EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

רני רהב במימון הרשות הפלסטינית: אהוד יערי מדווח שאהוד אולמרט חתם עם אחיינו של יאסר ערפאת על חלוקת ירושלים והקמת מדינה פלסטינית

אהוד יערי חייב טובות לרני רהב שיושב לו על הגרון

במאקו ערוץ 12 שמוק זקן ומטושטש בשם אהוד יערי מדווח שאהוד אולמרט חתם על הסכם עם אחיינו של ערפאת לחלוקה של ירושלים.  זה חדשות זה?  זו כותרת עיתונאית?   ירושלים שייכת לאהוד אולמרט (שהוא אזרח פרטי) שהוא יכול לחתום על הסכם לחלק אותה?  30/8/2024.

ועם מי הוא חותם?  עם “אחיינו של ערפאת”….  יש לו בכלל סמכות לדבר בשם כלל הפלסטינים ולהגיע להסכם הזה????

אהוד יערי הזה נפל לו בורג.  ככה כותבים כתבה עיתונאית?  והוא עוד משתמש במילים “הסדר”, ש”אמור להוליך למדינה פלסטינית”.  תייר מהירח עלול לחשוב שאולמרט הוא ראש הממשלה, והאחיין של ערפאת הוא המחליף של אבו מאזן.  זה הרי נשמע כמו כתבה של אחד באפריל, והלצה עיתונאית סאטירית.

הרעיון לא כל כך גרוע.  אנחנו ממליצים לתת גם את טייבה ואום אל פאחם

 

אבל….  במפתיע הרעיון המגולם בכלל לא גרוע.  כל מה שיש ב”הסדר” הזה נשמע לנו מעולה, ואנחנו בעצמנו כתבנו שככה צריך לעשות כבר לפני 9 חודשים.

 

כן בהחלט צריך לחלק את ירושלים ולהיפטר מקיני הצרעות של מזרח ירושלים אשר שורצים פלסטינים ששונאים אותנו, אבל מנצלים את כל התשתיות שלנו וכל הפריבילגיות של חיים במדינה מערבית.  זוכרים את עו”ד אסלה אבו כדיר שפרסמה שהיא “קמה לחלום מתוק”??  למה שהיא ומשפחתה יהיו תושבי קבע של ישראל?  מי צריך אותם בכלל????

אנחנו אומרים ומחזקים את אולמרט שיש להיפטר מכל השכונות המזרחיות של ירושלים, וכמה שיותר מהר ואפילו באופן חד צדדי.

יחד איתם צריך גם להיפטר מיישובים ערביים הצמודים לקו הירוק.  הפלסטינים הרי מוכנים להכיר ב 4% מהגדה והשומרון כשטח ריבוני ישראלי, והם רוצים בתמורה שטח שייתן להם מסדרון לעזה….  במקום לתת להם מסדרון לעזה, ניתן להם את טייבה, בקה אל גרבייה, ברטעה, אום אל פאחם ומוסמוס.

באותה הזדמנות ניתן לסוריה את מג’דל שאמס (שהוא כפר סורי כבוש) שאין ב”כפר” הזה שום תועלת למדינת ישראל.

זה יהיה מעולה לכלכלה הירושלמית אם בבבת אחת יפתחו שגרירויות במזרח ירושלים, ויספקו פרנסה לכל העסקים במערב ירושלים. יגיעו לפה דיפלומטים ויזרימו כסף לכלכלה.

אנחנו גם נפתח את עטרות כשדה תעופה דו לאומי, ונאפשר להטיס דרכו כל פלסטיני שירצה לקנות כרטיס בכיוון אחד.

אנחנו לא מבינים מה הבעיה להכריז על הרשות הפלסטינית כמדינה פלסטינית.  זה הרי רק דקלרטיבי, שהרי במילא הרשות מתפקדת כמו מדינה….  הרשות תישאר אותו דבר רק עם שם אחר, קליט יותר, “מדינה”…  מדינה בלי כלום.

אבל אולמרט מאוד גרוע במשא ומתן ולא היינו סומכים עליו.

אהבת עולם יאסר ערפאת ואהוד ברק הנאהבים והנעימים
אהבת עולם יאסר ערפאת ואהוד ברק הנאהבים והנעימים

 

גם שרה נתניהו נהנתה ממגע ידו החושני של יאסר ערפאת….  וואי וואי איזה חשמל בכפות ידיה.  שרה די מזכירה את סוהא….  יש דמיון רב.  א לוט אוף אוקסיג’ן. אולי היה שם חילופי זוגות???

 

שרה נתניהו מחייכת ליאסר ערפאת שקד לה קידת ג'נטלמן
שרה נתניהו מחייכת ליאסר ערפאת שקד לה קידת ג’נטלמן

.

פעם גם ביבי היה מתקשר ומשוחח עם יאסר ערפאת.  צפו באחמד טיבי מחייג ליאסר ומגיש את הטלפון לביבי שביבי יאחל לו הפי בירפדיי ליום הולדתו ה 50.  1999.

 

 

למה רני רהב הביא את הכתבה לייחצן את אולמרט דווקא לאהוד יערי?

 

הכתבה נראית כמו תעלול יח”צני שהרי אין בה כלום ושום דבר.  זה סתם הינדוס תודעה….  לחלק את ירושלים ולהקים מדינה פלסטינית….  מישהו מנסה לשתול את הרעיון הזה בתודעה….  אבל מי?

העקבות מובילות הישר אל ההומו בארון השמנדוז רני רהב.  רני רהב ידוע בקשריו עם ה PLO שהרי הוא היה היחצ”ן האישי של יאסר ערפאת, ויאסר דאג לו לפינוקים כל פעם שהיה מגיע לרמאללה.  יאסר גם לקח אותו לטיסות בבירות אירופה במטוס הפרטי…. לחפש בולבולים ביחד….

ורני רהב הוא החבר הכי טוב של אולמרט, כבר יותר מ 18 שנים.  כשאולמרט היה ראש ממשלה, רני רהב ליקק לו והרים לו בליקוקים…..  כשהיה צריך לטפל בשולה זקן, רני דאג לשחרר עליה טינופת דרך כל הכתבים הזוטרים שבילו אצלו באורגיות עם אשתו הילה.

וכשאולמרט רצה חנינה, רני רהב יצא למסע לחצים לסדר לאולמרט חנינה.  כשאולמרט יצא מהכלא, רני רהב עשה לו יחסי ציבור שהוא היה ראש הממשלה הכי טוב בישראל כי הפציץ את הכור הגרעיני בסוריה.

כך הוא כתב רני רהב על אולמרט ב 21/3/2018:  “בזכות זה ורק בזכות זה מגיע לאולמרט מחילה, בשל אומץ ליבו אין לנו היום כור גרעיני בסוריה! תארו לכם שלקצב מדמשק היה כור גרעיני, מה היה עושה?! כפי שרצח 700 אלף סורים היה משלח פצצה לעבר ישראל. אני חוזר ואומר, רק עבור זה מגיע לאולמרט מחילה מכל אזרח כאן בארץ הזו”.

https://www.facebook.com/Rahav.Rani/posts/בזכות-זה-ורק-בזכות-זה-מגיע-לאולמרט-מחילה-בשל-אומץ-ליבו-אין-לנו-היום-כור-גרעיני-ב/1713858341993900/

ב 4/1/2008, כבר אז, ליקק אולמרט לרני רהב בפומבי לכבוד קבלת תואר הקונסול מאיי מרשל:

איי מרשל קיבלו “אימפרייה גדולה והאימפריה הגדולה היא רני רהב, אימפרייה של אדם אחד, בעצם, הייתי צריך לומר של שניים, של רני ושל הילה, שללא ספק מטביעה את חותמה על החיים הכלכליים והחברתיים של מדינת ישראל.

אני אגלה לכם סוד קטן….שהיית סמל תרבות בחייל האויר, פנית אלי, הייתי אז חבר כנסת וביקשת שאני אופיע בהרצאה באיזשהו בסיס……אני נכלל ב(קבוצת החברים של רהב), אנשים שלא יכולים לעמוד בפני האנרגיות האדירות שלך, כוללת כמעט את כל מדינת ישראל.

מי שנוכח היום הוא רק חלק קטן מכל האנשים שמעריכים, לא רק את היכולות המקצועיות שלך….כ”כ הרבה אנשים וחברות מבקשים את שרותייך….  אלה שיודעים להעריך את המסירות שאין לה גבולות, בנושאים חברתיים ובנושאים אנושיים. אני רוצה לברך אותך… לתת לכם חיבוק חם…. ולבקש מכם שתמשיכו לעשות את זה באותה התלהבות, באותה אנרגיה ובאותו חום אנושי שכל כך מאפיין אתכם”.

https://honorary-consulate-of-the-marshall-islands-in-israel.org.il/PMspeach.htm

אם כן למה הכתבה על חלוקת ירושלים והמדינה הפלסטינית הועברה דווקא לאהוד יערי?  לאור כתבות על רני רהב בעדנה קרנבל שכל העולם ואחותו קראו את זה, אף אחד מהצעירים לא מוכן לעשות לרהב ג’סטות ולפרסם לו כתבות יח”ץ, כי זה יהיה ברור שיש קשר מיני בין הפרסום לבין אורגיות עם רני והילה…..  נשארו לרני רהב רק חטיארים מטושטשים כמו אהוד יערי….

 

אהוד יערי חייב טובות לרני רהב שיושב לו על הגרון
אהוד יערי חייב טובות לרני רהב שיושב לו על הגרון

והנה ההסכם של אולמרט…..

 

הסכם אהוד אולמרט ואחיינו של ערפאת לחלוקת ירושלים ומדינה פלסטיזית 29-8-2024 - Copy

 

להלן הכתבה במאקו פורסם 30/8/2024

אולמרט חתם עם אחיינו של ערפאת על “חלוקת ירושלים”

ראש הממשלה לשעבר ושר החוץ לשעבר של הרש”פ בהצעה חדשה להסדר הסכסוך הישראלי-פלסטיני • ההסדר אמור להוליך לכינון מדינה פלסטינית מפורזת על בסיס גבולות 1967 • השכונות הערביות בירושלים יהיו חלק מהבירה הפלסטינית • בעזה – ממשל טכנוקרטים • אלו פרטי ההצעה

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט חתם עם נאסר אל-קידווא, אחיינו של יאסר ערפאת ושר החוץ לשעבר של הרש”פ, על הצעה להסדר בין ישראל לפלסטינים הכוללת את מסירת השכונות הערביות של מזרח ירושלים לידי מדינה פלסטינית, ששם תהיה בירתה.

ש לציין שאל-קידווא כיום שותף קרוב של מוחמד דחלאן, היושב באמירויות, ובשעתו הציג את מועמדותו להתמודד על נשיאות הרשות הפלסטינית מול אבו-מאזן.

אלה הן הנקודות המרכזיות בהצעת אולמרט ואל-קידווא:

  • הסדר שלום שיוליך לכינון מדינה פלסטינית, על בסיס גבולות 1967 תוך סיפוח 4.4% משטח הגדה המערבית לישראל, מול העברת שטח דומה למדינה הפלסטינית שיכלול מסדרון שיחבר את עזה לגדה.
  • הקמת ממשל פלסטיני ברצועה אחרי נסיגת צה”ל, בדמות “מועצת נציבים” שתורכב מטכנוקרטים ולא מאישים פוליטיים. מועצה זו תהיה “קשורה” לרשות הפלסטינית ותשתתף בהכנת בחירות כלליות בגדה וברצועה בתוך 36 חודשים.
  • הצבת “נוכחות ביטחונית ערבית זמנית” שתפעל למניעת התקפות על ישראל מעזה.
  • הכרה בשכונות היהודיות החדשות בירושלים כחלק ממדינת ישראל, ואילו השכונות הערביות שלא נכללו בגבולות העירוניים של ירושלים לפני 1967, יהיו חלק מהבירה הפלסטינית בירושלים.
  • העיר העתיקה תנוהל על ידי נאמנות שבה יישבו נציגי 5 מדינות, לרבות ישראל ופלסטין. ואשר סמכותה תיקבע על ידי מועצת הביטחון. לא יהיו הגבלות על חופש הפולחן והתנועה באגן הקדוש.
  • המדינה הפלסטינית תהיה מפורזת, למעט צורכי שיטור פנימי.
  • הצדדים ינהלו משא ומתן באשר לגורל ההתנחלויות ותושביהן ובעניין הפליטים. תיבחן האפשרות להציב כוח בין-לאומי לאורך נהר הירדן.

נוסח זה נמצא בדיון בין החותמים זה שבועות אחדים. למעשה, הסכים אל-קידווא לפתרון הטריטוריאלי שהציע אולמרט לאבו-מאזן בעת כהונתו כראש ממשלה ושיו”ר הרשות הפלסטינית לא השיב עליו עד עצם היום הזה.

 

 

ג'יבריל רג'וב עם היחצן שלו בישראל רני רהב
ג’יבריל רג’וב עם היחצן שלו בישראל רני רהב

 

 

https://www.mako.co.il/news-diplomatic/2024_q3/Article-4b113d19843a191027.htm

Views: 160

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדנה צריכה את עזרתכם ! עזרו לנו למצוא את האישה הזאת, כל מי שיודע מידע על האישה הזאת, אנא כתבו לנו למייל


עדנה צריכה את עזרתכם ! כל מי שמכיר את האישה הזאת, שם, טלפון וכל מידע נוסף שיכול לזהות אותה.
אנא צרו קשר באופן בהול עם עדנה במייל המאובטח [email protected]
סודיות מובטחת !

אנא עזרו לעדנה

This will close in 25 seconds