EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אהוד ברק 1: הבת שלו עו”ד מיכל ברק כתבה לו שבגדה בבעלה עו”ד זיו לוטנברג והתחננה שיסדר לזיו ג’וב בעירית רמת השרון

מיכל ברק לוטנברג הבת של אהוד ברק התחננה שיעזור לגרוש הכושל זיו לוטנברג

לפנינו מייל ששלחה הבת של אהוד ברק, מיכל ברק לוטנברג שהיא עורכת דין לאבא שלה, בו היא מבקשת שיעשה ג’סטה לגרוש שלה זיו לוטנברג וימצא לו השלמת הכנסה ב 10,000 ש”ח לחודש בעירית רמת השרון.

עו”ד מיכל ברק (טל. 054-6628111), היא אחת הבנות שאבא שלה החביא אצלה מניות של חברות יעוץ שהקים, כדי שיוכל להישאר בפוליטיקה ולעשות כסך מהצד.

חייבים להגיד לזכותה, שהלוואי וכל הגרושות הישראליות היו כמוה והיו דואגות לגרוש שלהן כמו שהיא דואגת לעו”ד זיו לוטנברג המסכן. אבל אבא שלה לא ענה לה.  הוא היה עסוק בתיקתוק דוגמנית גרמניה סופר מיליונרית ניקול יונקרמן…  חחח.

 

 

מיכל ברק לוטנברג הבת של אהוד ברק התחננה שיעזור לגרוש הכושל זיו לוטנברג
מיכל ברק לוטנברג הבת של אהוד ברק התחננה שיעזור לגרוש הכושל זיו לוטנברג

 

 

 

 

זיו לוטנברג התגרש מהבת של אהוד ברק מיכל ברק והתחנן לכסף
זיו לוטנברג התגרש מהבת של אהוד ברק מיכל ברק והתחנן לכסף

 

ממה מתפרנסת עו”ד מיכל ברק ואיך אבא עזר לה?

 

לדברי רביב דרוקר “עו”ד מיכל ברק, בתו של אהוד ברק. מיכל ברק מתפרנסת ממיזם יצירתי. היא הקימה משרד עורכי דין ביחד עם עו”ד דוד גיט. המשרד מציע לרשויות מקומיות עיסקה מפתה – אנחנו נגדיל את תשלומי הארנונה שאתם גובים. איך? לא ממש עניינכם. נוכיח שהשטח יותר גדול, שהגדרתו לא נכונה, לא משנה. נגדיל. מתוך הסכום שנוסיף לקופתכם, נגזור את העמלה שלנו.

עבור הרשות המקומית זו, לכאורה, עיסקה נטולת סיכון. אם ברק-גיט מצליחים, הרשות מקבלת עוד כסף. לא מצליחים? לא משלמים. די מהר המשרד החל לטפל בעשרות רשויות מקומיות בכל רחבי הארץ…..

עוד שמעתי שאהוד ברק הרים טלפונים לראשי רשויות רבים בבקשה שישכרו את שירותי בתו. התחלתי לבדוק. לפחות שלושה ראשי רשויות הודו בפניי שברק דיבר איתם. רון נחמן מאריאל, שמואל אבואב מקרית טבעון ואמנון זך מאזור.

https://drucker10.net/?p=16

 

לדברי איתי רום, מיכל ברק… את הקריירה המשפטית שלה היא החלה באמצע שנות ה-90, בשניים מהמשרדים היותר מקושרים פוליטית בישראל: התמחות עשתה במשרד עו”ד רם כספי, חבר מפלגת העבודה שפעל בשעתו למען בחירת ברק לראשות הממשלה, ומאוחר יותר עבדה במשרדו של עו”ד דב ויסגלס, לימים מנהל לשכת ראש הממשלה אריאל שרון.

בתחילת המילניום המריאה מיכל ברק לניו יורק, שם השתלבה בסניף הטיימס סקוור של אחת הפירמות המשפטיות היוקרתיות בעולם, סקאדן ארפס.  רם כספי הוא שסידר לה את מקום העבודה היוקרתי.

ב 2004 שבה ברק לארץ, לכוכב יאיר, שם היא התגוררה עם בעלה זיו לוטנברג, שהיה מעורב בעסקיו של אביה כשהיה אזרח פרטי. היא חברה לעו”ד דוד גיט (שקודם לכן היה שותף במשרדו של גלעד שר, מנהל לשכתו של ראש הממשלה ברק), מומחה לייצוג רשויות מקומיות בענייני מיסוי.

למה אהוד ברק לא ענה לבת שלו?  היה עסוק עם ניקול יונקרמן

 

באותה תקופה שמיכל ברק פנתה לאבא שלה אהוד, הוא היה מאוהב מעל הראש בגרמניה שהיתה דוגמנית והפכה מיליארדרית בזכות הקשרים שלה עם ג’פרי אפשטיין, ויש האומרים שגם המוסד מימן אותה כפרונט.    אהוד היה עסוק בהכנסת ניקול וג’פרי אפשטיין כבעלי מניות בחברת “ריפורטי” Reportly Homeland Security LTD שאח”כ ב 2018 שינתה שמה ל “קרביין” Carbyne, סטארט־אפ שפיתח אפליקציה לשידור ודיווח בזמן אמת למקרי חירום.  אפשטיין עצמו השקיע $1,000,000 וניקול השקיעה $500,000.  שני אלה השקיעו לתוך חברה שנקראת Sum  (E.B)2015 שהיא בעלת המניות של קרביין, ואת קרביין השיקו בבורסה הישראלית וגרפו $22,000,000.  שימו לב E.B. זה ראשי תיבות של אהוד ברק.

 

יחד איתם עבדו בחברה מנכ”ל החברה אמיר אליחי, פנחס בוכריס בעבר מנכ”ל משרד הביטחון ומפקד יחידה 8200, ואיש העסקים אלכסנדר דיזנגוף.

 

 

ניקול יונקרמן חגגה עם אהוד ברק באי התענוגות של ג'פרי אפשטיין
ניקול יונקרמן חגגה עם אהוד ברק באי התענוגות של ג’פרי אפשטיין

להלן המייל:

From:To:CC:Date:Subject:

Michal Barak <[email protected]>
ehud barak <[email protected]>
Tue, 9/3/2013 1:23:43 PM
RE: טקס רבין תשעד

בסדר.

אבוש כשתחזור אני רוצה לדבר אתך בקשר לזיו אני ממש מבקשת שתעזור לי למצוא לו איזה עבודה אפילו ב3/4 משרה הוא צריך בסך הכל עוד השלמת הכנסה של כ 10,000 שח בחודש.

יודעת שהוא נפגש עם יוני קורן אתמול דיברתי איתו ארוכות עם זיו ויוני אמר שינסה אחרי הבחירות לסדר לו אולי בתפקיד יועמש או משהו בעירייה רמהש כדי שיוכל לעבוד 3/4 משרה כי עדיין יש  לו את הבתים בהוד השרון שבונה וחייב להיות שם כמה שעות ביום וזה פרויקט שמניב כסף אבל לקוח שנה וחצי לפחות.

זה ממש משפיע על הבריאות שלו מצב רוחב ודיכאון  וגם על הסובלנות ובכלל כל היחס והמרץ לילדים שלנו שזה מה שמעניין אותי אני רוצה שלילדים שלי הייה אבא מאושר.

אני מרגישה שאני חייבת לו מוסרית בלי קשר למה שהוא מצפה אני פירקתי את המשפחה שלו ואין מה לעשות נכון שה גם אשמתו שלא היה לו מקור עבודה קבוע אבל זה לא חכמה להפריד כוחות ולומר שהצד השני יסתדר.

אם זה היה הפוך אני הייתי משתגעת. איך שהוא ואבא שלו הגיעו להלוויות של סבתא בקיבוץ  גם בטבריה וגם לשבעה בכזו השקעה ונתנו לענתי את הדירה שלהם לחודש! מה שאתה אפילו לא נתת…

אני מרגישה שאני חייבת לו את הירח וגם הכוכבים אם צריך.

הוא אבא מדהים שאין דברים כאלה, ותאמין לי מי שחווה כזה דבר כמו המ שאני עשיתי, בד”כ לא מדבר עם הבן זוג שלו בחיים אח”כ.

אני מכירה מספיק זוגות גרושים לאף אחד אין יחסים כאלה טובים כמו לנו, והילדים כל הזמן אומרים איזה כיף זה שאמא ואבא ושרון, וכולם ביחסים טובים. אז פחות כואב להם מהגירושים. זה לא ברור מאליו בכלל.

אז מספיק שהוא באצילות נפש מפרגן לי ולכל מה שיש לי …עכשיו כי  אם היה נשאר איתי חלק מזה היה שלו, וגם יש לו חלק לא  מבוטל בכלל בהקמה של המשרד שלי  ודחיפה שלי לזה ( זה אני אומרת לך ביננו).

אני גם מקושרת וניסיתי בכמה דרכים לעזור לו, אבל זה לא אותו דבר כמו שאתה מבקש עם כובד משקלך.

הדבר היחיד שהיה זה הפגישה עם מיקי שלא הניבה דבר ומעבר לזה כל הסיפור עם רוי שלצערנו לא הצליח בסוף, למרות שבאמת ניסה בכל המרץ .

אני בטוחה אבא שאתה יכול לעזור אם אתה רוצה. זה לא כזה סיפור ולי זה הכי חשוב בעולם כרגע שאבא של הילדים שלי יהיה מאושר, לפחות לא עם לחץ כלכלי כי הילדים בסוף מרגישים הכל .

אתה רואה שאני כבר לא צריכה עזרה ממך, והקמתי כבר משרד משגשג שפועל כבר מעצמו על בסיס המוניטין וההצלחות שצברנו הובאנו לרשויות, וגם זה צריך לדאוג כל הזמן לתחומים חדשים.

אני ממש מבקשת ממך כי אני מרגישה שלא עשית קרוב לכל ממה שאתה מסוגל, אם זה חשוב לך באמת.

ואם אני חשובה לך ולדעתי גם זיו צריך להיות חשוב לך, כי הוא נתן את הנשמה בשבילך בשנים שהיה איתי.  אז אני מבקשת שתעזור לנו.

שהמייל יישאר ביננו בבקשה.

מיכלי

 

 

From: ehud barak [mailto:[email protected]]
Sent: Tuesday, September 03, 2013 11:36 AM
To: Michal Barak
Subject: Re: טקס רבין תשעד

אני לא יכול. זה שבוע של 40 למלחמת יום כיפור. כל יום יש ארוע עם יחידות שלחמו אז. אב

Sent from my iPhone

On Sep 3, 2013, at 10:34, Michal Barak <[email protected]> wrote:

אבא, התקשר אלי אלי אבוטבול וביקש מאד להזמין אותך…  מה להשיב לו? אתה בארץ?

מיכלי

 

From: אלי אבוטבול [mailto:[email protected]]
Sent: Tuesday, September 03, 2013 10:34 AM
To: Michal Barak
Subject: FW: טקס רבין תשעד

היי מיכל

ביום ג ה- 15 באוקטובר בשעה 19:30 אנו מקיימים את הטקס לזכרו של יצחק רבין בהשתתפות כל תנועות הנוער ביישוב ותושבים. השנה אנו מבקשים לאחר בטקס את אביך היקר שיישא דברים. בקשתי היא האם ניתן להעביר בקשתי דרכך ועל כך אודה לך מאוד.

שנה טובה וחג שמח

אלי אבוטבול

ראש המועצה המקומית

זכרון יעקב

From: עומר [mailto:[email protected]]
Sent: Tuesday, September 03, 2013 9:16 AM
To: אלי אבוטבול
Subject: טקס רבין תשעד

אלי שלום,

טקס יום הזיכרון לרצח יצחק רבין ז”ל יתקיים ביום ג’ 15/10/13בשעה 19:30בגן יד למייסדים. אודה על אישור השתתפותך

בברכת שנה טובה ומוצלחת!

עומר בן ארצי

מ. מח’ הנוער

0508645181

 

 

 

 

 

Views: 693

2 Comments

  1. איזה מייל מוזר. ראשית אני מופתע שהיא השתרללה מהצד. אולי בגלל שהיא אף לא היתה מי יודע מה נראית טוב. רזה שחיף בלי כל משהו מושך.
    אז כנראה מישהו רצה לדפוק אותה והיא קפצה על המציאה.
    בגיל 40+היא כותבת לאבא שלה “אבוש”? מילא אבל המייל עצמו הוא ברוח אחרת לגמרי של בת שאבא שלה עושה לה טובה. אבא מולטי מולטי מליונר.
    והחתימה “מיכלי”….
    מכל מקום לפי המייל הזה לא בטוח שהירושה תתחלק בין כל הילדים. כן גם ההוא שראינו תמונה שלו ברשת למרות שמגיע לו. המסכן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מכירים את האישה הזאת? פנו אלינו - סודיות מובטחת.



אנא עזרו לעדנה

This will close in 25 seconds