EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

גרושה מהגהנום 12: בתיה זרקי קיבלה הדרכה מבאת כוחה עו”ד מיכל פיין לפצוע את הווגינה ולהתלונן על אונס נגד בעלה הרב אבי זרקי

בתיה זרקי גרושה נבלה מוצצת דם ב2011

רבים שמעו על הרב אבי זרקי. הוא עושה לעצמו הרבה יחסי ציבור.  אבל על העו”ד של אשתו לעבר מיכל פיין מעטים שמעו, וגם על עלילות השווא של אשתו הנימפומנית בתיה זרקי מעטים שמעו.

מעטים יודעים אילו צלקות וטראומות נושא אבי זרקי מהימים בהם כל יום עו”ד מיכל פיין היתה מעלילה עליו עלילות אונס ופדופיליה חדשות, ומדריכה את אשתו מה ואיך לשקר במשטרה.

בתיה זרקי גרושה נבלה מוצצת דם ב2011
בתיה זרקי גרושה נבלה מוצצת דם ב2011

 

 

גרושה מהגהנום בתיה זרקי מוצצת בולעת נבעלת נחדרת ומתלוננת על אונס
גרושה מהגהנום בתיה זרקי מוצצת בולעת נבעלת נחדרת ומתלוננת על אונס

 

ב 2013 בתיה זרקי אשתו של הרב זרקי זנתה תחתיו. לאחר שנועץ בגדולי תורה ונאמר לו חד משמעית כי עליו לגרשה על פי דין, ניסתה בת הבליעל להניאו באיומים שונים ומשונים. היא לא בחלה בשום אמצעי כולל הפעלת אחיה הגרוש והמאפיונר שבא עם כמה פושעים להרביץ לכבוד הרב זרקי.  בסוף התגלה שהיא רוצה את כל עשרות המיליונים של הרב זרקי כולל עסקי הנדל”ן שלו בארץ ובחו”ל.

 

מימין בתיה זרקי גם נימפומנית וגם תאבת בצע בסוף לא שילמה לעורכת דין שלה
מימין בתיה זרקי גם נימפומנית וגם תאבת בצע בסוף לא שילמה לעורכת דין שלה

 

בתיה זרקי ובעלה אבי זרקי שנתיים לפני פרוץ הגירושין ב 2011
בתיה זרקי ובעלה אבי זרקי שנתיים לפני פרוץ הגירושין ב 2011

 

בפרסומים של החרדים נכתב:  “אשתו של כבוד הרב זרקי שכבה עם גבירים שהכירה דרך הרב. להם היתה פנטזיה לבעול את אשת הרב ולה היתה פנטזיה להיבעל לגבירים שפינקו אותה בהבטחות שווא ומדוחים. בסוף היא נשארה בלי הרב ובלי הגבירים. כך סופה של פרוצה ומי שעשתה נבלה בישראל”.  בתיה זרקי הגישה תביעת מיליונים בטיפול השופטת המזעזעת בהמת המגדר  שפרה גליק (כיום בדימוס).

 

אבי זרקי אכל תלונות שווא על אונס מהגרושה בתיה זרקי שתופעלה עי מיכל פיין
אבי זרקי אכל תלונות שווא על אונס מהגרושה בתיה זרקי שתופעלה עי מיכל פיין

הנה מה שכתב אבי זרקי על העו”ד של אשתו/גרושתו, עו”ד מיכל פיין ב 24/12/2014 אחרי שנתיים של גהנום:

ראשית יאמר, “זרקי – זה לא שם של פראייר” ! יחד עם זאת, למען הילדים, קבלתי על עצמי משך שנים ארוכות, לחיות עם “מפלצת” פשוטו כמשמעו..
הפצרתי בהורים שלי, התחננתי לאחי ואחותי ומשפחתי, וביקשתי מילדי “לבלוע” את התקפי הזעם הבלתי נשלטים, לכבד את האשה – כלה – גיסה – אמא כמו שהיא ולהעביר על המידות.
עד שהיא הכירה את “אביר חלומותיה” וזנתה ללא בושה. (גם את זה אראה בווידאו, לעיני כל ישראל). כעת, תוכניתה היתה “פשוטה”.. לסלק אותי מחייה, להשתלט ביחד עם הנוכל על קשרי המסועפים ורכושי “ולצאת” לדרך חדשה..
נתתי לה צ’אנסים רבים מאד “לרדת מהעץ” עליו טיפסה, ללא הועיל.
היא החליטה לשכור את שירותיהם של מספר עורכי דין בו זמנית, בלי “לעשות חשבון לכסף”, על מנת להציב מולי “סוללת תותחים” להכניעני.. ואני, כאילם לא יפתח פיו, מקבל צוי הרחקה מהבית שלי !!! ללא עוול בכפי !
היות ומעולם לא התגרשתי.. וזו לי הפעם הראשונה.. והאחרונה.. לא האמנתי שהשילוב של טיפשות ועורכי דין תאבי בצע יכול “להוליד” רעיונות מפלצתיים.
האמינו לי, מישהו אחר במקומי, היה משתגע, מתאשפז, נעשה חולה, מתמוטט וכיוצ”ב.
הנה למשל, לפני יום יומיים שמענו בצער ובעצב בחדשות על בעל שרצח את אשתו והתאבד. למה הוא עשה את זה ? אתם יכולים לראות ולהבין מהסרטון שהבאתי. התגרות, השפלה, פגיעה בכבודו, התעללות, מעצרי שווא בחסות החוק, המרדת הילדים נגדו, גניבת רכוש, העלמת דברים שחשובים לו סנטימנטלית, עד כדי גרימת “אי שפיות זמנית” היכולה להביא אדם למצב כזה וברור הדבר שאני מתנגד לכל סוג של אלימות.
ואסביר. קחו את “עורכת דין” מיכל פיין– המייצגת את מי שהייתה אשתי. היות ואין לה עבודה, התיק היחידי שהיא עסוקה בו 24 שעות, זה “אבי זרקי”. היא יודעת עלי כל פרט. כל תנועה. כל תזוזה. כל הופעה. עד כדי כך היא יודעת גם על דברים “שלא עשיתי”.. “שלא אמרתי.. ו”שלא חשבתי” .. היא ממש כמו בלעם הרשע “יודע דעת עליון”..
מיכל פיין הנבלה המטונפת מציגה עצמה כמגשרת - איזה גבר יתגשר אצלה
מיכל פיין הנבלה המטונפת מציגה עצמה כמגשרת – איזה גבר יתגשר אצלה
ומכיון ש”עורכת הדין” פיין צריכה כסף והרבה עקב ההוצאות הרפואיות הרבות שיש לה על הילד המפגר / חולה / נכה שלה, והואיל ואוספים עבורה נדבות משום שאין לה פרנסה, היא “רואה” במי שהייתה אשתי “תיק” מניב / שמן / עם בשר / עם הרבה עתיד. לכן היא לא נותנת למרשתה לסיים את התיק. פשוט, יסגר לה ברז הכסף ! אז מה עושים ? מסכסכים. מחממים. מייצרים פרובוקציות. מדריכים לייצר שערוריות.
להתגרות באדם שבא מהעבודה עייף ולמרות זאת הוא לא “מתפנק” אלא רוצה לצבוע את ההול עשר דקות. והואיל ואין לה בעיה לשקר, לרמות ולהתחזות ברבים, ברור הדבר שמצפונה הנכה אינו מייסר אותה כאשר היא מדריכה את מרשתה בדברי רמיה וזריית חול והטעיית בית המשפט.
מיכל פיין בהמת מגדר קלינית מומחית בתפירת תיקים לגברים ומוהלים
מיכל פיין בהמת מגדר קלינית מומחית בתפירת תיקים לגברים ומוהלים
קישור להתחזותה של “עורכת דין מיכל פיין” מצורף לפניכם בלינק זה
קישור לנדבות שמקבצים עבורה בלינק המצו”ב
באתר לשכת עורכי הדין פורסמה הוכחה לכך שאין לה עבודה ואין לה יכולת לעבוד. הנה הציטוט: “על-כן, מיכל כמעט ואינה יכולה לעבוד (למעט שעות ספורות בשבוע)”
לכן “הוראות ההפעלה ללקוחה חסרת שיקול הדעת” הן:
1. לנפח ! מוגשת בקשה לבית המשפט כי הבעל “שובר קירות”.
2. להתגרות !
