EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

עמית איסמן 5: תוכניתו ה”מניעתית” לטיפול בפשיעה המוסלמית “עוצרים את הדימום” 2021 נכשלה כישלון חרוץ ומאשים את איתמר בן גביר בכשלונו

עמית איסמן הפרקליט עם פטיש לחוטיני מנומר

לאחרונה התגברה הפשיעה בקהילות האיסלמיות בישראל.  ולא מדובר רק בכנופיות הפרוטקשן אלא גם בפיגועי חבלה חמסניקיים: בבאר שבע מחבל מחורה, בחדרה מחבל מאום אל פאחם והיום 10/10/2024 סוכל פיגוע במגדלי עזריאלי של 5 תושבי טייבה.

ומה עושים בפרקליטות?  מתדרכים שופרים כמו יהודה שפר ודליפי דליפי אביעד גליקמן לכתוב מאמרי שטנה על איתמר בן גביר שהוא אשם בזה שהמוסלמים רווים באלימות, פשיעה ואירועי חבלה לאומנית נגד יהודים.

 

נתפסו 5 תושבי טייבה שזממו להפיל את מגדלי עזריאלי 10-9-2024
נתפסו 5 תושבי טייבה שזממו להפיל את מגדלי עזריאלי 10-9-2024

 

 

ב 2021 הכריז עמית איסמן על תכנית גיוס שטינקרים לחיסול פשיעה מוסלמית “עוצרים את הדימום”

 

 

אז בואו נראה….  ב 2014 שי ניצן, עמית איסמן וגלי בהרב מיארה הכריזו על מבציע סודי למיגור פשיעה במגזר האיסלמי.  זה היה כל כך סודי _פחד מחפרפרות) שאפילו לא פרסמו את זה במייל תפוצת נאטו של הפרקליטות.  כל מחוז (ויש 5) התבקש להתלבש עכל לפחות 2 משפחות פשע ערביות ולקרוע אותם לגזרים.  כלומר 10 משפחות פשע היו אמורות להיות ממוגרות כבר ב 2014.

התוצאה כישלון צורב.  כל 5 המחוזות לא הניבו תוצאות.

עמית איסמן הבטיח מנגנון לאיתור תקלות בפרקליטות ושם זין
עמית איסמן הבטיח מנגנון לאיתור תקלות בפרקליטות ושם זין
 

ב 2021 פרשה לילי בורישנסקי מתפקידה כפרקליטת מחוז חיפה, ובחרו את עמית איסמן לרשת אותה.  ביום ההשקה שלו, טקס שארגנה עבורו לקקנית התחת תמי אולמן….. הוא אמר שהדבר הראשון שהוא יעשה זה למגר את הפשיעה הערבית בחיפה….  אמר ולא עשה כלום.  נאדה.  אפס.

עמית איסמן הבטיח להוציא לפועל תכנית בשם עוצרים את הדימום” שהיא בעצם תכנית לגיוס שטינקרים.  בפועל רק זין יצא מזה.  מי שדימם היא המדינה שהוציאה על זה כסף.

במקום למגר פשיעה ערבית התעסק עם צייד של מעשני גראס, הצקות לגברים גרושים, הצקות למועדוני ריקודים, ומבצעי התחזות באינטרנט להפיל בפח פדופילים במבצע “פח יקוש” מפוקפקים.

 

 

עמית איסמן הבטיח 3 שיטות אכיפה נגד ערבים ובפועל יצא אפס

 

שימו לב מה הוא אומר….    שיש לו 2 מטרות: למגר פשיעה של ערבים ולהגביר את אימן הציבור בפרקליטות.

הוא הכריז על תכנית משולש ברמודה למיגור פשיעה ערבית:  אכיפה מסורתית, אכיפה כלכלית ואכיפה מניעתית.

אכיפה מסורתית זה לענות לתלונות במשטרה מהציבור ולחפש עבריינים ערביים שהתלוננו עליהם ולהביא אותם לדין.

אכיפה כלכלית זה ליזום תפיסת נכסים “לגיטימיים”, של ארגוני פשע ערביים שנקנו מכספי פרוטקשן וסחיטה והרווחים ממנים את המשל הפרוטקשן והסחיטה.  למשל צ’יינגים, מסעדות, מוסכים, מרכולים, וכו’….  עסקים לגיטימיים שהם פרונט לעסקי הפשע ובהם גם ניתן להלבין את כספי הפשע.  איסמן הבטיח שעסקים אלה יטופלו ביד חזקה של “תפיסה וחילוט” על סמך החוקים נגד הלבנת הון.  זה כולל עסקים שמזהמים את הסביבה, עסקים שהם מטרד ועסקים המוקמים על קרקע ריקה של המדינה.

אכיפה מניעתית זה תכנית לגיוס שטינקרים מהקהילה הערבית

 

ולסיום הוא טוען שהיסוד השלישי הוא אכיפה מניעתית, אבל לא הבנו בכלל על מה הוא מדבר.  חירטט משהו על שיתוף פעולה עם הג’וינט”.  נשמע יותר כמו שת”פ מהג’ונג’.

לדבריו ג’וינט ישראל בשת”פ עם המכון לקרימינולוגיה של אונ’ עברית בירושלים יחד עם הפרקליטות יזמו תכנית בשם “עוצרים את הדימום”, והם יפתחו מודלים להפחתה בפשיעה ערבית….  ע”י תיאום עם עבודה קהילתית.  כלומר לכל יישוב ערבי יוקצה פרקליט ממונה, שתפקידו להפעיל את ראש העיר או המועצה לגייס שטינקרים מקומיים….  וכך למגר את הפשיעה.

חבל שהפסיכים מהג’וינט ישראל לא התייעצו עם עדנה קרנבל.  עדנה היתה אומרת להם דבר פשוט.  לא צריך מודלים ולא צריך לבזבז כסף על ישיבות על גבי ישיבות.  מציעים לשטינקרים 20% מהכסף שמחולט בעקבות ההלשנה, בניכוי עמלת הוצאות כוח האדם, והקהילה תשמח למסור טיפים ושמות.

המטומטמים מהג’וינט ישראל והמכון לקרימינולוגיה חושבים שאם יפרסמו פרסומים על “מעורבות קהילתית” תצמח קהילה של שטינקרים עם מצפון.  אין כזה דבר.  לא נותנים להם כסף, לא יהיו שטינקרים.  קאפיש?????

היישובים בהם הופעל הפיילוט של “עוצרים את הדימום”: בטייבה הוסיפו 6 שוטרים נוספים, ברהט 12, בטורעאן 0, באום אל פאחם – 7, בטמרה 5, בג’סר א-זרקא 5, ובלוד 35.  חחח.

לדברי דוברת הפרקליטות הילה קובו “ביישובים הללו צוותי העבודה מביאים לידי ביטוי את השילוב והתיאום בין אכיפה, מניעה, טיפול ועבודה קהילתית. באמצעות פעולה משולבת כזו, בדמות נחשול מרוכז, ניתן יהיה לרסן גורמי סיכון ולטפח גורמי תמיכה במטרה למנוע או לצמצם  מעורבות אנשים באלימות חמורה. על פי התכנית, המנגנונים והידע שיפותחו ברמה היישובית ישמשו לפיתוח מודל פעולה ארצי, שיורחב ויוטמע בהמשך בכל היישובים הרלוונטיים, כחלק מתפיסת הפעולה המשולבת שמקדמת הממשלה”.

https://www.gov.il/he/pages/stop_the_bleeding

 

הנה שקף שמסביר איך עוצרים את הפשיעה הערבית….   מי שמבין מזה משהו יקבל פרס 2 כבשים לעשות על האש.

עמית איסמן הבטחות הכזב למגר פשיעה ערבית בעוצרים את הדימום
עמית איסמן הבטחות הכזב למגר פשיעה ערבית בעוצרים את הדימום

 

 

 

עמית איסמן הוא האשם בכישלון המאבק בפשיעה מוסלמית

 

 

ומה יצא מזה?  חרטא.  עמית איסמן לא הפעיל רוגלות על ארגוני פשע, לא גייס עדי מדינה נגד משפחות פשע ערביות, לא התקין מצלמות על עסקים הנסחטים ע”י קומנדו הפרוטקשן של הערבים, וסתם את משאבי הפרקליטות בתפירת תיקי ביבי, ותפירת תיקים לכל מיני אויבים מדומיינים, מהימין, וסתם מי שמפרסם פרסומים לא מחמיאים על שופטים ופרקליטים.

גם ההבטחה שלו לטפל בחילוט נכסים ועסקים של משפחות הפשע ערביות התבררה כשקר.  במקום לשבת על הורידים של משפחות הפשע הערביות, הקימו בפרקליטות צוות “מטריקס” שחיפש בעיתונות מידע על אזרחים ישראלים שחיים בחו”ל ומשחדים אנשי שלטון בחו”ל.  אלה “עבירות” שבכלל לא קורות בישראל. ספק אם הם בכלל עבירות לפי דיני מקום הביצוע.

למשל התלבש על ירדנה עובדיה המסכנה, שפועלת באפריקה ובארץ היא רק תורמת ותורמת, וסחט ממנה דמי כופר אסטרונומיים. ב 8/9/2024 התפרסם שעמית איסמן הוציא מירדנה עובדיה 24,000,000 ש”ח על הלבנת הון פנטזיונרית שכאילו לא דיווחה בישראל על רווחים מאפריקה.  איזה עבירה בכלל היתה פה.  היא בכלל לא גרה בארץ……וזה אחרי שהוא דרש ממנה 124,000,000 ש”ח על רווחים שהפיקה בחו”ל כשהיא גרה בחו”ל.

https://www.ice.co.il/finance/news/article/1029113

גם על תושבי יהודה ושומרון הוא התלבש והקים מחלקה מיוחדת לטיפול בהם כאילו הם טרוריסטים נגד הקהילות הערביות שוחרות השלום מג’נין וחברון…

 

וגם על אייל גולן עמית איסמן התלבש בגלל שהזמר התבטא נגד מבלי הנוחבה באופן לא נימוסי..

בקיצור, חכם על חפים מפשע וחלשים…..  מתי היה לו זמן לממש את הבטחתו למגר את הפושעים המוסלמים?????

 

ועכשיו באוקטובר 2024 יש לו החוצפה להפעיל כלבלבי משפט ומשטרה בתקשורת להפיל את האשמה על איתמר בן גביר.

 

קבלו מידע של הממונה על מניעת המידע במשטרה גלית צוברי על תכנית השטינקרים עוצרים את הדימום.

 

גלית צוברי מידע על תכנית עוצרים את הדימום לגיוס שטינקרים ערביים

 

כישלון מיגור הפשיעה הבדואית: הפרקליטה אדוה וויצגן לוי אשמה

 

 

הנה הצוות שהקים עמית איסמן למיגור הפשיעה ברהט.   חחח.

הצוות למיגור הפשיעה הערבית שהקים עמית איסמן ברהט 2021
הצוות למיגור הפשיעה הערבית שהקים עמית איסמן ברהט 2021

עמית איסמן מינה את אדוה וויצגן לוי כראש צוות רהט ל”עוצרים את הדימום” למניעת אלימות בחברה הערבית.  המטרה “לחולל שינוי באמצעות הוצאת פוגעים ונפגעים פוטנציאליים ממעגל האלימות וצמצום הסלמת סכסוכים מדממים ברהט. עובדי הרפואה והשירות לעבודה סוציאלית יזהו נפגעי עבירות אלימות חמורה המגיעים לטיפול ויתאימו להם את הטיפול המתאים כדי להרחיק אותם ממעגל האלימות.

“התובנה שעומדת מאחוריה היא שמדובר בהחלטות ומעשים של אנשים ולכן עלינו לפתח ולשכלל את ארגז הכלים במטרה להשפיע על מי ששוקלים לבצע מעשה אלימות חמורה –להירתע ולהימנע מכך.” דבריו של עו”ד ארז פדן, פרקליט מחוז דרום (פלילי).

בהשקה לקחו חלק סנ”צ שי אבקסיס, מפקד תחנת רהט במשטרת ישראל, וחיד סאנע, ראש הרשות הלאומית לביטחון קהילתי ברהט, ומכובדי העיר.

ארז פדן הוא הפרקליט שהעמיד לדין את שרה נתניהו על החמגשיות.  כפרס על הראש של שרה, קידמו אותו לשמש פרקליט מחוז באר שבע והדרום.

 

ארז פדן פרקליט החמגשיות של שרה נתניהו קיבל פרס קידום לראש מחוז בש
ארז פדן פרקליט החמגשיות של שרה נתניהו קיבל פרס קידום לראש מחוז בש

 

זו הפרקליטה שהבטיחה למגר את הפשיעה של הבדואים, אדווה וויצגן לוי.

אדוה וויצגן לוי הבטיחה למגר את הפשיעה ברהט ויצאה עם כוס לא מסופק
אדוה וויצגן לוי הבטיחה למגר את הפשיעה ברהט ויצאה עם כוס לא מסופק

 

קבלו עוד בדיחה:  עמית איסמן הבטיח לשפר אימון הציבור בפרקליטות 18/11/2021

 

בזמן שבו עמית איסמן נתן את הנאום הזה על שיפור אימון הציבור בפרקליטות, 18/11/2021 הארץ היתה מלאה ביקורת על הפרקליטות בעיקר בפרשת זדורוב.  זדורוב זוכה רק שנתיים אח”כ 30/3/2023.  זאת חרף התנגדות הפרקליטות לכל שלב ושלב במשפט החוזר.  גם היתה ביקורת על הליכי הסרק שהמציאו נגד ביבי.

כדי להתמודד עם הביקורת הזו עמית איסמן הבטיח 2 דברים:  שהוא יורה לפרקליטים להקפיד על זכויות נפגעי עבירה במהלך ההעמדה לדין של הנאשם ושהוא יקים צוות לאיתור תקלות על מנת לשפר את הפקת הלקחים מתקלות כי תקלות הן אלה שפוגעות באימון הציבור, לדבריו.

אלא מאי?  הקפדה על זכויות נפגעי עבירה בזמן שאדם עומד לדין פירושה חריצת דין שהנאשם אשם ושהנפגעת היא באמת קורבן….   בדר”כ זה קורה בתיקי פייק אונס שבהם אישה מעלילה על גבר אונס רק כדי שהפרקליטות תעשה לה את העבודה. תרשיע אותו ואז היא יכולה לתבוע פיצויים נגדו ונגד המעסיק בלי להוכיח שהיא באמת נפגעה.

איזה זכויות מגיעות ל”נפגעות עבירה” כל עוד אין הרשעה בדין?  כל עוד אין הרשעה הן בכלל לא נפגעות עבירה.  הן רק מתלוננות.  ככאלה בהחלט מגיע להן זכות לדעת מה קורה בתיק, מה השלבים ואיך התיק מתקדם, אבל מעבר לזה לא מגיע להן כלום, וגם אין להתייחס אליהן כקורבנות עבירה, כי בכלל אין עבירה ללא הרשעה.

בכך הוא בעצם נופל בפח של שדולות הנשים שרוצות להרשיע כל גבר שמואשם באונס, בלי ראיות ובלי משפט רק על סמך הגשת התלונה.  זו הסיבה ששדולות הנשים ממציאות את המיתוס שזה קשה להתלונן, שזה קשה נפשית לגשת למשטרה, ושזה קשה לענות על שאלות קשות….

איזה רעיון מעוות זה להגיד לציבור שהקפדה על זכויות נפגעי עבירה זה מה שישפר את אימון הציבור בפרקליטות.  בדיוק להיפך.  דווקא כמות הנפגעים מהפללות השווא ואישומי השווא היא זו שפוגעת באימון.

שימו לב שהוא בכלל מתעלם מזדורוב..  במקום זה הוא מספר על מקרה אחד בו בהגיע ראיה מאוחרת בתיק הלינצ’ ביפו והם ביטלו את כתב האישום..  כאילו שזה מעיד על פתיחות לבחון מחדש ושהפרקליטות לא מתקבעת ומתביית על הקורבנות שלה.

ומה הבדיחה?  שבסיפור הלינצ’ ביפו מי שזכו לביטול כתב האישום היו ערבים שעשו לינצ’ ביהודי שהוא גם חייל, הסתובב עם הכלב וצילם מתפרעים ערבים ביפו במהלך מבצע שומר חומות.

הבנתם את זה?  ערבים שעושים לינצ’ ביהודי, אלה מקבלים ביטול של כתב אישום, אבל זדורוב קיבל רק זין מעמית איסמן.

הוא גם הבטיח “תכנית עבודה” לצמצום תקלות.  לא שמעהו ולא ראינו כלום על התוכנית עבודה הזו.

זדורוב בהחלט היה תקלה.  תקלה של 15 שנים בכלא.  עד היום עמית איסמן לא התנצל בפניו.  עד כמה שידוע לנו גם לא ישלמו לו פיצויים.

 

 

Views: 106

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מכירים את האישה הזאת? פנו אלינו - סודיות מובטחת.



אנא עזרו לעדנה

This will close in 25 seconds