EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

תהילה אלטשולר שוורץ מהמכון הישראלי לדמוקרטיה תומכת במעצר של הבעלים של טלגרם כי הוא פגע ב”מוסדות בירור האמת ובמוסדות השלטון”

תהילה שוורץ אלטשולר נחש צפע שמתחזה לדבר בשם הדמוקרטיה

האם מכון הישראלי לדמוקרטיה הוא באמת מכון לקידום ערכים דמוקרטיים?  ממש לא ובדיוק להיפך.  מדובר בזאבים בעור של כבש המתחזים לדבר בשם הדמוקרטיה, אבל הדעות שלהם הם בדיוק להיפך.

הם בעד שליטה בציבור, פטרנליזם, הם יודעים הכי טוב והציבור סתום ודביל שצריך למשטר אותו לציית לחונטה.  אחת הדרכים למישטור הציבור היא שליטה על מקורות הידע ומחיקת מקורות ידע שלא תומכים בנרטיב החונטה.

כזו היא החוקרת תהילה אלטשולר שוורץ מטעם המכון הישראלי לדמוקרטיה שפרסמה מאמר על המעצר של הבעלים הרוסי של טלגרם בצרפת.

זה כמובן פורסם בערוץ התבוסה, מאקו וערוץ 12.  מי שקורא את הכותרת “על קונספירציות ואחריות פרסונלית: מעצר מנכ”ל טלגרם הוא שלב חדש בניקיון הרשת” בשילוב העובדה שהמחברת מתיימרת להציג דעות של המכון הישראלי לדמוקרטיה, נוטה לחשוב שהיא הולכת לדבר על הפגיעה בחופש הביטוי, על המעצר הפתאומי של בעלים לפלטפורמה אינטרנטית שבעצמו לא עשה שום דבר פלילי, חוץ מהעבדה שהעמיד לציבור ערוץ להחלפת מידי ודעות, ושהיא תתקומם על כך….

אבל ממש לא.  היא תומכת במעצר ורוצה שגם בישראל יעצרו את מי ש”מלכלך את הרשת”…  כי היא בעד “ניקיון הרשת”.  אבל היא רוצה ניקיון הרשת ממה?  תשובה ממידע שהחונטה לא רוצה שיגיע לציבור…. וזה לדעתה “דמוקרטיה”.

 

תהילה שוורץ אלטשולר נחש צפע שמתחזה לדבר בשם הדמוקרטיה
תהילה שוורץ אלטשולר נחש צפע שמתחזה לדבר בשם הדמוקרטיה

 

 

תהילה שוורץ אלטשולר סוכנת האח הגדול (שטאזי) “זאבה בעור של כבש”

 

אבל במאמר היא כותבת בדיוק הפוך, וזה בשם “הדמוקרטיה”.  היא כותבת שהמעצר מבורך, שצריך לסגור לציבור ערוצי התבטאות באינטרנט, צריך לפקח על המידע שהציבור משתף, והמידע שהציבור נחשף אליו.  בקיצור, היא סוכנת “האח הגדול“.

יתרה מכך היא כל כך מתפעמת מהמעצר בצרפת, שהיא קוראת גם לרשויות בישראל (כלומר עמית חוטיני איסמן וגיל לימון חמוץ) להדק את הפיקוח על ערוצי המדיה והביטוי שזמינים לאזרחי ישראל, ולנקוט באותה דרך, ולעצור את הבעלים של הפלטפורמות כדי להרתיע מהפצת מידע שלא מאושר לציבור בחסות צנזורת המחשבות של החונטה.

תהילה תגידי: את תומכת בדמוקרטיה או בצנזורת מחשבות?

 

תגידו אתם…  זו דמוקרטיה או שזה לחלוטין “האח הגדול”, סובייטיזציה של חופש הביטוי בישראל ומדיניות שטאזי????  והפוסי הזו מתיימרת לדבר בשם “המכון הישראלי לדמוקרטיה”……

מצופה ממי שבאה לדבר בשם הדמוקרטיה שתדבר על זכות הציבור לדעת, זכות הציבור למידע, זכות הציבור להתבטא, אבל היא דוגלת בדיוק בההיפך.  בהופעות שלה בכנסת היא זועמת שלא עושים מספיק למחוק תכנים מסיתים ברשת, שלא פועלים מספיק להפחיד את הציבור שלא יכתוב מה דעתו וכו’ וכו’….  בעצם היא כועסת שהציבור יודע יותר מידי מידע, וזה לא טוב.

אבל מי קובע מה זו הסתה?  היא?  כדי לקבוע שיש הסתה ברשת צריך איזה נרטיב אחד ויחיד שכולם מצייתים לו, וכל מה שחורג ממנו זה הסתה.  ככה היה בקומסומול ברוסיה הסובייטית, ובמקומות אחרים שכולם יודעים…..

מה קובע מה “מערער את אימון הציבור במוסדות בירור האמת ובמוסדות השלטון”?

לדבריה סרטונים שנופלים להגדרה של סרטוני הסתה, ותכנים מילוליים שהם הסתה, “נועדו לערער את אימון הציבור במוסדות בירור האמת ובמוסדות השלטון”.

שוב פעם…  זו אשכרה התחזות למי שפועלת בשם “האמת”, אבל האמת היא סובייקטיבית למה שהיא חושבת.  היא רוצה שהאמת הציבורית תפורסם לציבור רק דרך “מוסדות בירור האמת ובמוסדות השלטון” וזה בדיוק מה שקרה ברוסיה הסובייטית, או בצפון קוריאה או באיראן.

 

תהילה אלטשולר שוורץ דורשת למחוק את סרטוני מרחץ הדמים של הנוחבה מהרשת כי זה “פוגע בביטחון העורף” 2/11/2023

 

הנה פה היא מופיעה אצל שמחה רוטמן בכנסת 3 שבועות אחרי חרבות ברזל ב 2/11/2023 וטוענת שאפילו “מכון יד ושם” תומך בדעותיה שצריך לפעול נגד הסתה ברשת.

אבל אם זה מה שמעניין אותה, לפעול נגד הסתה ברשת, אז זו לא אג’נדה למען הדמוקרטיה.  זה משהו אחר לגמרי.  היא צריכה להגיד בפה מלא שהיא רוצה לסגור את האינטרנט לציבור.

בנאום שנתנה לשמחה רוטמן היא הציגה עצמה כמי שמודאגת מבטחון המדינה ואמרה שצריך לפעול יותר בנחישות למחוק תכנים מסיתים מפייסבוק.  למשל הסרטים שהמחבלים של הנוחבה העלו לרשת ב 7/10 באמצע מרחץ הדמים שלהם, היא קוראת לזה חלק ממלחמת סייבר בישראל, תכנים שישראל צריכה למחוק, כי זה פוגע “בביטחון העורף”.

תגידו לנו אם היא לא פסיכית?   למחוק את הסרטונים האלה?????  הרי הסרטונים האלה זה בדיוק הלגיטימציה מדוע ישראל נלחמת בחמאס כבר 11 חודש ואת זה היא רוצה למחוק כי זה פוגע בעורף?  האישה הזו שרוטה לחלוטין.  ומה שמבדר זה שאפילו שמחה רוטמן שהוא חד כתער נופל במלכודת המילים של הבהמה הסתומה הזו.

הבהמה הסתומה רוצה להעלים מהרשת את סרטוני מצלמות הגו-פרו של הנוחבה, והיא מוצאת תירוץ שזה הסתה ופוגע בביטחון העורף…..  וזה מטעם “המכון הישראלי לדמוקרטיה”..  אז את מי המכון משרת בעצם????  את הנוחבה.

ושימו לב שלא מדובר בסרטוני פייק, או בהרכבה של אירועים אמיתיים על אירועים בדויים כדי לייצר חדשות פייק.  מדובר בסרטונים ספונטניים אמיתיים לחלוטין, שאותם היא רוצה למחוק.

לדבריה בגלל שסרטוני חמאס הם “לוחמה פסיכולוגית”, נועדו ליצור שסע בציבור, לערער יכולת לדעת מה האמת, מייצר בלבול מי התוקף ומי הקורבן, מייצר בלבול מי המנצח ומי המפסיד, המדינה צריכה לפעול למחוק תכנים אלו מהרשת, “בשם האמת”,……  אבל האמת היא של מי?  שלה????  היא זו שמחליטה מה היא האמת?   זו דמוקרטיה????

שימו לב:  הסרטון הזה הוא מ 3 שבועות אחרי מרחץ הדמים של הנוחבה.  באותו שלה הציבור בכלל לא ידע שהיה אונס בתוך הבתים בקיבוצים, שהיה אונס בתוך מתחם הנובה, שהיה אונס בתוך המוצבים שנכבשו, שכל נשות הקיבוצים שנרצחו, גם נאנסו סדרתית, וכל התצפיתניות גם נאנסו, שהרצפה במוצבי צה”ל היתה מלאה שפיך של נוחבות, ושגם את הגברים שנתפסו אנסו בתחת או שחתכו להם את הביצים והזין ודחפו להם לפה בעודם בחיים.  רק 3 חודשים אחרי חרבות ברזל נזכרו “מוסדות בירור האמת של מדינת ישראל לטפטף לציבור בעדינות את המידע על הגאנג בנג במזוויע שהתרחש.

 

 

מדינת ישראל עמוסה בעמותות מתחזות שהשם שלהם הפוך למדיניות האמיתית שלהם.

 

רק נסביר שזו פנדמיה של התחזות לדמוקרטיה….  התנועה למען איכות השלטון לא באמת מודאגת מאיכות השלטון.  היא מודאגת מאיכות החנטה.  היא פועלת לפי הראות של מה שהמממנים הזרים שלה מארה”ב דורשים ממנה לקדם…  את זכויות הנוחבה, זכויות המחבלים, זכויות המיעוט האתני (איחוד משפחות עלק), ואת אלה בחונטה השיפוטית שמקדמים את זה….  יצחק עמית, גלי בהרב מיארה, עמית איסמן והפצ”רית יפעת תומר ירושלמי…..

גם “המועצה הלאומית לשלום הילד” פעלה בישראל במשך עשורים כזאב בעור של כבש.  כלפי חוץ הם מסתתרים מאחורי שם בומבסטי…  שלום הילד, אבל בפועל הוציאו דפי מדיניות, ערכו כנסים, והשפיעו על עובדי ציבור לקדם בישראל את הוצאת הילדים מהבית לפנימיות, לאומנה, ולמוסדות רווחה, כשהם מאמינים שהמדינה יודעת טוב יותר מההורים איך לגדל את ילדיהם…. בפנימיות.

בראש המועצה הלאומית לשלום הילד עמד נבלה בשם יצחק קדמן שכל מה שעניין אותו זה להאדיר את כוחות העובדות הסוציאליות להתערב לאנשים בחיי הפרט….ולמלא מכסות בפנימיות.

המכון הישראלי לדמוקרטיה מקבל 48,000,000 ש”ח בשנה להפצת פייק

 

48 מיליון ש”ח.  זה התקציב.  ועבור מה?  לכתוב מאמרים על הדמוקרטיה.  שימו לב מי פעיל במכון:  סוזי נבות, הכלבה השמאלנית מראשי המאבק ברפורמה המשפטית.  גם קרנית פלוג.  לא פחות מ 115 עובדים.  מה הם עושים?????

חברי הוועד:  אברהם-מתתיהו פישר, אליהו גרונר, אמיר שלמה אלשטיין, ורד ויניצקי סרוסי, חן ליכטנשטיין, יוסף קוציק, ליאת אהרנסון, מזל נאוה מועלם דוד, מיכל צור שלו, סלי משה מרידור, פאדיה נאסר אבו אלהיגא.

מורשי חתימה שאינם חברי וועד:  יוחנן פלסנר, ישי ג’סי פרס, ליאור מימוני, ליאת אהרנסון, סוזנה נבות, ענת גולדמן, קרנית פלוג.

נושאי משרה נוספים

אלה גורעו”ד/יועץ משפטי
אלישע גולדשטיןרואה חשבון מבקר
אפרים צדקהחבר ועדת ביקורת
גיא ספירמבקר פנימי
הילאל אגבאריהעו”ד/יועץ משפטי
זיו גילחבר ועדת ביקורת
ירום אריאבחבר ועדת ביקורת
ליאור מימונימנהל כספים/גזבר
עמוס שפיראחבר ועדת ביקורת
סוזי נבות מלמדת שוטרים אסכולות שמאלניות ופמיניסטיות רדיקליות
סוזי נבות מלמדת שוטרים אסכולות שמאלניות ופמיניסטיות רדיקליות

 

קרנית פלוג אם לא היה לה כוס לא היו ממנים אותה לנציבת בנק ישראל
קרנית פלוג אם לא היה לה כוס לא היו ממנים אותה לנציבת בנק ישראל

בתמונה למטה ורד ויניצקי סרוסי מנכ”לית מכון טרומן לשלום, וסוציולוגית באונ’ ירושלים. בעלה יאיר סרוסי שימש יו”ר בנק הפועלים וכיום יו”ר אנלייט, חברת השקעות בהייטק.

לדבריה מכון טרומן “הוקם ב-1966 בתוך האוניברסיטה העברית בתמיכת הנשיא טרומן, שנתן את ההוראה להטיל את פצצות האטום והפך לשוחר שלום. המכון מקדם מחקרים בתחום השלום ופתרון קונפליקטים, ומקיים כנסים בנושא. לצערי, המילה ‘שלום’ הפכה למילה של שמאלנים, אבל המכון איננו שמאלני אלא מיועד לציבור כולו, כי צריך להחזיר את השיח על שלום לשולחן”.

על השאלה “איך דואגים לא לפגוע בעדים (קורבנות הנוחבה) או לקבע את הטראומה שלהם תוך כדי העבודה?” ורד ויניצקי־סרוסי ענתה: “כל אדם מדבר תמיד מתוך מקום מסוים ורגע מסוים בתוך ביוגרפיה מסוימת. מה הערך לראיין אדם בתוך הטראומה? את מקבלת אמת של אדם בטראומה. יש איזו אמונה, שאפשר להגיע אל ה־אמת. אם אני אראיין אותה עכשיו אז תהיה לי האמת ביד. לא. אם אראיין אותה עוד חודש תהיה לי אמת אחרת, ועוד שנה תהיה עוד אחת. זה לא שאין עובדות בעולם הזה, אבל גם בעוד תקופה יהיה ערך לתיעוד”.

נו….  אז האמת משתנה כל חודש.  כך לדברי הסוציולוגית הבכירה של המכון לדמוקרטיה…   אם כך, איך אפשר היום למחוק “עדויות” אם מחר אותן עדויות יכולות לקבל גוון אחר לגמרי?????

 

ורד ויניצקי סרוסי כלבת מגדר בשם הדמוקרטיה למען הנוחבה
ורד ויניצקי סרוסי כלבת מגדר בשם הדמוקרטיה למען הנוחבה

 

להלן הכתבה של תהילה אלטשולר שוורץ פורסם במאקו מגזין סופשבוע 26/12/2024. 

על קונספירציות ואחריות פרסונלית: מעצר מנכ”ל טלגרם הוא שלב חדש בניקיון הרשת

טלגרם הפכה למצע הפורה ביותר בעולם לפעילות בלתי חוקית מסוגים שונים • לא מדובר בחבורת מתבגרים תמימה שעושה לייקים לתכנים, ומי שלא יודע להבחין בין חופש ביטוי לבין פעילות פלילית יוצר ערפול שיאפשר לגורמים הפליליים לצאת מהרשת ולפעול בעולם האמיתי • גם בישראל צריכים לברך על המהלך • פרשנות

מעצרו של פאבל דורוב, מייסד ומנכ”ל טלגרם, בצרפת בסוף השבוע האחרון בחשד להונאה, סחר בסמים, פשע מאורגן, קידום טרור ובריונות ברשת, מבטא את רצונם של השלטונות הצרפתיים לחדד את העובדה שדורוב לא פועל כדי לצמצם את השימוש הלא חוקי שעושים בפלטפורמה שלו. הוא נועד אולי גם לגרום לטלגרם להסגיר לרשויות האכיפה ערוצים ומשתמשים שעושים שימוש בפלטפורמה לצורך סחר בנשק, סמים וטרור.

מאמצים רבים מושקעים בשנה האחרונה בהתמודדות עם נזקי הרשתות החברתיות ו”ניקיון האינטרנט”. באירופה, באמצעות “חוק השירותים הדיגיטליים” ובארצות הברית, למשל באמצעות הגבלת טיקטוק מפני שהיא בבעלות סינית. יחד עם זאת, מתברר שכל האמצעים האלה הם “ניקיון הרחובות הראשיים” של האינטרנט, כך שגם אם עובדים קשה להסיר תכנים, פיצ’רים, חשבונות ורשתות מפייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם ואפילו מטיקטוק – אפשר עדיין לראות אותם בטלגרם. לכן, בלי לטפל בטלגרם ודומותיה, הניקיון לא יושלם. המידע הדיגיטלי מתפשט בתוך אקוסיסטם, כך שמה שעולה לטלגרם מוצא את עצמו במהרה בטוויטר, בפייסבוק, בוואטסאפ וגם בטלוויזיה. מהצד השני, מה שמסירים מטוויטר, פייסבוק ויוטיוב עולה מיד לטלגרם. כך, טלגרם יוצרת את “המרוץ לתחתית” של התכנים בעולם הדיגיטלי כיום.

לנקות גם את השוליים, לא רק את הכביש הראשי

המאבק ברשתות חברתיות התנהל עד עתה באמצעות תביעות ודיונים בבתי משפט, קנסות מנהליים, הופעות ושימועים של מנכ”לי תאגידי הענק בפני בתי נבחרים. אחריות אישית ברמה של מעצר עוד לא ראינו עד לסוף השבוע האחרון. העובדה שבאיחוד האירופי בכלל, ובצרפת בפרט, רואים בטלגרם מטרה ברמת מעצר של המנכ”ל מלמדת שהאיחוד לא יסתפק עוד ב”ניקיון הרחובות הראשיים”, אלא הבין שבלי לטפל בפלטפורמות השוליים אי אפשר יהיה להשיג את המטרה של צמצום פשיעה, טרור, ודיס-אינפורמציה ברשתות. זוהי בשורה משמחת מאוד וחשוב שיהיה ברור: לא מדובר בפגיעה אנושה בחופש הביטוי וגם לא בצנזורה שלטונית, כפי שמנסים לטעון. אלא אם כן הכוונה ב”חופש הביטוי” היא לחופש לתכנן מלחמות כך שיצולמו במסגרתן סרטוני זוועות שאפשר יהיה להפיץ באמצעות טלגרם. כדאי לזכור: טלגרם עזבה את רוסיה ב-2014 משום שהשלטונות הרוסים תבעו ממנה להסגיר מתנגדי משטר שפעלו בפלטפורמה. לדעתם של “חסידי חופש הביטוי” ו”מתנגדי הצנזורה”, כעת קורה אירוע דומה בצרפת. אבל השוני הוא גדול, משום שכשמדובר בהליך פלילי במדינות דמוקרטיות יש להניח שהוא שקוף ומפוקח, שוויוני ומעוגן בחוק, וכמובן – התקשורת מדווחת עליו.

במערב כבר מבינים כיום שיש פלטפורמות המהוות כלי בידי משטרים טוטליטריים לזריעת הרס פנימי בחברות הדמוקרטיות. כך לגבי טיקטוק הסינית וכך לגבי טלגרם הרוסית/אמירתית. העובדה שהשלטונות הרוסים הם אלה שמדברים בשם חופש הביטוי של דורוב צריכה להעלות ספקות בקרב כל מי שמדבר עכשיו על צנזורה. העובדה שמדינות המפרץ הופכות באמצעות הכסף שלהן למובילות טכנולוגיות ללא מחויבות לדמוקרטיה צריכה גם היא לעורר את אותה הספקנות. באותה מידה, גם ההגנה שדורוב זוכה לה מטאקר קרלסון, האדם שהועף מפלטפורמות אחרות בגלל ההבנה שהוא מפיץ ראשי של דיס-אינפורמציה וקונספירציות, צריכה לעורר חשד.

ככלל, ההבחנה בין אחריותם של משתמשים לבין אחריותם של בעלי הפלטפורמה היא ההבחנה החשובה ביותר של הדור שלנו. העולם המערבי מתחיל להפנים שאי אפשר עוד לתת לשחקנים חסרי אחריות להחזיק בפלטפורמות שפוטנציאל הנזק שלהן כל כך גדול ליציבות החברתית ולזכויות של מי שנפגעים מהפעילות הלא-חוקית ברשתות, ולתלות את כל האחריות רק במשתמשים. בהקשר זה, דווקא הגישה האירופית של “חוק השירותים הדיגיטליים” בן השנה היא מאוזנת. האירופים דורשים מהרשתות ניהול וטיפול בסיכונים ולא מבקשים שמדינות וממשלות ייכנסו לשיקולי מחיקה של תכנים. איך היה צריך להיראות ניהול סיכונים בפלטפורמה כמו טלגרם? בראש ובראשונה הגבלת מספר המשתתפים בכל קבוצה והגבלות על העברת אותה ההודעה להרבה קבוצות גדולות בבת אחת, מה שיאפשר שליטה בפיזור של דיס-אינפורמציה או מאל-אינפורמציה. משם אפשר להמשיך להגבלות על שימוש בבוטים ללא סימון, הגבלות על גודל הקבצים שאפשר לשתף ועוד. הסיום יהיה, עד כמה שזה לא נוח, בהסגרה לרשויות אכיפת חוק של גופים וגורמים שמשתמשים בפלטפורמה לפשיעה חמורה (בלבד, כמו למשל טרור, פדופיליה וכיוצא באלה). הבעיה היא שאנשים כמו דורוב מסרבים גם לזה. הם דוגלים בחופש הפצת הטרור והקונספירציות.

טלגרם הפכה למצע הפורה ביותר בעולם היום לפעילות בלתי חוקית מסוגים שונים. לא מדובר בחבורת מתבגרים תמימה שעושה לייקים לתכנים. יותר מזה, מי שלא יודע להבחין בין חופש ביטוי לבין פעילות פלילית, יוצר ערפול שבסופו של דבר מאפשר לגורמים הפליליים לצאת מתוך הטלגרם ולהציף את העולם האמיתי פשיעה ואלימות. המהומות בבריטניה בשבועות האחרונים, שהתפתחו מתוך טלגרם, הן דוגמה מצוינת לכך. לכן ציוץ התמיכה של אילון מאסק, שרואה את עצמו “מגן חופש הביטוי”, ושבתקופתו הפכה X לפלטפורמת הניאו-נאצים המרכזית בעולם, בדורוב ולפיו “ב-2030 מוציאים להורג אנשים באירופה בגלל שעשו לייק לאיזה MEME”, כל כך מנותק ורחוק מהמציאות.

בהקשר המקומי, מדינת ישראל צריכה להודות לצרפת בפרט ולאיחוד האירופי בכלל. אחד מהמאפיינים של מתקפת שבעה באוקטובר היה צילום במצלמות גו-פרו והעלאת סרטוני הזוועות מן הטבח לטלגרם. אלה אינם סרטונים המכילים “דיס-אינפורמציה” אלא “מאל-אינפורמציה”, כלומר תוכן אמיתי אבל פוגעני ואכזרי מאוד. אפשר אפילו לומר שהתוכן הזה הוא הבסיס לטראומה הקולקטיבית שלנו. טלגרם היא אולי כלי שרת לגופי אופוזיציה במדינות דיקטטוריות, אבל צריך לומר ביושר: היא הפכה לרשת המובילה בשירות פיגועי הטרור המדממים בהיסטוריה, שלצערנו אנחנו חלק מהקורבנות שלהם. העולם צריך לשים סוף לחסינות של טלגרם, שהפכה לאפליקציית הבית למופרעים מקצוות שונים – מקונספירטורים דרך ניאו-נאצים ועד פושעים וטרוריסטים. מדינת ישראל רוצה “ניצחון מוחלט”? הוא לעולם לא יושג ללא מגבלות על הצד הדיגיטלי של המלחמה, שטלגרם מובילה אותו לרעתנו.

ד”ר תהילה שוורץ אלטשולר היא מומחית למשפט וטכנולוגיה ועמיתה בכירה במכון הישראלי לדמוקרטיה

https://www.mako.co.il/news-columns/2024_q3/Article-218f83b6dae8191026.htm

 

Views: 63

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדנה צריכה את עזרתכם ! עזרו לנו למצוא את האישה הזאת, כל מי שיודע מידע על האישה הזאת, אנא כתבו לנו למייל


עדנה צריכה את עזרתכם ! כל מי שמכיר את האישה הזאת, שם, טלפון וכל מידע נוסף שיכול לזהות אותה.
אנא צרו קשר באופן בהול עם עדנה במייל המאובטח [email protected]
סודיות מובטחת !

אנא עזרו לעדנה

This will close in 25 seconds