EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

רעות בן חיים (נתיבות) סטודנטית לעבודה סוציאלית חטפה שטרונגול מהנשיא ביידן שעיקל לה את הבנק בדיוק כמו שרצתה לעשות לגברים גרושים

רעות בן חיים למדה עבודה סציאלית וחטפה מארהב חסימת חשבון בנק

נקמה מתוקה של הנשיא ביידן בגברת רעות בן חיים מנתיבות, אשר בחרה ללמוד עבודה סוציאלית.  האמריקאים הוציאו עליה צו חסימת שירותי בנק וסנקציות כ”מעודדת טרור נגד נוחבות”.

למי שמבין הסיפור שלה נשמע בדיוק כמו סיפורו של כל גבר גרוש שפותחים לו תיק הוצאה לפועל. אם לגברים מותר לעשות את זה אז למה לא לנשים? קארמה כבר אמרנו? 

לטענתה היא גננת ואמא משריצה ל 8 ילדים.  בעלה שלמה בעל עסק לטיולי אופניים עם אזרחות אמריקאית.  היא בחרה ללמוד את המקצוע הכי בזוי בעולם… עבודה סוציאלית.  מבחירה מודעת בחרה ללמוד את מקצוע הפמינאציה, איך לפגוע בגברים גרושים, להזיק להם, לנתץ אותם, לרושש אותם, להכפיש אותם ולנתק אותם מילדיהם, ולגרום להם לחיות תחת עיקולים….. עכשיו היא מעוקלת.  איזה בידור….

 

הנשיא ביידן זירגג את רעות בן חיים שהלכה ללמוד כיצד לזרגג גברים גרושים

 

 

והנה קרמה איז א ביצ’.  הנשיא ביידן שם אותה על הכוונת וחסם לה את שירותי הבנק בישראל……  גם לבעלה.  הסיבה הרשמית היא שהיא פעילה בארגון צו 9 שנועד לפעול נגד משלוח סיוע הומניטרי לעזתים.  איך ולמה התלבשו עליה זה לא ידוע, אבל כל נקמה במי שרוצה לעסוק במקצוע הבזוי ושפל בהיסטוריה, עבודה סוציאלית סוציו-נאצית, היא מבורכת.

 

רעות בן חיים למדה עבודה סציאלית וחטפה מארהב חסימת חשבון בנק
רעות בן חיים למדה עבודה סציאלית וחטפה מארהב חסימת חשבון בנק

הנה כאן רעות בן חיים מייללת בכנסת שהאמריקאים מזרגגים לה את חשבון הבנק.  אבל זה בדיוק מה שהיא רצתה לעשות לאחיה בני ישראל, הגברים הגרושים…. לזרגג אותם. לעקל אותם.  לנכר אותם…..  ולכן, טוב עשה ביידן מה שעשה.

בגלל שעו”סות תמיד מפחיתות לגבר לילה אחד של לינה בשבועיים, כך שיוצא 6/14 במקום 7/7, השופטות טוענות שהלכת השוויון לא חלה ומטילות על הגבר מזונות אסטרונומיים.  תוך חודש חודשיים נפתח תיק הוצל”פ, והגבר נכנס לעיקולים.  זה בדיוק מה שהגברת רצתה לעשות לגברים יהודיים, ועכשיו ביידן עשה לה אותו דבר ועיקל אותה ואת הכוס שלה.

צפו בהופעה העלובה של הסטודנטית לעבודה סוציו-נאצית רעות בן חיים בכנסת אצל שמחה רוטמן. 5/8/2024.

 

 

Views: 270

2 Comments

  1. מה קשור רמת גן נעמת ויצ”ו? אני למדתי אצל זאב וינשטוק בין היתר
    עובדים ועובדות סוציאלים יש מכל הקשת הפוליטית, אנשים הולכים ללמוד ממניעים שונים (כן אפילו גברים שעוברים ניכור)
    ובטח לא מגיע לבחורה הזו שיעקלו לה את החשבון, מישהי שאשכרה ניסתה למנוע משלוחי נוטלה לעזתים

  2. עדנה, מה הקשר? לא כל עובדת סוציאלית מתעסקת עם גרושים גרושות. יש טיפול בילדים עם קשיים, ילדים על הרצף, ועוד מקרים שלא נדע מהם.

    הערת מערכת”
    כולם עוברות את אותו מסלול הכשרה בבית הספר הממלכתי לעבודה סוציאלית ברמת גן שמנוהל ע”י ויצו ונעמת. כולן בוחרות במקצוע בגלל שבוערת בהן הפמינאציה.
    זה כמו להגיד לא כל הערבים בעזה הם מחבלים ומחבלות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדנה צריכה את עזרתכם ! עזרו לנו למצוא את האישה הזאת, כל מי שיודע מידע על האישה הזאת, אנא כתבו לנו למייל


עדנה צריכה את עזרתכם ! כל מי שמכיר את האישה הזאת, שם, טלפון וכל מידע נוסף שיכול לזהות אותה.
אנא צרו קשר באופן בהול עם עדנה במייל המאובטח [email protected]
סודיות מובטחת !

אנא עזרו לעדנה

This will close in 25 seconds