EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הפסד צורב לעו”ד נדב ויסמן (הלוחם בוועדת הרוגלות) בייצוג אביחי מדלבליט: כל ההקלטות המבישות עם אפי נוה על זוהמת “שומרי הסף” קבילות לפרסום

רונית מנדלבליט אשת הנוכל אביחי מנדלבליט עוסקת בפסיכותרפיה

השבוע שידר הדוס צעצוע של ערוץ 12 עמית סגל הקלטות בין אביחי מנדלבליט והתותח אפי נוה.  אחרי הפרסום הראשון אביחי מנדלבליט שכר את עו”ד נדב ויסמן שיגיש עבורו תביעה לסעד הצהרתי שההקלטות אסורות בפרסום….  התוצאה:  הפסד צורב.  2 שופטים זרקו אותם בבושת פנים.  5/9/2024.

 

למה מנדלבליט בחר דווקא בעו”ד שלוחם נגד וועדת הרוגלות???

 

מדוע מנדלבליט לא ייצג את עצמו?  בשביל מה הוא צריך את קוקסי נדב ויסמן שיגיש עבורו תביעה?  לא חבל על הכסף????

נזכיר שאביחי מנלדבליט היה פצ”ר.

נזכיר שנדב ויסמן היה התובע הצבאי שהפצ”רית שרון אפק שכרה את שירותיו מבחוץ כדי להתנפל על אלאור עזריה.  הוא קיבל על זה מהפצ”רית 800,000 ש”ח בחוזה אישי.  הפצ”ר באותה תקופה שסידר לו את הקומבינה היה ההומו שרון אפק.

נדב ויסמן הוא גם זה שהגיש את העתירה למנוע את חקירות וועדת הרוגלות…

נזכיר שעו”ד נדב ויסמן הוא זה שהוביל את העובדים של ערוץ 13 בראשות המגה קוקסי מתן חודורוב לבית המשפט העליון כדי לטרפד את המינוי של יוליה שמלוב ברקוביץ’.  מי שילם לו על זה?  תקציב המחאה?

נדב וייסמן גם ייצג את הילה גרסטל כשפורסם שהיא שלחה את “ידידה” אלי קמיר לביבי לעשות עבורה עסקה שהיא תמונה לתפקיד היועמ”ש ב 2015.  מי שסגר להילה את התיק היה מנלדבליט בעצמו בנימוק של “תעתועי זיכרון ביחס לזמנים, נוסחים והתבטאויות”.

גם בדיון על עילת הסבירות נדב וייסמן ייצג את יו”ר הלשכה עמיית בכר בבית המשפט העליון.

הנה כאן בטקס הענקת דרגות מצוינות לשרון שפק כפרס אחרי שזימבר את אלאור אזריה, הפצ”ר לשעבר אביחי מנדלבליט הגיע לחבק ולנשק.

אביחי מנדלבליט עם שרון אפק כשקיבל פרס על זימבור אלאור עזריה ב 2018
אביחי מנדלבליט עם שרון אפק כשקיבל פרס על זימבור אלאור עזריה ב 2018

נזכיר שעו”ד נדב ויסמן עובד במשרד “מיתר” שהיחצנים שלו הם “בן חורין אלכסנדרוביץ“….  אותם יח”צנים של רוב “תנועות המחאה” של קפלן למינהם ושל מטה החטופים החדש.  איתי בן חורין ניהל את הקמפיין של בני גנץ וכחול לבן ב 2019.  איתי בן חורין המריד את החיילים והטייסים לסרבנות שירות שלא לשרת ממשלה פשיסטית. הוא המוח של אחים לנשק….

הוא מייצג את הרשות לניירות ערך ואת רשות העתיקות ורשות הטבע, ו 2 חברות ממשלתיות “נתיבי תחבורה עירונית” וחברת “חוצה ישראל”.  במסגרת המאבק שלו בממשלה הפשיסטית הוא לא ניתק את החוזים שלו עם הגופים הללו.

 

איתי בן חורין היחצן של סרבני הגיוס עם עופרה שטראוס
איתי בן חורין היחצן של סרבני הגיוס עם עופרה שטראוס

נדב ויסמן איכויות כתיבה צולעות ולא משכנעות

 

נכון שנדב ויסמן עבד בסד זמנים קצר, כי בתום השידור הראשון יום ד’ 4/9/2024 הצעצוע עמית סגל אמר “המשך יבוא” וזה פשוט הדליק את אביחי מנדלבליט שמי יודע איזה שפן ייצא למחרת מהשרוול למחרת.

אבל התביעה נעדרת כל נימוק משפטי, וכל הסבר שמתכתב עם זכות הציבור לדעת, והנזק שעלול להיגרם כתוצאה מהפרסום.  במיוחד לאור העובדה שחלק א’ כבר שודר ביום ה’, והסוסות כבר יצאה מהאורווה.

כל מה שעו”ד נדב ויסמן אומר זה שלפני 5 שנים כשעצרו את אפי נוה, אתי כרייף, סוזי עוזסיני ארניה ומי שהיתה מתמחה שנכשלה, רוית מזרחי, השופט הערבוש עלאא מסרוואה הוציא צו איסור פרסום.  ויסמן ומנדלבליט ביקשו לרכוב על הגל ולהיכנס תחת הגלימה של אותו צא”פ ישן.

 

בתמונה השופט עלאא מסרוואה עם הסנגורית מהסנ”צ ענבל מטס ב 2010.

הסנגורית המהוללת ענבל מטס ב 2010 עם בעלה עלאא מסארווה
הסנגורית המהוללת ענבל מטס ב 2010 עם בעלה עלאא מסארווה

 

אלא מאי?  במקרה של “מינויים תמורת שוחד מיני” ההקלטות הגיעו מהעיתונאית לשעבר הדס שטייף, שקיבלה אותן מהגרושה חני נוה, ושתיהן לא היו צד לשיחות, מה שהופך את השיחות להאזנת סתר.  ואילו כאן, מדובר בשיחות אחרות שנתפסו ע”י המשטרה לאחר פרסום קודם של שחיתות של אפי עם איתן אורנשטיין (נשיא המחוזי לשעבר) כאשר הוציאו על אפי צו חיפוש חדש, ועמית סגל הדגיש ש”אפי נתן את הסכמתו לשידור”.

מרגע שאפי נתן הסכמתו לשידור, אין האזנת סתר, ואין פגיעה בפרטיות.

זו הסיבה שיועמ”ש ערוץ 12 נקדימון אישר את שידור השיחות.

הופרכה הטענה שביבי רצה את אביחי מנדלבליט והוא תקע בו סכין בגב

 

הופרכה הטענה ששומרי הסף באמת שומרים על הסף.  כולם מושחתים ולכן באמת זקוקים לרפורמה.  אנחנו התרשמנו שהשיחות האלה פוצצו את הבלון שביבי רצה את המינוי של מנדלבליט.  נאמר במפורש שביבי רצה את גיא רוטקופף, שרצה לחולל רפורמה בפרקליטות.

זה שבסוף גיא רוטקופף (ת”ז 024484628) לא נבחר, רק עשה לו טוב בחיים.  היום הוא מקבל 1,800,000 ש”כ כמנכ”ל איגוד חברות הביטוח בישראל ע”ר, והוא ואשתו ריקי רוטקופף מספקים שירותי יעוף וניהול ב”ריינג’ יעוץ וניהול בע”מ”.

גם לאפי לא היה כל אינטרס לעזור למנדלבליט.  לאפי לא היה שום תועלת מעזרה למנדלבליט.  אפי גם לא מחבב באופן כללי את הדתיים והדוסים.  שומעים את זה בהקלטות הסקס שלו.

היחידה שרצתה את מנדלבליט היתה איילת שקד

 

כל מי שהיה לו כיפה על הראש, וכל מי שהיתה לה סחבה על הראש, איילת שקד רצתה אותם.  איילת שקד שיווקה לציבור שהיא מקדמת “שמרנים” (כלומר דוסים ודוסיות), ובסוף התברר שכל המינויים שלה לעליון היו זוועה וזוהמה (דוד מינץ, אלכס שטיין, הנוחבה יעל וילנר יימח שמה).

ב 27/9/2017 פורסם ש”היועמ”ש אביחי מנדלבליט חגג את חתונת בנו עמרי מנדלבליט בהשתתפות שרת המשפטים המקורבת לגיסו.  החתונה התקיימה בתאריך 20.9. בתמונה מנדלבליט ורעייתו מחובקים עם שרת המשפטים איילת שקד.  כידוע, אילנית הרוש, אחותה של רעיית היועמ”ש רונית מנדלבליט, נשואה למר יוסי הרוש סגן ראש העיר לוד מסיעת הבית היהודי וכמובן פעיל פוליטי המקורב לשרה איילת שקד”.  רונית מנדלבליט עובדת בפ”ת כמאבחנת דידקטית ופסיכותרפיסטית.  טל. 050-7543079.

https://www.ptnow.co.il/articles/4080/

 

אביחי מנדלבליט רונית מנדלבליט ואיילת שקד ב 2017
אביחי מנדלבליט רונית מנדלבליט ואיילת שקד ב 2017

 

מכיוון שאשתו של מנדלבליט רונית מנדבליט עוסקת בפסיכותרפיה בשיטת CBT הרי שהוא לא יכול לטעון שייגרם לו נזק נפשי מהפרסום כי יש לו תרפיסטית מוסמכת בבית שיכולה לתת לו תרפיה בחינם על חשבון הכתובה.

 

רונית מנדלבליט אשת הנוכל אביחי מנדלבליט עוסקת בפסיכותרפיה
רונית מנדלבליט אשת הנוכל אביחי מנדלבליט עוסקת בפסיכותרפיה

 

עוד במשפחתו קובי מנדלבליט, הצנזור הצבאי

 

קובי מנדלבליט הצנזור הצבאי בן דודו של אביחי מנדלבליט
קובי מנדלבליט הצנזור הצבאי בן דודו של אביחי מנדלבליט

 

שימו לב שעמית סגל מספר שאפי נוה “איים” על השופטים בעליון שאם לא ידחו עתירה נגד מינוי מנדלבליט,

יחיד עם נדב ויסמן ייצגה עו”ד עדי קופל אביב.

 

נדב ויסמן ועדי קופל אביב שותפתו לעתירות הפוליטיות נגד הרפורמה
נדב ויסמן ועדי קופל אביב שותפתו לעתירות הפוליטיות נגד הרפורמה

 

לא התפעלנו מה”חשיפות” של עמית סגל

 

החשיפה של עמית סגל לא היתה מטלטלת.  מה שהפריע זה שהוא הביא שברי משפטים, פה ושם, עם קטעי אודיו של 30 שניות עד 60 שניות, מה שמשאיר את הצופה בתחושה של החמצה ותחושה של סלקציה בחומרים.  נשאר טעם רע כאילו הבטיחו ערים וגבעות ובסוף יש רק שברי משפטים שמוצאים מהקשרם.

ניכר היה שהפלוצר הקטן עמית סגל היה כל כך מאושר שבחרו דווקא בו להדלפה, שהוא חשב שהוא גולת הכתובת של הסיפור, ולא הסיפור הוא גולת הכותרת של הסיפור.

בתמונה:  עו”ד ישגב נקדימון שפעם היה שופט והיום עושה תיקי לשון הרע והוא יועמש של חברת התקשורת 12.  זה האיש שאישר את השידור.

ישגב נקדימון היה שופט שלום חצי שנה ברמלה ונטען שהתפטר.  לדבריו “העומס והלחץ המוטלים עליי כשופט אינם מאפשרים לי לעשות את מלאכתי נאמנה”.  לדבריו שיבצו אותו בתיקי תאונות דרכים והיה לו משעמם.  הוא התחנך על ברכיו של חנן מלצר והתמחה אצלו.

 

ישגב נקדימון היועמש של ערוף ביב השופכין 12
ישגב נקדימון היועמש של ערוף ביב השופכין 12

 

להלן תמצית ההקלטות מאתר סרוגים 5/9/2024

סגל סיפר כי “מנדלבליט עד לרגע זה לא הגיב לגופו של עניין. אני לא זוכר מקרה כזה. הוא איים בהליכים פליליים כדי לנסות למנוע את פרסום ההקלטות”.

כאמור, סגל חשף של הקלטות משיחות טלפון בין היועץ המשפטי לשעבר ד”ר אביחי מנדלבליט, וראש לשכת עורכי הדין לשעבר אפי נווה בהן נחשפת ההתנהלות של השניים ושיתוף הפעולה שהובילה למינויו של מנדלבליט לתפקיד היועץ המשפטי לממשלה.

בהקלטות מתוארת מערכת יחסים צמודה של שני הבכירים לשעבר, בהקלטות מתרברב אפי נווה בפני מנדלבליט כיצד נציג לשכת עורכי הדין בוועדת האיתור לתפקיד פועל לטובתו, ודואג לכאורה להסתיר את מערכת היחסים בין השניים:

נווה: “היום הבת של יחיאל (נציג הלשכה בוועדת האיתור) מתחתנת, אבל אני לא בטוח שכדאי לבוא”.

מנדלבליט: “לא, לא, לא, לא”.

נווה: “הוא באמת עובד בשבילך, רק שתדע לך”.

מנדלבליט: “כל הכבוד לו, וכל הכבוד לך”.

בשיחה נוספת שהוקלטה, שוחח מנדלבליט ישירות עם נציג לשכת עורכי הדין בוועדת האיתור יחיאל כץ, בהם מודיע לו כץ חבר בוועדת המינוי לכאורה בניגוד לנהלים על תמיכתם בו:

יחיאל כץ: “אביחי, אנחנו חושבים שמשפטית אתה צודק לחלוטין, עזוב, אנחנו חושבים שמשפטית אתה צודק לחלוטין”.

בשיחה נוספת בין נווה למנדלבליט, מתאר נווה את המאמץ שמפעיל נציג הלשכה כץ, במטרה לגרום ליושב ראש וועדת המינוי נשיא בית המשפט העליון בדימוס אשר גרוניס להצביע בעד מנדלבליט לתפקיד היועץ המשפטי:

נווה: “יחיאל (נציג הלשכה) מכין עבודה ממש יסודית. הוא כבר מכיר את המקרה שלך מקדימה, מאחורה, באמצע השינה אם תעיר אותו. אמרתי לו, ‘יחיאל, מה שחשוב זה שאתה משכנע את גרוניס’. נווה ממשיך ומתאר את המתנהל בוועדה בפני מנדלבליט שהיה אז רק מועמד לתפקיד, ולכאורה היה אסור לחשוף בפניו פרטים אלה: “יש לנו רביעייה גם בלעדיו, אבל אם הוא נותן את ברכתו זה הורג את הסיכויים (לעתירה) לבג”ץ”.

נווה מוסיף ושואל את מנדלבליט לאחר פגישה עם הוועדה האם התרשם מהפעילות של יחיאל כץ נציג הלשכה למענו, מנדלבליט ענה בתגובה: “בטח, בטח. חבל על הזמן”.

לאחר מכן תיאר נווה בפני מנדלבליט כיצד כץ מתכנן להבטיח את מינוי בוועדה: “הוא מתכוון לשבת אחד – אחד עם כל חברי הוועדה ולהסביר להם ולהאכיל אותם עם כפית. לא יכולת לבקש שגריר יותר טוב ממנו”.

בכתבה אף מתוארת התנהגות לכאורה אסורה על פי כל נהלי הוועדה, בה חושף נווה בפני מנדלבליט פרטים חסויים מתוך דיוני הוועדה, ובנוסף תיאר כיצד יחיאל כץ נציג הלשכה, פעל לפגוע במועמדותו של אדם אחר בהתמודדות לתפקיד, עוזר היועמ”ש לשעבר רז נזרי.

נווה: “בוא, אתה יודע מה היום יחיאל עשה היום לנזרי? הוא בא ואמר לו, ‘אתה תפרת את התיק למנדלבליט”.מנדלבליט: “מה אתה אומר!”נווה: “נכנס בו. חצי מהריאיון של נזרי היה עלייך”.

מעבר לכך, נווה אף מתדרך את מנדלבליט לקראת הריאיון שלו בוועדה האיתור לתפקיד עם פרטים שנמסרו לו מתוך הוועדה לכאורה על ידי נציג הלשכה כץ:

נווה: “הדבר היחיד שמחר יעלה כנראה באמת, זה האם הקרבה שלך אל ראש הממשלה תשפיע עלייך. למחורת אתה צריך לקבל החלטות שהוא לא יאהב אותם או דברים כאלה, אז תכין את עצמך”.מנדלבליט: “ודאי שלא, אני היועץ המשפטי של כל הממשלה, של הקבינט. בקגע שראש הממשלה קרא לי, באתי. העולם שלי הוא עולם מקצועי לא עולם פוליטי”.

נווה אף מייעץ למנדלבליט לשוחח לכאורה עם ראש הממשלה נתניהו, ולהשפיע על מהלכים פוליטיים בממשלה ובכנסת במטרה לדאוג למינויו לתפקיד:

נווה: “תזכור מי באמת עובד בשבילך אבל”.

מנדלבליט: “ברור”.

נווה: “כשיצא לך לדבר עם הבוס הגדול שלך, תגיד לו שה”רישאפלים” (החלפת הרכב הממשלה בין מפלגת העבודה בהובלת הרצוג דאז לבין הבית היהודי) שיעכב, כי זה ממש יעשה ממש נזק לעניין שלך, ממש-ממש”.

מנדלבליט: “אני יודע, אני יודע. מכיר גם את התביעות אצבע שלו”.

נווה: “יש הרי דיבורים שהוא רוצה להזיז את הביתה היהודי ולהביא את בוז’י, אחרת הוא יכול לשכוח מהיועמ”ש. שקד מחויבת לך נקודה. היא אוהבת אותך, אתה דתי, אתה מתנחל, מכל הסיבות שלהם הם הולכים עלייך בכל הכוח”

https://www.srugim.co.il/1036693-עמית-סגל-לא-נרגע-אני-לא-זוכר-מקרה-כזה

 

 

כתב התביעה שהגיש נדב ויסמן עבור אביחי מנדלבליט נ’ ערוץ 12 ועמית סגל

 

 

כתב תביעה אביחי מנדלבליט נ עמית סגל לסעד הצהרתי מניעת שידור הקלטות אפי נוה

 

נספח 1 מכתב ההתראה לערוץ 12 של נדב ויסמן

 

שימו לב שנדב ויסמן מתריע שכל מה שהופק מהטלפון של אפי הוא אסור בפרסום לפי צווים של עלאא מסרוואה מ 2019 בפרשת המין והמינויים.  אבל השיחות האלה היו על דיסק און קי ולא על טלפון, ולא בטלפון שהגישה למשטרה הדס שטייף, אלא בעקבות פרשת שוחד חדשה עם איתן אורנשטיין.

לא פלא שצפצפו עליו.

 

 

מכתב התראה של אביחי מנדלבליט לגיא סודרי ועמית סגל וישגב נקדימון 4-9-2024

 

נספח 2 – הצא”פ שהוציא עלאא מסרוואה בפרשת מין ומינויים 74625-01-19

 

שימו לב שמשיבה 5 המיוצגת ע”י עו”ד עדי כרמלי היא עו”ד סוזי עוזסיני ארניה.  עו”ד כרמלי מעורב בפרשת תפירת תיק האונס לאבי חימי ע”י הילה יחזקאל, והוא גם ייצג את עו”ד ברק לייזר בפרשת ההדלפות ללורי שם טוב, שבעצמה היתה מיוצגת ע”י סוזי עוזסיני ארניה בתיק פלילי שהתנהל אצל השופט שמאי בקר.

ב 2016 השופט שמאי בקר הוצא  ל 6 חודשי שבתון אחרי שהוגשה נגדו תלונה ע”י סייעת לגננת שראתה אותו ממשש וחופן ציצים וטוסיק לביתו שהייתה בת 4.4.

ב 2017 גם ברק לייזר הוצא ל 4 חודשי שבתון בעקבות החקירות שהוא סחר במידע מתיקים חסויים תמורת סיקור אוהד לשופטים.

 

החלטה עלאא מסרוואה ערוץ 13 איסור פרסום הקלטות אתי כרייף וסוזי עוזסיני ארניה 74625-01-19

 

נספח 3 פניית מזכירות ערוץ 12 למנדלבליט להגיב טרם שידור בהתראה של 4 שעות

 

נספח זה הוגש כדי להתבכיין שערוץ 12 הקציב לו 4 שעות להגיב טרם שידור.  זה לא ממש עזר לו.

 

בקשה של חברת חדשות 12 לאביחי מנדלבליט להגיב להקלטות עם אפי נוה 1
בקשה של חברת חדשות 12 לאביחי מנדלבליט להגיב להקלטות עם אפי נוה 1

 

בקשה של חברת חדשות 12 לאביחי מנדלבליט להגיב להקלטות עם אפי נוה 2
בקשה של חברת חדשות 12 לאביחי מנדלבליט להגיב להקלטות עם אפי נוה 2

 

נספח 4 – החלטת השופט יובל גזית ת”א 11189-09-24

שימו לב:  התביעה של מנדלבליט הוגשה אחרי שהוא כבר היה אצל השופט יובל גזית שדחה אותו בטענה שכבר שודרו קדימונים….

במילים אחרות, הסוסים יצאו מהאורווה.  פעם הנימוק הזה היה סותם את הפה לכל סותמי הפיות עד שהשופט יצחק עמית צץ ושינה את ההלכה, ועכשיו הלכת הסוסים יצאו מהאורווה לא רלבנטית, ש”לא ייצא חוטא נשכר.  זה מה שהמציא עמית ובגלל זה יש גל שך צא”פים שאי אפשר לבטל אותם.

ה”חטא” הוא הרצון לפרסם את מה שהחונטה לא רוצה שיפורסם.

 

 

החלטה יובל גזית דוחה צאפ שביקש אביחי מנדלבליט נ עמית סגל 11189-09-24
החלטה יובל גזית דוחה צאפ שביקש אביחי מנדלבליט נ עמית סגל 11189-09-24

 

 

שמחה רוטמן דורש את הפרוטוקולים של ועדת האיתור

 

מכתב שמחה רוטמן דרישה לפרוטוקולים של המינויים וועדת האיתור לפרקליט מדינה שבחרה את אביחי מנדלבליט
מכתב שמחה רוטמן דרישה לפרוטוקולים של המינויים וועדת האיתור לפרקליט מדינה שבחרה את אביחי מנדלבליט

חוג הפרופסורים לחוסן מדיני דורש להשעות את אביחי מנדלבליט מהרצאות לסטודנטים למשפטים

 

למה מנדלבליט המושחת שהרס חיים למאות אנשים חפים מפשע והרס משפחות שלמות עוד לא עצור בבית סוהר ומתנהלת נגדו חקירה ? באיזה מדינה אנחנו חיים ? איך יכול אדם רמאי נוכל, משחד ומשוחד לשמש דיקאן למשפטים ? מה בדיוק הוא ילמד אותם ? איך הוא חי עם עצמו חובש כיפה ומטיף לאחרים ? אין לו מצפון.

חוג הפרופסורים לחוסן מדיני דורש להשעות את אביחי מנדלבליט מהרצאות לסטודנטים למשפטים
חוג הפרופסורים לחוסן מדיני דורש להשעות את אביחי מנדלבליט מהרצאות לסטודנטים למשפטים

 

Views: 228

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מכירים את האישה הזאת? פנו אלינו - סודיות מובטחת.



אנא עזרו לעדנה

This will close in 25 seconds