EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

שואת ציון בעיר ציון ביום השואה 2021 – מדוע היה דחוף למשרד לענייני רווחים לחטוף קטינים מביתם ביום השואה

הציונאצים ביום השואה
שואת ציון בעיר ציון ביום השואה 2021 - מה בער לכוחות הכיבוש לחטוף קטינים מהוריהם ביום השואה? התשובה תמיד, בעבור בצע כסף!

ביום השואה: כוחות משטר שליוו חוטפי רווחה הותקפו בגאולה בקריאות ‘נאצים’. זהו ציטוט כמעט מדוייק, של הכותרת כפי שבמציאות היה על “עיתון” כל העיר הירושלמי לזעוק.

למרבה הצער העיתון זבל הזה בעזרת הכתב זבל בחר בכותרת אנטישמית במיוחד המצדדת בפשעי המשטר ולא במשפחה המסכנה אליה פרצו הביתה במפתיע. לכל מי שסבור כי אנחנו עם אחד אני חייב לומר כי אין הבל גדול יותר מההונאה המטומטמת הזו, אנחנו לא עם אחד וגם לא שניים רחוק מאוד מכך, אני חושב שאם יש משהו שיכול להסביר כמה עמים אנחנו צריך לפתוח לרגע את מגילת אסתר ולקרוא שם כיצד מתאר ה(י)מן (הרשע) את העם המכונה יהודי:

וַיֹּ֤אמֶר הָמָן֙ לַמֶּ֣לֶךְ אֲחַשְׁוֵר֔וֹשׁ יֶשְׁנ֣וֹ עַם־אֶחָ֗ד מְפֻזָּ֤ר וּמְפֹרָד֙ בֵּ֣ין הָעַמִּ֔ים בְּכֹ֖ל 

מְדִינ֣וֹת מַלְכוּתֶ֑ךָ וְדָתֵיהֶ֞ם שֹׁנ֣וֹת מִכָּל־עָ֗ם וְאֶת־דָּתֵ֤י הַמֶּ֙לֶךְ֙ אֵינָ֣ם עֹשִׂ֔ים וְלַמֶּ֥לֶךְ

 אֵין־שֹׁוֶ֖ה לְהַנִּיחָֽם: (אסתר פרק ג פסוק ח).

לא ברור בכלל מהכתבה מה היה כל כך דחוף לעובדי המשרד לענייני הסחר בילדים להגיע לבית הנמצא בשכונת גאולה בשטח הטריטוראלי של העדה החרדית שאינה מכירה בכיבוש הציונאצי. יתרה מכך המציאות לימדה אותנו כי ברור כי הם באו לחטוף קטינים בכדי לסחור בהם מאוחר יותר.  סחר בקטינים בישראל הפך לחוקי מאז חטיפת ילדי תימן מזרח ובלקן בשנות ה 50.

שנאת הכתב את החרדים העבירה אותו על דעתו, משכך אין לו טיפת חמלה כלפי המשפחה של הילדים החטופים וכמובן שמבחינתו את החרדים בכלל צריך להכניס למשרפות. הכתב המקולל הזה פשוט קבע באבחת מקלדת כי החרדים הם האויב (למרות שהם יהודים אמיתים) ובשם זה הוא למעשה מצדד במשטר הציוני הרע ונושא את שם השואה לשווא.

אני שמח להזכיר לילד קקה הזה הכתב האידיוט שלומי הלר הזה שבשואה רצחו יהודים בשל יהדותם, הדבר הכי קרוב ליהודים שיש בישראל הם היהודים הגרים בשכונת גאולה שמלבושם נותר מלבוש יהודי ובמיוחד מנהגיהם מנהגי יהודים ואם יש מי שיכול לצעוק בשם יום השואה הקדוש הזה באירוע אלו דווקא החרדים, אלו שהקגלאס הציונאצי עם שוטריו הארורים פרץ לביתם כמעשי הנאצים ביום הקדוש בכדי לחטוף מהם ילדים (עם צו או ללא צו של שופט ציונאצי) וזאת עוד ביום השואה.

הציונאצים ביום השואה

עובדי רווחרא מעיריית ירושלים הגיעו למשפחה בגאולה, כשהם מלווים בכוחות המשטר הציונאצי – עשרות אזרחים זועמים התגודדו סביבם, יידו אבנים וקראו לעברם בצדק ‘נאצים’

כתזכורת לארועי השואה, ביום הזיכרון לשואה ולגבורה נשמעו קריאות “נאצים” בשכונת גאולה, מצד ציבור של צדיקים חרדים מהפלגים היהודיים בשכונה שבאו להגן בגופם על משפחה שנפלה קורבן לציונאצים דווקא ביום קדוש זה, לעבר כוחות המשטר הציונאצי.

כוחות המשטרה מלוים מאז פרוץ המדינה הציונית את עובדי המשרד לחטיפה וסחר בקטינים הידוע בשם המטעה הרווחה שהגיעו לבצע פיגוע בביתה של משפחה בשכונה. בתגובה – עשרות תושבים צדיקים יראי שמים ויראי אלוהים התגודדו סביב ביתה של המשפחה, חלקם יידה אבנים לעברם של החלאות הציוניות וקרא קריאות “נאצים” לעבר סוחרי הילדים והשוטרים.

מבריוני משטרת ישרהל נמסר כי עצרו עד כה 3 מעורבים שהועברו לחקירה. שימו לב כיצד מדבררים החלאות הציוניים את האירוע בעזרת כתוביות המעבירות מסר סמוי הקושר בין חרדים לבין קיצוניים שעה שמבצעי הפשע האמיתיים הם השוטרים הארורים עם נציגי המשרד לסחר בילדים המכונה רווחרא.

מה שמזכיר לי את המשפט הידוע של סייעני הנאצים “רק ביצענו פקודות”

יהודי שלא מזדעזע נוכח פשעי הציונות אינו ראוי להיקרא יהודי, כל דבר רע נגמר בסוף.

גם הציונות בדרך לסופה, עוד קצת וזה יגמר בעזרת ה’ אל תאבדו תקווה

Views: 0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *