה לראות אם יש סימנים של עץ או פלסטיק או חומר שאיננו אורגני, לפני שהוא מחרבן את הכל החוצה.

 

פרוטוקול הארכת מעצר אצל טובי הארד

 

לפנינו פרוטוקול המעצר השני מ 4/8/2024.  במהלך הדיון הפרקליט הצבאי ליאור עייש הסכים לשחרר 3 חיילים, והתעקש לתקוע 5 נוספים במעצר לעוד 3 ימים.  השופט טובי הארט אישר רק עוד יומיים, כי נטען שנשארה פעולת חקירה אחת בר שיבוש.

מסתבר שפעולת החקירה הזו היתה חזרה לשדה תימן כדי לחפש מצלמות נוספות, היום 5/8/2024.

הדבר הזה מראה כמה נואשת הפצמרית שאין לה כלום ביד, והיא מחפשת מתחת לאדמה איך להצדיק את עצמה.  אולי יצוץ לה נס ראייתי.

הזונה הפצמרית שאפה שבזכות התיק הזה היא תהפוך מועמדת לגיטימית לבית משפט עליון, ובינתיים נראה שהיא הופכת מועמדת להיות נאשמת בעצמה בעוון בגידה.

הזונה כל כך לחוצה “לנצח”, כלומר להוכיח שחיילי צה”ל הם אנסים ולא יותר ערכיים מוסרית מהנוחבות, שהיא אפילו הודיעה כי לדיון הבא מחר ב 6/8/2024 היא מביאה את המחבל סאמי זיאד צובחי עאשור בעצמו להעיד.

והרי ידוע שבישראל לפי פקודת הראיות די בעדות יחידה של קורבן אונס שאנסו אותו, ולא צריך שום ראיה נוספת…..  וגם לא משנה אם יש אליבי.  בישראל המשקל הסגולי של אליבי בתיק אונס הוא אפס מוחלט.

מטעם התביעה הגיע סא”ל ליאור עייש.  איש הקהילה הגאה, נישא לבעלו אלעד שורתי (יועץ אסטרטגיה וניהול סושיאל) בשנת 2021.  אי אפשר להגיד עליו שהוא לא מבין מה זה חדירה בתחת.  יש לו ידע אישי.  לכן מפליא שלאור הידע האישי שלו בחדירות בתחת, הוא לא מצליח לפרש נכונה את הדו”חות של הרופאים….

 

 

 

ליאור עיאש פנטזיות הומוסקסואליות על מין מרטיט עם מחבלי נוחבה
ליאור עייש פנטזיות הומוסקסואליות על מין מרטיט עם מחבלי נוחבה

 

ליאור עייש התובע הצבאי שטוען 9 חיילים דחפו מקל בתחת של נוחבה
ליאור עייש התובע הצבאי שטוען 9 חיילים דחפו מקל בתחת של נוחבה

 

 

ליאור עיאש עם בעלו אלעד שורתי מפנטזים על שלישיה עם מחבל נוחבה
ליאור עייש עם בעלו אלעד שורתי מפנטזים על שלישיה עם מחבל נוחבה

 

ליאור עייש התובע את החיילים על אונס נוחבה עם בן זוגו אלעד שורתי
ליאור עייש התובע את החיילים על אונס נוחבה עם בן זוגו אלעד שורתי

 

הפצמרית יפעת תומר ירושלמי דפקה למדינת ישראל את כל ההסברה והעליונות המוסרית

 

כל ההסברה שמדינת ישראל עשתה עד עכשיו ירדה לטמיון בגלל הפצ”רית.  אם אנחנו אונסים נוחבות והם אונסים יהודים, הרי זה מאזן את המשוואה ואין לישראל שום יתרון מוסרי.

הדבר היחיד שצה”ל יכול לעשות לתקן את נזקי הפצ”רית המעוותת זה לפרסם בפומבי את מלוא הסרט הסודי של 47 דקות, שאמרו עליו שהוא כל כך מזוויע שכולם יוצאים בוכים. המדובר בסרט ממצלמות הגוף של הנוחבות בזמן אמת.

מאז הצטבר חומר רב, וצריך להוסיף אותו לסרט ולפרסם הכל שייראו הגויים מה עשו לנו.

וזה צריך להיות בלי פיקסלים כי זה מעצבן.

וגם צריך להגיד את האמת.  כל התצפיתניות נאנסו.  גם אלה שמתו, וגם אלה שנחטפו לעזה.

כל נשות הקיבוצים שנרצחו בביתן נאנסו, ולגברים חתכו את הזין והביצים.  זק”א מספרים שבכל בית שנכנסו אליו היו שלוליות של שפיך בכמויות שאפשר למלא דלי.

כמובן שגם בנובה היתה חינגת אונס ברברית, וגם אנסו גברים וחתכו להם את הביצים והזין, ודחפו להם את הזין לפה.

ועכשיו לפניו פרוטוקול הארכת המעצר השניה של חיילינו מכוח 100 ששמרו על חיילי הנוחבה בשדה תימן ונחטפו משדה תימן ע”י החברים שלהם מכוח 100.  החיילים העוצרים  באו רעולי פנים, כי התביישו שבאו לעצור את החברים שלהם.  די מזכיר את היהודים שבשואה עבדו עם האצים להסגיר יהודים אחרים. כוח 100 הפך ליודנרטים.

 

טובי הארט שופט עוין שמחבב מאוד נוחבות מאמין להם וסוגד להם

 

ממה שאנו רואים השופט טובי הארט מאוד עויין את הסנגורים.  הוא לא רוצה לתת להם לשאול שאלות.  הוא כל הזמן מפריע שצריך לקצר ואין זמן, ובסיום הדיון הוא ממש חורץ את הדין ש”החשדות התעבו”, ושמבחינתו ברור לו חד משמעית ש 9 חילי צה”ל התקהלו בצוותא להחדיר מקל בתחת של נוחבה.

מדבריו של השופט ברור שגם אחרי שיסתיימו ימי המעצר הוא לא מתכוון לשחרר את חיילינו היקרים לחופשי אלא יזיין אותם עם מעצר בית.

זאת למרות שאיזה מסוכנות יש להם כשהם בין יהודים?  לכאורה בעיינים משפטיות המסוכנות שלהם היא רק כשהם מול מחבלי נוחבה, שאז לכאורה הם רוצים לתקוע מקלות בתחת.

אבל בין יהודים למי בדיוק הם יתקעו מקל בתחת?

ואיזה שיבושי חקירה אפשר להעליל עליהם?  הרי או שיש למשטרה הצבאית סרטון אונס, או שאין להם.  כבר מעל חודש שהם בחקירה סמויה.  אחרי שיצאו החשודים הביתה את מה הם בדיוק ישבשו????

 

טובי הארט שירו שיר הלל לנוחבות הם חמודים ואמינים מאוד מעוררי כבוד
טובי הארט שירו שיר הלל לנוחבות הם חמודים ואמינים מאוד מעוררי כבוד

 

טובי הארט הישבנים של מחבלי הנוחבה מאוד חשובים לי באופן אישי וערכי
טובי הארט הישבנים של מחבלי הנוחבה מאוד חשובים לי באופן אישי וערכי

 

ראו כאן קטע מדו”ח מפקד הכלא

העצור המחבל סאמי זיאד צובחי עאשור התלונן על כאבי בטן
העצור המחבל סאמי זיאד צובחי עאשור התלונן על כאבי בטן
המחבל סירב לחיפוש נשך חיילים ופצע את המפקש
המחבל סירב לחיפוש נשך חיילים ופצע את המפקש

מחדל הסנגורים לא הזהירו את החיילים לשתוק בחקירה

 

עוד ברור לנו שזו טעות חמורה של כל הסנגורים שהם לא הזהירו את החיילים לשתוק בחקירה.

דווקא מי שדיבר ושיתף פעולה, הם אלה שאותם החוקרים רצו להחזיק יותר זמן במעצר.  הסיבה היא שמכיון שהחוקרים רואים שהם פטפטניים, אז בא להם להחזיק אותם עצורים יותר שיפטפטו עוד יותר.

הכי גרועים היו הסנגורים של חשוד 3 “א.ד.”, שלומי ציפורי, דביר אופיר ועדי דירפמן.

 

שלומי ציפורי מבלבל את המוח שהחשוד משתף פעולה
שלומי ציפורי מבלבל את המוח שהחשוד משתף פעולה

 

אלה פשוט ליקקו לשופט בתחת, ליקקו לתביעה ואפילו החמיאו לה, וביססו את הבקשה לשחרר ממעצר על זה שהחשוד שלהם “משתף פעולה”.  איזו טיפשות ואיזה נאיביות.  הם באמת חשבו שהקלישאה הזו שהחשוד משתף פעולה עם החוקרים ו”מסר גרסה מפורטת” יעזור להם?

עובדה שזה לא עזר להם, ודווקא בכלל שאמרו ללקוח שלהם לפטפט…. הם דפקו אותו.  מסכן.  שיחליף סנגורים מייד.

אף סנגור לא שאל איפה בדיקת מעבדה פתולוגית????  דבר דומה קרה במקרה של ניסים חדד שהואשם בהחדרת הזין שלו לפי הטבעת של תינוק בן שנה וחצי.  בסוף הוא זוכה כשהתגלה שיהודה היס תפר את הדו”ח והינדס את המימצאים. התברר שלתינוק היתה פיסורה קטנה גנטית.

הדו”ח הסודי של התובע ליאור עייש

 

שימו לב:  כאשר הפצמרית וליאור עייש שלחו את כוח 100 לעצור את המילואימניקים, עילת המעצר היתה ביצוע בצוותא.  זה אומר שלא היה להם שום דבר שהראה מי ביצע בפועל, והם רצו לעצור את החיילים כדי שאחד יפיל את השני.

לכן חשוב שכאשר התביעה טוענת ביצוע בצוותא לא לדבר ולא לענות לכלום, כי כל תשובה מפילה אותך.  אם תענה, יכתבו בדוח הסודי “החשוד קושר עצמו לקנוניה”, ואם תפיל מישהו אחר, אז גם אתה נופל כי העילה היא “בצוותא”.

ליאור עייש כתב דו”ח סודי.  החוקר שליאור הביא להעיד על הדוח הסודי ג”ג, כל תשובה שלו היא “זה כתוב בדו”ח הסודי”.  זה רק מראה שהדיון הוא מכור מראש כי השופט לא כופה על התובע לענות על שאלות.  העד ג”ג (החוקר) הוא גם זה שמחליט אם השאלה רלבנטית או לא.  השופט לא רק שלא כופה עליו לענות, אלא שהוא דוחק בסנגורים לשאול כמה שפחות שאלות ולקצר ולהתקדם…..  כי הרי אין טעם בכלל בשאלות.  השופט קובע לפי מה שהתובע כותב לו בדו”ח הסודי ממילא.

גם הרשימה הבלתי נגמרת של פעולות חקירה, רק מראה שבעצם עצרו את החושדים כשלא היה להם שום ראיה מרשיעה חוץ מהטענה של המחבל שהחיילים עשו לו את זה.

אבל בכל הפרוטוקול בכלל לא מדברים על הביצוע.  הסנגורים אפילו לא שואלים מה החדירו למחבל?  אם זה מקל עץ אז צריכים להיות שבבי עץ בדגימה של תאי התחת של המחבל.  אם זה מתכת או פלסטיק, צריכים להיות שאריות חומר בתוך התחת.

ואיך זה בכלל אפשרי שחיילי צהל יחדירו “עצם” כשהם יודעים שיש מצלמות בכל קיר ועל כל תקרה. בכלל אין שום שאלות על הממצאים הרפואיים.  כלום.

לפי הסיפור של ליאור, המחבל היה חלק מקבוצה של 4 מחבלים שחזרו מכלא צמוד ועשו להם חיפוש כניסה לכלא.  3 לא התנגדו ודווקא הבן כלב התנגד, שכב על הרצפה, נשך את חיילנו, ניסה לבעוט בהם, קילל אותם בערבושית…..  לפי הטיעון הוא שכב עם הפנים לתקרה.  אז איך יכלו להחדיר לו משהו אם הוא שוכב על התחת???

ברקע חייבים לציין שנטען שיכול להיות שהוא הסליק טלפון בתחת, אבל אם זה נכון אז הוא היה צריך להיפגש עם עורך דין ערבי שייתן לו את הטלפון.  יש גם טענה שהוא פצע את עצמו בכוונה בתחת.  זה לא נראה הגיוני כי הנזילה של הדם באה מפנים הבטן  לתחת ולא מבחוץ לתוך התחת.

אנחנו לא יכולים להגיד מה היה, כי מהפרוטוקול לא עולה כלום וגם התובע ליאור עייש בעצמו לא יודע.  בגלל זה הוא רצה הארכת מעצר, שאולי יקרה נס והוא ימצא משהו.

 

להלן פרוטוקול הדיון מ 4/8/2024

 

 

PDF

צהל נגד 9 חיילי צהל משדה תימן חשודים באונס נוחבה פרוטוקול דיון והחלטת מעצר 4-8-2024

 

שימו לב, האנתרופוג הרפואי הזה דר’ גיא שלו טוען שהרבה חיילי צהל אונסים מבלי נוחבות דרך קבע.  “זה ממש לא המקרה היחיד”.

 

דר גיא שלו הרבה חיילי צהל אונסים את הנוחבות בתחת
דר גיא שלו הרבה חיילי צהל אונסים את הנוחבות בתחת

 

גם אמנון סטרשנוב התראיין ואמר שאין לו ספק שצריך להעמיד לדין את החיילים, וצריך לקבל את זה בצורה תרבותית.  לדבריו צריך לטפל בכל מי שמפגין בעד החיילים ביד חזקה ובזרוע נטויה.  אחרת “לסדום ועמורה היינו ודמינו”.

 

 

אמנון סטרשנוב אין לו ספק שחיילי צהל הם אנסים של ישבני נוחבה
אמנון סטרשנוב אין לו ספק שחיילי צהל הם אנסים של ישבני נוחבה

 

הכי בידור:  משטרת רמת השרון עוצרת מפגינים נגד הפצמ”רית ומחרימה להם מגפונים

 

בערב ה 5/8/2024 התקיימה ברמת השרון הפגנה נגד הפצמרית יפעת תומר ירושלמי.  הבבונים של רמת השרון עצרו מפגינים והחרימו להם מגפונים.  ביו העצורים, יוני כהן מבארש שבע, אבא גרוש שהשופטת משפחה רותם קודלר עיאש מתעללת בו ורואה אותו כאילו הוא נוחבה.

אין הבדל בין הדרך שבה הפצמרית יפעת תומר ירושלמי רואה את הנוחבות כמלאכי השרת ושונאת את חיילי צה”ל, לבין שופטות משפחה כמו רותם קודלר עיאש שרואות בנשים אלימות, נקמניות וסחטניות כמלאכיות השרת, ובגרושים שלהם כמחבלי נוחבה.

 

יוני כהן יצא להפגין נגד הפצמרית ולמען חיילי צהל מול בבונים ממשטרת רמת השרון
יוני כהן יצא להפגין נגד הפצמרית ולמען חיילי צהל מול בבונים ממשטרת רמת השרון

יוני כהן לאחר ששוחרר ע”י השוטרים. 5/8/2024.   ראו מה קורה באיזור הריצ’ רצ’ שלו.  רק על זה יכולה יפעת תומר ירושלמי לפתוח נגדו תלונה בטענה שהוא בא לאנוס אותה.

 

המפגין יוני כהן נגד יפעת תומר ירושלמי בעוררות מינית על הפצמרית
המפגין יוני כהן נגד יפעת תומר ירושלמי בעוררות מינית על הפצמרית

 

בתמונה שוטר ערבי בבון שעצר מפגינים נגד הפצרית והחרים מגפון
בתמונה שוטר ערבי בבון שעצר מפגינים נגד הפצרית והחרים מגפון

 

 

צפו אצל ינון מגל ב 5/8/2024:

 

 

Views: 700

One Comment

  1. עולם הפוך את החיילים שופטים כאילו שהם מחבלים בבית דין צבאי המצוי בידי האוייב השמאלני ואילו את המחבלים האמיתיים משכנים במוטל שדה תימן ודנים אותם בבית משפט רגיל במשפט מלטף. עולם הפוך ראיתי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדנה צריכה את עזרתכם ! עזרו לנו למצוא את האישה הזאת, כל מי שיודע מידע על האישה הזאת, אנא כתבו לנו למייל


עדנה צריכה את עזרתכם ! כל מי שמכיר את האישה הזאת, שם, טלפון וכל מידע נוסף שיכול לזהות אותה.
אנא צרו קשר באופן בהול עם עדנה במייל המאובטח [email protected]
סודיות מובטחת !

אנא עזרו לעדנה

This will close in 25 seconds