EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

לי זוהר דוגמנית השומניזציה מתלוננת שווא על אונס בגיל 6 עד 12 ע”י נגר בן 45 ואחרי 20 שנה היא מפחדת שתחוסל

לי זוהר מי אנס אותה בגיל 6 והאם היא משקרת

יש איזה פוסי שמגיעה לכנסת הזמנה של עאידה סולימאן ומדברת שם על האונס שעברה וכמה היא חוששת שהנאשם ייצא מהכלא ויבוא לחסל אותה.

ממה שהיא מספרת זה קרה בגיל 6 עד גיל 12 ומי שעשה לה את זה היה נגר בן 45.  זה לא היה אבא שלה כי אמא שלה הבריחה את אבא שלה ממנה, הוא פגש מוסלמית, התחתן איתה והתאסלם.  היא ניסתה לפגוש את אבא שלה ב 2019 כי אבא שלה בא לה בחלום, יצרה קשר איתו להזמין אותו להופעה אבל הוא מת מיד לפני ההופעה. כלומר מי שבקשר איתה חוטף מזל נאחס.  בכתבות יחסי הציבור שהיא עושה לעצמה היא מאשימה את אביה ש”נטש אותה בגיל צעיר”.

כלומר:  אמא שלה עשתה לאבא שלה צרות צרורות עם תלונות במשטרה, והוא פשוט נעלם כדי שלא להתמודד עם הבהמה.

הנאשם לטענתה נלחם על חפותו והעו”ד שלו קרע אותה בשאלות קשות אבל בסוף הנאשם נשבר מאימת הפרקליטות ועשה עסקה להיכנס לכלא ל 4 שנים. במאי 2018 כשהיא היתה בת 22 הנגר היה אמור להשתחרר.

ואנו שואלים מה זה 4 שנים למי שאנס ילדה בת 6 במשך 6 שנים.  שום שופט לא היה גוזר 4 שנים על כזה דבר.  אונס של ילדה בת 6 במשך 6 שנים זה לפחות 10 שנים.  אם לא יותר.  אונס לא היה פה, וזה ברור.

אז מה באמת קרה?  איך ילדה בת 6 הולכת להסתודד עם נגר בן 45 ואף אחד לא יודע?  איך אמא שלה לא עלתה על זה?

בגיל 12 היא התחילה לעשות בעיות, והיתה לה בעיית חוסר דימוי עצמי ועודף שומיניזציה והביאו אותה לעו”ס.  העו”ס דובבה אותה והוציאה ממנה את הסיפור שבמשך 6 שנים מגיל 6 גבר זר לחלוטין למשפחה זיין אותה באופן רצוף וקבוע.  ככה היא מספרת.

יש פער בסיפור אבל נראה שהדיבוב הזה נועד כדי לסדר לגברת מקום בפנימיה כי היא רבה עם האמא שלה כל הזמן.

לי זוהר מי אנס אותה בגיל 6 והאם היא משקרת
לי זוהר מי אנס אותה בגיל 6 והאם היא משקרת

לי זוהר יצרה קשר חם עם עאידה סולימן מי שניהלה את הוועדה להעצמת האישה והפות בכנסת, וזו הביאה אותה לספר סיפורים על צורך בהחמרת הפיקוח נגד עברייני מין כשהם יוצאים מהכלא, כי יש להם אינטרס לבוא ולנקום.

 

צפינו בה מספרת בכנסת במאי 2018 כשהאנס היה אמור להשתחרר, היא נכנסה לפחדים ושיתוק כי היא בטוחה שהוא יחפש אותה ויבוא לחסל אותה.  “מה יעזור לי צו הרחקה ממנו”, היא שואלת.

ואנחנו שואלים….  אם את כל כך פוחדת, למה את מתראיינת, למה את כותב בפייסבוק כמה את מסכנה וכמה את פוחדת, ואת פשוט מושכת לעצמך את האש?

אחרי שהופיעה כבת ב 30/5/2018 פרסמה בפייסבוק ש:

“מגיל 6 ועד 12 נפגעתי מינית על ידי גבר בן 45. התלוננתי, הוא הודה. מחר הוא משתחרר מהכלא. מדובר בגבר אלים שהתגלגל כל חייו ממעצר אחד למשנהו. הוא כועס, מחפש לנקום ולמשטרה אין שום דבר לעשות עם זה. מבחינתם, יוכלו לעצור אותו רק אחרי שיבוא שוב ויפגע בי. והוא יעשה את זה. בתוך כל הפחד הזה, אני בוחרת לשתף את הסיפור שלי דווקא כאן, במקום הבטוח שלי, ולחלוק איתכם שאני מפחדת, שזה לא פייר שאמשיך לפחד. אני לא רוצה שיגעו בי בלי רשות”.

ראו פה:

https://www.maariv.co.il/news/israel/Article-640461

בכלל, מגיל 12 היא לא ראתה את הנגר.  נראה בעליל שהיא התלוננה רק בגיל 16 או 18.  כשהוא היה אמור להשתחרר זה היה 10 שנים אחרי הפעם האחרונה שראתה אותו (בגיל 12).

משפט פלילי נמשך שנתיים שלוש.  למה אז הוא לא בא לחסל אותה במהלך המשפט?  הרי אז היה לו אינטרס הרבה יותר גדול לחסל אותה, כי אז העדות היחידה נגדו היתה נעלמת והוא היה יוצא זכאי.

