EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

ועדת הרוגלות 6: אמיר אשל מפקד חיל אוויר בדימ’ שעתר נגד חקר הרוגלות קרא ל”כל הטייסים ועשרות אלפי מילואימניקים לעזוב את צה”ל” במאי 2023

אמיר אשל מפקד חיל אוויר לשעבר קרא לטייסים לנטוש את צהל במאי 2023

אמיר אשל היה מפקד חיל האוויר.  בתפקידו התפאר כמה שחיל האוויר הוא מעולה כי הנזק האגבי של הפצצות שלו הוא זעום לעומת חיילות אחרים.  הוא הצטרף לנדב ארגמן כעותר שני בעתירה למנוע את חקר השימוש ברוגלות…..

שנבין…  מה לאחד שבא מחיל אוויר ואי אפשר לחשוד בו שהוא הפעיל רוגלות או שהרוגלות היו בשימוש חיל אויר, לבוא לבית משפט עליון ולבקש למנוע מהממשלה להוציא לפועל את החלטתה שצריך לחקור מדוע ואיך הופעלו רוגלות?????

שימו לב.  האיש הזה שהיה מפקד חיל אוויר ומנכ”ל משרד הביטחון, הופיע בכנס הרצליה באונ’ רייכמן, ב 22/5/2023 וקרא בגלוי לכל הטייסים ועשרות אלפי מילואימניקים להפסיק להתנדב, וגם לא לשלוח את הילדים שלהם להתגייס לצה”ל.  הרצאה זו ניתנה אחרי שיריב לוין כבר הודיע שהוא עוצר את הרפורמה.  אמיר אשל אמר שהמחאה חייבת להימשך.

אם באמת היתה פה דיקטטורה היו עוצרים את הכלב הזה ברגע שסיים לדבר על בגידה.

 

אמיר אשל מפקד חיל אוויר לשעבר קרא לטייסים לנטוש את צהל במאי 2023
אמיר אשל מפקד חיל אוויר לשעבר קרא לטייסים לנטוש את צהל במאי 2023

 

לקריאתו זו לסרבנות גיוס הוא נתן 4 “וקטורים”:

 

הראשון הוא שהממשלה עשתה מיסקלקולציה בהבנת רחשי הלב של הציבור נגד הדיקטטורה. השני הוא שבגלל הדיקטטורה הכלכלה של ישראל “נוסעת למטה”. השלישי הוא שהמדינה הפרה חוזה עם המילואימניקים ו”שברה את המירקם”. הרביעי הוא שהדיקטטורה תפגע ביחסים עם ארה”ב ויחסים בינלאומיים.

לאור ארבעת הווקטורים האלה הוא טען שהטייסים ועשרות אלפי מילואימניקים צריכים להפסיק להתנדב, ו”מי ירצה לגייס את הילדים שלו לצבא הדיקטטורה?”

ואנו שואלים, אוקיי…. העלית 4 נימוקים כבדי משקל….. וראינו מה יצא מהחיל שעליו פיקדת ב 7 לאוקטובר….  בדיחת הבדיחות.  חוסר מוכנות מוחלט.   חוסר תגובה.  אפס פעולה.  שיתוק טוטלי.  הלכו לישון…  ממש יופי ועדיין מה לך ולוועדת הרוגלות?????

ואם כבר הממשלה עשתה מיסקלקולציה והפרה את המירקם, ואת החוזה, מה בדיוק חשבת שיקרה אם בעזה שומעים אותך ומחככים ידיים בהנאה?  נו טוב…  לפחות קביבלת מחיאות פיים בכנס הרצליה על המילים היפות, מיסקלקוציה, וקטורים…..

 

 

נציין שאונ’ רייכמן היא קן צרעות של הסתה ופלגנות.  הכנסים האלה “כנס הרצליה” ממומנים מכספי נרקוס של ע”י ברון הסמים ברוך איבצ’ר מפרו, ששולח אותם לרני רהב, בנו הסנדקי, ורני רהב חולש על כל ההפקה והתאורה.

זה גם מסביר את המתקפות החולניות של רני רהב בטוויטר שהוא קורא לעסקת חטופים, לכניעה מוחלטת לחמאס, ולשיקום קני השיגור של הטילים מעזה.

 

 

Views: 190

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מכירים את האישה הזאת? פנו אלינו - סודיות מובטחת.



אנא עזרו לעדנה

This will close in 25 seconds