EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

איציק סעידיאן נכה צה”ל הצית עצמו באגף השיקום של משרד הביטחון: חזי משיטה ראש האגף הפקיר הטיפול בנכי צה”ל בידי פמינאציות וכיום רק חיילות שמתלוננות על החפצה מינית מקבלות תגמולים

איציק סעידיאן

“פראיירים לא מתים, הם רק מתחלפים”.  “טוב למות בעד ארצנו”. 

הקלישאות הללו נכונות רק לגברים.  הגברים בישראל הם הפראיירים שהולכים לשרת בצה”ל, לכאורה להגן על המדינה, אבל ברגע שהם משתחררים לאזרחי, מתחתנים עם אישה ובונים בית בישראל, הם מייד נהפכים “אלימים”, “פצצות מתקתקות”, “מסוכנים”, “פטריאכלים”, ועובדות סוציאליות כותבות עליהם שהם רכשו אגרסיות בצה”ל.  אם החייל לא מת בצה”ל אבל נותר נכה, או הלום קרב עליו לפנות לאדף השיקום של משרד הביטחון ולדרוש תגמולים.

הבעיה: ראש האגף מר חזי משיטה (להלן: השוטה) הפקיר את האגף לידיהן של עורכות דין פמינאציות, וכיום הגברים מקבלים זין, אבל כל חיילת שמתלוננת שאיזה מפקד החפיץ לה ציצי מקבלת מיליונים….. ולתפארת מדינת ישרהל

איציק סעידיאן נכה צהל הצית עצמו בגלל שאינו מקבל את השיקום המגיע לו

בתאריך 12/4/2021 נכה צה”ל בשם איציק סעידיאן שרף את עצמו במשרד אגף השיקום של משרד הביטחון ונשאר ב”חיים” עם 100% כוויות.  למה הוא שרף את עצמו?  כי על אגף השיקום בצה”ל ועל קצין התגמולים בצה”ל השתלטו פמינאציות מרושעות (מה שמזכיר לי את שירה איסקוב שהטריפה באותה השיטה את הבעל שלה אביעד משה אשר במקום לשרוף את עצמו הוא שבר לה את העצמות), אשר רואות בכל גבר שמגיש תביעת נכות כאילו הוא רמאי ונוכל שרוצה לסחוט כספים מצה”ל, ולעומת זאת כל חיילת חובבת מין שממציאה סיפורים שאיזה מפקד ליטף אותה, הציע לה לצאת איתו, או אמר לה שהיא מריחה טוב, מגישה תביעות פוסט טראומה, המלוות בחוות דעת פסיכיאטריות מפוברקות על נכות נפשית צמיתה של 60%, 70% ו 100% וכולן מתחילות לקבל כסף בשפע, וטיפולים על חשבון הברון לכל החיים.  

בקיצור, צה”ל לוקח את כל תקציב שיקום הנכים, ובמקום לשקם נכי טראומה ממין זכר שראו את החברים שלהם עולים על מוקש ומתים, הם “משקמים” את כל מתלוננות השווא שטוענות שחיפצנו והחפיצו אותן, נגעו להם או הסתכלו להן על הציצי ומאז הן בפוסט טראומה.  גבר שיטען אצל קצין התגמולים שראה את חבריו נשרפים חיים בפעילות מבצעית, הוא לא יקבל כלום. יטרטרו אותו ויוציאו לו את המיץ.  אבל חיילת שתטען שמישהו הציץ לה במקלחת ומאז היא בטראומה, היא תקבל מיליונים.  ככה זה כשפמינאציות משתלטות על תקציבים…..  ולכן פראייר כל גבר שמתגייס לצה”ל אנו ממליצים לגייס לקרבי רק בנות וכך נפתור את כל הבעיות.  

מי אתה חזי משיטה? האם תיקח אחריות על מה שעשית לאיציק סעידיאן? סביר להניח שלא, הוא יצחק כל הדרך לפנסיה התקציבית והמשכורת המטורללת אותה הוא כבר מקבל כתגמול על הנזקים להם הוא אחראי.

בתמונה: חזי משיטה האיש שאחראי על טרטור כל נכי צה”ל ממין זכר ומי שבזבז את כל תקציב השיקום של צה”ל על חיילות מטורללות שסוחטות המדינה בתלונות שווא על החפצה מינית. כיום, הפוסט טראומה היחידה שצהל מכיר בה זה החפצה מינית של נקבות. חזי משיטה זומן לדיונים בכנסת על האגף שבטיפולו ואלו דבריו:

“סל הזכויות וההטבות שמדינת ישראל מעניקה לנכי צה”ל הינו חסר תקדים בכל קנה מידה. אין מקום בארץ או בעולם שמעניק לפצועים, וזה מוצדק במדינה שלנו, את מה שמדינת ישראל מעניקה לנכי צה”ל. 4 מיליארד ש”ח זה תקציב משרד הביטחון לנכים בלבד. ולא, אין בעיה של כסף. אם ראש אגף שיקום יחשוב שצריך תקציב נוסף, התקציב יגיע ולא משנה אם זה על חשבון טנק או מטוס”. “אני חושב שבשנים האחרונות בצענו קפיצת מדרגה משמעותית בטיפול בנכי צה”ל ואנחנו פועלים להשתפר כל העת.  בעיקר בימים אלה,  אנחנו משלבים ידיים עם ארגון נכי צה”ל. אנחנו היינו הראשונים בחודש מארס לקחת את הקורונה כמסדרון נפרד, להכניס לתוכו את נכי צה”ל ולא לפגוע בהם. הארכנו נכות זמנית, הארכנו תשלומים ותגמולים, הארכנו אובדן כושר עבודה. יצרנו קפסולה לנכי צה”ל בזמן הקורונה. אין לזה אח ורע בשום מקום”.

אולי זה הזמן לשנות לו את שמו מחזיה משיטה לחזי המשטה (בנו)?
 

חזי משיטה ראש אגף השיקום בצהל הפקיר את האגף לפמינאציות

וכך עובדת השיטה: כאשר נכה צה”ל מגיש בקשה לשיקום וסיוע כלכלי, מייד שולחים מכתב לכל מי שאותו נכה צה”ל פגש אותו משחר ילדותו ושואלים אם לאותו בחור היתה הפרעת נפש בבית הספר. או אז דוחים את בקשת הסיוע בטענה שהחייל הגיע לצה”ל עם הפרעת נפש קודמת ולכן הוא לא בפוסט טראומה עקב מה שקרה לו בצהל. כמובן כשחיילת טוענת שנגעו לה בציצי, (מאי פתאל למשל) או שהמפקד שלה לקח אותה לצימר, לא שולחים מכתבים כאלה ואף אחד לא חושד באותה בחורה שיש לה הפרעת נפש קודמת או שהיא מדמיינת שהחפיצו אותה. ככה כל הכסף מגיע לחיילות בגין החפצה מינית, ואינו מגיע לחיילים שנשלחו לפעילות מבצעית וראו את החברים שלהם עולים על מוקש ונשרפים.

כך מציגים את הנושא בתשקורת הישרהלית

תקציב אגף השיקום לנכי צה”ל מהווה כ-10% מתקציב משרד הביטחון (שמהווה לכשעצמו כ-17% מתקציב המדינה).  מדובר בסכומים משמעותיים ביותר, שנועדו לתת רשת ביטחון רפואית וכלכלית לחיילי צה”ל ואנשי שירות הביטחון שנפגעו במהלך שירותם ובעקבותיו. 

כיום מי שמקבל את הכסף הזה אלו רק חיילות שטוענות להחפצה מינית ופוסט טראומה.  כל האחרים חיילים שאינם נקבות ושאין להם כוס וציצי מקבלים רק זין מקצין התגמולים.  

מי מאיתנו לא מכיר נכה צה”ל? זכור לי במיוחד משותק 3 גפים בגלל כדור בראש. הוא יושב על כסא גלגלים כבר 30 שנה, המסכן רצה לעבוד כי נמאס לא לשבת בבית חסר תעסוקה אז באגף השיקום איימו עליו שיקחו לו את הקצבה. הוא רצה להתחתן עם אזרחית זרה ולא רצו לאפשר לו להכניס אותה לארץ למרות שהיא הסיכוי היחיד שלו לזוגיות. הוא נסע אחריה לחו”ל ואימו עליו שיקחו לו את הקצבה. אבל שיא השיאים היה שאיש מנוול העונה לשם יוסי וויס עקץ אותו כלכלית ומשרד הביטחון סירב לעזור לו והבנקים התחילו להחזיר לו צ’קים ובסך הכל הבחור המקסים הזה קיבל כדור בראש אז הראש שלו לא תמיד 100%. תאמינו או לא הוא עבר יסורים רבים מול משרד הביטחון ואפילו ניסה להתאבד מספר פעמים במהלך השנים.

כשקראתי על איציק סעידיאן נזכרתי בחבר שלי, אבל נזכרתי כיצד גם בי פגעה מדינת ישראל בהליכי הגירושין. כיצד פוגעת מדינת ישראל בכל חבריי ובעצם בכל זכר במדינת ישראל. כיצד נלחמנו על המדינה, וכיצד ברגע שהתגרשנו אנחנו כבר לא נחשבים לבני אדם. מי ששופט אותנו הם אוסף של “שופטים” חלאות אדם ששונאים אותנו בגלל שנולדנו עם בולבול. השופטים ובראשם אסתר חיות התירו את דמם של כל הזכרים במדינה, ולכן כשעוד גבר מת או שורף את עצמו אף אחד לא מתרגש.

להלן הכתבה:

איציק סעידיאן, לוחם גולני שלקה בפוסט-טראומה אחרי צוק איתן, הצית את עצמו מול משרדי אגף השיקום של משרד הביטחון. הוא פונה במצב קשה מאוד לבית החולים.

איציק סעידיאן קורבן אדם
בתמונה: איציק סעידיאן צה”ל זורק אותו לכלבים רק בגלל שהוא גבר

איציק סעידיאן, לוחם גולני ונכה צה”ל כבן 26 הגיע אחר הצהריים (שני) למשרדי אגף השיקום של משרד הביטחון בפתח תקווה ומסיבה (שאינה) ברורה הצית את עצמו. הוא הצית את עצמו כי הם מתעללים בכל נכי צה”ל יושבים שם במקומות הללו אנשים אטומים ורעים שחוסכים הרבה כסף בשביל משרד הביטחון ומונעים ממי שצריך פתרונות לאחר שהקריב את עצמו את הפתרונות הראויים להם.

ממשרד הביטחון נמסר כי מדובר בנכה המוכר במשרד הביטחון בגין פוסט טראומה ממבצע צוק איתן.

מתחקור ראשוני עולה כי סעידיאן שלף בקבוק עם חומר דליק שהביא עימו. הוא שפך את החומר על גופו והצית את עצמו ברחבת הכניסה לבניין. הוא פונה במצב קשה לבית החולים. מאבטחי משרד הביטחון פעלו באופן מיידי, בסיוע מטפי כיבוי, על מנת להעניק לו עזרה ראשונה ובמקביל הזעיקו את כוחות ההצלה.

בארגון נכי צה”ל אמרו כי מדובר בלוחם עם פוסט טראומה שקיבל 25% נכות ממשרד הביטחון. הוא ביקש להעלות ל-50% ונדחה בטענה שמצבו הנפשי נובע גם מאירועים אחרים בעברו. ולמען שיהיה ברור. הדרך של משרד הבטחון למנוע מנכה את הקצבאות המגיעות לו עובדות אותו הדבר כמו בעל חברת ביטוח. משרד הביטחון מאשים את החייל ששירת ביחידה קרבית ונפגע בעת שירותו כי הבעיות הנפשיות שלו התחילו עוד לפני הצבא.הבעיה בתירוץ המטומטם והמרושע הזה הוא בכך שלפנ שהוא נפגע הוא היה ראוי לשירות קרבי והיו צריכים אותו כבשר תותחים אז גיסו אותו ליחידה קרבית, אז העבר הרפואי שלו היה לא רלוונטי ועתה משאי אפשר להשתמש בו עוד, כשצריך לחסוך כסף למשרד הביטחון העבר הרפואי שלו פתאוםמגיע לעולם. אין את זה ביותר מנוול לצערי.

תגובות הזבל של נבחרים זבל מבית היוצר הציונאצי

שר הביטחון, בני גנץ, ומנכ”ל משרד הביטחון, אמיר אשל, התעדכנו בפרטי המקרה, והורו על ביצוע תחקיר מהיר ויסודי של נסיבות האירוע. תרגום: זה לא יהיה תחקיר זה יהיה טיוח

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין אמר: “אני מתפלל בכל ליבי לרפואתו של איציק סעידיאן הערב. בין בנינו ובנותינו ששבו מהקרבות, ישנם רבים, רבים מדי, שלא פוסקים מלהלחם. אנו רואים אתכם. כואבים אתכם. נשיא המדינה כמו שאר חבריו לפשע היו מחסלים את הבחור בדרך אחרת אם לא היה נפגע בצבא לדוגמא אם נניח היה מתגרש או פוגע במחבל אז הנשיא היה אומר עליו בני עמי בחרו בטרור! או אם גרושתו היתה רוצחת אותו הנשיא היה קוצב את עונשה מאחר והיא אישה.

”גם כשפצעי הגוף מגלידים, גם כשהכאב הפיסי שוכך, יש השבים ללא מנוח אל שדות הקרב של החיים. גם לאיציק, ולכל ילדינו שעודם נלחמים, אנו חבים את קיומה של מדינת ישראל. אנו אחראים לגורלם”, הוסיף הנשיא. עוד משפטי ראווה ריקים מתוכן בכדי לרמות את הקורבנות הבאים בתור שיקריבו עצמם למשטר הציונאצי

חבר הכנסת עידן רול מיש עתיד הגיב “הלב נשבר. נדרשת בדיקה מעמיקה של הטיפול והליווי שמקבלים נכי צה״ל, ובמיוחד של היחס לנפגעי פוסט טראומה. פוסט טראומה היא נכות לכל דבר! המציאות הקיימת בה נכי צהל רבים מוותרים מראש על קבלת סיוע בגלל אופי התהליך או לא מקבלים סיוע מספק היא בלתי מתקבלת על הדעת”. אמר ונשאר בחיים, חברי יש עציץ כולם תומכים באפלית גברים בהליכי גירושין ובכלל, כך שהכל תלוי באיזו מערכה נפלת אצלם, בקרב או על הילדיםת כך או אחרת כולם חבורה של נוכלים שבסך הכל משמרת את התוכנית השטנית של להשתמש בזכר ואז כשלא צריך לזרוק אותו.

ח״כ אופיר סופר הגיב “אירוע קשה מאוד ועצוב פקד אותנו ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל. מבלי להכיר את פרטי המקרה, מדובר באזעקת אמת בכל הקשור לטיפול באחיי לוחמי צה”ל המתמודדים עם פגיעה פוסט טראומטית. הפערים עצומים והמלאכה רבה ודחופה. בלה בלה בלה

לסיכום: במקום כסף לתנועות שנאה פמינאציות אפשר היה להשקיע כסף באלו שהקריבו את החיים שלהם בשביל כולנו

זו לא הפעם הראשונה וגם לא הפעם האחרונה שארועים כאלו קורים. פעם זה בביטוח הלאומי, פעם בבית משפט, פעם בקופת חולים ופעם במס הכנסה. זה ימשיך לקרות כי יש לכם חרא של מדינה. מדינה שחוץ מדיבורים רקים מתוכן ומעשים בניגוד לדיבורים שום דבר לא ישתנה. המדינה נשלטת ע” קרציות פמינאציות והיום רק האג’נדה הפמינאצית שולטתתתת.

למתמודדים עם פוסט טראומה. נתפלל עבורכם שתהיו הקורבנות האחרונים של מדינה מנוולת שהתשמשה בכם וזרקה אותכם, כי מבחוץ אתם נראים בריאים. כל יום יש קורבנות חדשים של טראומה שלעולם לא יקבלו הכרה. הם מגיעים מבתי “המשפט” למשפחה שנשלטים ע” שופטי פמינאציה ואפרטהייד מגדרי. אולי ברגע אחד של הארה יבינו הגברים בישראל כיצד המדינה הארורה הזו השתמשה בהם, ואז ברגע אחד של גירושים הכניסה את חייהם לכאוס בו השופטים משמשים בתפקיד הנאצים, ואנחנו הגברים היהודים של מדינת ישראל בתפקיד היהודי הנרדף על חייו.

תמנה שמאלי, שליוותה את איציק במשך שנתיים במסגרת עמותת “מצמצמים רווחים” שמסייעת לפוסט-טראומטיים לבנות את חייהם מחדש, אמרה בשיחה עם ynet כי למרות שמדובר במעשה מפתיע, היא עצמה לא הופתעה. “הוא נלחם בסג’עייה ולא קיבל שום תמיכה ממשרד הביטחון. בלילות היו לו סיוטים קשים”, היא אמרה. “המראות מסג’עייה חזרו אליו והוא לא יכול היה לישון. היה לו קשה לתפקד ביום, במיוחד כשאין לו תמיכה ולא עובדים על שורש הבעיה שזו הטראומה”.

תמנה סיפרה שאיציק לא הצליח בתהליך בעמותה. “הוא הגיע אלינו לעמותה, שעוזרת לחלום חלומות ולהגשים אותם. הוא כל כך סבל שהוא לא הצליח לממש את זה”, אמרה. “הוא רצה לעשות טיול גדול בעולם ולהיות מוזיקאי, אבל הסבל הזה גמר אותו”.
 
שמאלי הפנתה אצבע מאשימה להתנהלות משרד הביטחון, אבל גם לחברה הישראלית. “יש אמנם התעוררות לגביי פוסט-טראומטיים, אבל הם די בשולי החברה ולא מקבלים את התמיכה שהם צריכים לקבל. מערימים עליהם בירוקרטיה”, אמרה תמנה. “איציק מאוד סבל מהפוסט-טראומה, אבל בעיקר סבל מזה שהוא לא קיבל הכרה מהמדינה. משכו אותו המון זמן עד שקיבל טיפול פסיכולוגי. הוא הרגיש שמזלזלים בו. את ההכרה ממשרד הביטחון הוא קיבל, אבל קצת מדי ומאוחר מדי”.
באתר של העמותה צוטטו דברים שכתב איציק על מפגשיו עם תמנה. “הרגשתי שאני מאבד את זה עם כל הלחץ של השחרור יחד עם הפוסט-טראומה, שליוותה אותי מאז הלחימה. תמנה נתנה לי מקום קטן שהיה גדול בשבילי. המפגש איתה אפשר לי להסתכל על דברים מזווית אחרת ולעסוק בדברים אחרים”, הוא כתב. “היא נתנה לי הזדמנות להסתכל על דברים בעוד כמה צורות ולא להתעסק רק במחלה שלי, אלא לחשוב גם על דברים אחרים”.
 
זיו שילון עם איציק סעידיאן
המרצה והפעיל החברתי זיו שילון, שנפצע בעבר אנושות בעזה ואיבד את ידו, פגש את איציק בשנה שעברה, אז הצטלם איתו לתערוכה ייחודית של עמותת שותפות מגן ישראלית שפועלת להובלת שינוי חברתי למען הלומי קרב ולוקים בפוסט-טראומה. “אני פשוט לא מאמין”, כתב שילון בפוסט בפייסבוק. “אני לא מכיר את איציק כל כך הרבה זמן, אבל יודע כמה נלחם לקבל טיפול, כמה רצה להשתלב וכמה התאהבתי בו ממבט ראשון. קרה היום משהו נורא. אני מקבל את זה כמו חץ בלב. יוצא למרפסת ולא יכול לנשום”.
 
שילון קרא לעוקביו ברשתות החברתיות ולחבריו להתפלל למען איציק, והוסיף: “מהמעט שהכרתי אותו, הוא לא עשה זאת בשביל עצמו אלא בשביל אחיו הפצועים, הפוסט-טראומטיים – אלו שעליהם לא רואים. אני מקווה שיקרה נס. יומיים לפני יום הזיכרון, פשוט לא נתפס. כל העוסקים בדבר – אסור שזה יקרה. חייבת להיות רפורמה עמוקה שתשנה מציאות. חייב להיות פתרון אחר לאלו שלחמו בקרבות, ראו דם וחוו על בשרם”..
 
אחת מחבריו של איציק כתבה לו: “ללא מילים. איציק, אתה לוחם בנשמה. מקווה שתצא מזה מהר ושיהיה שינוי במדינת החלם הזו. מתפללים בשבילך”. חבר נוסף כתב: “אני קורא ופשוט לא מאמין. חבל שהמדינה מזניחה ככה את האנשים שאמורים להיות הכי חשובים עבורה”.
 
בארגון נכי צה”ל, שניסה לסייע לאיציק במאבקו עבור העלאת אחוזי הנכות שלו, טענו שהכתובת הייתה על הקיר. “כמוהו יש לוחמים וחיילים נוספים, פגועי גוף ונפש, שמתחננים בפני משרד הביטחון להעלות את הסיוע ואת העזרה שלה הם ראויים, אך הם נתקלים בסירובים ולעיתים תוך אטימות כלפיהם”, מסרו בארגון. עידן קלימן, יו”ר הארגון, הוסיף כי “אגף השיקום נמצא בהתפרקות תפקודית ומוסרית קשה וכושל במילוי תפקידו. חייבים רפורמה מקיפה באגף וסיוע מיידי לנכים”.

מי יתן ונראה בסיומה של התנועה הציונית-פמינאצית במהרה בימנו, אמן. ולאיציק נאחל שה’ יקום דמו.

Views: 11

One Comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *