EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אזהרת פרקליטה נוכלת: עו”ד מירית נוימן תופרת תיקי סרק לגברים גרושים: “הערך החברתי של שלום הציבור דורש מעצר עד תום ההליכים בכל מקרה”

מירית נוימן פרקליטה מזוהמת שתופרת תיקים לחפים מפשע
מירית נוימן פרקליטה שתופרת תיקים

הציבור מוזהר מפרקליטה נוכלת המתמחה בתפירת תיקים עו”ד עו”ד מירית נוימן. Mirit Neuman  כמו כולן הנ”ל ממציאה סיפורי בדים, מלכלכת על אנשים ללא כל ראיה, מגישה כתבי אישום הזויים ובדויים, בקיצור מוצצת דם שרוצה לראות רק גוויות של אנשים מתים, והרבה.

לפנינו פרקליטה נוכלת, מסוכנת לציבור, עו”ד עו”ד מירית נוימן. Mirit Neuman הבוסים שלה היו צריכים לקרוא לה, לפטר אותה ולהעיף אותה לכל הרוחות. אבל בישראל, אחת כזו היא במסלול לקידום מהיר רק בשל חברותה בכת הפמינאצית. מי יודע אולי יום אחד הכלבה תרצה להיות שופטת בעצמה. נאחל לה שלא תהיה לה פרנסה. יום כיפורים מגיע. נאחל לה שלא יסלחו חטאיה. איכס מגעילה. ובל נשכח להתפלל לכך שאלוהים יקח אותה.

 

מירית נוימן פרקליטה מזוהמת שתופרת תיקים לחפים מפשע
מירית נוימן פרקליטה מזוהמת שתופרת תיקים לחפים מפשע

הטענה שלנו היא שבפרקליטות מחנכים את הפרקליטים לצבור הרשעות. העיקר להרשיע. העיקר להרוס חיים של אנשים. העיקר למוטט אנשים ולצבור ניצחונות. מה שמלמדים בבתי הספר למשפטים מעניין את התחת (גם לשופטים).  לא צריך ראיות.  לא צריך לחקור. העיקר להגיש כתבי אישום.  כאשר 99% מכתבי האישום הופכים ע”י שופטי הערכאות הדיוניות להרשעות, זו הדרך לקידום, על שטיח אדום מדם של הנאשמים המתבוססים בדמם.

הנ”ל מירית נוימן נוהגת להעליל על גברים שהם מבצעים עבירות מין בילדיהם, בעיקר על רקע גירושין.  היא אוהבת להוציא צו פיקוח שתכליתו איסור יצירת קשר או לינה תחת אותה קורת גג עם ילדיו, ואחר כך כשהילדים באים לבקר את האבא, היא טוענת שהנאשם הפרת הצו, ואז דורשת להכניס אותו למאסר משמעותי.  היא נוהגת להקריא נאום מוכן מראש ש”הערך החברתי שנפגע הינו הגנה על שלום הציבור מפני עברייני מין, גם אם לא הוכחה עבירת מין.
מירית נוימן תפרה אלפי תיקים לחפים מפשע במו טלפיה
מירית נוימן תפרה אלפי תיקים לחפים מפשע במו טלפיה
היא תמיד טוענת ש”במקרה דנן הפגיעה היא חמורה נוכח העובדה כי מדובר במתלוננות עצמן בתוך ביתן, מקום מבטחן, ודורשת לקבוע ש” מתחם העונש הינו בין מאסר על תנאי עד 8 חודשי מאסר לכל הפרה”.  היא נוהגת לטעון ש”הגבר סובל מהעדר תובנה והעדר טיפול, וממציאה עליו ש”בהמשך נדרש הנאשם להיבדק פעם נוספת וסרב”.
מירית נוימן תמונה ישנה מתחרה בפינוקיו למי יש אף יותר גדול
מירית נוימן תמונה ישנה מתחרה בפינוקיו למי יש אף יותר גדול

 

Views: 22

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *