EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אבל כבד במשפחת ציון (ציצי) קאפח – לא נכלל ברשימת המועמדים לעליון 2021: “לאות אבל לא נאפה לחוח”. פירוט מלא מי הם 24 המועמדים לעליון של גדעון סער 2021 ודעתנו עליהם

ציון קאפח שופט ראוי לבית המשפט העליון

פורסמה רשימת מועמדים לעליון של שר המשפטים גדעון סער 10/1/2021.

אבל כבד ירד על משפחתו של השופט המחוזי מת”א ציון (ציצי) קאפח.  התימנים בכרם בוכים כל הלילה.  חולצות נקרעו.  כיסויים הונחו על המראות.

האמת היא שלעומת 24 המועמדים ברשימה של גדעון סער, ציון קאפח דוקא ראוי ביותר להיות שופט עליון.  עדנה קרנבל מרחמת עליו.  חבל.  איזו החמצה. זה עצוב מאוד כי באמת הגיע לו להגיע לעליון.  הוא נתן את כל הנשמה.  הוא האמין במוסדות המדינה, אבל מה?  הוא לא היה פמיניסט ולא היה חותמת גומי של הפרקליטות.

בגלל שלא עמד בשני תנאים אלה, בעטו לו בתחת, והחלומות נגוזו.  הביטו ברשימה איזה עלובי נפש כלולים בה.

כולם ברשימה פמיניסטים ושפוטים של הפרקליטות (למעט גרשון גונטובניק).  ציון קאפח שווה פי אלף להיות בעליון  מכל 23 הזבלים שברשימה (למעט גונטובניק).

ציון קאפח שופט ראוי לבית המשפט העליון
ציון קאפח שופט ראוי לבית המשפט העליון

ציון קפאח בוכה ומקונן….   “בשביל זה עלינו על מרבד הקסמים?  כדי שגדעון סער יירק לי בפרצוף????”.  הוחלט להפסיק את אפיית הלחוח.

ציון קפאח השופט שמישש אין ספור ציצים של קלדניות מתמחות ועורכות דין
ציון קפאח השופט שמישש אין ספור ציצים של קלדניות מתמחות ועורכות דין

נודה על האמת.  ציון קאפח הוא לא שופט רע.  יחסית הוא שפוי ונורמלי לעומת רוב רובם של הכלולים ברשימה.  הוא מאוד פופולרי אצל הפליליסטים. גם הוא אינו צורח ומשתולל כמו האשכנזיות החמומות מוח (ראו:  גיליה רביד או גלעד נויטל), ויחסית הוא לא שפוט מוחלט של שדולת הפמינאציות כמו למשל גורג’ט קרא שבזכות הסגידה שלו/שלה לכת הוגינה הצליח בסיבוב הקודם להביס את היריב הצ’ילבה שלו, חאלד כבוב שהפעם מופיע שוב ברשימה.

אבל מה לעשות כדי להיכנס ברשימה צריך לעבור את וועדת השתיים עליה חולשת פמינאצית העל עדנה ארבל, יימח שמה, הזונה הפמינאצית הגדולה מכולם בעולם המשפט????   כנראה שציצי קפאח לא ליקק לעדנה ארבל מספיק כמו האחרים.

הביטו ברשימה יש בה כל מיני שמות אנונימיים שאף אחד לא מכיר.  איך הם הצליחו להיכנס ל”רשימה” וציצי קאפח לא נכנס?   ציצי קפאח בוכה.  למישהו יש ואליום לתת לו?  אולי גת?

הנה הרשימה של ה 24 –  ומה שאנחנו חושבים עליה. נדגיש שאין ראוי מציון קאפח מלככב ברשימה זו, אבל הוא לא שם.  חבל.

1. השופטת מיכל אגמון-גונן.

מיכל אגמון גונן פמיניסטית מטורפת.  העולם נחלק אצלה ל 2 קטגוריות:  הפטריארכיה והפמינאציה.  כל מה שמריח פטריארכיה היא פוסלת.  כל מה שמריח פמינאציה היא כותבת שירי הלל בגודל של מגילת אסתר למה צריך להעצים נשים ולחסל גברים.  היא מאמינה גדולה של “הפיתרון הסופי” לבעיית הגברים בישראל:  קרמטוריום.

מיכל אגמון גונן פמיניסטית רעילה ביותר רק נשים והווגינות בראש מעינייה
מיכל אגמון גונן פמיניסטית רעילה ביותר רק נשים והווגינות בראש מעינייה

2. האלוף שרון אפק.

הומו שצמח במחלקה המשפטית של צה”ל ונהיה פרקליט צבאי ראשי רק בגלל ההעדפות המיניות שלו.  היה חשוב לצה”ל להראות נאורים ולכן “קידמו” אותו.  אין לו השגים, ואין לו מה להביא לבית משפט עליון מלבד ידע איך להעמיד לדין חיילים שיורים במחבלים.  אולי גם יש לו מומחיות בהעמדה לדין של ילדים פלסטינים שזורקים אבנים….  בשביל זה צריך להציע אותו לעליון?

שרון אפק הומו שניהל את הפרקליטות הצבאית ורוצה להיות בעליון כי הוא הומו
שרון אפק הומו שניהל את הפרקליטות הצבאית ורוצה להיות בעליון כי הוא הומו

3. ד”ר יעל ארידור-בר אילן.  עו”ד פרטית.

אנונימית.  מי זאת בכלל?  האם מביאים אותה כ”קונטרה” נשית ליורם דנציגר?  היא הבת של יורם ארידור.  כתוב עליה שהיא טיפלה במאבק המתוקשר של הקרן האמריקנית פרנקלין-טמפלטון נגד חברת התרופות הישראלית תרו (סימול TAROF.PK) ומנהליה, על רקע מכירת תרו לחברה ההודית סאן.

זה מה שחסר לבית משפט עליון?  מומחית בחוזים בינלאומיים?  סכסוכים בינלאומיים מתרחקים מבתי משפט ישראליים כמו מאש. עדיף לחברות הבינלאומיות לשלם משהו ורק לא להיגרר לקזינו של בתי המשפט הישראליים.

יעל ארידור בר אילן מומחית לתאגידים מועמדת לעליון
יעל ארידור בר אילן מומחית לתאגידים מועמדת לעליון

4. השופטת תמר בזק-רפפורטדוסית!!!

ירושלמית אם ל 4, תאומה סיאמית של הכלבה הדוסית יעל וילנר ששונאת גברים באופן קליני.  כבר יש כלבה דוסית אחת בעליון, יעל וילנר.  בשביל מה צריך תאומה סיאמית???  הפטרון שלה היה אחד בשם צבי אגמון.

תמר בזק רפפורט דוסית פמיניסטית מורעלת חושבת שמגיע לה כסא בעליון
תמר בזק רפפורט דוסית פמיניסטית מורעלת חושבת שמגיע לה כסא בעליון

5. השופט אליהו ביתןנציג פזורת מרקש!!!!

אמור להילחם על משבצת ה”מזרחי מחמד” בשל מוצאו ממרקש.  מגיע מבית משפט מחוזי באר שבע אשר ידוע באחוזי ההרשעות הגבוהים שלו, כי בבאר שבע אף אחד לא יוצא זכאי.

בבאר שבע לא מכירים את הביטוי זכויות אזרח וזכויות חשודים.  כל השופטים שם הם מחללים בחליל של פרקליטות מחוז דרום (בראשות אלון אלטמן). היה מקרה בו הסנגור קובי סודרי הגיע להסדר מקל עם הפרקליטות והשופט הזה דרש החמרה בעונש.  קובי סודרי הגיש עליו פסילה והפסילה התקבלה.  מרים נאור כתבה עליו ש”נקודת המוצא היא שרק במקרים נדירים ביותר יביאו התבטאויותיו של שופט היושב לדין לכדי חשש ממשי למשוא פנים ויהוו ראייה לכך… מקרים אלו מחייבים שהתבטאויות בית המשפט יהיו בעלות אופי מובהק ונחרץ, המלמד על נעילת דעתו… על בית המשפט להיזהר מאמירות מהן עלול להשתמע כי אימץ דעתו טרם שמיעת הטענות”, ואז היא כתבה שדעתו נעולה להחמיר עם נאשמים.

אליהו ביתן מרוקאי מורעל הרשעות מרשיע כל דבר שזז
אליהו ביתן מרוקאי מורעל הרשעות מרשיע כל דבר שזז

6. השופט גרשון גונטובניק.

זהו המינוי היחיד שהכי ראוי לבית המשפט העליון.  הוא זיכה את רפי רותם במחוזי ובגלל זה הפרקליטות בת”א התנפלה עליו ודרשה שידיחו אותו מתיקים פליליים.  הוא כתב שצריך לבדוק את הטענות של הפרקליטות באזמל מנתחים ואסור להאמין להם על עיוור.  פסקי הדין שלו הם מופת ללימוד בבתי ספר למשפטים.

גרשון גונטובניק המועמד הכי טוב לבית המשפט העליון - עלה והצלח
גרשון גונטובניק המועמד הכי טוב לבית המשפט העליון – עלה והצלח

7. פרופ’ דוד האן.  דוס!!!!

עוד דוס חובש כיפה.  כיהן כאפוטרופוס כללי והיה אחראי על פשיטות רגל לפני שסיגל יעקובי תפסה את מקומו.  איילת שקד רצתה לקדם אותו בגלל שהוא דוס ומתאים לתפיסת העולם של הדוסלך ממפלגת ימינה.  בסיבוב הקודם עשו עליו סיבוב והורידו אותו מהרשימה, כי כאשר כיהן נתן לכל המנהלים המיוחדים והמפרקים יד חופשית לגזור קופונים ושכר טרחה כיד המלך, ולא דאג לעמוד על המשמר.

דוד האן סידר לנאמנים בפשיטת רגל שכר טרחה עצומים ודפק את בעלי החוב
דוד האן סידר לנאמנים בפשיטת רגל שכר טרחה עצומים ודפק את בעלי החוב

ראו כאן חוות דעת של ברק לייזר על המועמדות של דוד האן לשיפוט בסיבוב הקודם:

חוות דעת של ברק לייזר על מועמדות לשיפוט של דוד האן 7-3-2017

8. פרופ’ אביעד הכהן. דוס!!!  מתנחל!!!!

עוד דוס ה”מזוהה עם עמדות האורתודוקסיה המודרנית”. הוא בא מהאקדמיה, והיה דיקאן של מכללת הזבל שערי משפט בהוד השרון. כל מה שמעניין אותו זה “משפט עברי” (כלומר דיני מוות לגבר היהודי).

מי צריך את המשפט העברי?  אלה סתם זיבולי שכל בגרוש. כמה מומחים במשפט עברי כבר צריך בבית משפט עליון?  כבר יש לא מעט דוסים ודוסיות גועלים וגועליות שם.  בשביל מה צריך עוד דוס?

אביעד הכהן דוס שרוצה כיסא בעליון
אביעד הכהן דוס שרוצה כיסא בעליון

9. השופט רם וינוגרדדוס!!!!

עוד שופט דוס מבית המשפט המחוזי בירושלים. בגלל שהוא דוס השקפת עולמו היא שנשים הן מסכנות, עשוקות, ושהגברים הם אלימים וכספומטים.  זבל.  שופט זבל.  פח.

רם וינוגרד עוד דוס ששואף להריח אולימפוס בעליון
רם וינוגרד עוד דוס ששואף להריח אולימפוס בעליון

10. ד”ר חגי ויניצקידוס!!!!

עוד דוס ומומחה בדיני התנחלויות.  מומחה לדיני יהודה ושומרון מהמרכז האקדמי שערי מדע ומשפט וראש מכון בגין למשפט וציונות.  חמום מוח מהימין.  נראה שהמפלגות הערביות יילחמו בכל הכוח נגדו.

חגי ויניצקי מומחה בדיני התנחליויות ואיך לזמבר ערבים
חגי ויניצקי מומחה בדיני התנחליויות ואיך לזמבר ערבים

11. השופט צבי ויצמןדוס!!!  אסון טבע!!!!   שופט עם דם גברים גרושים על הידיים!!!!

עוד שופט זבל דוס חובש כיפה.  כמות פסקי הדין שהוא כתב נגד גברים מעמידה אותו כאחד המתמודדים לתואר “השופט עם הכי הרבה דם של גברים מתים על הידיים”.  זבל.  טינופת. חלאה.  והוא רוצה לעליון?????

צבי ויצמן פמינאצי קוקסינל ומלקק וגינות
צבי ויצמן פמינאצי קוקסינל ומלקק וגינות

12. אייל ינון. דוס!!!

בוגר ישיבת בני עקיבא כפר הרא”ה. שירת כקצין מחקר בחטיבת המחקר של אמ”ן ולמד בישיבת ההסדר הר עציון באלון שבות.  היה מזכיר הכנסת ואחר כך יועץ משפטי של הכנסת. הוא כנראה סתם שם כדי למלא את הרשימה.  כלומניק.

אייל ינון הוא עובד מדינה שלקח משכורת כדי לאונן.  שום דבר מעניין לא נזקף לזכותו.  כותב חוות דעת למשל על חסינות חברי כנסת ומצטט חוקים.  זה לא דורש חוכמה מי יודע מה.  בת הזוג שלו היא פרקליטה נבלה שמעורבת בתפירת התיקים לביבי נתניהו והוא הסתיר את זה.  הוא עצמו כלול ברשימת עדי התביעה נגד ביבי.

בלי להתבייש לפני שעזב את הכנסת סידר לעצמו חקיקה אישית שתגדיל לו את הפנסיה ב 9,000 ש”ח לחודש.  ביוני 2018 אישרה הכנסת שיפור בתנאי הפרישה של היועץ המשפטי לכנסת, ולפיו הפנסיה הצפויה לאייל ינון תגדל ב-9,000 ש”ח בחודש ל 57,000 ש”ח (פנסיה!!!). מדובר בחקיקה פרסונלית, שקודמה בידי חבריו חברי הכנסת יולי אדלשטיין ומיקי זוהר.

ב 5/7/2017 ח”כ מיקי זוהר יזם דיון בוועדה לצדק חלוקתי ושוויון חברתי על תלונות שווא שמגישות נשים נגד גברים.  מי שהתערב בעבדתו של מיקי זוהר היה אייל ינון שדרש לבטל את הדיון בוועדה זו בטענה ש”לוועדה אין סמכות לדון בעניינים שפוגעים בגברים”.  טינופת!!!! מושחת!!!!   נקווה שאייל ינון יקבל פטרת בעטרת הזין.

אייל ינון גרוש ואב לשלושה. בת זוגו כיום היא הדומינטריקס עו”ד עמית מררי, המשנה ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט.

אייל ינון היה יועץ משפטי של הכנסת ועסק בשטויות
אייל ינון היה יועץ משפטי של הכנסת ועסק בשטויות

13. סיגל יעקבילסבית!!!!  מתעדפת זונות!!!!

כלומניקית שהתקדמה בזכות היותה לסבית.  אמיר אוחנה שלף אותה מהבויידם כדי להחליף את הכלבה הפמינאצית אמי פלמור כמנכ”לית משרד המשפטים.  חוץ מלהעביר חוזרים לבנקים לשמוט חובות לזונות משתקמות, לא עשתה הרבה ולא קידמה שום חקיקה מעניינת.

קראו כאן:  ביזיון הזונות של סיגל יעקובי: משרד המשפטים יתעדף זונות על נשים

סיגל יעקובי כמנכלית משרד המשפטים סידרה הפטרים לזונות משוקמות בפשיטת רגל
סיגל יעקובי כמנכלית משרד המשפטים סידרה הפטרים לזונות משוקמות בפשיטת רגל

סיגל-יעקובי-לסבית-שמנהלת-את-משרד-המשפטים-ולא-הביאה-שום-תועלת-למרות-היכולות-הלסביות
סיגל-יעקובי-לסבית-שמנהלת-את-משרד-המשפטים-ולא-הביאה-שום-תועלת-למרות-היכולות-הלסביות

14. השופטת רויטל יפה-כ”ץ. כלבה!!!! ביצ’!!!

שופטת מחוזית מבאר שבע פמינאצית שאוהבת להרשיע גברים.  מקבלת אורגזמה מכל גבר שהיא מרשיעה.  לא יודעת מה זה זיכוי.  סוגדת לכת הוגינה.

רויטל יפה כץ עם פרקליט מחוז דרום אלון אלטמן שמקדם אותה בזכות ההרשעות שהיא מסדרת לו
רויטל יפה כ”ץ פמינאצית זולה עם פרקליט מחוז דרום אלון אלטמן שמקדם אותה בזכות ההרשעות שהיא מסדרת לו

15. השופט חאלד כבוב. ערבי אני ציוני!!! 

היה מועמד מול גורג’ט קרא וגורג’ט ניצחה אותו בסיבוב הקודם.  הבן שלו עשה בושות שקרא להזדהות עם החמאס וערביי עזה בזנן סבב הטילים האחרון.

חאלד כבוב עוסק בהרשעות צווארון לבן הבן שלו עושה בושות לציונים
חאלד כבוב עוסק בהרשעות צווארון לבן הבן שלו עושה בושות לציונים

16. השופטת גילה כנפי-שטייניץ. גדלה בעכו!!!!

אשת שר האוצר לשעבר יובל שטייניץ.  שופטת בירושלים שאוהבת להרשיע.  פמיניסטית.  לא עיפרון מחודד. תמיד פוסקת לטובת המדינה ונגד אזרחים.  היא לטובת המשטרה, הפרקליטות, העובדים הסוציאלים.  היא תמיד נגד האזרח.

גילה כנפי שטייניץ אשת ליכודניק פמיניסטית ולא חכמה במיוחד
גילה כנפי שטייניץ אשת ליכודניק פמיניסטית ולא חכמה במיוחד

17. פרופ’ שחר ליפשיץ. דוס!!!  קוקסינל!!!!

נחש צפע מסוכן ביותר לגברים.  דוס מסריח ומצחין.  אישיות פסיכופטית וקוקסינלית.  זוהי אישה פמינאצית רעילה ביותר בגוף של גבר שמן ומעורר דחיה.  הנבלה הזה עמד יחד עם רות הלפרין קדרי בראש מרכז רקמן להפצת רעל מגדרי נגד גברים.  הוא גם כתב ספר שנועד להדריך שופטים איך לחמוס את הפנסיות של גברים ולהשאיר אותם בלי כלום.  הוא בעצמו מושקע במכון לאקטואריה של פנסיות, וכך הוא עושה כסף מהצד.

שחר ליפשיץ קוקסינל דוס דוחה חבר של רות הלפרין קדרי ופעיל במרכז רקמן
שחר ליפשיץ קוקסינל דוס דוחה חבר של רות הלפרין קדרי ופעיל במרכז רקמן

18. השופט יגאל מרזל.

פקיד ניירת הממונה על הנהלת בתי המשפט.  עסק בטיוח וכיבוס כל הפדיחות של השופטים.  ללא ניסיון מעשי.

יגאל מרזל קוקסינל שריגל אחרי אזרחי ישראל
יגאל מרזל קוקסינל שריגל אחרי אזרחי ישראל

יגאל מרזל קוקסי מתחנגל
יגאל מרזל קוקסי מתחנגל

19. פרופ’ סוזי נבות. מרצה מהאקדמיה לדיני חוקה פרלמנטים ודיכוי וגינות.  משלמת הרבה כסף כדי שיזמינו אותה להופיע בטלוויזיה.  לא הטביעה חותמה על שום דבר.

סוזי נבות פעלה להעברת חוקים של “הפלייה מתקנת” לטובת נשים.  היא הציעה שמפלגות לא יקבלו מימון אלא אם כן יש ברשימות 50% נשים.  לטענתה, זה “היא ביטוי נכון וראוי למדיניות של העדפה מתקנת. וכשאנחנו מדברים על העדפה מתקנת, הנחת היסוד היא שהעדפה מתקנת פר-סה איננה מהווה פגיעה בעיקרון השוויון. זאת נקודת המוצא. אין בהצעת החוק שום דבר שיש בו משום פגיעה בעיקרון השוויון,…  נקודת המוצא של החוק הזה, שאין שוויון בין גברים ונשים בכל הנוגע לזכות המועמדות בכנסת, ולכן כל העדפה של נשים, בכל אמצעי שהוא, מהווה רק קידום של שוויון ולא פגיעה בו…. לעיקרון השוויון יש הרבה מאוד פנים.  אנחנו יכולים לדמיין לעצמנו סולם של אפשרויות להיטיב את מעמדן של הנשים בענייני הייצוג, סולם מן הקל אל הכבד. הדרישה הקיצונית ביותר, אולי המושלמת ביותר, במדינה אידיאלית, באוטופיה, זאת הדרישה שייקבע בחוק-יסוד שהייצוג של נשים הוא כמיקומן באוכלוסייה, או מאוד דומה להצעת החוק שהעלה כאן חבר הכנסת שרוני, דהיינו, 50% ייצוג כקביעה נורמטיבית מחייבת, ומי שלא יעמוד בה, לא יוכל בכלל לגשת לבחירות”.

סוזי נבות עלתה מדרום אמריקה בגיל 13 ומציגה עצמה מומחית לחוקה ופרלמנטים
סוזי נבות עלתה מדרום אמריקה בגיל 13 ומציגה עצמה מומחית לחוקה ופרלמנטים

סוזי נבות גרוטאה פמיניסטית
סוזי נבות גרוטאה פמיניסטית

20. השופט רון סוקול.

היצור הזה מגיע מחיפה.  משם הגיע גם גדול גדולי הטינופות יצחק עמית.  כנראה שהוא חושב שהוא ה”יצחק עמית” הבא.  רון סוקול הוא חתנו של שופט העליון לשעבר תיאודור אור, ולכן שופטי העליון חושקים בו והוא מקודם על ידי השופטים מהעליון.

שרת המשפטים לשעבר ציפי לבני התנגדה בעבר למינויו של סוקול למחוזי בשל התנגדותה למינוי קרובי משפחה של שופטים.

רון סוקול שופט מחיפה חושב שהוא יצחק עמית הבא
רון סוקול שופט מחיפה חושב שהוא יצחק עמית הבא

21. פרופ’ יואב ספיר.

סתם זבל שעמד בראש הסנגוריה הציבורית והינחה את הסנגורים למכור את הלקוחות שלהם לפרקליטות.  לא עשה שום דבר.  לא הגיש עתירות לשיפור תנאי עצורים.  לא הגיש עתירות נגד נהלים של הפרקליטות לדפוק את הסנגורים ולהכביד עליהם.  לא יצא נגד השופטים שפוסקים נגד זכויות אדם.

יואב ספיר ישב כמו יודנראט בראש ארגון עוצמתי והפך את הסנגוריה לעדר של כבשים המובלות לשחיטה.  בכל זאת נאחל לו בהצלחה.  למרות שהוא כבשה שפועה באחו.

יואב ספיר הפך את הסנגוריה לעדר של כבשים המובלות לשחיטה
יואב ספיר הפך את הסנגוריה לעדר של כבשים המובלות לשחיטה

22. השופטת רות רונן.  סתם אחת שרוצה קידום.

נולדה ב-1962.  שופטת במחלקה הכלכלית בבית המשפט המחוזי בתל אביב.  בת של עיתונאי. אם ל 3.  מתעסקת עם חובותיהם של חברי דירקטוריון בחברות הציבוריות ובבנקים.  בגלובס כתבו שהיא קבעה שהדירקטורים של בנק הפועלים יצטרכו לפצות את הבנק בגלל שאישרו הלוואות לנוחי דנקנר.  גם כאשר שאול שאלוביץ מבזק רצה לחלק לעצמו כספים כדיבידנדים, היא עצרה את זה כי הכסף לא היה “רווחים”.  לא יוצא לה לדון בדיני פמיניזם.  המומחיות שלה זה אותו דבר כמו חאלד כבוב.  רק אחד מהם ייבחר.  בגלל שכבר יש ערבי בעליון (ג’ורג’ט קרא), אז הסיכוי שלה עולה על זה של חאלד.

בעלה הוא שמאלני ידוע, זאב ברגמן, חבר הנהלת הקרן החדשה לישראל.  זה לא הפריע לה לדון בתיקים של הקרן מבלי ליידע על בעלה ותלונה נגדה נמצאה מוצדקת.  בגלל זה איילת שקד לא רצתה אותה.

רות רונן מתעסקת בדיני תאגידים ורוצה קידום לעליון
רות רונן מתעסקת בדיני תאגידים ורוצה קידום לעליון

23. נתי שמחוני. אנונימי.

עו”ד פרטי.  אין לו סיכוי. עו”ד נתי שמחוני, בעברו ייצג את המגה-נוכל מיקי גנור ב”פרשת הצוללות”.  עד 2019 עבד במשרד הרצוג פוקס נאמן שם שימש כמנהל מחלקת הצווארון הלבן, ואז פתח בוטיק.  לזכותו ייאמר שברגע שהנוכל מיקי גנור הודיע שהוא רוצה להיות שטינקר של הפרקליטות, נתי שמחוני זרק אותו מטעמי מצפון.  זה מביא לו קרדיט אצלנו.  מי שמייצג עדי מדינה הוא עו”ד ליגה ז’ בלי כבוד עצמי.

נתי שמחוני בעל בוטיק מטעמי מצפון סירב לייצג את עד המדינה השטינקר מיקי גנור
נתי שמחוני בעל בוטיק מטעמי מצפון סירב לייצג את עד המדינה השטינקר מיקי גנור

24. יעקב שרביט.  אנונימי.

יעקב שרביט אוהב לבלות באיי סיישל. אשתו חיילת.  עו”ד פרטי שמנהל את מחלקת ההופעות בבתי משפט של הרצוג פוקס נאמן, אותו משרד שנתי שמחוני פרש ממנו והקים את הבוטיק שלו.  הוא מייצג את עד המשינה שלמה פילבר בתיק 4000 נגד ראש הממשלה.  שרביט נקלט כעו”ד בהרצוג פוקס נאמן לאחר חמש שנות שירות בענף הדין הבינלאומי בפרקליטות הצבאית, שם הכיר את אשתו, החיילת אל”מ במילואים פנינה שרביט-ברוך.  שרביט הפך לשותף תוך שלוש שנים.  לדבריו עובד “”14-15 שעות. זה עניין של מחלה, זו בחירה אישית”.

יעקב שרביט מתמחה בייצוג עדי מדינה עובד בהרצוג פוקס נאמן
יעקב שרביט מתמחה בייצוג עדי מדינה עובד בהרצוג פוקס נאמן
Views: 240

3 Comments

  1. צבי ויצמן שופט חלאה.
    מכר לי את המישפט.
    עבר על החוק ולא רשם דבריי בפרוטוקול.
    השאיר אותי בלי תקציב לקנות לחם ל 3 ילדים במישמורת משותפת.
    אני מקווה שימות ביסורים המושחת.
    בקרוב הנקמה על פי החוק.

  2. פינגבאק: הפסד צורב לעוה"ד דוד תדמור ועידן ארנון בשם שדולת הווגינות התלוננו למה אין מספיק כוס ברשימת 24 המועמדים לעליון של גדעון סער בגץ 6238/21
  3. רויטל יפה-כ”ץ , התובעת של פמ”ד במחוזי ב”ש, היא אחת מאלו שהרשיעו את הקווקזי חייבטוב תוך התעלמות בוטה ומגמתית מכך שהמשטרע סיפקה לו סמים ומדובב מנייק עבריין בכדי לייצר הודיה. ההרשעה בבזיונית אמנם בוטלה בערעור, אך עדין נזקפות לזכותה מאות הרשעות שווא של קווקזים, בדואים ומזרחים . היא אחת מאלו שאחראיות לשם הרע שיצא לבתי המשפח בדרום. גילה כנפי-שטייניץ: סתם שופטת בינונית שהתמחתה בכתיבת פס”ד תוך התעלמות מכוונת מכל הראיות שפגמו במטרה שסימנה. שופטת של קופי-פייסט -בעיקר של של הלכת חניון חיפה- שמן הסתם תשתלב היטב במוסד הרקוב. אין פלא שהשר שטייניץ זרק אותה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *