EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חרבות ברזל 124: ביידן ובלינקן הגישו לביבי רשימת “בלתי מפוטרים” שביבי לא יכול לפטר את גלי בהרב מיארה, רונן בר והפצ”רית כי משלוח נשק תלויים בהתחייבות שלא לפטר את הבוגדים

דדי ברנע טייל עם אשתו רוני ברנע לדנמרק והגברת שכחה טלפון

ממשל ביידן שכיום מגויס לקרב על הנשיאות של קמלה האריס, לא רוצה שביבי ינצח במלחמה.  הם רוצים להכניע את ביבי, להוריד אותו על ארבע כדי שבבחירות בישראל יוכלו הקפלניסטים והבוגדים לטעון שהוא זה שהיה הססן, הוא זה שנכנע במשא ומתן כושל,  הוא זה שלא נתן פקודות לחסל את סינוואר, והוא זה שסיפק דלק וחשמל לעזה במקום לייבש אותם עד שכולם ייצאו מהמנהרות. 24/8/2024.

רשימת הבלתי מפוטרים של ביידן ובלינקן

 

אנו יכולים לחשוף כי הוכנה בממשל האמריקאי רשימת בכירים ישראלים שאסור לפטר אותם, כולם קפלניסטים, ובהם גם הבוגדים:  רונן בר, דדי ברנע, אהרון חליווה, וכל שאר הבוגדים מצה”ל, אמ”ן והשב”כ.

לרשימה נוספו באחרונה גם כל צמרת הפצ”ריה כולל יפעת תומר ירושלמי.

וזו הסיבה מדוע ביבי שולח למשא ומתן עם המרצחים, את רונן בר ודדי ברנע, שני הבוגדים שקיוו מאוד שסינוואר יכבוש 2 קיבוצים כי זה יפיל את ביבי….. לביבי אין ברירה.  הוא לא יכול לפטר אותם כי ביידן, בלינקן, ועכשיו גם קמלה הריס, אוסרים עליו לפטר אף אחד מהבוגדים, אחרת לא יהיה נשק.

בתמונה:  הבוגד דדי ברנע.

דדי ברנע טייל עם אשתו רוני ברנע לדנמרק והגברת שכחה טלפון
דדי ברנע טייל עם אשתו רוני ברנע לדנמרק והגברת שכחה טלפון

איפה סינוואר ואיפה החטופים????  עברו 10 חודשים ודדי ברנע לא יודע?

 

אנחנו חוזרים ואומרים שאין מה לבזבז זמן עם סינוואר על משא ומתן לכניעה ישראלית.  זה הרי נועד רק למרוח זמן עד אחרי הבחירות בארה”ב, וכאשר ביבי ייכנע לחמאס, הקריירה של ביבי הולכת פייפען.  כל הבייס של ביבי ידרוש שהוא יעוף לכל הרוחות.

לא ייתכן שעברו 10 חודשים והבוגדים בר, ברנע וחליווה לא יודעים איפה סינוואר ואיפה החטופים.  הם יודעים היטב.  את כל הרדיוס של 3 ק”צ מסביב למיקום בו הם מסתתרים צריך לייבש ממזון הומניטרי, לנתק את החשמל, האינטרנט ואספקת הדלק, ולחכות עד שכולם יוצאים מתחת לאדמה.

 

למה לא מביאים שוטרים ממדינות עולם שלישי לאייש תחנות משטרה בעזה????

 

 

ועוד דבר…..  השיטור בעזה הוא עדיין בידי החמאס ודבר לא נעשה כדי לבנות משטרה חדשה שמקובלת על ישראל.

כבר אמרנו בעבר שביבי צריך להביא שוטרים מהודו, אינדונזיה ואפריקה, לאמן אותם שבוע, ולשלוח אותם לאייש תחנות משטרה על מדים כחולים של משטרת ישראל. עם דגל ישראל על המדים.

תציעו להם $50,000 על כל בכיר חמאס שהם עוצרים, ובבת אחת תיראו איך השטח מנקה את עצמו מפעילי חמאס.

 

הגיע הזמן לתת דין וחשבון יומי על המשא ומתן עם החמאס

 

למה דובר צה”ל לא מפרסם את בנק המטרות של יעדי חמאס שאותם אנו רוצים לחסל? למה השושו הזה?  למה בני המוות לא מיודעים שיראל חפצה בותם ושהם יעדים לחיסול?

ודבר אחרון.  אנחנו נגד קיום משא ומתן תחת מעטה סודיות.  במילא הכל מודלף דרך דנה וייס תחת ייחוס ל”מקורות” ו”גורמים”.  מדוע דובר צה”ל משאיר את המלחמה על דעת הקהל לדנה וייס, במקום לדווח בפומבי מה החמאס דורש ומה ישראל מוכנה לתת.

 

דנה וייס היאכנע הלאומית בהמה סתומה שמזיינת שכל
דנה וייס היאכנע הלאומית בהמה סתומה שמזיינת שכל

 

מה הבעיה לפרסם כל יום דו”ח מה קורה בחדרי המשא ומתן?  אנחנו לא רואים שום סיבה לסודיות.  במיוחד אחרי שביבי עצמו התלונן על יאיר לפיד שהוא ניהל משא ומתן בסודיות על המיים הטריטוריאלים מול לבנון, ולא הביא את זה למשאל עם.

 

אורי וינדמן בעלה של שקמה ברסלר עזב את השב”כ

עדכון:  אורי וינדמן בעלה של שקמה ברסלר התפטר מהשב”כ.  בתפקידו האחרון היה אחראי על זרוע דרום.  הוא זה שקיים שיחות עם סינוואר לפני חרבות ברזל, וסינוואר טמטם לו את השכל עם דרישות להיתרי עבודה לעזתים ואיומים שהחמאס ישלח רקטות אם בן גביר ייעלה להר הבית.

בגלל שאורי וינדמן פחד שיירפו לו מלשינים בעזה, השב”כ החליט שלא לפעול בבוקר של ה 7/10 ולהסתפק בכיבוש סימלי של 2 קיבוצים בלבד.

 

בטלוויזיה מביאים את טל רוסו לחיזוק שטיפת המוח בעד העסקה

 

 

בערוץ אוכלי הפגרים 12 הביאו את טל רוסו, עוד קצין מפוטם מצה”ל שיברבר שזו ההזדמנות האחרונה לעסקה, ושחייבים לחתום על עסקה.  אין לו מושג מה כלול בעסקה אבל ג’ורה הוא יודע לפתוח.

ברור שטל רוסו אומר שחייבים לעשות עסקה כדי להציג את ביבי ככישלון ולהפיל אותו….  אבל אם אתה לא יודע מה תנאי העסקה, למה אתה פותח ג’ורה?  ולחשוב שחיי בני ובנות ישראל היו תלויים בקוקסינל הזה….

טל רוסו חייבים לעשות עסקה כדי להציג את ביבי ככישלון ולהפיל אותו
טל רוסו חייבים לעשות עסקה כדי להציג את ביבי ככישלון ולהפיל אותו

 

 

 

Views: 385

2 Comments

  1. אם המו״מ מתנהל מול החמאס שאני מקווה שאין חולק שהם האוייב הרי אין צורך בסודיות כי את מה שיודעים בחמאס אין שום סיבה שאזרחי ישראל לא ידעו.

    מאחר ויש סודיות בנוגע למו״מ המסקנה היחידה היא שהחמאס לא באמת האוייב וההצגה הזו כנראה נועדה להסתיר מאיתנו את האמת.

    אולי גם זו הסיבה מדוע אמריקה מעורבת בקונספירציה נגד עם ישראל מאחר ולאורך כל תקופת היזיזות שלנו עם אמריקה ניכר שהם באים רק בשביל הזיונים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדנה צריכה את עזרתכם ! עזרו לנו למצוא את האישה הזאת, כל מי שיודע מידע על האישה הזאת, אנא כתבו לנו למייל


עדנה צריכה את עזרתכם ! כל מי שמכיר את האישה הזאת, שם, טלפון וכל מידע נוסף שיכול לזהות אותה.
אנא צרו קשר באופן בהול עם עדנה במייל המאובטח [email protected]
סודיות מובטחת !

אנא עזרו לעדנה

This will close in 25 seconds