EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אבי חימי מקושש תיקי מחבלים מהסנגוריה כי הלכה הקריירה בשותפות עם עו”ד אשרף אל-שייך מייצגים את המחבל שרצח את איש שב”ס יוחאי אבני

אשרף אלשייף השותף של אבי חימי ליצוג מחבלים

אבי חימי התחיל לייצג מחבלים כי אין לו כסף, 11/9/2024.  אבי חימי לא מייצג לבד. יש לו שותף.  עו”ד אשרף אלשייך מאבו גוש.

מתי המשטרה תכריע מי צודק, אבי חימי או הפילגש הסחטנית עו”ד הילה יחזקאל.  כל עוד עננה פלילית של אנס מרחפת על אבי חימי, לא באים אליו לקוחות.  הקריירה נעמדה מלכת.  לקוחות פרטיים לא רוצים אותו, והוא הסנגור המהולל צריך לקושש תיקים במפעל מכירת התיקים הסנגוריה, כמו עו”ד מתחיל עם שנתיים ניסיון.

איזה ביזיון.  איזה עוגמת נפש.  זה כוחה של הווגינה הנקמנית ושל הפמיניזם.  בכזו קלות אפשר לגמור קריירה על  תלונות שווא.

אבי חימי יחד עם שותפו עו”ד אשרף אל שייך מייצג מחבלים כי אין לו לקוחות

 

הבוקר נודע שאבי חימי התחיל לייצג מחבלים כי אין לו כסף.  11/9/2024.  שימו לב לתאריך, היום לפני 13 שנה ארה”ב ספגה את פיגוע התאומים….  אבי חימי לא מייצג לבד.  יש לו שותף.  אשרף אלשייך.

המנוח יוחאי אבני שהיה עובד שב”ס נדקר 66 פעמים וחטף וידוא הריגה בשיסוף הגרון באמצעות סכין…..  משהו ברברי ביותר….  גם אם זה לא חבלני אלא פלילי, זה ברברי ברמות מחליאות ביותר.

האחות של המנוח יוחאי אבני התראיינה לטלוויזיה ואמרה שמכאיב לה שיהודי מייצג מחבלים נגד המשפחה שלה, והמחבל פרץ עליה בצחוק גדול.

למה המחבל צריך 2 סנגורים?  למה הסנגוריה מממנת למחבל שני סנגורים שכל אחד מחייב אותה תשלום מלא?  אם כבר יש למחבל סנגור ערבי שדובר את שפתו (אשרף אל שייך 054-312-6392 מהכפר עין נקובא ליד אבו גוש), מה הוא צריך את חימי?

ב 7/10/2022 (שנה לפני….) אשרף כתב שרק הנביא מוחמד יפתח את השער לגן העדן, ורק הקוראן האלוהי עושה חסד עם מאמיניו.

 

אשרף אלשייף השותף של אבי חימי ליצוג מחבלים

להלן כתבה בוויינט של לירן תמרי פורסם 11/9/2024

 

 

ניצן אחותו של יוחאי אבני הסוהר שנרצח בביתו בטראומה בגלל אבי חימי
ניצן אחותו של יוחאי אבני הסוהר שנרצח בביתו בטראומה בגלל אבי חימי

 

שימו לב:  לירן תמרי הוא קפלניסט ולכן יש לו אינטרס להוציא את אבי חימי כמה שיותר טוב.

“לא אירוע לאומני”: עו”ד אבי חימי הצטרף לייצוג המחבל הנאשם ברצח הסוהר

משפחתו של יוחאי אבני, שנרצח על ידי מחבל מזוהה חמאס, זעמה על החלטתו של חימי להצטרף לצוות ההגנה של המחבל איברהאים מנסור: “זה אדם בלי ערך לשום דבר, איך זה הגיוני?”. חימי: “בחנתי את הראיות, זה אירוע פלילי”

 

 

עו”ד אבי חימי, לשעבר ראש לשכת עורכי הדין, הצטרף לצוות ההגנה של המחבל שנאשם ברצח הסוהר יוחאי אבני בפיגוע. משפחתו של אבני זעמה על החלטתו של חימי, שמייצג את המחבל במקום עורך דין פלסטיני. עו”ד חימי,מצדו, הסביר כי “הסכמתי להצטרף לייצוג הנאשם לאחר שבחנתי את חומר הראיות והגעתי לכלל מסקנה כי מדובר באירוע פלילי, ולא באירוע לאומני”.

“איך זה הגיוני? זה לא נתפס”, אמרה היום ניצן, אחותו של אבני. במשפחתו מחו עוד: “זה מישהו שהיה יושב ראש לשכת עורכי הדין. זה שהוא לוקח תיק כזה זה בושה וחרפה, לא משנה כמה כסף הוא קיבל על התיק הזה. זה בושה וחרפה שהוא לוקח תיק כזה. הוא בן אדם שאין לו שום ערך לשום דבר, שום ערך. הערך היחיד שיכול להיות פה זה רק לכסף, שום ערך אין לו מעבר לזה”.

“המחבל הזה הגיע לדירה של אח שלי, שהיה האיש הכי טוב בעולם. 17 שנה שירת בבתי סוהר, בשביל מדינת ישראל, בשביל האזרחים שיושבים פה, מתוך שליחות, עשה את כל מה שהוא יכול בשביל אחרים, בשביל כל בן אדם ואדם”, הוסיפה האחות.

 

כאמור, עו”ד חימי הגיב לסערה ואמר: “הסכמתי להצטרף לייצוג הנאשם לאחר שבחנתי את חומר הראיות והגעתי לכלל מסקנה כי מדובר באירוע פלילי, ולא באירוע לאומני. אזכיר כי גם התביעה הצבאית סברה, מלכתחילה, כי לא מדובר באירוע לאומני ולבסוף ייחסה מניע זה לנאשם אך בגלל לחץ ציבורי, שבינו לבין משפטים אין ולא כלום”.

https://www.ynet.co.il/news/article/hjauwyjaa

Views: 209

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מכירים את האישה הזאת? פנו אלינו - סודיות מובטחת.



אנא עזרו לעדנה

This will close in 25 seconds