EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

השופט חאלד כבוב השריץ בן עו”ד ווליד כבוב: קריאה נרגשת לחמאס בעזה לשטוף בנהרות דם את תל אביב. הפרקליטה חנה קורין: זה “חופש מחאה”

בימים אלה של מבצע שומר החומות (מאי 2021, סוף הרמדאן 2021), כאשר החמאס יורה אלפי טילים על מדינת ישראל, וכבר פגע בבתים פגיעות ישירות בבני ברק, בת ים, פתח תקווה ראשל”צ ובכל מה שמדרום להם.  החמאס גבה חיים של בני אדם, ואפילו על הקופים בספארי לא חמל.  במקביל גם הערבושים של ישראל פתחו במרי אזרחי בעכו, לוד ויפו, תוך שהם מציתים בתי כנסת, זורקים אבנים, מקללים ותוקפים יהודים.

 

 

ווליד כבוב יאללה חמאס בואו תפוצצו את עזריאלי בתל אביב
ווליד כבוב יאללה חמאס בואו תפוצצו את עזריאלי בתל אביב

 

הנה עוד בן שהשריץ חאלד כבוב:  איברהים

איברהים כבוב הבן של חאלד כבוב השופט תומך בניצחון החמאס על ישראל
איברהים כבוב הבן של חאלד כבוב השופט תומך בניצחון החמאס על ישראל

 

על רקע זה שמחנו לשמוע את עמדתו של העורך דין וואליד כבוב, הבן של השופט המחוזי חאלד כבוב (בעברית:  חולדה) שופט שהיה מועמד לעליון אבל הטינופת ג’ורג’ קרא החרא גנב לו את המינוי.

להלן דבריו של החכמולוג הערבי יפואי, בן אצולת העארבושקאלעך שמלקקים לשלטון הציוני:

“ואנחנו נמלא את הרחובות בזעם ובהפגנות
ואנחנו נמלא את בתי הסוהר כחפים מפשע
ואנחנו נעשה ילדים, דור מרדן, אחר דור
ונייצג את הצעירים האמיצים, אבל בחג שלנו – אקצא הוא שלנו והוא האמונה שלנו”, ווליד כבוב 14/5/2021.
איזו שנינות.  איזה טקט.  איזו חוכמה.  אילו פניני לשון מרהיבים….  ממש.  איתמר בן גביר הגיב במהרה:  “אחד כזה חייב לעוף מלשכת עורכי הדין גם אם אביו הוא שופט מחוזי מוכר. אפנה מחר ליו”ר הלשכה אבי חימי – שלצערי חתך חזק שמאלה- ואדרוש ממנו לקיים דיון: מי שמזדהה עם האויב בשעת מלחמה ומעודד אלימות לא ראוי להיות עורך דין.”.
את הבושה שנגרמה למשפחת כבוב אי אפשר לתאר.  מי היה מאמין שעו”ד ערבי פריבילגי ממשפחת אצולה שאבא שלו מועמד לעליון וגדל על בקלאווה המוגשת על מגשי זהב טהור, ועל מיטב מטעמי הכונפה של יפו, שאבא שלו השופט החדיר אותו למשרד עוה”ד רם כספי בצמוד לעו”ד נבות תל צור וכן שנתיים נוספות במשרד עוה”ד בעז בן צורף יבוא עם כזו יציאה….
אבא שלו חאלד כבוב, השופט החולדתי ממשפחת כבוב, סידר לבן שלו מייד יחסי ציבור אצל ראש מחוז תל אביב בלשכה עמית בכר שכתב בשבחו של ווליד שהוא ילד פלא מדהים ומוכשר ושהוא בסך הכל ציטט שיר ערבושי ידוע, ושזו זכותו להביע דעתו.
אבל לנו ידוע שלשופטים בישראל לא כל כך אכפת אם אתה מצטט ביאליק, או שאתה מצטט את אום כולתום.  אם המילים פוגעניות מכניסים אותך לכלא.  האבא יוסי צאייג, אבא גרוש שספג את מלוא הנבוט של המערכת המשפט הפמינאצית בישראל ציטט לפקידת הסעד הסדיסטית סימונה שטיינמץ שניתקה אותו מהבן שלו, וסידרה לו מטח של תלונות שווא במשטרה:  “נקמתו של ילד קטן לא בא השטן”.  הוא חטף על זה שנה בכלא.
גם המשוררת הפלסטינית דארין טרטור ישבה בכלא הציוני לא מעט זמן על פניני שירה דומים לאלו של וולידוש.
חאלד כבוב עוסק בהרשעות צווארון לבן הבן שלו עושה בושות לציונים
חאלד כבוב עוסק בהרשעות צווארון לבן הבן שלו עושה בושות לציונים

 

חאלד כבוב אוחז באות יקיר המאבק להנצחת השאהידים הפלסטינים
חאלד כבוב אוחז באות יקיר המאבק להנצחת השאהידים הפלסטינים

העסקאות המפוקפקות של וולידוש עם אמיר ברמלי    

נזכיר שהכבוב ג’וניור הזה כבר הסתבך לא מעט.  הוא התפתה לעשות כסף קל בעסקאות אוויר עם אחד בשם ברמלי.  נטען שברמלי ביצע הונאה תוך הבטחות-שווא של כ-550 משקיעים בהיקף של 340 מיליון שקל באמצעות קבוצת רוביקון קרן סלע.  לימים הוגש כתב אישום נגד ברמלי ומי שקיבל לשפוט אותו היה כבוב האבא.
על מנת למנוע בקשה לפסילתו של כבוב מלשפוט את ברמלי, כבוב האבא שלח את הג’וניור וולידוש למשטרה, לטעון שברמלי מנסה לסחוט אותו, כדי שאבא שלו יפסול את עצמו.
אמיר ברמלי עשה עסקאות הונאה עם הבן של השופט חאלד כבוב
אמיר ברמלי עשה עסקאות הונאה עם הבן של השופט חאלד כבוב

 

אמיר ברמלי השותף של הבן של חאלד כבוב לעסקאות הונאה
אמיר ברמלי השותף של הבן של חאלד כבוב לעסקאות הונאה

 

בתמונה:  הפרקליטה חנה קורין שסידרה לבן של חאלד כבוב פטור מהעמדה לדין על נוכלות והונאת משקיעות

חנה קורין ערפדת פרקליטות צמאה לדם חפים מפשע
חנה קורין ערפדת פרקליטות צמאה לדם חפים מפשע
כתב המשפט של “חדשות 12” גיא פלג פרסם שברמלי שלח לעו”ד ווליד כבוב מכתב בו נכתב בין היתר: “זה לא סוד גדול שכל מכשיר טלפון הוא מרגל קטן ושבגיבוי נשמרות גם הודעות שנמחקות מהטלפון. אל לנו להצטדק ולהיתמם. כולנו ידענו שאנחנו נוהגים באופן פסול ושהאינטרסים גברו על ידיעה זו. למרות הכל, נראה שיש מוצא, חלופות ופיתרון שניתן לעמוד בהם מבלי לזעזע את מערכות הצדק”.
מכיוון שגיא פלג הוא יחצ”ן של המשטרה, הפרקליטות והשופטים, אמרו לו להציג את זה כ”ניסיון סחיטה” ולדברר את הפרקליטות כאילו הבן הצעיר ווליד כבוב הפסיק לעבוד על העסקאות של ברמלי, “ברגע שהוא הבין שהעסקאות מקושרות לברמלי”.
מי מאמין לשטויות של גיא פלג.  ווליד עשה גם עשה כסף מהקופה ומהעסקאות של ברמלי, וגם שיחק לידי הפרקליטות כשהוא נשלח להתלונן במשטרה ש”סוחטים אותו”.  אם לא היה לו מה להסתיר, אז לא היה לו מה להיסחט, וכל מה שהוא היה צריך להגיד לסוחטים עלק….  זה “בבקשה תפרסמו הכל”.  רק מי שיש לו מה להסתיר הולך למשטרה ומתלונן שסוחטים אותו.

 

Views: 163

One Comment

  1. אחד הטיעונים של העוסקים במקצוע, כי הפרסומים כאילו יפגעו בהן כאשר יסיימו את תפקידן וילכו לתפקיד הבא.

    זו שאלה משפטית מעניינת, כי לדעתי הרבה אבות גרושים, ילדים מאומצים היו רוצים לדעת היכן הם או הן עובדים היום אם במגזר הפרטי או הציבורי ולהוקיר להם או להן תודה על מלאכת הקודש.

    אני בטוח שכל גבר וביחוד גבר גרוש, ירצה להעסיק עובדים או עובדות שידוע מה עשו. אני בטוח שכל זוג במשבר נישואין, ישמח לדעת שהיועצת אליה הוא מגיע בערב, היא עושה עבודת קודש בבוקר הרווחה.

    הרי זה מה שהם או הן כתבו בקורות החיים שלהן , סביר בחלק של “ניסיון תעסוקתי”, זה מעניין אם גם לציבור מותר לדעת מבחינת החוק, אפילו בלי פרשנות.

    יועצת זוגית שידוע שהיא פקידת סעד לסדרי דין או לנוער אני בטוח שהיא תהיה “מגנט” ללקוחות מרוצים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *