EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

עו”ד עודד בהרב בשירות הבוגד ישראל זיו סותם הפיות של קפלן הגיש תביעת השתקה בשם הבוגד ישראל זיו על 812,000 ש”ח

עודד ברהב בשירות הבוגדים והמסיתים של קפלן מייצג את ישראל זיו

הקפלנוחבות רוצים דמוקרטיה, אבל בדמוקרטיה צריך לשמור על זכות הביטוי והבעת הדעה.  פעם אחר פעם מוכח שהקפלנוחבות והבוגדים לא סובלים ביקורת, והם מנצלים את אהדת בתי המשפט ל”מאבק קפלן” ולהשתמטות מצה”ל, כדי לסתום פיות.

מסתבר שאיזה אלוף צה”ל בדימוס, קוקסינל של ממש, בוגד, תבוסתני, מפיץ רעל, בשם ישראל זיו לא אוהב שמביעים עליו ביקורת.  אז הוא תובע.

ישראל זיו גייס את הבולדוג הפרטי שלו עו”ד עודד בהרב להגיש תביעה נגד עו”ד דניאל כהן מאשדוד שבסך הכל שאל איך ב 4 וחצי בבוקר ישראל זיו ידע שהולכת להיות פלישת נוחבות?  הבוגד רוצה 812,000 ש”ח פיצוי לשון הרע.

הכתבה מבוססת על כתבת אליבי שעשה אילן לוקאץ’ שבועיים אחרי המלחמה, אילן לוקאץ’ אמר במפורש שזה היה “בבוקר”.  אילן לוקאץ’ ביים את החבר שלו לתמונות מפחידות בג’יפ, ולא כתב שהתמונה מבויימת, ובכתבה עצמה ישראל זיו והחבר שלו אמרו שהם ביקשו להצטרף ללחימה והמפקד לא נתן לזה אישור.  שהם לקחו נשק של מפקד מגלן שנהרג וחיסלו 7 מחבלים, (כשהם יודעים שמהפקד שפגשו בשטח אמר שאין אישור פצ”רית), ושהביאו M16 מהבית.

 

עודד ברהב בשירות הבוגדים והמסיתים של קפלן מייצג את ישראל זיו
עודד ברהב בשירות הבוגדים והמסיתים של קפלן מייצג את ישראל זיו

 

עודד ברהב בשירות הנוחבה סותם פיות בשירות הקפלנוחבות
עודד ברהב בשירות הנוחבה סותם פיות בשירות הקפלנוחבות

 

שימו לב.  סלע המחלוקת הוא האם ישראל זיו ירד לדרום ב 4:30 בבוקר או אחרי צהריים.  אם זה היה ב 4:30 בבוקר אז איך הוא ידע שהולכת להיות פשיטה?

לתביעה הזו אין סיכוי כי אילן לוקצ’ מי שעשה לישראל זיו את כתבת האליבי (שהוא גיבור ולא בוגד) ב 21/10/2023 אמר במפורש בבוקר ה 7/10.

אילן לוקאצ' אמר במפורש שישראל זיו יצא לדרום ב 7 לאוקטובר בבוקר
אילן לוקאצ’ אמר במפורש שישראל זיו יצא לדרום ב 7 לאוקטובר בבוקר

 

הבנתם את זה?  עושה הכתבה אילן לוקאצ’ היה להוט להוציא את השניים האלה כגיבורים ולא כבוגדים, ולכן ניפח את הסיפורים ע”י מיזמוז עובדות.  במקום להגיש שזה היה אחרי הצהריים אחרי שהשחיטה הגדולה הסתיימה, הוא אומר בקולו הדידקטי “בבוקר” ובמקום להגיד שהם אגואיסטים שהלכו להציל בני משפחה שלהם, הוא אומר שהם היו בדרך לנובה, שבשעה 17:30 כל מה שהיה שם זה גופות שחוטות, שרופות, ובעולות עם שלוליות של שפיך של מחבלים.

הפריים הזה סותם את הגולל על התביעה. לוקאצ’ אמר שזה היה בבוקר, ולכן אי אפשר לתבוע אף אחד בטענה שזה לא היה בבוקר.

ישראל זיו אומר שהצטיידו באקדח ו M16.  איך היה להם M16????

 

 

 

שימו לב מה השותף לנסיעה אומר, תיבון, זה שהבן שלו היו בווילה עם מחבל בבית…..  הם הגיעו קודם לקיבוץ מפלסים, שם היה צוות לוחמי ימ”ר שבדיוק סיים קרב, ותיבון אמר “אני רוצה להצטרף אליכם, אבל המפקד אמר “צריך אישורים”.  ואז מישהו בם זעפרני על דעת עצמו אמר לו אוקיי.

ישראל זיו ונועם תיבון רצו ללחום והמפקד אמר צריך אישורים
ישראל זיו ונועם תיבון רצו ללחום והמפקד אמר צריך אישורים

 

לישראל זיו ונועם תיבון לא היה אישור משפטי להרוג 7 מחבלים

 

את הסצינה הזו בקיבוץ מפלסים היה צריך לחקור היטב.   למה המפקד אמר לתיבון שצריך אישורים?  ממי?  מהצוות 100 משפטנים שיפעת תומר ירושלמי שלחה לקרייה?  הוא אומר שבסוף הוחלט בזירת הקרב לא לחכות לאישורים ואז הוא הרג 7 מחבלים. תיבון אומר “ואז אחד החיילים אמר “נועם עזוב…  בוא איתי”.  כלומר לתיבון לא היה אישור לחימה.

נו….  במשקפיים משפטניות של הפצ”רית, אם לא היה להם אישור ללחום, אז זה רצח של 7 נוחבות בדם קר..

תיבון אומר שמפקד כוח מגלן נהרג ע”י המחבלים והוא לקח את הנשק שלו והתחיל לירות כדי להמית מחבלים.  שימו לב:  אין אישור פצ”רית לחיסול המחבלים, וגם לא היה אישור פצ”רית להרים נשק צה”לי של מפקד מגלן ולהשתמש בו.

 

נועם תיבון לוקח נשק של בוכריס מפקד מגלן שנהרג ויורה ב 7 מחבלים למוות
נועם תיבון לוקח נשק של בוכריס מפקד מגלן שנהרג ויורה ב 7 מחבלים למוות

 

שנבין:  אין אישור פצ”רית ללחום, אין אישור פצ”רית ליטול נשק של צה”ל ולהשתמש בו ויש חיסול של 7 מחבלים.  זה לא שווה חקירת פצ”רית????

ישראל זיו הוא זה שהפיץ קונספירציה שבועיים אחרי שה”הגדודים היו בחווארה”

 

ישראל זיו אומר: “היתה דלילות של כוחות.  הגדודים היו באוהלים בחווארה.  לא ניכנס לזה”.  זה שקר ואחר כך עוד טוענים שעדנה קרנבל מפיצה קונספירציות……

פריים 1:

ישראל זיו מפיץ קונספירציה שהגדודים היו בחווארה ובגלל זה דלילות כוחות בעוטף
ישראל זיו מפיץ קונספירציה שהגדודים היו בחווארה ובגלל זה דלילות כוחות בעוטף

 

פריים 2:

 

ישראל זיו שבועיים אחרי חרבות ברזל הגדודים היו בחווארה
ישראל זיו שבועיים אחרי חרבות ברזל הגדודים היו בחווארה

 

בכמה מחבלים נלחם ישראל זיו ולמה ירד לדרום עם צוות צילום?

 

ישראל זיו מופיע בטלוויזיה כ”פרשן” אבל הוא לא באמת פרשן.  הוא דובר של יחיא סינוואר.  הוא משתוקק שהחמאס ינצח כדי שאפשר יהיה להאשים את ביבי בכישלון המלחמה בחמאס.  וכמוהו כל בוגדי צה”ל.

ישראל זיו התראיין לטלוויזיה כדי להאדיר את שמו כגיבור ומציל חיים ואמר ש”סין 4:30 ל 5:30 הוא לקח נשק ונסע למסיבת הנובה “לנסות להציל חלק מהילדים”.  הכוונה לילדים של חברים שלו.

עו”ד דניאל כהן פרסם את זה עם השאלה “איך הוא ידע ב 4:30 שיש פלישת נוחבות. ישראל זיו טוען שהוא התכוון ל 16:30 אחרי צהריים ב 7 לאוקטובר, ולכן מדובר שלשון הרע כי מי שקורא את מה שדניאל כתב עליו עלול לחשוב שהיה לו מידע מוקדם ולכן הוא בוגד.

רן כרמי בוזגלו מספר ש”לפני 20 שנה כראש אגף מבצעים היה ישראל זיו אחראי להוראות פתיחה באש של צה”ל. בתקופתו אלו אסרו על ירי טילים על בתים שבהם התבצרו מחבלים מחשש לפגיעה באזרחים, וחייבו פשיטות של חיילים על הבתים שהביאו לנפגעים. הוריו של מורן ורדי, לוחם שייטת 13 שנהרג בהיתקלות עם מחבלים בשכם, טענו כי אמר להם שהסיבה שבגללה לא ירו על הבית בו הסתתר המחבל, היא ש”אזרחי האויב לא פחות חשובים מחיילי צה”ל”.

ישראל זיו גם מסית באופן קבע נגד המתנחלים שהם רוצחים פלסטינים והיה שותף לשקרים שצה”ל לא היה מוכן כי הכוחות הוסטו לאיזה חווה בחווארה.

ישראל זיו מסית באופן קבע שביבי לא רוצה להחזיר חטופים, ושביבי מקשה על סינוואר לקבל עסקה בגלל שביבי עקשן ואין לו לב.

הנה הקטע הרלבנטי מהריאיון של ישראל זיו עם אילן לוקאץ’ 21/10/2023

 

שימו לב:  זה ראיון שבועיים אחרי מרחץ הדמים.  כולו נועד להציג את ישראל זיו כגיבור, למרות שהוא נסע להציל בנים של חברים שלו בקיבוץ.  אין שום תיאור של אונס.  התיאור סטרילי מאוד.  איך הוא “היה שם” ולא ראה שום ממצאים של אונס???  אף אחד לא סיפר לו על אונס?  לא ראה שלוליות של שפיך, מה שאנשי זק”א אמרו שראו בכל סית בקיבוצים, ובמוצבים ובנובה….

שימו לב:  נניח שיצא ב 4:30 מראש העין לעוטף אחרי הצהריים והגיע לעוטף ב 17:30, למה הוא והחבר שלו יצאו עם צוות צילום במכונית?  איך בכלל היה להם רשות להשתמש בנשק?  הרי בקרייה ישבה הפצ”רית כדי להחליט מה אסור ומה מותר, האם הם לא ידע שצריך לחכות לאישורי פצ”רית?

התמונה המבויימת של ישראל זיו צולמה שבועיים אחרי חרבות ברזל לצורך הכתבה

 

הביטו בתמונת האליבי לבגידה המפורסמת….  למה מאחורה יושב בחור עם גופיה עם מצלמה מקצועית?  את מי הוא רצה לצלם?  את המחבלים שוחטים יהודים?  מי זה האיש ואיפה סרטי המצלמה???  ומי היה ממולם וצילם אותם?  ומה זה הפס הלבן שמעל ישראל זיו, זה נראה כמו חוברת מסמכים.

התשובה מאוד פשוטה:  אילן לוקאצ’ ביים אותם לפוזה של לוחמים עם פרצופים קשוחים.  זו לא תמונה אותנטית מיום הלחימה. זו תמונה מבויימת מיום הכתבה, 21/10/2023, שבועיים אחרי.

הבנתם את זה?  כמו בובות מתופעלות הם עלו על מדים, נכנסו לג’יפ ועשו פוזה המשחזרת את מבטי רוח הלחימה  שהיו להם שבועיים לפני כן.

למה אילן לוקאצ’ לא היה יכול לכתוב שהתמונה שלו מבויימת?  ככה יצר כר פורה לקונספירציות.

כמה המלל שמיוחס לישראל זיו באמת נאמר על ידו ואיינו המצאה של אילן לוקאצ’?

ולמה בכלל היה להם אינטרס לעשות כתבת אליבי שביום מרחץ הדמים הם היו עסוקים בהצלת חיים?

 

ישראל זיו עם נעם תיבון וצלם מקצועי עם גופיה בדרך להציל בני משפחה
ישראל זיו עם נעם תיבון וצלם מקצועי עם גופיה בדרך להציל בני משפחה

הכותרת של הכתבה של אילן לוקאצ’:  “”אבא הגיע”: האלופים שהתגייסו למלחמה משחזרים איך הצילו את המשפחה”

 

לפי אילן לוקץ’ המטרה היתה ל”הגיע לבית אחד בקצה קיבוץ נחל עוז הכבוש, שבו היו סגורים בממ”ד בנו של אלוף במילואים נעם תיבון, אשתו ושתי הנכדות: שומעים את חמאס בסלון, נאחזים בהודעת הוואטסאפ שלו: “אני מגיע”. כלומר זה לא נועד להציל באופן אקראי ניצולים ארקאיים, אלא ניצולים ספציפיים.

שימו לב שישראל זיו משקר שהוא היה בדרך להציל בליינים מהנובה, (“אני לוקח את האקדח וטס למסיבה”), כשבעצם המטרה היתה להציל בני משפחה ספציפיים.

“אלה מראות שאני כל השירות הצבאי שלי קיוויתי לא לראות. זה בכלל הסיבה למה נשארתי בצבא. אני בן להורים ניצולי שואה. לא חלמתי על קריירה צבאית, היו לי תוכניות אחרות אבל תמיד נשארתי בגלל גודל האחריות. ולראות מראה כזה, שבעצם נכשלנו כמערכת, לא הצלחנו להגן על הבתים שלהם…”

“דבר כזה לא ראיתי”.  “בסביבות חמש, בין ארבע וחצי לחמש וחצי, אני לוקח את האקדח וטס למסיבה. מהירות שאפילו מכמונת לא יודעת לעלות עליה”, זיו מציין. “החתירה שלי הייתה להגיע לאזור של הילדים האלה, לנסות להציל חלק מהילדים. זיהיתי רכב ריק. דווקא הוא לא היה פגוע ולא היו גופות בפנים, והנחתי שיכול להיות שיש פה ילדים שברחו מהרכב מהפחד.

התחלתי לצעוק בעברית שזה צה”ל ואתם יכולים לצאת. היו שני ילדים ששכבו, כיסו את עצמם עם ענפים, והם יצאו מבוהלים לחלוטין.

הוצאנו אותם לצומת ואז עם ליווי שלחנו אותם. והיו כאלה עוד כמה. מהמעטים ששרדו”.

“פה כל זה היה ים של מכוניות. ומתוך המכוניות האלה ולידן שכבו עשרות ילדים. הרוגים. אני ניגשתי אליהם, אני עברתי פה רכב-רכב. וניסיתי לראות אם יש ילדים חיים. וברגע שראיתי שאין פה חיים והתחיל לרדת החושך, אז התקפלתי, הייתי לבד – קודם היה פה טנק, הטנק התקפל מפה, נשארתי כאן לבד. תשמע, אני הייתי באסון צור, כשהייתי מפקד אוגדה חדרו אלי לאלי סיני. כשהייתי מפקד צעיר הייתי במשגב עם, בין הראשונים שהגיעו. כל החיים שלי ראיתי אירועים. דבר כזה לא ראיתי. לא ראיתי”.

https://www.mako.co.il/news-military/6361323ddea5a810/Article-a60b4fbf25d4b81026.htm

 

ישראל זיו אם הוא אלוף בצהל אז מיקי מאוס צריך להיות רמטכל
ישראל זיו אם הוא אלוף בצהל אז מיקי מאוס צריך להיות רמטכל

 

 

להלן כתבה מלקקת לישראל זיו בכאן דרום אשדוד פורסם 12/9/2024

הסתה פרועה”: אלוף במיל’ ישראל זיו תובע 800 אלף ש”ח

לאחר שעו”ד דניאל כהן, יועמ”ש מפלגת העבודה לשעבר ותושב אשדוד פרסם סרטון ולפיו האלוף במיל’ זיו ידע על מתקפת חמאס לפני שהיא יצאה לפועל, החליט זיו להגיש נגדו תביעת ענק

 

מאז ה-7 באוקטובר, יש מי שפועלים במרץ להפיץ קונספירציות שונות ושקריות כאשר הבולטת שבהן היא כאילו היו מי שידעו על מתקפת חמאס מבעוד מועד ונמנעו מלעשות דבר כדי לעצור אותה.

כמובן שלא נמצאו כל תימוכין לכך, אבל מפיצי התיאוריות הללו מצליחים לא פעם להשפיע ולשכנע כל מיני אנשים, כי מדובר באמת לאמיתה.

אחד השימושים שנעשו במסגרת התיאוריה הזאת, היה קטע מראיון של אלוף במיל’ ישראל זיו, מי שירד בעצמו לעוטף עזה ב-7 באוקטובר תוך סיכון חיים כדי לחלץ אזרחים. בראיון מספר זיו כיצד הגיע יחד עם אלוף במיל’ נועם תיבון עד לנחל עוז ומשם יצא לכיוון המסיבה בנובה.

“שתפו! שתפו!”

מי שעשה שימוש בקטע קצר מאותו ראיון הוא עו”ד דניאל כהן, תושב  אשדוד ומי שבעבר היה היועץ המשפטי של מפלגת העבודה. הוא כתב בחשבון שלו ברשת X (טוויטר לשעבר), “צפיית חובה! האלוף במיל ישראל זיו שח לתומו ומציג גירסה בענין הטבח בפסטיבל הנובה… מעוררת תמיהה בלשון המעטה… שתפו שתפו”.

הפרסום של דניאל כהן על ישראל זיו שהוא בוגד והיה לו מידע מוקדם מהנוחבות
הפרסום של דניאל כהן על ישראל זיו שהוא בוגד והיה לו מידע מוקדם מהנוחבות

צד הדברים שכתב הוא פרסם סרטון ובו קטע מהראיון של זיו שבו הוא מספר כך: “בסביבות בין ארבע וחצי לחמש וחצי, אני לוקח את האקדח וטס למסיבה במהירות שאפילו מכמונת לא יכולה לעלות עליה. החתירה שלי הייתה להגיע לאזור של הילדים האלה ולהציל חלק מהם. כאן זיהיתי רכב ריק שלא היה פגוע ולא היו גופות בפנים והנחתי שיכול להיות שיש פה ילדים שברחו מהרכב מהפחד והתחלתי לצעוק בעברית שזה צה”ל ואתם יכולים לצאת. פה היו שני הילדים שכיסו את עצמם עם ענפים”.

על הסרטון הזה מופיע כיתוב באדום בוהק: “4:30-5:30 איך הוא כבר ידע על המסיבה”. בהמשך הסרטון מופיעות הכתוביות “אלוף במיל ישראל זיו איך? איך ידעת? בשעה 4:30-5:30 על טבח שיתבצע החל מ-6:30?”.

 

ישראל זיו בוגד הוא ידע מראש על פלישת הנוחבה ושמח מאוד שזה יפיל את ביבי
ישראל זיו בוגד הוא ידע מראש על פלישת הנוחבה ושמח מאוד שזה יפיל את ביבי

 

 

הציוץ שעדיין מופיע בחשבון של עו”ד כהן, זכה עד כה לחשיפה של כמעט 20 אלף גולשים.

“הצגה מגמתית”

בעקבות הציוץ הזה החליט אלוף במיל’ זיו להגיש תביעה כנגד עו”ד כהן ובסכום גבוה מאוד של 812 אלף ש”ח. וכן דרישה כי עו”ד כהן יפרסם הכחשה והתנצלות על הדברים שפרסם.

בתביעה נכתב על הציוץ כי “מדובר באמירות המוצגות כעובדות המבקשות מהקורא להאמין שהתובע ידע לכאורה על מועד תחילת מתקפת חמאס, כל זאת כאשר מדובר בהצגה מגמתית המסתירה במכוון מהקורא והשומע את העובדה כי מדובר באבחנה בין שעות לפני הצהריים לשעות אחר הצהריים”.

עוד נכתב כי הציוץ של עו”ד כהן מתעלם מכך שהאלוף במיל’ זיו “ציין את שעות אחר הצהריים ולא את שעות הבוקר, זאת לאחר ששהה בשטחי הלחימה נגד אנשי חמאס מספר שעות תוך סיכון אישי עוד משעות הבוקר”. עוד נכתב כי הפרסום הזה “מהווה לשון הרע והסתה פרועה”.

עוד קודם הגשת התביעה התקבלו בשבוע שעבר, בימים רביעי וחמישי מכתבי התראה אצל עו”ד כהן בהם נכתב ההסבר המלא לדברים וכי מדובר בשעות אחר הצהריים. כמו כן, נדרש עו”ד למחוק את הפרסומים הללו ולפרסם הכחשות.

עו”ד כהן: “דבריו של זיו אינם מתכתבים עם המציאות”

עו”ד כהן עצמו הגיב למכתבים הללו ביום ראשון השבוע וכתב כי המכתב שנשלח “אינו מגלה עילה ואף לא רמז לעילה להגשת תביעה מכוח חוק לשון הרע”.

עו”ד כהן אף עמד על הדברים אשר והוסיף במכתב כי “דבריו של מר ישראל זיו אינם מתכתבים עם המציאות העובדתית האיומה אותה חווינו ב-7 לאוקטובר, דברים אלו מעוררים שאלות לא מעטות. לרבות תהיות משמעותיות אשר לכל הפחות מצריכות בירור ציבורי”.

גם במענה לשאלת “כאן דרום”, חזר עו”ד כהן על הדברים וציין כי “המציאות לא מתכתבת עם גירסתו בכתבת היחצ ‘אבא הגיע'” והוסיף כי “עסקינן בתביעת השתקה טורדנית ושימוש לרעה בהליכי משפט”.

 

להלן כתב התביעה של ישראל זיו נגד עו”ד דניאל כהן 21507-09-24

PDF

 

כתב תביעה ישראל זיו נגד דניאל כהן לשון הרע איך הוא ידע ב 4 בבוקר שיש נוחבות בדרך למסיבת הנובה 21507-09-24

 

 

הבת של אילן לוקאצ’ דפנה לוקאצ’ היא קורבן עבירת מין

 

בתמונה הבת של אילן לוקאצ’, דפנה לוקאץ’ שמדגמנת את חברת האופנה נאוטיקה.  אחיה סיפר שאבא שלה הסתובב בית עירום עם הזין בחוץ.  לפי תיאוריות הרווחה של העובדות הסוציאליות בישראל זו סטיית מין חמורה, “התנהגות מינית מוחצנת שאינה מותאמת לקטינים” וזו עבירת מין של גילוי עריות.

 

 

דפנה לוקאץ' אבא שלה אילן לוקאץ' הסתובב מולה ערום בבית
דפנה לוקאץ’ אבא שלה אילן לוקאץ’ הסתובב מולה ערום בבית

דפנה יכולה לתבוע, לקבל נכות פסיכיאטרית ואז היא לא צריכה לעבוד יותר.  בצה”ל הגברת קצוצת השיער לא שירתה בשל החינוך “הדמוקרטי” שקיבלה בבית.

 

ראו אצל גיא פינס:  “אילן לוקאץ’: “שני ההורים שלי הסתובבו עירומים בבית”. עיתונאי חדשות 12 ליווה את בתו הדוגמנית, דפנה לוקאץ’, ביום הצילומים שלה למותג האופנה נאוטיקה וסיפר כי בבית ילדותו לא עשו עניין מעירום. “כשהייתי יותר צעיר והיו מחפשים מתנדבים להצטלם בעירום אני הייתי מרים את היד הראשון”….היחס היה מאוד ליברלי לעירום, אין לי חצי בעיה עם זה. אני לא מתבייש בגוף שלי, אני לא חושב שמישהו צריך להתבייש בגוף שלו. כשהייתי קצת יותר צעיר והיו מחפשים מתנדבים להצטלם בעירום אני הייתי מרים את היד הראשון”.

 

https://www.mako.co.il/good-evening-with-guy-pines-articles/Article-3b04baa87352371027.htm

Views: 328

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מכירים את האישה הזאת? פנו אלינו - סודיות מובטחת.



אנא עזרו לעדנה

This will close in 25 seconds