EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חרבות ברזל 131: האמת על כתבת השקר של דנה וייס שביבי ביקש מגלי בהרב מיארה לפתוח חקירת בלוף למנוע מעצרו בהאג בעילה של שיבוש

דנה וייס מתפללת שלא נכניע את החמאס כדי לזרגג את ביבי

היום פרסמה דנה וייס שקרים על התגובה הישראלית לבקשה של התובע בהאג קארים חאן לעצור את ביבי וגלנט, 11/9-2024.  התובע בהאג טוען שיש לעצור את ביבי בגלל חשש לשיבוש הליכי חקירה.

מה שדנה וייס פרסמה נועד לספק לתובע בהאג נשק כדי להפיל את ביבי, ראייה שביבי אכן באמת משבש הליכי חקירה.

דנה וייס מכרה בלופים כאילו ביבי ויריב לוין מאמינים שפתיחת חקירת בלוף בישראל, תמנע את צו המעצר בהאג.  לדבריה הם פנו לגלי בהרב מיארה שתפתח חקירת בלוף שכזו.  היא סירבה.

ברור שהפרסום של דנה וייס נועד לעיניים זרות, שיתרגמו אותה, ושבהאג יצטטו אותה ש”אפילו בישראל אומרים שהחקירה היא בלוף וקקמייקה”.

דנה וייס האמינה שזה שהיא מפרסמת, סותם את הגולל על האופציה לפתוח חקירה משטרתית לבחינת אירועי ה 7/10/2023.  מרוב שנאה לביבי, היא רצתה לדפוק אותו, ולייצר תיעוד שיגרום לחקירה משטרתית להיות “לא אמינה” כי היא בלוף.

אבל בואו נפענח מה קורה פה. 

 

קודם כל, דנה וייס ויצחק עמית רוצים וועדת חקירה ממלכתית, כי אז הם יכולים למנות שופטת עליון בדימוס ששונאת את ביבי והיא תדפוק אותו ותפיל את כל האשמה על ביבי, בגלל הרצון לרפורמה והפיכה משטרית.

למשל הכלבה ענת ברון מחכה להזמנה.  יש עוד מלא שופטות נוחבות שרק מחכות להתגייס ולדפוק את ביבי.  הרי זה מאבק בין ביבי לבין השופטים ולכן כולם נגדו.

שנית, וועדת חקירה ממלכתית נועדה לחקור איך ולמה ישראל לא היתה מוכנה ב 7/10/2024 לפלישה הגדולה של 6,000 מחבלי נוחבה.  מי אשם בזה?  מי בגד בנו מבפנים.

היום כבר ברור שהיתה בגידה, ולא אחת אלא הרבה.

זה בכלל לא קשור לאישומים שקארים חאן חוקר.  הוא חוקר מה קרה חודשיים אחר כך כשישראל נכנסה לעזה ולטענתו רצחה חפים מפשע, והרעיבה את העזתים.  כלומר, בהאג “חוקרים” פשעי מלחמה של ביבי וגלנט אחרי שנכנסו לעזה, על מה שקרה בתוך עזה.

אין לזה שום קשר לוועדה לחקר ה 7/10 שהיא מתמקדת מה היה בתוך ישראל, ואין לה שום חפיפה עם טענות שביבי, גלנט או מישהו אחר בממשלת הליכוד ביצעו פשעי מלחמה נגד עזתים תמימים וחפים מפשע – בעזה.

כלומר גם אם יכתבו לצ’יימברס של האג בקשה לבטל את צו המעצר בגלל איזה חקירה בישראל, יגידו להם שאין חפיפה בנושאים, אין חיפיה בזמנים, ואין חפיפה במיקומים, וזה לא רלבנטי לכלום.

עילת המעצר של קארים חאן היא שיבוש חקירה ע”י ביבי וגלנט

שלישית, לא משנה איזה וועדה תקים מדינת ישראל, זה לא ישנה את עמדת קארים חאן, שכן הוא לא מתלונן שבישראל לא חוקרים.  הוא מתלונן שביבי וגלנט עלולים לשבש את הליכי החקירה הבינלאומית.

לכן התגובה הנכונה היא לא לפברק חקירת דמה בישראל, וגם לא למנות וועדה ממלכתית עם שופטת מכורה מראש, אלא להגיש התנגדות לטענה של חשש לשיבוש, והתנגדות בכלל לסמכות, והתנגדות לדיות הראיות שביבי וגלנט מבצעים פשעי מלחמה, כביכול.

ביבי חמודי עדנה קרנבל מאחלת לך ללמוד הולנדית

 

ובלי שום קשר לאמור, עדנה קרנבל תשמח אם ביבי ילמד הולנדית בכלא של האג.  שמענו שאוהבים לאכול שם דג הרינג.  יהיה לו טעים.  יוכל לקנות בקנטינה וופל סירופ.

מדינת ישראל רק תרוויח אם ביבי יעוף על טיל להאג.  נמאס לנו ממנו.  לא פיטר את ראשי צהל והשב”כ הבוגדים, לא פיטר את גלי בהרב מיארה, לא פיטר את היועמ”שית יפעת תומר ירושלמי, נכנס באיחור לעזה, דשדש בעזה, נכנס באיחור לרפיח, מזמז את דרום לבנון.  בורח ממצלמות ולא מסביר את האסטרטגיות שלו.  נמאס.  שיעוף להאג.

גם גלי בהרב מיאה תקבל את צו המעצר והיא תוכל להסגיר את ביבי

 

רק נציין שאם יוצא צו מעצר בינלאומי, הוא ישודר לכל רשויות המשטרה בעולם, וגם גלי בהרב מיארה תקבל את הצו.  היא יכולה בו בים לעצור את ביבי, להסגיר אותו ולהעלות אותו על מטוס של KLM.  זה יהיה FUN FUN FUN.

מי שיבוא אחרי ביבי, ולא משנה מי, הדבר הראשון שהוא יעשה זה עריפת ראשים סיטונאית ושחרור כל הבוגדים הביתה, בלי פנסיה.

נקווה מאוד שזה יהיה בצלאל סמוטריץ’.  זה מה שלוחשות הלשונות הלחשניות.

דנה וייס מתפללת שלא נכניע את החמאס כדי לזרגג את ביבי
דנה וייס מתפללת שלא נכניע את החמאס כדי לזרגג את ביבי

להלן הכתבה השקרית של דנה וייס, נוכלת קפלניסטית, 11/9/2024

ההצעה של נתניהו ולוין ליועמ”שית – פתחי בחקירה נגד ראשי המדינה כדי לעצור את צווי המעצר בהאג

חשיפה: ראש הממשלה נתניהו ושר המשפטים לוין ביקשו מהיועצת המשפטית לממשלה לפתוח בחקירה פלילית נגד ראשי המדינה, במטרה לעצור את הצווים • מטרת החקירה: לפתוח בבדיקה ולאחר מכן לסגור אותה תוך דיווח לביה”ד הבין-לאומי בהאג • היועמ”שית סירבה להצעה בטענה שאין עילה • הערכה בישראל: לא ניתן לעצור את הצווים, יגיעו בתקופה הקרובה

 

 

בעקבות החלטתו של התובע הפלילי בבית הדין הבין-לאומי בהאג, קארים קאן, להאיץ את צווי המעצר נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון יואב גלנט וראש הלשכה המדינית של חמאס יחיא סינוואר, חשפנו הערב (רביעי) במהדורה המרכזית שרה”מ ושר המשפטים יריב לוין, שמסרבים להקים ועדת חקירה ממלכתית, בחנו אלטרנטיבות אחרות שיאפשרו את בלימת צווי המעצר לראש הממשלה ושר הביטחון.

נתניהו ולוין פנו ליועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה בבקשה לפתוח בחקירה פלילית נגד ראשי המדינה, במטרה לעצור את הצווים באמצעותה לפי עיקרון המשילות שמסדיר את היחסים בין בתי משפט מדיניים לבית הדין הפלילי הבין-לאומי. מטרתם של ראש הממשלה וממלא מקומו, היא פתיחת החקירה, ולאחר מכן סגירה שלה תוך כדי דיווח לבית הדין הבין-לאומי בהאג על הממצאים, ללא הקמת ועדת חקירה ממלכתית.

היועצת המשפטית לממשלה פסלה את הצעתם של לוין ונתניהו עקב כך שלטענתה אין עילה לעשות זאת, ולא תפתח בחקירת סרק.

גם שר הביטחון, יואב גלנט, פנה ליועצת המשפטית וביקש להקים ועדת בדיקה ממשלתית, בעקבות אי הקמת הוועדה הממלכתית לאירועי 7 באוקטובר. לאחר בקשתו של גלנט הבהירה בהרב-מיארה כי “ועדה ממשלתית עלולה לגרום נזק – הנחקר לא יכול למנות חוקר”.

 

בעקבות פניית ראש הממשלה וסירובה של היועצת המשפטית לממשלה, החלו חילופי האשמות בין הצדדים בנושא. בסביבת נתניהו נאמר שהיועצת “תוקעת מקלות בגלגלים”, ומנגד גורמי המקצוע טענו ש”אין לפעול לטובת המדינה בגלל שיקולים פוליטיים של ראש הממשלה”. ההערכות בישראל הן שבעקבות כך שוועדת חקירה ממלכתית לא נמצאת על השולחן כרגע – לא יצליחו לעצור את צווי המעצר לנתניהו וגלנט, שייצאו מהאג בתקופה הקרובה.

 

https://www.mako.co.il/news-politics/2024_q3/Article-3c1ab720cc1e191027.htm

 

.

 

Views: 277

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מכירים את האישה הזאת? פנו אלינו - סודיות מובטחת.



אנא עזרו לעדנה

This will close in 25 seconds