EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

עו”ד שרון גולדנברג השריצה בת זורקת חול נועה גולדנברג: באים לעליון? הסתירו גושי בוץ בתיק כדי לזרוק על יצחק עמית ויעל וילנר כ”אקט של מחאה פוליטית עדינה”

תקדים נועה גולדנברג מגיעים לבית משפט קחו חול לזרוק על השופטת

יש אחת שמקהלות קפלן הפכו אותה לגיבורת ישראל.  נועה גולדנברג.  הנ”ל בת 27, נופשת בחופי תל אביב, זיהתה את איתמר בן גביר ומשפחתו על חוף הים בתל אביב, אספה גוש בוץ וזרקה אותו לעבר משפחת בן גביר.

כשהמאבטחים זיהו אותה, ברחה למים העמוקים, וניסתה להסתתר תחת המים. 7/9/2024.

העבריינית הזו הפכה לגיבורת קפלן.  בבת אחת יצא דף מסרים שפמפמו אותו כל השופרות:   היא צעירה רק בת 27, היא חולה. יש לה אפילפסיה.  היא בסך הכל זרקה חול.  היא בכלל לא פגעה.  הצליפה שלה לא צלפה במטרה.  סתם מתנכלים לה.  היא מכחישה וזאת לא היא.  אין סרטון מדויק שמראה אותה צולפת.  רואים רק את הגוש באוויר מתפורר ל 4-5 גושים קנים כשהוא באמצע מסלול לקראת היעדים.  אין עילת מעצר.  זה מעצר פוליטי.  העלימו אותה בנווה תרצה.  וכו’ וכו’….

 

 

תקדים נועה גולדנברג מגיעים לבית משפט קחו חול לזרוק על השופטת
תקדים נועה גולדנברג מגיעים לבית משפט קחו חול לזרוק על השופטת

העו”ד שלקחה נועה גולדנברג הוא ניר אלפסה, שמקבל 600,000 ש”ח לשנה מהסנגוריה הציבורית.  טענתו לשחרור הלקוחה שלו ממעצר היתה שהיא “מסכנה”, ושחול איננו תקיפה כי הוא לא כלי נשק תוקפני.

 

 

ניר אלפסה כוכב של הסנגוריה הציבורית שמוכרת את הלקוחות שלה לפרקליטות

 

לצולפת הבוץ יש אמא עורכת דין שרון גולדנברג ת”פ 22618-09-24

 

עוד שרון גולדנברג השריצה בת שזורקת חול על שרים בממשלה
עוד שרון גולדנברג השריצה בת שזורקת חול על שרים בממשלה

לדבריה “הבת שלי היא ילדה סופר רגישה ושברירית, אין לה שום קשר לעולם הזה של להיות בכלא.  הבת שלי נעלמה ל 3-4 שעות.  זה מדיניות של משטרי דיקטטורה.  יאללה תנו לי לקחת אותה הביתה ותתקדמו לסיפור הבא”.

בטוויטר שרון כתבה:

הבת שלי נעצרה בגלל כמה גרגרי חול. גרגרי חול! בחוף הים! להבדיל מבן גביר, שבא כדי לעשות פרובוקציה, נועה פשוט היתה בים. היא אישה צעירה, שהתחתנה לפני חודשיים, שעברה כמו כולנו שנה נוראית אחרי שחבריה נרצחו בנובה. זה מעצר פוליטי, של משטרה פוליטית, שהפכה מגוף שמשרת את הציבור ושומר על הסדר – למיליצייה שמשרתת גורמים פוליטיים.

 

היום זו הבת שלי, מחר זה יכול להיות כל אחד. לבלות לילה במעצר על דבר כזה? אתם רוצים – תחקרו. אבל איזו מסוכנות יש מאישה צעירה, קטנטונת, חולת אפילפסיה, בלי שום עבר פלילי?

 

מה אפשר לשבש בחקירה – להעלים את החול מהים? זה פשוט טירוף.

 

אין פה שום הצדקה למעצר. השימוש במעצר הוא עונש פוליטי כדי לשרת את השר הממונה. המעצר מסכן את החיים שלה. אחרי שאתמול העלימו את הבת שלי לכמה שעות, ושיקרו לחברי כנסת ולעיתונאים ולכל מי שניסה לברר – אני לא סומכת על המשטרה שתשמור על הבריאות שלה.

 

אני רוצה להודות לכל מי שעזר, התעניין, בירר, הגיע לתחנת המשטרה ולנווה תרצה. זה היה מרגש. אני מבקשת מכל מי שיכול לבוא גם היום לבית המשפט כדי שאני אוכל לחבק את הבת שלי ולקחת אותה הביתה. אנחנו ננצח. זו לא רק הבת שלי. אלו פניה של המדינה”.

ועל זה אומרים:  FAFO – Fuck around and find out .

התובעת המשטרתית היא אילנה סיריס.  העדים הם השר, 2 מאבטחים ושוטרים מתחמת לב תל אביב:  אורטל יוכבד קדרתי, אברהם בורלא, אשרף כעביה, בר הרשקוביץ, שולי תופיא, ושרון עובדיה (מ”א 1918284).

 

 

 

 

להלן כתב האישום שהוגש נגד נועה גולדנברג ת”פ 22618-09-24

 

כתב אישום מדי נ נועה גולדנברג זורקת החול על בן גביר 22618-09-24

יאללה צליפות:  צילפו גש בוץ בשופט השנוא עליכם

 

 

ועדנה קרנבל אומרת לכם שזה מעולה.  כל פעם שגבר גרוש חיפאי מערער ומגיעה לאולמה של אספרנצה אלון במחוזי, שימו גוש בוץ בתיק (זה הרי עובר שיקוף), והשליכו אותו ישר אל הפה הנוטף שפיך של הזונה אספרנצה אלון.

 

אספרנצה אלון בהמת מגדר שמזיינת גברים סדרתית

ואם אתה מתל אביב וקיבלת את נפתלי שילה במחוזי, הכפילו את כמות הגושים.  מאחר והוא מסתתר מאחורי מסך (כאילו שהוא קורא מה שהקלדנית כותבת), צילפו פעם אחת במסך, וצילפו פעם שניה בזנזון נפלי שילה עצמו.

 

נפתלי שילה הקוקסינליאדה בפעולה פה פעור לקליטת פאלוס

 

ואם אתם באים לבית משפט העליון, שם מחכים לכם הקצפת של השמנת של אוהבי הנוחבה, יצחק עמית, יעל וילנר, דפנה ברק ארז….  דוד מינץ.  כל אחד מהם שווה גוש בוץ משל עצמו.  לא כדאי לפספס אף אחד.

 

יעל וילנר מפעילת קרמטוריומים לגברים גרושים
יעל וילנר מפעילת קרמטוריומים לגברים גרושים

 

“במקרה הכינותי מראש”

 

ולמהדרין דזבין אבא בתריי זוזי, השקיעו קצת בעבודת בית סטייל “בתיה עוזיאל”, “במקרה הכינותי מראש”….. גשו לחתול רחוב בקרוב לביתכם, איספו ממנו גוש ועטרו אותו ב”קצת חול”.  כמו נועה גולדנברג, תמיד אפשר להכחיש ידיעה שהיה קקי של חתול בתוך הגוש.

צליפות נעימות.

Views: 440

2 Comments

  1. באמת עדנה? הרי ברור שמי שישמע לעצתך ימצא את עצמו במרתפי האינקויזיציה. ידוע שזה לא אותם אנשים.

    הערת מערכת:
    זה מאמר היתולי. הציבור לא טיפש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מכירים את האישה הזאת? פנו אלינו - סודיות מובטחת.



אנא עזרו לעדנה

This will close in 25 seconds