שימו לב שחודשיים אחרי ה”וידוי” שלה בפייסבוק שהיא חוששת לייה, וההופעה בכנסת פתאום התחיל קמפיין של יחסי ציבור (ביולי 2018) שהיא דוגמנית שומאניזציה מבוקשת, ש”לי זוהר אישה עסוקה. בלילה היא שרה ומשחקת. ביום היא מחלקת את זמנה בין חזרות, עבודות דוגמנות ומוצאת זמן גם להשקות. שלחנו אתה לבדוק חומר סגול שיהפוך את הבלונד שלה לרענן יותר. היא יצאה לטעום, לבדוק ולנסות. החומר הסגול היה טעים. ז׳תומרת בלונדיני יותר”…..

את הקמפיין עשה לה אפי אליסי.  הבעיה היא שתצלומי התקריב של הפרצוף הראו שיש לה אקנה בכל הפרצוף, נמשים על כל הכתפיים, גבות שמושכות למטה במקום להתקמר בצורה טבעית, והבעות הפנים שלה נראות כמו אחת שראתה סרט של זומבי.  בקיצור, לא משהו.  לא להיט.

https://www.fashion-israel.co.il/ביוטי-לי-זוהר-יצאה-לטעום-את-הבלונד-החדש/

 

כתבת יחסי צייבור שלי זוהר עשתה לעצמה בכל בו חיפה 28/10/2019

 

כך גילתה לי זוהר שאביה התאסלם

הדוגמנית לי זוהר כבר רגילה לחשוף לא רק תמונות פרובוקטיביות אלא גם את קורותיה שלא היו מביישים אף טלנובלה טורקית. הפעם פרסמה זוהר סרטון בלייב שבו היא גילתה שאביה נטש אותה בגיל צעיר. ואם זה לא מספיק, לדבריה הוא שינה את שם משפחתו, התחתן והתגרש פעמיים, ובשנים האחרונות היא שמעה סיפורים על כך שהוא התאסלם, התחתן עם אשה מהמגזר הערבי ונולדה לו ילדה, שהיא למעשה אחותה של זוהר.

“לפני שבוע חלמתי עליו”, היא סיפרה, “בחלום הוא ניסה לומר לי משהו ולא הצליח. לא ייחסתי לזה חשיבות, אבל בלילה שלמחרת חלמתי שוב את אותו החלום. העניין היה תמוה בעיני, שהרי מה פתאום שאחלום עליו שוב ושוב? זה לא שאני חושבת עליו או מתעסקת בו ביום יום, אבל בעקבות החלומות הרעיון למצוא אותו נדלק ובער בי מחדש”.

אז אחרי חיפושים רבים היא מצאה את מספר הטלפון שלו, התקשרה למשפחתו וגילתה שהוא אכן התאסלם והקים משפחה, אך הוא מת לאחר שהיה חולה במשך שנים רבות. ולא רק זה – מסתבר שיום לפני הופעת הבכורה של זוהר במועדון הביט הוא סיפר עליה למשפחתו אחרי שראה את הפוסטר שלה ברחבי העיר, ואפילו תכנן להתקשר אליה, אך למחרת הוא הלך לעולמו.

זוהר, סיפור מהסרטים.

“אני מופתעת מהחיים שלי בכל פעם מחדש. כמה דרמה אני יכולה לספק לעוקבים שלי? אבל אני שמחה שאני מצליחה לשתף גם את הדברים האלה ולא רק חיוכים וסקסיות ופאן. קיבלתי המון פידבקים, ממש מאות הודעות בפייסבוק ובאינסטגרם מאנשים שאבא שלהם לא גידל אותם. מישהי כתבה לי שגם היא לא מכירה את אבא שלה ושהסיפור שלי גרם לה לחפש אותו”.

עלית לקבר שלו?

“עדיין לא. אני לא יודעת אם מותר לי להיכנס לשם בכלל כי זה בית קברות מוסלמי. אני עדיין לא מאמינה גדולה כי אני מדגמנת הלבשה תחתונה, אבל אני מאמינה באלוהים בדרך שלי. עכשיו אני בעיקר מנסה להירגע. חזרו לי קצת הסיוטים בלילות והחרדות. אני מנסה להקיף את עצמי באנשים טובים ובחברים טובים ולזכור שהוא לא גידל אותי”.

https://www.colbonews.co.il/gossip/snoba/65509/

 

 

 

Views: 271

One Comment

  1. ומה כ”כ מיוחד דווקא בשחרור של עברייני מין שדווקא עליהם יש לשים השגחה כי הם עלולים להתנקם במתלונן ברגע שישתחררו? על עבריין שהשתחרר עלול להתנקם במתלונן עליו. אז מה כ”כ מיוחד בעניין הזה דווקא בעברייני מין, שיצדיק לעשות על זה ישיבה מיוחדת?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדנה צריכה את עזרתכם ! עזרו לנו למצוא את האישה הזאת, כל מי שיודע מידע על האישה הזאת, אנא כתבו לנו למייל


עדנה צריכה את עזרתכם ! כל מי שמכיר את האישה הזאת, שם, טלפון וכל מידע נוסף שיכול לזהות אותה.
אנא צרו קשר באופן בהול עם עדנה במייל המאובטח [email protected]
סודיות מובטחת !

אנא עזרו לעדנה

This will close in 25 seconds