EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אונס שלא היה 13: הפסד צורב לפרקליט אביב דמרי (ב”ש) תפר תיק אונס וכליאת שווא לרופא שאשתו העלילה כי רצתה להתגרש. יעקב שקאלר כיסח לו את הצורה

יעקב שקלאר כיסח לפרקליט אביב דמארי את הצורה

ניצחון מהמם לסנגור יעקב שקלאר על הפרקליט אביב דמרי שתפר תיקר אונס לרופא בגירושין.

היום כל גירושין בישראל מתחילים במשטרה. למה?  כי זה משתלם לנשים. אף אחד לא מעניש את מי שהולכת למשטרה ומעלילה שהבעל אנס אותה או ביצע בה מעשים מגונים, גם אם ברור כי הכל שקר ועורבא פרח. פתאום כל גבר בישראל שאשתו רוצה להתגרש צריך להתמודד עם תלונות על אונס, מעשים מגונים, הדחה בעדות וכליאת שווא או סתם אלימות והכל כיד הדמיון.

מאוד קשה להתמודד עם זה כי השופטים רוצים דם.  הם רוצים להרשיע את הגבר “NO MATTER WHAT”.

בפרקליטות לא מחפשים ראיות חיצוניות שבאמת היה אונס – כי לא צריך ראיות.  מספיק שהאישה בודה עלילה… ויאללה… כתב אישום, כותרות מפוצצות ותעסוקה ל 3 שופטים במחוזי.

הנה מקרה בו קובי שקלאר כיסח לפרקליטות בבאר שבע את הצורה והביא חזרה מאישום – שזה זיכוי.

כתבה במעריב של מתן וסרמן 18/12/2021 – חבל שמתן וסרמן מתקמצן במילים ולא מפרט את חומרת השקרים שאביב דמרי ייחס לרופא.

לאחר שהואשם בעבירות מין: ביהמ”ש הודיע על ביטול כתב אישום נגד רופא מהדרום

הפרקליטות הודיעה במהלך השבוע האחרון על ביטול ההאשמות נגד תושב הדרום, רופא במקצועו, המצוי בהליך גירושין. עו”ד יעקב שקלאר, שמייצג את הרופא, אמר: “תלונות שווא במסגרת הליכי גירושין הן תופעה של ממש”

הפרקליטות הודיעה במהלך השבוע האחרון כי היא מבטלת את כתב האישום שהוגש בחודש יוני כנגד תושב הדרום, רופא במקצועו המצוי בהליך גירושין, בעבירות אינוס, מעשה מגונה, הדחה בעדות וכליאת שווא. זאת לאחר שמעצרו הוארך ובית המשפט אף דחה את ערעורו בתיק.

בחודש אוקטובר הודיע בית המשפט המחוזי בבאר שבע כי לאחר הגשת כתב האישום, מבקשת הפרקליטות לפתוח את החקירה מחדש, אשר ממנה עלה כי ייתכן ותשליך על עוצמת הראיות הקיימות לכאורה נגד הנאשם. על כן הפרקליטות הייתה סבורה כי ניתן לשחרר את המשיב לחלופת המעצר שהוצעה. בעקבות כך, במהלך חודש נובמבר הוחלט להקדים את הדיונים בעניינו של הנאשם, והוחלט כי לאחר שעבר למעצר בית, יבוטלו כל ההגבלות נגדו.

ימים אחדים לאחר מכן, הודיעה המדינה, באמצעות עורך דין אביב דמרי, כי הפרקליטות חוזרת בה מכתב האישום במעשים החמורים. בעקבות כך, הודיעו השופטים יעל רז לוי, אהרון משניות ואיתי ברסלר, כי כתב האישום בעניינו מבוטל.

בתגובה אמר עו”ד יעקב שקלאר שייצג את הרופא, כי “לא מדובר במקרה יחיד אלא בתופעה של ממש, בהן מוגשות תלונות שווא במסגרת הליכי גירושין“.

עו”ד שקלאר הוסיף: “הגיע הזמן שתופעת עלילות השווא במסגרת סכסוכי גירושין תעורר קצת יותר עניין באמצעי התקשורת, ויקדישו לה מחקר מעמיק, ללא חשש מארגוני הנשים הרדיקליים. מתן אמון עיוור, הוא מכת מדינה שצריך להדיר שינה מעיני כולנו”.

https://www.maariv.co.il/news/law/Article-884770

2 Comments

  1. האמת היא ששקלאר היה יכול להביא לזכוי לפי 94 (א) אך העדיף את טובת הלקוח על פני יחסי עבודה תקינים עם הפרקליטות.
    באין זכוי הלקוח לא יוכל לקבל פצויים.
    אגב-מנם ה”שופט” אהרון משניות הוא עוד דוס מניאק , זקן סנילי ועייף שיושב בהרכב עם שרמוטות היודנראט סוכנות הפרקליטות גילת שלו (הזונה שנותנת למשטרה כל שתבקש) ויעל רז-לוי (הזונה שהרשיעה את מר מוטי פרפרה כשפושעי משמר בתיהמ”ש טפלו עליו עלילה) ואומר “אני מסכים” בכל הערעורים הפליליים של הפרקליטות שהן מקבלות באופן גורף-
    אך בכל זאת אין לשופטים שקול דעת והיו חייבים לזכות לפי 94 (א)
    אך שקלאר-עו”ד שמייצג סרסורים ופושעים רוסים כגון ליברמן ומטה- הסכים עם הפרקליטות על 94(ב) שלא בטובת לקוחו התמים חסר הנסיון בפלילים.

  2. כל עוד קיימת מציאות משפטית נורמטיבית שאין ענישה פלילית של מתלוננות ופיצויים משמעותיים במקרה תלונות שווא. התופעה הזו תתעצם. בתחקיר הרופא יוכל לממן יצוג משפטי שהציל אותו ואין הדבר נכון לכל אדם מהישוב. עדין אני מניח שחייו נהרסו מבחינה כלכלית, הליך הגירושין, מוניטין, בריאותו הפיזית והנפשית ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *