EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אזהרת פרקליטה נוכלת עו”ד עינב וינוגרד: מחפשת באינטרנט בחורים להפליל ומבקשת שישלחו לה תמונות של זין כדי להגיש כתבי אישום

עינב וינוגרד כיום יושבת בוועדת שחרורים בעבר פיתתה גברים לשלוח תמונות של זין

הציבור מוזהר מפרקליטה נוכלת המתמחה בתפירת תיקים עו”ד עינב וינוגרד  Einav Vinograd . כמו כולן הנ”ל ממציאה סיפורי בדים, מלכלכת על אנשים ללא כל ראיה, מגישה כתבי אישום הזויים ובדויים, בקיצור מוצצת דם שרוצה לראות רק גוויות של אנשים מתים, והרבה.

עינב וינוגרד כיום יושבת בוועדת שחרורים בעבר פיתתה גברים לשלוח תמונות של זין
עינב וינוגרד כיום יושבת בוועדת שחרורים בעבר פיתתה גברים לשלוח תמונות של זין

לפנינו פרקליטה נוכלת, מסוכנת לציבור, עו”ד עינב וינוגרד  Einav Vinograd הבוסים שלה היו צריכים לקרוא לה, לפטר אותה ולהעיף אותה לכל הרוחות. אבל בישראל, אחת כזו היא במסלול לקידום. יום אחד אולי הנבלה תרצה להיות שופטת בעצמה. נאחל לה שלא תהיה לה פרנסה. יום כיפורים מגיע. נאחל לה שלא יסלחו חטאיה. איכס מגעילה. ולא במקרה אשכנזיה (סביר להניח עם שורשים נאצים)

 

עינב וינוגרד פרקליטה שמשדלת בחורים לשלוח לה תמונות של זין
עינב וינוגרד פרקליטה שמשדלת בחורים לשלוח לה תמונות של זין

הטענה שלנו היא שבפרקליטות מחנכים את הפרקליטים לצבור הרשעות. העיקר להרשיע. העיקר להרוס חיים של אנשים. העיקר למוטט אנשים ולצבור ניצחונות. מה שמלמדים בבתי הספר למשפטים מעניין את התחת (גם לשופטים).  לא צריך ראיות.  לא צריך לחקור. העיקר להגיש כתבי אישום.  כאשר 99% מכתבי האישום הופכים ע”י שופטי הערכאות הדיוניות להרשעות, זו הדרך לקידום, על שטיח אדום מדם של הנאשמים המתבוססים בדמם.

פרקליטה כושלת זו נכשלת בכל תיקיה למרבה המזל.  זה לא בגלל שלא מביאים לה תיקים טובים אלא בגלל שהיא סתומה.  היא יוזמת הפללת אנשים דרך האינטרנט.  המשועממת הזו יושבת כל יום ומתחזה לילדה בת 13 ומחפשת אנשים שיצרו איתה קשר כדי להפליל אותם.  קוראת לעצמה “נועוש“.  בפרקליטות מרחמים עליה.  עדנה מאמינה שהיא בדרך החוצה.  לכן היא ניצפת מרבית זמנה בבוטיקים מחפשת אקשן.

 

עינת וינוגרד יושבת כל היום על המחשב ומחפשת להפליל.  היא מתכתבת עם צעירים בסקייפ, שולחת להם תמונות מפתות של איברי מין, ומבקשת בחזרה תמונות של איבר מין חשוף וזקוף, תוך שהיא מפעילה שיחות וידאו ומבקשות שיראו לה את איבר המין ושהגבר ייגע בו.

אחר כך היא שותלת כל מיני סיפורים ש”הבחור טען שאם תספר להוריה על ההתכתבות הוא ילך למשטרה, והזהיר אותה שלא תלך בינתיים עם גברים אחרים”.

ההתמחות שלה היא בהגשת כתבי אישום על הסעיפים הללו: ניסיון למעשה מגונה בקטינה, לפי סעיף 348(א) בנסיבות סעיף 345(א)(3) לחוק העונשין, התשל”ז-1977 (להלן – ” החוק”), ביחד עם סעיף 25 לחוק; וניסיון להטרדה מינית, לפי סעיף 3(א)(6)(א) לחוק למניעת הטרדה מינית, התשנ”ח-1998, ביחד עם סעיף 25 לחוק.

עינב וינוגרד משמשת פתיינית של הפרקליטות לשידול גברים לשלוח תמונות של בולבול
עינב וינוגרד משמשת (פתיינית) זונה של הפרקליטות לשידול גברים לשלוח תמונות של בולבול

 

מעוניינים לצפות בה נותנת הרצאה מקצועית? נראה לכם שהיא מקצועית? בכל זאת קבלו את הגיגיה בבקשה:

https://fb.watch/fDSBhvMMth/

https://fb.watch/fDSBhvMMth/

 

 

Views: 42

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *