EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אפרת ונקרט מחלקת צו חוסם לנשים נגד גברים על סמך “חשש” “אישה לא צריכה להוכיח כלום מספיק שיש לה וגינה”, “שהגבר יזמין מצבה”

אפרת ונקרט כלבה ארורה שופטת לחיסול המין הגברי

לפנינו החלטה מזעזעת של השופטת הגועלית והפמינאצית אפרת ונקרט מבית המשפט למשפחה פ”ת.  השופטת אפרת ונקרט מדגימה איך בית המשפט למשפחה הפך בישראל-פמיניסטאן ל”תוכנית כבקשתך” עבור כל אישה.

נשים כותבות לשופטת שקיים “חשש” (לא משנה על מה החשש) ומייד השופטת מוכנה לחתום לה על מה שהיא רוצה, עיקולים, צווי מניעה, צווי הרחקה, צווים כיד המלך – רק צריך לבקש, ולקבל.  מי שיש לה כוס וציצים מקבלת אצל אפרת ונקרט כל מה שהיא רוצה….  “כל שתבקשי, לו יהי”.

אפרת ונקרט כלבה ארורה שופטת לחיסול המין הגברי
אפרת ונקרט כלבה ארורה שופטת לחיסול המין הגברי

ובמה מדובר?  גרושה זדונית מהגהנום יש לה 3 ילדים שרק אחת מהן קטינה.  כשהתחילה הקורונה בעלה נסע לחו”ל ומאז הוא מתגורר שם שנה וחצי.  האישה “חוששת” שהוא יתבע אותה בחו”ל, ומייד השופטת אפרת ונקרט מוציאה לטובת האישה צו חוסם – שזה אומר שהגבר “חסום” מלתבוע את האישה בחו”ל והוא יכול לתבוע רק בארץ.

שימו לב שהשופטת ונקרט כותבת על הגבר שהוא “שוהה” בחו”ל.  שנה וחצי בחו”ל זה לא “שהיה”.  זו תושבות מה גם שיש לאיש אזרחות באותה מדינה.

שימו לב שהשופטת אפרת ונקרט לא התנתה את הצו החוסם בשום תנאים.  האישה לא מחוייבת לחתום על שום התחייבות עצמית שאם ייגרמו נזקים כתוצאה מהשקרים שלה, היא תפצה את הבעל.  היא אינה דורשת שהאישה תעמיד ערבויות, ושימו לב שלמרות שמדובר בהמצאה לחו”ל, מה שדורש בדרך כלל מסירה אישית בחו”ל, או הפעלת משרד המשפטים לבצע המצאה באמצעות אמנת האג, השופטת עוזרת לאישה ומאפשרת לה לבצע מסירה במייל או בווצאפ.  צריך גם לבדוק שהמדינה בה נמצא אותו איש מסכימה להמצאת מסכים משפטיים מחו”ל בטלפון או במייל.  אם המדינה הזרה לא מסכימה לכך, זו הפרת ריבונות.  אבל לאפרת ונקרט שום דבר לא מדגדג בין שערות הכוס.  הכל אטום שם.

ראיתם כזה דבר?  על סמך “חשש” השופטת נותנת צו במעמד צד אחד.  ועל מה החשש?  לא ידוע!  ומה יקרה אם הוא יתבע אותה בחו”ל?  גם זה לא ידוע!  ומה יקרה אם הוא יקבל פסק דין בחו”ל?  הרי אפרת ונקרט לעולם לא תאפשר מימוש הפסק דין מחו”ל לטובת הגבר בישראל, אז איפה הנזק?

המלכודת של אפרת ונקרט לגברים

הנה לפנינו שופטת מטורפת מרוב פמינאציה, שופטת שחושבת שתפקידה זה לשרת נשים, לשרת את גחמות הווגינה, ולחסל ולרסק כל גבר שיבוא בפניה….

אנחנו גם יודעים למה השופטת אפרת ונקרט רוצתה שהגבר יגיע לישראל….  כדי שאפרת ונקרט תחתום עליו צו עיכוב יציאה, ואז הוא יהיה סחיט, כי הוא לא יוכל לצאת לעסקיו בחו”ל.

כמובן ברגיע שהגבר ינחת בארץ, גרושתו תרוץ למשטרה ותמציא איזה סיפור על אונס או אלימות.  אפרת ונקרט יודעת זאת היטב ולכן היא טומנת לגבר את המלכודת הזו בצורת צו חוסם במעמד צד אחד.

מה שחסר בהחלטה של אפרת ונקרט זה רק אזהרה לגבר לקנות מצבה לקבר.  אפרת ונקרט פשוט רותה שהגבר הזה ימות והיא תעשה כל מה שהיא יכולה להמית אותו.  צריך רק להזמין קרמטוריום לאולם של ונקרט.

 

צו חוסם במעמד צד אחד אפרת ונקרט 53054 -07-21
Views: 63

One Comment

  1. לדעתי החקיקה הגזענית בסדום תחריף עם הזמן. לגברים הצעירים הייתי ממליץ על מגע מבוקר, מתועד וזמני עם נשים.

    אני מקווה שלמרות הנסיונות הלא חוקיים להוריד את האתר – תגדל תפוצתו ויתרחב סיקורו.

    האתר לוקח על עצמו משימה לא פשוטה של מעקב וניטור אלפי פסקי דין, ניתוחם וחשיפתם לטובת הציבור.

    אני מקווה שבפעילות האתר תהווה משקל נגד משמעותית להנדסת התודעה וסתימת הפיות הנהוגה בסדום ובכך תציל נפשות תמימות רבות מאובדן וסבל, הלכה למעשה.

    לעניות דעתי ובכנות זאת עבודת הקודש האמיתית !!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *