EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

בת שבע שרמן שני סוסה טרויאנית פמינאצית בסיוע המשפטי: מאז שמינו אותה ראש מחלקה לדיני משפחה, אף גבר לא מצליח לקבל סיוע משפטי: “רק מי שיש לה כוס וציצי תקבל סיוע משפטי לריסוק בעלה”.

שדולות הנשים והפמינאציות מתליחות להכניס סוסות טרויאנים לכל מנגנוני המדינה.  בסיוע המשפטי נקלטה סוסה אריויאנית בשם בת שבע שני שרמן.  בת שבע שני שרמן היא אחת הנשים הפמינאציות הרעילות והארסיות ביותר במדינת ישראל.  היא שימשה הרכזת הארצית של כל שדולות הנשים לנושא מסורבות גט, ותפקידה היה לייצר אייטמים לתקשורת שהנשים מסכנות כי מעגנים אותן בבתי דין רבנייים, שכל הגברים אלימים (כי רק ככה נשים יכולות לסחוט כתובה מהבעל), וכמובן היא זו שמכרה את הבלוף שבתי הדין הרבניים הם לטובת גברים, כאשר בפועל הדיינים הם הכי פמינאציים שיש, ובתי הדין הרבניים הפכו לבתי מטבחיים לגברים באצטלא של “הדין היהודי”.

בת שבע שני שרמן סוס טרויאני פמינאצי בסיוע המשפטי מונעת מגברים ייצוג משפטי
בת שבע שני שרמן סוס טרויאני פמינאצי בסיוע המשפטי מונעת מגברים ייצוג משפטי

תפקידה של בת שבע שני שרמן היה להפוך כל אישה שרוצה לסחוט את בעלה ל”מסכנה” שלא נותנים לה גט, בין אם זו סחיטה של כתובה, סחיטה של רכוש, או סחיטה אמוציונלית ע”י ניתוק הילדים מהאבא.  כל סחטנית ונקמנית שהגיעה אליה, הוכנסה מיידית למעון לנשים מוכות, גם בלי להיות מוכה, וזאת כדי לקבל את כל ההטבות של “אישה מוכה” בלי להיות מוכה.  כך למשל מי שבוגדת בבעלה מאבדת את הכתובה (שזה הפסד של מאות אלפי שקלים) אבל אם היא נכנסת למעון לנשים מוכות, בלי להיות מוכה, הבעל הופך “אלים” אוטומטית, והנקבה מקבלת את הכתובה. בת שבע שני שרמן כסוכנת בוקינג למיטות ריקות בעמותת בת מלך לנשים מוכות. 

על שמה של בת שבע שני שרמן חתומות מאות כתבות שכולן נוטפות תעמולה פמינאצית דר שטירמרית רעילה ביותר נגד גברים, הסתה בלתי פוסקת שהגברים אלימים, ושקרים פמיניסטים ידועים שהדת היהודית פוגעת בנשים, כשלמעשה הדת היהודית נותנת לנשים את הכתובה, את הילדים על מגש של כסף, ופטור ממזונות רק בגלל שהן בעלות כוס.

וכעת הגיע למערכת עדנה קרנבל מידע שבאגף לסיוע המשפטי של משרד המשפטים, אותו אגף שאמור לספק עורכי דין בחינם על חשבון המדינה למי שאין לו כסף, מינו את אותה נבלה פמינאצית, בת שבע שני שרמן להיות האחראית על מחלקת דיני אישות וגירושין.

הרי זה כמו לתת להיטלר להגן על היהודים.  כמו לבקש מאייכמן לא להפעיל את תנורי הגזים.  ברור שתחת הנהגתה של בת שבע שרמן, אין סיכוי לאף גבר לקבל סיוע משפטי. היא הרי שונאת גברים באופן קליני, לוקה בפסיכופתולגיה חריפה מאוד של רודפנות ע”י הפטריארכיה הדתית, ויש לה קנאת פאלוס אקוטית.  לתת לאחת כזו להיות אחראית על מינוי עו”ד שיסייעו לגברים להתמודד עם הליכי הגירושין, זה כמו לבקש ממנגלה שיחזיר את הרכבות שהגיעו לאושוייץ למדינות מהן הן הגיעו.

בת שבע שני שרמן זונה משוקמת פמינסטית שוקמה באמצעות ניתוח בלוטות הכוס
בת שבע שני שרמן זונה משוקמת פמינסטית שוקמה באמצעות ניתוח בלוטות הכוס

תעמולת ההסתה של בת שבע שני שרמן – בכל חור ובכל פינה.  

הצירעה הפמינאצית בת שבע שני שרמן לא ישבה במנוחה לרגע אחד.  היא ארגנה אין ספור כנסים וערבי עיון (כולל בבתי ספר) והזמינה אליהם דיינים כדי שישמעו את תעמולת ההסתה של שדולת הנשים הדתיות הפמיניסטיות.  דיינים פמיניסטים ידועים כגון דניאל אדרי מחיפה, איגרא מירושלים, הרב אליהו מימון, מנהל אגף עגונות בבית הדין, הרב שלמה דיכובסקי דיין בבית הדין הגדול (בדימוס) ומנכ”ל בתי הדין הרבניים היום, הרב אריאל אדרי רב בשכונת הר חומה ודיין הפכו להיות החברים הכי טובים שלה, כי הם ידעו שאם יהיו נגדה היא תפעיל נגדם את כל התחמושת ותוציא נגדם כתבות שטנה בכל העיתונים.

הנה כאן בת שבע שני שרמן בצעירותה מרצה על הדין הדתי ומפיצה את הרעל שלה נגד גברים:

חיבתו של ביבי לזונות המגדר הפמינאציות

ממש לפני המינוי של בת שבע שני שרמן לסיוע המשפטי, היא הפיצה לתקשורת כתבה שנועדה לפאר ולשבח אותה כפוליטיקאית מדופלמת.  היא הפיצה כתבה שכותרתה “בת-שבע שרמן-שני: המליצו עליי לשריון ברשימת הליכוד“.  לפי כתבת היח”צ אותה פרסם דוס בשם נתנאל לייפר, “בקשתו המפתיעה של נתניהו, מעוררת עניין ומביאה אנשי ציבור לנסות ולהביא לשריונם ברשימת הליכוד. עו”ד שרמן-שני העוסקת במסורבות גט פונה ומבקשת מהציבור לתמוך במועמדותה”.

לדבריו של נתנאל לייפר (שפשוט העתיק כתבה מוכנב ששרמן הכינה לו) הפעילה החברתית, עורכת הדין, בת-שבע שרמן-שני פנתה בבקשה לציבור להמליץ עליה לשריון לרשימת הליכוד”.  “פנתה שרמן-שני, הפועלת למען העגונות ומסורבות הגט בפרט, דרך דף הפייסבוק שלה בבקשה מהציבור שימליצו עליה לרשימה. “אם אתן רוצות לראות אישה דתייה, די צעירה (37), פמיניסטית-הלכתית, מתנחלת (הר-גילה), עו”ד (ובוגרת תכנית לטוענות רבניות) שיודעת לפעול לתיקון כשלים בממסד הדתי – מבלי לשבור את הכלים. שמאמינה שכשפועלים לשנות צריך לפעול למען ובעד מה שמאמינים (ולא נגד…) שמאמינה בצמצום פערים ותחרות הוגנת – ומתן כלים לכל אחד להצליח. עם דגש על עזרה לשכבות החלשות… אשמח מאד אם תמליצו עלי”.

בפועל ביבי לא ידע בכלל על קיומה של הצירעה הפמינאצית הזו בת שבע שני שרמן, אבל היא כבר דאגה שיפרסמו אותה כפוליטיקאית בפוטנציה.  למרבה המזל, בליכוד הבינו מהר מאוד שהצירעה הזו רק תבריח גברים מהליכוד.

בת שבע שני שרמן פוערת שפתיים לקליטת מיצי כוס בכנס פמיניסטי רדיקלי 2015
בת שבע שני שרמן פוערת שפתיים לקליטת מיצי כוס בכנס פמיניסטי רדיקלי 2015

לנו לא ברור מדוע החליטה הצירעה הזו לעזוב את העמותות הפמינאציות ולהיכנס לשירות המדינה כעובדת משרד המשפטים.  כנראה המשכורת הממשלתית קרצה לה, וכמובן היכולת לחלוש על חייהם של גברים מפנים ולדוג מפנים לחסל כל גבר, וכל זה בחסות ממשלתית של משרד המשפטים.  היינו אומרים “זאבה בעור של כבש”, אבל זו לא זאבה.  זאבה זו מחמאה.  זו קניבלית ערפדה שנזונה מדם של גברים מדממים.

Views: 17

2 Comments

  1. ביבי שריין את אורלי לוי אבקסיס, לאן בדיוק יברחו הגברים מהליכוד לימין הקיצוני. כאשר נוצר פרדוקס שאנשים חילוניים שהיו במרכז, מצביעים למפלגות ימין קיצוני אך ורק עניין המעמד האישי. הם יודעים את זה, ההשפעה שלהם תהיה אפסית ראה מקרה פייגלין.
    לגברים בישראל הייתי ממליץ בחום לא לעבור על החוק, לא להקים משפחה , מגע מבוקר ומתועד עם נשים, הסכמי ממון, עיקור ולעשות מה שטוב לך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *