EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אונס מחבל הנוחבה בשדה תימן 3: פרוטוקול הערעור אצל נועה זומר “הארכת המעצר היתה לצורך שיפור רזולוציה בוידאו וכעת אין ספק שחיילי צהל הם אנסי נוחבה”

נועה זומר משפטנית בצהל בשירות הנוחבה מפנטזת על נוחבות אורגזמיות

לפנינו פרוטוקול הערעור שהגישו המילואימניקים שנעצרו משדה תימן בחשד שדחיפה של מקל בתחת של מחבל נוחבה.  השופטת בערעור היא נועה זומר, עוד זנזונת פמיניסטית שמקבלת אורגזמה מהתעללות בחיילי צה”ל.

 

 

נועה זומר: סמרטוט רצפה בשירות יחיא סינוואר

 

זאת שופטת בכלל או שזאת סמרטוטרית בית שימוש?  ראו איך נראית ההחלטה שלה.  אין כותרות, אין שמות עורכי דין.  אפילו תאריך על המסמך אין.

 

נועה זומר משפטנית בצהל בשירות הנוחבה מפנטזת על נוחבות אורגזמיות
נועה זומר משפטנית בצהל בשירות הנוחבה מפנטזת על נוחבות אורגזמיות

 

הסמרטוטרית הזו ישר קובעת שהתיעוד החזותי של האירוע עונה על דרישת החשד הסביר.

אז אם יש תיעוד חזותי שעונה על חשד סביר, למה צריך לחקור אותם ולמה צריך לנעול אותם בכלא?  אם נועה זומר צפתה בסרטונים המשופרים והיא משוכנעת שהם דחפו מקל, בשביל מה צריך להאריך מעצר?  הרי או שהתיעוד מראה אונס, או שלא.

משתמע מדבריה שבהארכת המעצר הקודמת הפרקליט הצבאי ביקש להאריך מעצר רק כדי לבצע פעולות לשיפור הרזולוציות של הסרטונים של מצלמות הכלא.

לדבריה “חלו התפתחויות המאפשרות לבחון טוב יותר את התיעוד החזותי”.  מה זה אומר המשפט הסתמי הזה?  שבשביל לשפר את הרזולוציה של הצילום תקעו את הלוחמים בהארכת מעצר?   איך היתה עילת מעצר לפני ששיפרו רזולוציה?  איזה סיבה היתה אז להארכת מעצר?

נועה זומר: הלוחמים לא אמרו לי שהם ביצעו חיפוש רקטלי לגיטימי

 

השופטת לועגת למילואימניקים שאם היו טוענים שהייתה להם סיבה לעשות חיפוש רקטאלי, היא היתה מתייחסת למה שהיא רואה אחרת, אבל בגלל שלא ביצעו חיפוש רקטאלי, אז המסקנה היחידה היא שדחפו לו מקל בתחת.

מעניין מאוד מהן הוראות לצה”ל לחיפוש בתחת של ישבנים?   איך עושים את זה?  מי בכלל מסכים לדחוף יד בתחת של מחבל נוחבה ולחפש שם סכיני גילוח, מזלגות מחודדים, טלפונים, וכל טוב מחלבות שטראוס ושוקולד עלית?

השופטת נועה זומר גם מתמוגגת מאושר שהסרטונים המשופרים זמינים לה ולתביעה, אבל לא לסנגורים….  מה הפריע לה לדרוש הקרנה של הסרטונים האלה באולם – כדי שאפשר יהיה לשאול שאלות ולהגן על הלוחמים?

ודבר אחרון, הזונה מתייחסת להדלפות של סרטוני שדה תימן לגיא פלג.  בחצי פה היא אמורת שזה לא בסדר ושצריך לחקור מי הדליף, אבל היא לא קוצבת תאריך להודיע מה תוצאות החקירה, כלומר זה ממש לא מזיז לה שערה בכוס שהיתה הדלפה.

נציין שההדלפה הזו היתה פיגוע BDS בקנה מידה אטומי.  מעולם לא היתה פעולת BDS כה מוצלחת כמו שיפעת תומר ירושלמי ביצעה כשהיא הדליפה את הסרטונים.

נו…  מה עוד סינוואר צריך יותר מהמעריצות השרופות שלו בפרקליטות הצבאית?  חבל רק שהוא מתקשר עמן טלפתית, אבל אל דאגה, בקרוב יפעת תומר ירושלמי ונועה זומר יבקשו קו אטלפון ישיר אל האליל שלהן, יחיא סינווואר.

PDF

נועה זומר שופטת צבאית דוחה ערעור המילואימניקים בחשד אונס בשדה תימן 11-8-2024

 

הנה ראיון של לוחם מהשטח ומה שאמר על ההדלפה של גיא פלג

תוך שעה מהריאיון הודיעו לו שהוא מפוטר מהמילואים.

 

השופר יואב זיתון בליקוק תחת לפצ”רית “עוד לא הגענו למקרים הקשים”

 

שימו לב באיזה שוויץ הוא מכנה את הפצרית תומר ירושלמי “אלופה”.  על מה הזונה הזו אלופה?  היא לחמה יום אחד בחייה?  זה רק תואר כדי שיכפילו לה את המשכורת.  זונה כזו בכלל לא צריכה לקבל תואר שמשתמע ממנו יכולות לחימה כי היא לא לוחמת.  היא עו”ד.  היא צריכה לקבל תואר יועמשית, אבל לא אלופה, וצריך לקחת ממנה את המדים.   שתסתובב עם ביגוד אזרחי.

 

יואב זיתון מלקק תחת לפצרית ומשרת את הנוחבה האונס בתחת עוד לא הגענו למקרים הקשים
יואב זיתון מלקק תחת לפצרית ומשרת את הנוחבה האונס בתחת עוד לא הגענו למקרים הקשים

הביטו בשני עורכי דין אלה בשירות הנוחבה עודד פורר ורוני פאלי

 

שני עורכי דין אלה, עודד פורר ורוני פאלי הגישו עתירה לבגץ לסגור את שדה תימן.  מי מינה אותם?  מי ביקש לנם?  מי הלקוחות שלהם?  מי משלם להם?  למה זה מה שאכפת להם???

 

עדנה קרנבל הציעה להקים בשדה תימן בית משפט שיתמחה רק בעתירות והליכים של נוחבות, שיכלול גם השלום, גם מחוזי וגם סניף של בית משפט עליון.  הצעה זו תשחרר את הלחץ בבית משפט עליון שבו כל השופטים מגוייסים לטפל תיקי נוחבה והערעורים של אזרחי ישראל נדחים לעוד שנתיים שלוש.

 

עורכי דין בשירות הנוחבה עודד פורר ורוני פאלי הגישו עתירה לסגירת שדה תימן
עורכי דין בשירות הנוחבה עודד פורר ורוני פאלי הגישו עתירה לסגירת שדה תימן

 

23/5/2024.  בג”ץ 4268/24 האגודה לזכויות האזרח בישראל נ’ שר הביטחון

 

האגודה לזכויות האזרח, רופאים לזכויות אדם, המוקד להגנת הפרט, הוועד הציבורי נגד עינויים בישראל וגישה – המרכז לשמירה על הזכות לנוע, עתרו ב-23/5/2024 לבג”ץ בדרישה להפסיק להחזיק עצורים במחנה “שדה תימן” ולסגור את מתקן הכליאה. 

ככל הידוע מוחזקים בו למעלה מ-1,000 עצורים במתקנים דמויי מכלאות, ללא מיטות או כל ציוד אחר. עדויות על הנעשה במתקן חשפו מציאות בלתי נתפסת של ניתוחים שבוצעו ללא הרדמה, החזקת עצורים ימים על ימים בתנוחות מכאיבות ובאיזוק שהובילו לכריתת איברים, כיסוי העיניים לתקופות ארוכות – גם בזמן מתן טיפול רפואי ועשיית צרכים – החזקת חלק מהעצורים עם חיתולים, מכות והתעללויות.

לטענתם, על פי החוק ההכרזה על שדה תימן כ”מקום מעצר” בהתאם לחוק הלב”חים (לוחמים בלתי חוקיים) מותנית באפשרות להבטיח לעצורים במקום תנאי כליאה הולמים שלא יפגעו בכבודם ובבריאותם ויעמדו בחובות של ישראל ביחס לעצורים לפי הדין הישראלי והדין הבינלאומי. בעתירה נטען כי הפגיעות הקשות בזכויות העצורים הופכות את שלילת החירות במקום לבלתי חוקתית, ואינן מאפשרות להמשיך ולהחזיק עצורים במתקן. “גם החשודים בגרועים שבמעשי הטרור זכאים למעצר ברמה אנושית מינימלית, ותוך הבטחת צרכי אנוש בסיסיים. אנו עצמנו לא נהיה אנושיים אם לא נבטיח רמה אנושית לעצורים שבמשמורתנו” (כה אמר הגורו אהרן ברק).
 

ב-5/6/2024 התקיים דיון בעתירה. באותו יום הגישה המדינה הודעה לפיה בשל מספר העצורים הגבוה הוחזקו כלואים ב”שדה תימן” לפרקי זמן ארוכים, ועתה בכוונתה להפעיל את המקום כמתקן לקליטה, לחקירה ולמיון ראשוני, שהכלואים יוחזקו בו לזמן קצר ומוגבל.

בהתאם לכך, 500 מתוך 700 העצורים ב”שדה תימן” יועברו לכלא עופר, ובנוגע ל-200 הנוספים ביקשה המדינה לשוב ולעדכן.

ב-11/6/2024 הוגשה הודעת עדכון נוספת, ובה נמסר כי מהלך העברת 500 הכלואים בעיצומו, וכי 30 מהכלואים שוחררו לעזה. כתוצאה מכך, עד 19.6.2024 יעמוד מספר הכלואים ב”שדה תימן” על כ-160 כלואים, מהם ל-30 נמצא כבר מקום כליאה אחר. המדינה ביקשה להוסיף ולעדכן עד 20.6.2024 אודות הירידה בפועל במצבת הכלואים. עוד מסרה המדינה שעד לסוף חודש יוני בכוונתה להחזיק ב”שדה תימן” כלואים לקליטה, לחקירה ולמיון בלבד. ועוד נמסר כי ב-13.6.2024 צפוי להסתיים שדרוג התשתיות הקיימות במתקן הרפואי, כי בראשית חודש יולי צפויה להסתיים בנייתן של חצרות טיולים, וכי לאחר העברת הכלואים מ”שדה תימן”, מתקני הכליאה בו צפויים להיבנות מחדש, והצפי לשיפוץ הוא חודשיים-שלושה.

 

ב-16/6/2024 הגישו העותרים הודעה לבית המשפט, ובה עמדו על כך שלא ניתן להחזיק עצורים בשדה תימן, גם לתקופות קצרות. לאחר בקשות ארכה רבות, עדכנה המדינה לבסוף ב-18.7.2024 כי הוקצו עוד תקנים לשירות בתי הסוהר ונבנה אגף אוהלים חדש בקציעות, שאליו יועברו בשלוש פעימות 140 עצורים, כך שב-22.7.2024 יישארו בשדה תימן 40 עצורים בלבד. דיון בעתירה התקיים ב-7.8.2024.

https://www.acri.org.il/post/_1086

להלן העתירה לסגור את שדה תימן בגץ 4268/24

 

לפי העתירה בן גביר  “הפך את שדה תימן ל”אקס טריטוריה” שבה אין דין ואין דיין, חור שחור שבו מוחזקים עצורים בתנאים תת אנושיים, ללא כל פיקוח חיצוני וללא כל אפשרות לבקר את הנעשה במתקן.

לאורך החודשים האחרונים הצטברו עדויות על הנעשה במתקן מצד עצורים עזתים ששוחררו בחזרה לעזה, חיילים ישראלים ששרתו במתקן ואנשי רפואה שטיפלו בעצורים. העדויות חושפות מציאות בלתי נתפסת, לא אנושית ומחרידה של ניתוחים שבוצעו ללא הרדמה, החזקת עצורים ימים על ימים בתנוחות מכאיבות ובאיזוק שהובילו לכריתת איברים מחמת נמקים, כיסוי העיניים לתקופות ארוכות – גם בזמן מתן טיפול רפואי ועשיית צרכים – החזקת חלק מהעצורים עם חיתולים, מכות והתעללות.

הפגיעות הקשות בזכויות הכלואים עד כדי סיכון חייהם ושלמות גופם אינן מאפשרות להמשיך ולהחזיק עצורים במתקן, ויש לסגור את שדה תימן לאלתר. תנאי הכליאה בשדה תימן הופכים את עצם שלילת החירות לבלתי חוקתית. זאת ועוד, ההכרזה על שדה תימן
כ”מקום מעצר” בהתאם לחוק הלב”חים מותנית באפשרות להבטיח לעצורים במקום תנאי כליאה הולמים שלא יפגעו בכבודם ובבריאותם ויעמדו בחובות של ישראל ביחס לעצורים אלה, הן לפי הדין הישראלי והן לפי הדין הבינלאומי. בפועל, שדה תימן אינו עומד בחובות אלה ומשכך המשך הפעלתו מהווה חריגה מובהקת מסמכות.

אין מדובר רק במצבור של אירועים של התעללות והשפלות של עצורים אלא בכשלים מובנים שקיימים בשדה תימן והופכים אותו לבלתי כשיר להחזקת כלואים”.

בגץ האגודה זכויות האדם נ שר הביטחון לסגור את שדה תימן בגלל עינויים 4268-24

Views: 521

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדנה צריכה את עזרתכם ! עזרו לנו למצוא את האישה הזאת, כל מי שיודע מידע על האישה הזאת, אנא כתבו לנו למייל


עדנה צריכה את עזרתכם ! כל מי שמכיר את האישה הזאת, שם, טלפון וכל מידע נוסף שיכול לזהות אותה.
אנא צרו קשר באופן בהול עם עדנה במייל המאובטח [email protected]
סודיות מובטחת !

אנא עזרו לעדנה

This will close in 25 seconds