EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

גרושה מהגהנום 15: טהוניה רובל בגדה עם גברים מהבראנז’ה טינפה על בעלה בתקשורת שהוא אלים עד שיניב בן משה שחרר את סרטי השימפנזה הזועמת שתיעד

טהוניה רובל שכבה עם גברים בבראנזה והעלילה על בעלה שהוא אלים

כל הכבוד ליניב בן משה בעלה של טהוניה רובל שהעלה לאינסטרגם את ההוכחות לכך שאשתו טהוניה רובל מאיימת עליו להגיש נגדו תלונות שווא במשטרה שהוא גבר אלים.  היא נראית כמו משוגעת שברחה מהשמורה במרכז אפריקה.

רק ככה יש ליניב בן משה סיכוי להציל עצמו מציפורני התקשורת הדורסנית שהייתה עושה לו משפט שדה באינקוויזיציה הפמיניסטית של התקשורת. אפילו הכתבת שפרסמה את זה ב”מאקו” יפעת הללי אברהם סיימה את הכתבה שלה במילים “אתה גבר אלים”.  קשה לה עם העובדה שמי שנחשפת באלימותה היא הקונטה קינטה השחרחורת.

 

 

 

טהוניה היא זו שפתחה נגדו את המתקפה התקשורתית. היא התראיינה לפמיניסטית דנה וייס ואמרה ב”דמעות”: “יכולתי להירצח 7 פעמים. הגיע הזמן שנשים יהיו חזקות מול פישרים קטנים”.

 

 

טהוניה רובל פייק ריאיון אצל דנה וייס בעלי רצה לרצוח אותי
טהוניה רובל פייק ריאיון אצל דנה וייס בעלי רצה לרצוח אותי

ככה נשים ישראליות מחפשות לחזור לטלביזיה:  בוכות שהבעל רוצה לרצוח אותן….

ברוב חוצפתה הכושית הזועמת אמרה לדנה וייס “אני הייתי הנרצחת הבאה”.  למזלו של יניב היו לו הקלטות של שימפנזה מפחידה.  …..

טהוניה רובל רוצה תשומת לב אני הייתי הנרצחת הבאה
טהוניה רובל רוצה תשומת לב אני הייתי הנרצחת הבאה

 

בתגובה זועמת שפרסם תקף יניב את טהוניה ישירות והאשים אותה בבגידות בתקופת נישואיהם:

“ככה זה שאת בלי כישרון את חייה מכותרות עלובות. עד היום שתקתי וניסיתי בכל דרך לשמור על הכבוד האבוד שלך, בכל זאת את האמא של הילדה שלי. קחי בחשבון שכל המדינה תדע את הפרצוף האמיתי שלך.(הכל כולל הכל.)

את מה שיש לי להגיב אני אגיב בזמן הנכון ובמקום הנכון. (הלוואי והייתי יכול להגיד שאת אמיצה, אבל את סתם טיפשה) את האחרונה שיכולה לתת דוגמא לנשים, בגלל כמוך יש נשים שבאמת סובלות. עושה עלי כותרת בשביל לפרסם חנות פרקטים? (אגב כבר עשית את זה עם פרסום עלי על איפור שגם משם העיפו אותך בבושת פנים)

עלובת החיים. כל המדינה תדע למה פירקתי את הבית. להבדיל ממך לי יש סרטונים, קבלות, והוכחות. לך יש נייר טואלט.

קשה לך עם זה שאני המשכתי בחיים וברחתי ממך כל עוד נפשי בי. לא חשבת על הילדה כרגיל חושבת רק על עצמך.

מי יאמין לאישה שבתוכנית פריים טיים מלכלכת על קולגה שלה שהולכת עם גברים נשואים בזמן שאת בהריון מגבר נשוי? מבטיח לך שכולם ידעו מאיפה הניסיון שלך בחיים בלהרוס את הבית שלך.

לסיום תקף יניב, “אם עד היום סיפרת לכולם את סיפורי הפוגי שלך אני מבטיח לך שאני אספר את הסיפור האמיתי שלך. שקרנית בלי אופי ובלי עמוד שידרה. מרחם על עצמי שיש לי ילדה איתך. שאי ברכה והצלחה”.

מאמינים לך יניב

 

טהוניה רובל והילדה החצי כושית שלה לא ידוע מי האבא
טהוניה רובל והילדה החצי כושית שלה לא ידוע מי האבא

כתבה של יפעת הללי אברהם ב”מאקו” מ 19/12/2021

יניב בן משה מגיב לטענות של טהוניה: “כל המדינה תדע את הפרצוף האמיתי שלך”

הראיון אמש של טהוניה רובל בו האשימה את הגרוש שלה ואב בתה, יניב בן משה, באלימות פיזית ומילולית עורר הדים רבים והבוקר בן משה מפרסם סרטון חריג של עימות בינו לבין רובל: “או שאתה עוזב את הבית או שאני מוציאה צו הרחקה”

 

 

בראיון שהעניקה אמש (ש’) לחדשות 12 טענה טהוניה רובל כי חוותה מערכת יחסים מתעללת עם בעלה לשעבר ואב בתה יניב בן משה. בין הדברים הקשים שסיפרה טהוניה על השנים לצידו של בן משה, היא טענה גם כי חוותה אלימות פיזית.

הגרוש לא נשאר אדיש ועוד לפני שידור הכתבה העלה סטורי באינסטגרם שלו שמדבר על “ההצגה הטובה בעיר”. גם בת הזוג הנוכחית שלו שיתפה ברשת החברתית את דעתה על טהוניה וכתבה מילים קשות, אך השיא הגיע בפוסט שהעלה בן משה זמן קצר אחרי שידור הכתבה.

https://www.instagram.com/p/CXp8_06IYAB/?utm

 

 

 

בהמשך הפוסט, שנחסם בינתיים לתגובות, מוסיף בן משה כי “מי יאמין לאישה שבתוכנית פריים טיים מלכלכת על קולגה שלה שהולכת עם גברים נשואים בזמן שאת בהריון מגבר נשוי? מבטיח לך שכולם ידעו מאיפה הניסיון שלך בחיים בלהרוס את הבית שלך. אם עד היום סיפרת לכולם את סיפורי הפוגי שלך אני מבטיח לך שאני אספר את הסיפור האמיתי שלך. שקרנית בלי אופי ובלי עמוד שידרה מרחם על עצמי שיש לי ילדה איתך. שאי ברכה והצלחה”.

בסביבתה של טהוניה לא יודעים להסביר את כוונתו של בן משה כשכתב את המשפט “מלכלכת על קולגה שלה שהולכת עם גברים נשואים בזמן שאת בהריון מגבר נשוי”, ובשלב זה טהוניה מסרבת להגיב לדברים. הבוקר בן משה נשמע עדיין בסערה ולשאלה מדוע חסם את התגובות בפוסט שלו, שהיו ביקורתיות כלפיו לרוב ענה: “האמת תצא לאור”.

דקות ספרות אחרי, בן משה נקט בעוד צעד נגד גרושתו טהוניה והעלתה לעמוד האינסטגרם שלו סרטון שלה שהוא צילם בזמן ריב שלהם ומבלי לעדכן אותה. “ככה נראת אישה שרוצה להרוס לגבר את החיים. זה רק סרטון אחד מיני רבים שאני הולך לפרסם. תכף תבינו איך ועם מי חייתי. עצוב לי שיש נשים שבאמת צריכות שנעצים אותן ובמקום זה נותנים במה לשקרים תככים ומזימות. הגיעו מים עד נפש”.

בזמן כתיבת שורות אלו, התגובות לסרטון ממשיכות לזרום אצל בן משה בעמוד האינסטגרם שלו. “פשוט חבל יש לכם ילדה עדיף למחוק”, כתבה לו אחת מהעוקבות ואחרת הוסיפה: “גבר אלים”.

https://www.mako.co.il/entertainment-celebs/local-2020/Article-86b067cb181dd71027.htm

הנה כאן מייללת הכושית הנימפומנית אצל דנה וייס:

 

בתגובה זועמת שפרסם

תגובת יניב בן משה ליללות של טהוניה הנימפומנית הבוגדת והאלימה
תגובת יניב בן משה ליללות של טהוניה הנימפומנית הבוגדת והאלימה

צדק פואטי 30/6/2023 – אבא של טהוניה התפגר

 

טהוניה רובל קרמה איז א ביץ' אבא שלה התפגר והיא יתומה 30-6-2023
טהוניה רובל קרמה איז א ביץ’ אבא שלה התפגר והיא יתומה 30-6-2023

 

טהוניה רובל נשברת ופורצת בבכי: “נמאס לי להיות חזקה” | TMI (maariv.co.il)

https://tmi.maariv.co.il/celebs-news/Article-1025441

 

Views: 110

One Comment

  1. אתיופיות צעירות בארץ כמעט כולן זנזונות ומעלילניות כמו השימפנזה טהוניה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *