EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

פתרון הפלונטר בעתירה להקמת וועדת חקירה ממלכתית הוא הקמת “ועדת הכנה טרום חקירה ממלכתית” ולזמן את יצחק עמית עד ראשון

יצחק עמית עבור מדושני העונג אנו מעוותים את החוק

זהבה גלאון (מכון זולת) הגישה עתירה לכפות על הממשלה להקים וועדת חקירה ממלכתית.  לטענתה עיכוב של החקירה עלול לגרום לעדים לשכוח מה קרה. זהבה מיוצגת ע”י עו”ד דפנה הולץ לכנר.

אנו מציעים לענות לבג”ץ שהממשלה תקים ועדת הכנה טרום חקירה ממשלתית כבר עכשיו, ושהעד הראשון שיוזמן הוא יצחק עמית בעצמו.

עדכון 22/9/2024 לאחר שהופיע מאמר משכיל זה, פרסמה התנועה למשילות בהובלת התותחית יסכה בינה בטוויטר דרישה לחקור את השופטים!!!!  ממש כמו שעדנה קרנבל אמרה ראשונה. פורסם 22/9/2024.

 

התנועה למשילות יסכה בינה צריך בוועדת חקירה לחקור את השופטים 22-9-2024
התנועה למשילות יסכה בינה צריך בוועדת חקירה לחקור את השופטים 22-9-2024

https://x.com/Meshilut/status/1837743308983988739

 

בוועדה הזו תקום תת וועדה שתבחן את תרומת הרשות השופטת למרחץ הדמים של ה 7/10 והיא תכין את הקרקע להקמת הוועדה הממלכתית הגדולה, שתתחיל לפעול סיום המלחמה, לרבות איסוף חומר, כולל מחו”ל.

שורש הפלונטר טמון בכך שלרשות השופטת עצמה יש חלק לא מבוטל בהסתה לסרבנות ואנרכיה שהובילה להחלשת המדינה וכוחות הביטחון ב 7 לאוקטובר. האילחוש הגדול שהסכנה למדינה היא “החלשת שומרי הסף”, ולא החמאס.

כל ההפגנות למען הדמוקרטיה ולשמירה על שומרי הסף בסופו של דבר התנקזו למטרה אחת, והיא המלכתו של יצחק עמית לנשיא העליון, ובעצם לדיקטטור הגדול שעל פי דבריו יישק דבר.

יצחק עמית הוא בעצם הנהנה העיקרי ממלחמת חרבות ברזל

 

לפני המלחמה הוא היה בסיכון לאבד את הסניוריטי, (באמצעות חקיקה לשנות את הרכב הוועדה למינוי שופטים), וכעת קשה מאוד לבטל ליצחק עמית את הסניוריטי בגלל המצב הנפיץ בכל גבולות הארץ.

החוק עצמו לא צפה מצב שבו הרשות השופטת ושופטי העליון הם עצמם חלק מהחקירה הממלכתית שהובילה למחדל.  החוק באופן נאיבי מאוד ניסה ליצור חלוקה מאוזנת של הפרדת רשויות ולפי סע’ 4 לחוק וועדות חקירה מסרו את ההחלטה מי יהיה ראש וועדת החקירה לנשיא בית המשפט העליון.

ראו סע’ 4 (א):  “החליטה הממשלה על הקמת ועדת חקירה, תודיע על כך לנשיא בית המשפט העליון, והוא ימנה את יושב-ראש הועדה ואת שאר חבריה סע’ 4(ב): יושב-ראש ועדת חקירה יהיה שופט של בית המשפט העליון או שופט של בית משפט מחוזי או שופט כאמור שיצא לגמלאות או שפרש”, וסע’ 4(ג): “מינוי של שופט לחבר ועדת חקירה אינו טעון הסכמתו של שר המשפטים לפי סעיף 19 לחוק השופטים, תשי”ג-1953”.

כלומר רק נשיא העליון ממנה את יו”ר הוועדה, לא צריך אישור שר המשפטים או מישהו מהכנסת, ויו”ר הוועדה יהיה שופט.  שאר 2 חברי הוועדה לא חייבים להיות שופטים.

אז זהו המוקש:  יצחק עמית הוא זה שממנה, ויש לו 100% זכות לעשות מה שבא לו בלי דין וחשבון לאף אחד, והוא יכול למנות את מי מחברותיו השופטות בדימוס (שכולם מורעלות) כיו”ר הוועדה בלי דין וחשבון לאף אחד.

זה שורש הבעיה.  כל המאבק לרפורמה בחוקים נועד ליטול משופטים כמו יצחק עמית לעשות מה שבא להם.  השופט יצחק עמית שנוא ורואים כמה הוא חובב נוחבות, דואג להם, מפנק אותם, ואם אפשר היה גם מארח אותם לקפה ועוגה אצלו בבית, כדי להחליף דעות על השלום העולמי וההיתכנות של דו קיום עם מפלצות אדם במזרח התיכון.

 

בתמונה:  יצחק עמית.  יותר גרוע מסינוואר כי סינוואר יחלוף, אבל מהנזק של יצחק עמית אי אפשר יהיה להיפטר לדורות.

 

יצחק עמית יש לפרש חוקי ישראל לפי תורת הווגינה והפמיניזם
יצחק עמית יש לפרש חוקי ישראל לפי תורת הווגינה והפמיניזם

הפתרון של עדנה קרנבל לפלונטר:  “וועדת טרום חקירה ממלכתית”

 

אין מחלוקת שצריך לפעול מיד לשנות את הרכב הוועדה למינוי שופטים כדי שיצחק עמית לא יהיה מי שממנה את יו”ר וועדת החקירה הפרלמנטרית, אבל זה לוקח זמן.

 

מה שכן אפשר לעשות, וגם לענות לבג”ץ שהוגש, זה להקים מיד ועדה טרום חקירהממלכתית.  ועדה שכזו לא מוסדרת בחוק, ולכן הכנסת והממשלה יכולים לעשות מה שהם רוצים בלי דין וחשבון ליצחק עמית.

 

הוועדה הטרום פרלמנטרית תוגדר כוועדת הכנה לוועדה הגדולה, וביו מטרותיה הראשונות תוגדר חקירת האשמה של הרשות השופטת ושל יצחק עמית בליבוי האנרכיה שהובילה למחדל חרבות ברזל.

ועדת הכנה כזו תוכל תוך שבוע להזמין את יצחק עמית בעצמו להעיד בועדה על קשריו לאנשי המחאה, קשריו לפרקליטות שאישרה את ההפגנות האלה, ההחלטות שנתן שהובילו לאנרכיה והשתלוללות פראית ברחובות הארץ, ויגיעו גם עדים שיודעים דבר או שניים על מעלליו.

אפשר גם להזמין את הבעל של שקמה ברסלר, אורי וינדמן, את שקמה ברסלר בעצמה, ואת נדב ארגמן, חליווה, רונן בר והרצי למתן עדות פתוחה בשידור ישיר.

כהכנה לוועדת ההכנה, אפשר להקים אתר אינטרנט שבו הציבור יוכל לנסח שאלות לעדים בזמן אמת, כדי שראשי הוועדה לא יוכלו לטייח את החקירות.  ראינו בוועדת החקירה של הר מירון איך העדים מגיעים זחוחים, מתלוצצים עם השופטת ברלינר, והיא פשוט לא שואלת אותם שום שאלה קשה.

הוועדה הטרום מקדמית (כמו קדם משפט בבית משפט) תוכל גם לזמן את כל העדים שטוענים שהזיכרון שלהם עלול להיפגם בחלוף הזמן, ותיתן להם עדיפות.

אפשר להקים גם תתי וועדת הכנה כדי להתמקד על המוגלה

 

אפשר גם לפצל את וועדת ההכנה ל 5 תתי וועדות הכנה שכל אחת תקבל הגדרת מחקר ספציפי, כולל תת ועדה ביטחונית שבה גם ידונו בהקפי החסיונות של הנחקרים, בזכות השתיקה של החליואוות, ובחומרי חקירה שהאשמים לא רוצים לגלות.

מה שיפה ברעיון הזה, שכבר באופן מייד אפשר (בדומה לסע’ 9 לחוק) “להזמין, ולחזור ולהזמין, אדם לבוא לפני הועדה ולהעיד או להציג מסמכים או מוצגים אחרים שברשותו, לחייב עד להעיד בשבועה או בהן צדק בהתאם להוראות החיקוק החל בבית משפט אזרחי לענין זה ולכפות התייצבותו של אדם שלא ציית להזמנה לפי פסקה (1) ולא הצטדק על כך בדרך המניחה את הדעת”.

על פניו מידית אפשר להזמין את התצפיתניות שיספרו בשידור ישיר למי הם שלחו את ההתראות שלהם, ומיהם הבכירים בצה”ל שאמרו להם לדחוף את ההתראות לתחת, וזרקו זין.

כמו כן בדומה לסע’ 9 (ג) שתקף לוועדה העיקרית, ועדת ההכנה יכולה לבקש חיקורי דין בארה”ב, כלומר לבקש לקבל את כל המסרים שהביון האמריקאי יירט על שיחות של סינוואר עם עובדי מדינה שיש להם בני משפחה בולטים במחאה (דהיינו אורי וינדמן ושקמה ברסלר).

בראש תת הוועדה לאיסוף החומר צפוי לכהן אביגור ליברמן

 

השמועה אומרת ששרה נתניהו מאוד רוצה את אביגדור ליברמן בראש תת הוועדה לאיסוף החומר.

מקור יודע דבר וידוע לכשעצמו לחש לנו ש”אביגדור הוא קשוח.  לא יוכלו לעבוד עליו כל הפשלונרים של צה”ל והשב”כ.  זה גם יאפשר לו לצאת מהבועה ולבדל את עצמו משאר האופוזיציה התבוסתנית שרוצה להפסיד במלחמה כדי להפיל את ביבי”.

 

אביגדור ליברמן קמפיין לא דופק חשבון לחמאס
אביגדור ליברמן קמפיין לא דופק חשבון לחמאס

 

צריך תת וועדה לבחינת הסיכון שהיה קיים לפני 6/10/2023 להפיכת ישראל לדיקטטורה

 

אי אפשר להתעלם מהעובדה שבמשך שנה וחצי, אם לא יותר שטפו את הארץ גלי הפגנות נגד הפיכת המדינה לדיקטוטרה והפגנות אלה גם הניבו סרבנות שירות בצה”ל.  “לא נשרת את המשטרה הדיקטטורי”, הם טענו.

האמנם היתה סכנה שמדינת ישראל תהפוך לדיקטטורה שבה הגברים רודים בנשים וכל הנשים הופכות שפחות מין בגלימות אדומות?????

האם היתה לזה השפעה על פלישת הנוחבה?  זו שאלה רטורית כמובן אבל גם היא חלק מהחקירה.

לוועדה צריך להביא מומחים לפאניקה והיסטריה חברתית, כדי שיעידו על תופעת הפסיכוזה הקבוצתית המשותפת  Folie à plusieurs, כשקבוצה של אנשים מדביקה אחד את השני בשיגעון מדומיין (הדבקה של מערכת דלוזיונאלית מאחד לשני).  הסינדרום  מוכר גם בשם פולי א דה  Folie à-deux כששני אנשים מדביקים אחד את השני בשיגעון מדומיין.

מה שקרה במדינה לפני ה 7/10/2023 זה ששיגעון פסיכוטי דלוזיונאלי התחיל אצל קבוצה קטנה (בעיקר אצל אהוד ברק וחבריו שפינטזו על מלחמת אחים וגופות בירקון), ולאט לאט הדביקה חצי מדינה שאת כולם מטמטמים בסיסמאות מטופשות חסרות כל קשר למציאות:  הדמוקרטיה בסכנה, שומרי הסף בסכנה….  השפחות בסכנה.

יש להביא לוועדה פסיכיאטרים מומחים בשיגעון קבוצתי מידבק, כדי לתת לוועדה את הכלים המקצועיים שיאפשרו לאבחן את השיגעון שהוביל לחרבות ברזל, והדביק את הצבא והשב”ס בדלוזיה שהכול מותר (כולל חדירה קטנה ל 2 קיבוצים), העיקר להקריס את המדינה כדי שביבי וממשלתו יתפטרו.

גם דורית ביניש חולה בה.  גם אסתי חולה חיות בזה.  גם ענת ברון שפרשה לאחרונה חולה בזה, שקמה והבעל שלה חולים בזה, וחצי מדינה עוד לא החלימה מזה.

אלה שלבשו מדים כאלה הם לא חולי נפש?  הם לא פסיכוטיים????

אחים לנשק הפגנה של חולי נפש דלוזיונאלים נגד הדיקטטורה

 

מצעד השפחות.  השפחות האלה לא חולות נפש?????  הרי כל שפחה גודזילה.  אף אחד לא היה נוגע בה בצ’ופסטיק.

 

מצעד השפחות כל שפחה גודזילה אף אחד לא היה נוגע בה
מצעד השפחות כל שפחה גודזילה אף אחד לא היה נוגע בה

 

מה הקשר בין וועדת החקירה לחקר טבח הנוחבה לחקירות בהאג?

 

בעיתונות הזבל (למשל גרינצי פיצקי בערוץ 11) מוכרים קונספירציות ש”השר גלנט פנה אל בהרב מיארה כדי להקים ועדת חקירה שתעסוק בהיבטי משפט בינלאומיים, אך היא התעקשה לחקור גם את אירועי 7 באוקטובר ולכן לא תייצג את הממשלה”…..”לנט ביקש זאת כדי להתמודד עם ההליך בבית הדין הפלילי הבין לאומי”.

בכתבה מתאריך 19/9/2024 אבישי גרינצייג מלרלר שביבי מפחד שהוועדה תתעסק במחדלי הממשלה ולא במחדלי צה”ל והשב”כ.

לדבריו שהוא מייחס לביבישקי:  “נתניהו הציע להקים ועדת חקירה ממשלתית בצירוף משקיפים בין לאומיים…. הקמת ועדת חקירה (ממלכתית) שתבדוק את מחדלי הממשלה והצבא תוך כדי המלחמה תסיט את הקשב ויאלץ בעלי תפקידים לשכור עורכי דין”.

גרינצי כותב שבהרב מיארה אמרה לביבי שוועדת חקירה ממשלתית לא תעזור בהאג, אבל וועדת חקירה ממלכתית כן תעזור בהאג.  “מיארה אמרה שזה לא מספיק, והפתרון היחיד הוא ועדת חקירה ממלכתית”.

https://www.kan.org.il/content/kan-news/politic/801878/

 

אבישי גרינצייג פודל של הפרקליטות זועם שקוראים לו פודל חחח
אבישי גרינצייג פודל של הפרקליטות זועם שקוראים לו פודל חחח

 

אין קשר בין האג וההועדה הממלכתית

 

ואנו שואלים… מה הקשר בין וועדה ממשלתית או וועדה ממלכתית לחקר מחדלי פלישת הנוחבה לישראל לבין “עזרה להדוף חקירות בהאג”????

סיריוסלי מה הקשר?  הציבור רוצה וועדת חקירה כדי לדעת מיהם האשמים (והבוגדים) שהפקירו את גבולות הארץ בשמחת תורה 2023, והתקופה הרלבנטית היא עד 6/10/2023.  לעומת זאת בהאג התובע טוען שצה”ל ביצע פשעי מלחמה של הרעבה, המתה, וג’נוסייד כשהוא נכנס לעזה, וזה קרה חודשיים אחר כך.  בין ה 7/10/2023 עד 27/10/2023 הלחימה היתה בתוך ישראל, טיהור השטח ממחבלים.

בין ה 27/10/2023 עד ה 9/11/2024 היו תמרונים מהאוויר ופשיטות ספורדיות לתוך עזה.  רק ב 9/11/2023 כוחות רגליים של צה”ל נכנסו פנימה לתוך החרא של עזה.

בהאג התובע מאשים את ביבי וגנלט במה שקרה החל מ 9/11/2024 בתוך עזה כלפי הפלסטינים.  מה זה יעזור להגיד להם שמערכת המשפט הישראלית ה”מפוארת” (מזמן כבר לא) בודקת בעצמה מה שהיה בתוך ישראל לפני ה 7/10/2023 בין הישראלים לבין עצמם?

מי שבאמת חושב שאפשר לשכנע מישהו בחו”ל (שהוא ממילא מוטה נגדנו), שישראל יכולה לבדוק עובדות במערכת המשפט שלה, חי באילוז’ן.  מזממן אין לבתי המשפט הישראלים כל הערכה בחו”ל.  בטח לא אחרי שכוח קפלן לכלך ולכלך על מדינת ישראל במשך שנתיים.  כל מה שהגויים זוכרים זה שבישראל הכל מושחת.

אז מה צריך להגיב בעתירה?  

 

צריך ביצים.  צריך להגיד שיצחק עמית הוא האשם, הוא וחבריו בעליון” שהסיתו את המדינה לצאת להפגנות, והדביקו חצי מדינה בשיגעון שעוד מעט מדינת ישראל הופכת לדיקטטורה בסגנון צ’אושסקו.

לכן יצחק עמית פסול מלדון בעתירה, כי שי לו אינטרס אישי… הסניוריטי.

וגם להודיע שהממשלה מטפלת בנושא כפי שהיא מוצאת לנכון.  החוק מסמיך את הממשלה להחליט מהו “עניין שהוא בעל חשיבות ציבורית חיונית אותה שעה הטעון בירור”, וזה לא דורש פרשנות או יעוץ.

 

יצחק עמית וחבריו בעליון
יצחק עמית וחבריו בעליון

 

החוק גם לא קובע מגבלות עיתוי ולכן זה לגמרי מסור להחלטת הממשלה ולא לאף אחד אחר.

צריך להגיש לבג”ץ שהממשלה ראתה לנכון להקים וועדת הכנה, ושהוועדה יוצאת לדרך מידית עם זימון ראשון ליצחק עמית על חלקו בליבוי היצרים, ואלחוש המדינה מפני הסכנה שגלומה בהכנות העזתים למלחמה, ולכן העתירה התייתרה.

 

את העתירה לועדת חקירה יזמה זהבה גלאון בייצוג דפנה הולץ לכנר

 

לדפנה הולץ לכנר עושה הרה כסף מייצוג בעתירות נגד הממשלה ובעד הנוחבה.  לאחרונה באחד העתירות שלה רשמה שהכתובת שלה היא אצל רני רהב במגדל המוזיאון בתל אביב.

 

דפנה הולץ לכנר ראש מעוות מי נתן לפוסטמה רישיון לעריכת דין
דפנה הולץ לכנר ראש מעוות מי נתן לפוסטמה רישיון לעריכת דין

 

 

זהבה גלאון זממה לעשות קופה מהמרגל אסף שמואלביץ
זהבה גלאון זממה לעשות קופה מהמרגל אסף שמואלביץ

 

זהבה גלאון טוענת שהעדים עלולים לשכוח מה קרה אם החקירה תתאחר

 

דפנה הולץ לכנר כותבת בעתירה בשם זהבה גלאון שהחקירה נדרשת ״לשם הבנת הסכנה הרבה הטמונה בהמשך הימנעות הממשלה מקבלת החלטה על הקמתה של ועדת חקירה ממלכתית, לעצם היכולת להגיע לחקר האמת בכל הנוגע לאירועי שבעה באוקטובר. זאת בשים לב להיקף העצום של הראיות, העדים והממצאים הנדרשים לחקירה, אשר כל יום נוסף שחולף, המתווסף לתשעת החודשים שחלפו זה מכבר, מגביר את הקושי של העדים לזכור את כל אחד מהאירועים, עליהם יידרשו להעיד, כהוויתם, וכן את הקושי באיסוף אינספור הראיות והממצאים הדרושים לחקירה. בנוסף, הזמן החולף עשוי לסייע לכל גורם העלול בעתיד להימצא אחראי ואשם לקרות האירועים, או לחלקם, על ידי ועדת חקירה ממלכתית, לנסות לטשטש ולהעלים ראיות וממצאים הדרושים לחקירה”.

עוד נכתב בעתירה כי הדבר דרוש “לשם הסקת המסקנה המשפטית המבוקשת בעתירה, לפיה לפנינו המקרה החריג והנדיר ביותר, כמוהו לא היה (ונקווה כי לא יהיה), באופן שעל פי הפסיקה מחייב את הממשלה להפעיל סמכותה ולהורות על הקמת ועדת חקירה ממלכתית וכן מקנה לבית משפט נכבד זה את הסמכות להתערב ולהורות לממשלה לעשות כן בדחיפות, ככל שהיא אינה עושה כן באופן מידי, כמבוקש בעתירה”.

דפנה הולץ לכנר התראיינה ואמרה: “מקבלי ההחלטות מחויבים לפעול לטובת האינטרס הציבורי בלבד, והם אינם רשאים לשקול שיקולים אישיים בבואם להחליט בשאלה האם נדרשת הקמתה של ועדת חקירה ממלכתית. לפני כחודש וחצי הבהירה היועצת המשפטית לממשלה לנתניהו כי ועדת חקירה ממלכתית היא המנגנון החוקי המתאים לבחינת האירועים הקשים, בשים לב להיקפם ולמידת חשיבותם הלאומית, והדגישה כי הדבר נחוץ בדחיפות ועל כן אין לעכב את קבלת ההחלטה בנושא”.

https://www.israelhayom.co.il/news/politics/article/16081941

להורדת מאמר זה ב PDF

עדנה קרנבל הקמת וועדת חקירה טרום ממלכתית כהכנה לוועדה לחקר טבח הנוחבה 21-9-2024 – Copy

 

 

 

 

Views: 176

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מכירים את האישה הזאת? פנו אלינו - סודיות מובטחת.



אנא עזרו לעדנה

This will close in 25 seconds