EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אזהרת פמינאציה: הרשמת שרון גלר (לוד) מתעללת בגברים: “גבר גרוש שהוא הומלס מפוטר לא הוכיח שאין לו כסף לאכול ולשלם אגרה”

מגפת פמינאציות בבתי המשפט!!!! סכנה לאוכלוסיית הגברים!!!! יותר מסוכנת מקורונה!!!! הרשמת שרון גלר (אהרוני) מתפקדת כרשמת בבית משפט מחוזי בלוד ותפקידה הוא למחוק כל ערעור שמגיש גבר גרוש. היא עושה זאת ממניעים פמיניסטים רעילים במיוחד. הנ”ל מתפקדת כמו סרט נע במפעל ובאמצעות שטאנץ “העתק הדבק” שחוזר על עצמו היא דוחה את כל הבקשות של הגברים הגרושים לפטור מאגרה. לכולם היא דופקת את אותו סיפור: הגבר לא הוכיח שאין לו כסף, הגבר לא הוכיח שלא נשאר לו ממה לחיות, הגבר לא פרס תמונה מלאה, ולכן אחת דינו: להיזרק מבית המשפט המחוזי. אתם זוכרים איפה עוד הייתה סלקציה לימין ולשמאל על הרמפות? כן… גם שם זה עבד כמו מפעל בסרט נע שמתקתקים אנשים וחורצים גורלם.

היה ואישה מבקשת בקשה, שרון גלר מיד תיעתר לה, אפילו ללא תגובת הבעל. מבחינתה נשים הן קדושות, המין הנבחר, הוגינה הטהורה, ויש לעשות כל דבר אפשרי לעזור להם ולתת להן מה שהן מבקשות בשל “אחוות הפות”. אבל אם גבר יבקש משהו, היא תוציא לו את המיץ, תדרוש שהוא יוציא מאות שקלים לשלוח שליח לאשתו, תיתן לאישה שבועות על גבי שבועות לתת תגובה, וגם זה רק אחרי שהמציאו לה “כדין”, והיא תעליל כל דבר אפשרי נגד הגבר.

ראו בדוגמא שלפניכם: גבר שהפך הומלס. אשתו זרקה אותו מהבית בלי כלום ושום דבר. כל חפציו נשארו מאחור בבית של הגרושה הנקמנית. לפני שסילקה אותו מהבית דאגה שהבן שהוא בריון בן 17 יפוצץ לאב את האף באגרוף, וישבור לו את האף. לאבא הזה אין שום דבר בחיים: אין דירה, אין חסכונות, אין פנסיה, אין כלום ומאז הקורונה הוא גם יצא לחל”ת (היה מאבטח). תוך חודשיים הביטוח הלאומי גם עיקל לו את כספי החל”ת ב 100% והשאיר אותו בלי כלום. ועדיין הכלבה הארורה שרון גלר טוענת שהוא “לא פרס תמונה מלאה”.

לאור העובדה שהנ”ל הייתה נקראת שרון גלר- אהרוני וכיום היא קוראת לעצמה “שרון גלר” בלבד, נראה שבעלה מר אהרוני כבר לא בתמונה. סביר להניח שהיא יוצאת לדייטים, מחפשת גבר חדש שינענע אותה. זוהי אזהרה לציבור הגברים להיזהר מהתולעת הזו זהירות רבתי!!!

פמינאצית גועלית ורעילה במיוחד שרון גלר מבית המשפט המחוזי לוד – תולעת שטנית
Views: 2

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *