EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

גרושה מהגהנום 73: יועמ”ש חיל הים עו”ד ענבר אפק גרושתו של מריוס נכט וחברה של הפצ”רית יפעת תומר ירושלמי היא המזמינה לשבוע תענוגות ביוון: “שהיתי בשבי 3 שנים”

ענבר אפק נכט עם אסתר חיות שתי בהמות מגדר נוחבתיות

עו”ד ענבר אפק היא החברה של הפצ”רית לזכויות הנוחבה, יפעת תומר ירושלמי, שהזמינה אתה ל 3 ימי פינוקים ביוון על חשבונו של הגרוש שלה מריוס נכט.

זה היה ב 7/7/2022 לכבוד יום הולדתו של מריוס.  ענבר אפק ומריוס נכט הטיסו את יפעת תומר ירושלמי בחינם, סידרו לה סוויטה, טרקלינים, ודיונונים על הגריל.

מי זאת הפוסי הזאת בכלל?

 

ענבר אפק ייעצה לטיפול במרמרה והמליצה לפתוח יותר תיקי משמעת שיפוטיים נגד חיילים

 

ובכן עו”ד ענבר אפק גם עבדה בפצ”ריה, והתואר שלה היה יועמ”שית חיל הים.  לדבריה היא ייעצה כיצד להגיב לאירועי המרמרה, ובזכותה חיל היום יצא בגאון ובהצלחה מאירוע המרמרה.

כמו כן הופקדה על רפורמה בדיני משמעת לחיילים אחרי שטענה שחיילים נשפטים אצל קצינים על אירועי משמעת, וכך לא נשאר נגדם רישום פלילי, ולכן יזמה הצעה להעביר את השיפוט המשמעתי מקצינים בפלוגה, לבית משפט צבאי, כך שגם כל הפרקליטים הצבאיים יצאו נשכרים (תהיה להם תעסוקה), וגם החיילים ייהנו מרישומים שילוו אותם לכל החיים…..

 

ענבר אפק בקושי נשואה 3 שנים ודורשת פיצוי על פתיחת מנוש (דמי אקזיט)

 

הפוסי הזו היתה נשואה למריוס נכט רק 3 שנים ובכל זאת היא תבעה אותו בבית משפט שהוא לא מפצה אותה מספיק על פתיחת כוס במשך 3 שנים.

לדבריה הוא החזיק אותה בשבי, למרות שהוא זה שזרק אותה.

הבנתם את זה?  חיה עם מיליארדר 3 שנים, גרר אותה לאירועי השקה והפקה הכי נוצצים וחופשות פאר בחו”ל אליהן הביאה בחינם את החברות שלה מהפצ”ריה, ובבית משפט היא מתארת את עצמה כשבויה….  כאילו מריוס תקע אותה במנהרה בלי חמצן 3 שנים…..שבויה עלק…..

 

 

ענבר אפק הגרושה הסחטנית של מריוס נכט וחברה של הפצרית יפעת תומר ירושלמי
ענבר אפק הגרושה הסחטנית של מריוס נכט וחברה של הפצרית יפעת תומר ירושלמי

 

מדובר בגולדיגרית מקושרת מאוד.  קשורה לזונת העל אסתי חיות, הזמרת המיזרונית של חיל הנח”ל.

 

ענבר אפק נכט עם אסתר חיות שתי בהמות מגדר נוחבתיות
ענבר אפק נכט עם אסתר חיות שתי בהמות מגדר נוחבתיות

 

ראו כאן שהיא מתלוננת במעריב שהיא פצרית חיל הים ענבר אפק…… הוחזקה בשבי.

ענבר אפק לשעבר יועמש חיל הים טוענת שהמיליארדר מריוס נכט החזיק אותה בשבי 3 שנים
ענבר אפק לשעבר יועמש חיל הים טוענת שהמיליארדר מריוס נכט החזיק אותה בשבי 3 שנים

 

כיום ענבר אפק היא עו”ד פרטית במשרד שנקרא MYLAW והיא ממתגת עצמה בלשכת עוה”ד כמומחית לדיני משמעת צה”לית, ומזמינים אותה להרצות בנושא.

כלומר היא אחראית לניפוח מנגנון התביעה הצבאית שלא לצורך והעסקה מיותרת של פרקליטים טורפניים שרק מחפשים שיביאו להם בשר חיילים כדי שיוכלו לנעוץ בו את הטלפיים.

 

ענבר אפק גולדיגרית גרושה סחטנית דורשת דמי אקזיט לפתיחת כוס

 

מדובר בגולדיגרית מהזן הנחות ביותר, כלבה חובבת כסף ומעמד, שחושבת שמגיעה לה “דמי פתיחת כוס” בשפע.  היא נישאה  למריוס נכט, מיליארדר שעשה הון באקזיט של צ’קפוינט, ויש לו 8% מניות בערוץ 12 (אותו ערוץ אליו הדליפה יפעת תומר ירושלמי את הסרטים ממחנה תימן  (לדאמבו גיא פלג).

מריוס נכט בעצמו היה גרוש שעבר גירושין קשים מאוד ע”י הסחטנית הקודמת שנישא לה שלחמה בו באמצעות פרסומים ליחצנים כדי לשפר את האקזיט שלה מנישואי הבוסר.

אחד כזה כשמביאים לו פוסי בלונדינית, שהנכס היחיד שהיא מביאה לנישואין זה הכוס שלה, לא יתחתן איתה בלי הסכם ממון.  אכן הוא נישא לה ביוני 2019.  אבל תוך 3 שנים העיף אותה לכל הרוחות.

הפוסי/גולדיגרית ענבר אפק לא הסתפקה בהסכם, וכעבור ה 3 שנים שפתחה את המפעל שבין הרגליים, חשבה שמגיע לה הרבה יותר, ולכן שכרה את שירותי הבהמה הפמיניסטית עו”ד לורי גייזלר.  גם גייזלר לחמה במריוס נכט באמצעות הדלפות של יחצנים לתקשורת, שהוא אלים, מרביץ ונבלה קמצנית.

מי שהחליפה את ענבל אפק בתור פותחת כוס למריוס נכט היתה שני פרידן הגרושה של אביבה גפן הזמרת הצרודה.

 

אצל לורי גייזלר כל אישה “ממודרת”

 

עו”ד לורי גייזלר ידועה כמי שהמומחית שלה זה סחיטת גברים עשירים שעשו הסכמי ממון.  כדי לבטל הסכם ממון לאישה היא שולחת נשים להגיש תלונות שווא במשטרה, לנתק את הילדים מהאבא, וממציאה טענות שהגבר מידר את האישה המסכנה בעל כורחה, ושהאישה המסכנה לא היתה מודעת לזכויותיה כי היא היתה ממודרת…..

מעניין מאוד מה לורי גייזלר טענה בשמה של ענבר אפק….  עו”ד עם הישגים מימי המרמרה ודיני המשמעת בצבא…. שהיה לה מחזור ביום של החתימה על ההסכם?  שהיא נוצלה כתכשיט, חפץ ואובייקט מיני?  שהיא לא הבינה את המשמעות של החוזה כי היתה בסערת גרושת נפשית ופיסיולוגית עם מערבולות של אנזימים בכוס?

ולמה שהבעל לא “ימדר” את האישה?  הרי היא לא מבינה בעסקים שלו.  היא התחתנה בשביל המעמד והמתנות, ולא התחתנה בשביל להיות שותפה בעסקים שיש להם אפס הבנה.  ואם לא היה ממדר אותה, מה היא היתה יכולה לתרום לו?  עיצות לגילוח שיער בלונדיני בכוס?  גם כעו”ד אין לה מה לתרום לו.  היא לא מבינה בעסקים.  היא מבינה רק איך לדפוק את חיילי צהל בעבירות משמעת….

 

ענבר אפק טוענת שמריוס נכט החזיק אותה בשבי 3 שנים

 

רמז לטענות המשפטיות של לורי גיזלר מופיעה בכתבה מפרגנת של הרכילאית ליאורה גולדנברג שטרן 11/8/2023: “על מדרגות הרבנות העניקה אפק זר פרחים ענק לעו״ד לורי גייזלר, שייצגה אותה במאבק האיתנים, ובו כתבה: “לורי מלכת העולם, מפקדת הקומנדו. תודה ששחררת אותי מהשבי. מאושרת, מאושרת, מאושרת, ענבר”.

השתיים אף פצחו בריקוד סוער עם השיר “Sing Hallelujah”, כשאפק לבושה בלבן”.

 

הבנתם את זה?  גייזלר הלכה לבית משפט למשפחה וטענה שהלקוחה שלה שבוייה אצל מריוס נכט… אפשר לחשוב שהיא שבויה כמו החטופים שהחמאס חטף.  שוכבת במנהרה בלי חמצן ובועלים אותה בתחת מחבלים…..

ומי ששבה אותה, מריוס נכט, הוא אותו אחד שמינה אותה מנכלית לקרנות פילנתרופיות, נתן לה למתג עצמה ואת המנוש שלה כאשת היי סוסייטי, והטיס את כל החברות הפוסיות שלה על חשבונו לחצי שבוע של פינפונים בחו”ל.  וואי וואי אם ככה נראה השבי.

 

לורי גייזלר פותחת הסכמי ממון סתימות ביוב ווגינות מסריחות
לורי גייזלר פותחת הסכמי ממון סתימות ביוב ווגינות מסריחות

 

 

תגובת צה”ל לשוחד שקיבלה יפעת תומר ירושלמי ממריוס נכט

 

דובר צה”ל טען שלא מריוס נכט (שהוא הבעלים של ערוץ 12 ב 8%) הזמין אותה, אלא ענבר הזמינה אותה.

 

 

 

 

צ’ופר מהרכילאית ליאורה על הגרושה מהשבי בנוחבה ענבר אפק

 

פורסם 20/1/2023 בענין ת”א (תל-אביב-יפו) 54145-12-22 – אהוי קריאייטיב ויזמות בע”מ נ’ ענבר אופק נכט. ענבר אפק מיוצגת ע”י אביתר קנולר.

דיון בתיק קבוע אצל השופט דן סעדון ל 23/9/2024.  אפק ביקשה לדחות את הדיון והשופט סירב.

 

אחרי שנחשפה הזוגיות של שני פרידן ומריוס נכט – פרודתו שרון אפק מסתבכת בתביעה

אביתר קנולר העורך דין של הגודליגרית ענבר אפק נכט
אביתר קנולר העורך דין של הגודליגרית ענבר אפק נכט

מתברר כי פרודתו של נכט, עו״ד ענבר אפק, מתמודדת עם תביעה של מאות אלפי שקלים שהוגשה לבית המשפט השלום בת”א, בטענה כי שכרה חברת מיתוג, אך לא שילמה. בתביעה שהגישה חברת “אהוי קריאייטיב ויזמות בע”מ”, שבבעלות גלעד ורשבסקי ועמרי ירושלמי, נטען כי אפק ושותפיה חתמו על הסכמים למתן שירותי תוכן ופיתוח לאתר האינטרנט של המשרד בסך כולל של למעלה ממיליון שקל, אולם לא העבירו את התשלומים מכוח ההסכמים.

על פי כתב התביעה, במהלך ההתקשרות התנהגה עו”ד אפק “בצורה מחפירה שאינה הולמת ומכבדת בלשון המעטה. צעקה על נציגי התובעת תוך הטלת רפש והאשמות”, בהמשך נכתב כי ״נראה כי צעקות וצווחות על נציגי התובעת היו דרכה להתחמק מדרישות נציגי התובעת, אשר נותרו המומים מול ההשתלחות חסרת הרסן שחוו באותה פגישה”.

בתביעה שהוגשה באמצעות משרד “חדד רוט שנהר ושות׳”, מבקשת “אהוי” לחייב את עורכי הדין לשלם פיצויים בסך 300 אלף שקל מכוח ההסכמים וכפיצוי על הפרת קניינה הרוחני. עו”ד סער גרשוני, בא כוח התובעת: “התביעה הוגשה לבית המשפט, ואנו סומכים על בית המשפט שיערוך בירור מעמיק וצודק של טענות הצדדים. אנו נמנעים מלנהל משפט מעל דפי העיתון״.

עו״ד לורי גייזלר, מטעמה של ענבר אפק, מסרה בתגובה: “מפליא כמה זמן מר נכט משקיע ברדיפת פרסום שלטעמנו הינו פרסום שלילי עבורו ועבורו בלבד. וזאת במקום להתרכז בעיקר והוא לעמוד בהתחייבויותיו החוזיות, דבר אשר מתברר כדפוס התנהגות שחוזר על עצמו בפני צדדי ג׳ ככלל ובפני מרשתי בפרט”.

עו״ד יהודית מייזלס, מטעמו של מריוס נכט, מסרה בתגובה: ״לא חייבים להתייחס לכל טענה הזויה. רק בריאות״.

יהודית מייזלס כוס פמיניסטי רעיל לגברים
יהודית מייזלס כוס פמיניסטי רעיל לגברים

https://tmi.maariv.co.il/celebs-news/Article-973843

הבנתם למה מריוס נכט זרק את הזנזונות מהפצ”ריה?  כלבה ש”התנהגה בצורה מחפירה שאינה הולמת ומכבדת בלשון המעטה. צעקה על נציגי התובעת תוך הטלת רפש והאשמות”…..

בקיצור, מריוס לקח חתול בשק ואכל זין. רצית כוס בלונדה וקיבלת שק של נחשים. ….

 

Views: 386

3 Comments

  1. הלבנטינים מתים על בלונדות. במיוחד אלו שנראות כמו שיקסות. קודם הם מתים עליהם ואח”כ מתים מהן. אין לי ספק שיש לענבר אריתראי גנן שמסדר לה את העשבים השוטים ומשפריץ מהזרנוק שלו דבק נגרים על הבלונד שלה

  2. אפשר לחשוב שיהודית מייזלס היא מציאה גדולה, מדובר בגברת שהיא בהמת מיגדר אלמותית בעצמה שבמקביל להיות כזו, שכבה עם מי שהיום בעלה, כשגדיין היה נשוי לאשתו הקודמת, שהיתה יפה ממנה בהרבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדנה צריכה את עזרתכם ! עזרו לנו למצוא את האישה הזאת, כל מי שיודע מידע על האישה הזאת, אנא כתבו לנו למייל


עדנה צריכה את עזרתכם ! כל מי שמכיר את האישה הזאת, שם, טלפון וכל מידע נוסף שיכול לזהות אותה.
אנא צרו קשר באופן בהול עם עדנה במייל המאובטח [email protected]
סודיות מובטחת !

אנא עזרו לעדנה

This will close in 25 seconds