3. להשפיל ליד הילדים !
4. לצרוח !
5. לקנטר ! אולי הוא יצא מכליו וידחוף.. יהיה לנו “תיק מושלם”..
וכמובן, להוציא דברים מהקשרם, להגיש תצהירים כוזבים, דברי שקר, בדיית ראיות, מעשי פשע (הצתת הרכב – השבוע היא הודתה כי הציעה למרשתה להשתמש בעבריין ששלחה לאיים עלי על מנת שישרוף את הרכב)
כעת, בואו נספור את ההישגים של “עורכת הדין” מיכל פיין. נראה מה היא “השיגה” למרשתה ?
1. רכוש ? נאדה
2. מזונות ? כלום.
3. גט ? יוק.
4. משמורת ? הילדים עזבו את הבית
דבר אחד היא “השיגה” ! כסף ועוד כסף ועוד כסף לתרופות לבנה !
עוד דבר היא השיגה, “הרחקות” “צווי מניעה” “צווי הרחקה”…
בזה היא מנפנפת.
אספר לכם משהו מעניין.. פיקנטי..
יום אחד אנו מגיעים לבית הדין הרבני.. הדיין, איש נעים הליכות, תלמיד חכם, חכם ופיקח, פונה אלי כדברים האלה: “הרב זרקי, אתה צעיר, העתיד לפניך, בכל מקרה “מגיע לה” 50 %, תן לה 70 % ואני גומר לכם את הכל היום כולל גט.. אין יותר “שפרה גליק”.. בית משפט.. עצבים.. מתחים.. חיים חדשים.. הכל מאחוריך.. בחייך”..
לא תאמינו.. הסכמתי. עורך הדין שלי, הסכים.. אפילו מי שהייתה אשתי הסכימה.. מי לא “הסכים” ? ניחשתם.. “עורכת הדין” מיכל פיין ! איך היא תסכים לשחרר “דג שמן” כזה.. היא גם צריכה להתחלק עם עורך הדין “שהפנה” אליה את התיק.. וגם מחכה לה עוד 10 % בונוס, מכל מה שהיא “תוציא ממני”.. נו, ברור שהפרה הזו לא תוותר על ערימת הטימטום שממנה היא ניזונה כלל יום.
כעת, “הדרישות” התכווצו.. בהרבה.. יש דיון בבית המשפט בקרוב.. ויהיה לי הרבה מה להראות שם.. הרבה מאוד.. כולל דברים פליליים של הצמד חמד.. היא מוכנה “לסגור” ב 50 %.. אבל פיין “לא מסכימה”..
פיין פיין, בסוף תשארי כמו קיין.. עם ז**ן בעין. לא תנצחו אותי בשום דרך של נוכלות. רק ביושר והגינות, אגמור את הכל בחמש דקות. ולא ? יש לי את כל החיים בשביל זה..
רק אני. ואני מרשה לעצמי להתגאות. רק אני עמדתי בגבורה עילאית, בחוסן נפשי, בעצבים של פלדה ובעקשנות מדהימה ולא עשיתי שום דבר שאינו עולה בקנה אחד עם הדת והחוק.
איני מדבר על מסע ההכפשות. איני עוסק בסבב שלה אצל עיתונאיות וערוצי תקשורת לנסות “לעשות עלי תחקיר”.. בכל מקום היא “נפלה על אמינות”.
מיכל פיין עם השותף שלה לדפיקת גברים אמיר זימן
מיכל פיין עם השותף שלה לדפיקת גברים אמיר זימן
בתמונה:  מיכל פיין עם אמיר זימן השותף שלה לתפירת תיקים לגברים ועצות אחיתופל
אני מציע למיכל פיין לפנות לחלבן. הוא יכניס אותה לרפת עם כל הפרות המכוערות שלו. הוא יחלוב אותה והיא תחלוב לו. הוא גם יתפלל על הבן שלה שיבריא. יתן לה תמיכה כלכלית, כך היא לא תצטרך לגנוב, לעשוק, לשקר ולרמות, לגזול ולקבל כסף ללא ברכה שהולך לתרופות. אולי הברכה של החלבן תעזור לה למרות שהיא נשואה. הרי החלבן “אוהב” נשואות והרי הוא מתקן אותם בצורה מיוחדת.
מאחר והדברים שאני אומר לה בפרצוף, ללא מורא ומשוא פנים הם אמת.. ומכיון שלא נעים לשמוע את האמת.. “עורכת דין מיכל פיין” שכחה בכלל שהיא “מייצגת” את מי שהייתה אשתי והיא מבקשת גם לנגח אותי, להכניס לי (כלשונה), לעצבן אותי ולהוציא אותי מדעתי.. אך, ללא הועיל..
“זרקי – זה לא שם של פראייר” כדאי שתזכרו זאת צמד נוכלות.
למה אני מביא זאת כאן ? להיות למגדלור של תקווה לכל אותם גברים שחושבים שנגמר העולם.. תלמדו ממני, תחיו, תהנו ותתנו למסכנות העלוקות האלה להתייבש.

הוגשה נגד אבי זרקי תביעת דיבה

וזה מה שקרה לתביעת הדיבה אצל השופט אריאל צימרמן:

בסוף בתיה זרקי סירבה לשלם שכר טרחה למיכל פיין

איזה בידור… ואחרי שמיכל פיין עשתה את המוות לאבי זרקי, והפעילה את הגרושה בתי זרקי נגדו, בסוף בתיה זרקי השתמשה באותם טכסיסים שלמדה ממיכל פיין נגדה, וסירבה לשלם לה 25,000 ש”ח שכר טרחה.

כעת אבי זרקי לומד משפטים וזה מה שיש לו לומר בראיון לישראל היום אצל יהודה שלזינגר 12/10/2017:

 

המילה האחרונה של אבי זרקי

המילים זורמות ממנו בשטף, עד שהוא מגיע לנושא הגירושים שעבר. אף שניהל את התהליך באופן פומבי בפייסבוק, ואף העלה סרטונים ממריבות שלו עם אשתו, היום הוא כבר חושב פעמיים אם לדבר על העניין. “אני לא רוצה להכאיב שוב לילדים שלי”, הוא אומר. “מצד שני, לחמתי פה מלחמה שהיא לא רק שלי.
“אני מאמין שנועדתי לאיזושהי שליחות פה. אני מודה שהכרתי עולם שמעולם לא הכרתי. בכל שנה נרצחות 15 נשים בידי בני זוגן. לעומת זאת, הרבה יותר גברים מתאבדים בכל שנה בגלל סכסוכי גירושים וילדים.
“במשך שנים באו להתייעץ איתי גברים עם בעיות דומות לאלה שהיו לי. התפקיד שלי כרב היה בעיקר לחזק אותם, להרים את המורל. הייתי אומר לגברים, ‘זה בסדר, תהיה חזק, הקב”ה מנסה אותך’. עד שזה מגיע אליך. אז אתה מבין באמת”.
זרקי לא מטיל את האשמה על הנשים, אלא על עורכי הדין, שגוררים בני זוג לסכסוכים ארוכים במטרה להרוויח מניהול התיק. “יש עורכי דין שבעבור בצע כסף יכולים לאמלל משפחה ולהחריב את כל מה שאדם בנה במשך שנים. התחתנת עם בת זוג, והכל בסדר גמור. אחרי איקס שנים לא מסתדרים ורוצים להיפרד. אפשר לשבת ולחלק את הנכסים, אפשר חצי־חצי, אפשר קצת יותר, קצת פחות. אבל אז הולכים לעורכי דין, והם משכנעים את הנשים לא רק להיפרד, אלא גם לקחת את כל הכסף של הבעל. מתחילים בכל מיני טקטיקות, אומרים להן ללכת למשטרה להגיד שהגבר מרביץ, שהוא מאיים. אומרים להן, ‘אל תדאגי, השוטרים לא יעשו לו כלום’, כאילו הם רק יזמינו את הבעל לכוס קפה ועוגה בתחנה וישלחו אותו בחזרה הביתה.
“יש עורכי דין רעים, כאלה שאומרים לנשים להאשים את הגבר בהכל. אומרים להן, ‘לכי למשטרה ותגידי שבעלך איים עלייך ברצח, ואם יש לך ילדות, תגידי שהוא התעסק איתן. זה כבר לא רק מעצר, זה גם פדופיליה, ככה הוא יהיה יותר רך במשא ומתן’.
“האישה מקשיבה לעורך הדין, ובאותו הרגע נהרסים חייו של הבעל. הוא נלקח לחקירה, נעצר, מושפל. בלחיצת כפתור של חוקר משטרה הבעל עלול לאבד את פרנסתו, וכל השמועות בחברה וההתמודדות פשוט גומרות אותו. פתאום הוא מוצא שהוא לא מתגרש מהאישה, אלא מעורך הדין שלה. היא כבר מסכימה לעשות הכל בשלום, ועורך הדין מסרב.
“לאישה יש כוח בלתי מוגבל ביד. היא יכולה להתקשר למשטרה ולהגיד, ‘שלום, אנחנו מתגרשים והוא אומר שיהרוג אותי’. בתוך דקות תגיע ניידת ותיקח את הבעל. יש הקלטה? לא. יש סימנים על הגוף? לא. מוּכרים ברווחה? לא. זה בכלל לא משנה. פשוט ייקחו אותו.
“מביאים אותו לאולם המעצרים. הוא עובר במסדרון, אזוק ומושפל, בידיים וברגליים. נכנס לדלת פלדה עם רשת. מוציא את הידיים מהחלון, ורק אז משחררים אותו מהאזיקים, כאילו הוא רוצח.
“בפנים יש 40 אנשים. פושעים, מסוממים, אחד שהתעלף מקלאוסטרופוביה, אחד שלוקח נייר טואלט, עולה למנורה, עושה ניצוץ ומעשן את הנייר. כל הזמן הוא שומע צעדים של אנשים באזיקים, מרגיש זוועה. רוצה למות. כל מה שהוא עובר שם, במשטרה ובמעצרים, הוא לא ישכח בחיים.
“צריך לתקן את המצב הזה. היום אני התחנה האחרונה לגברים, שבאים אלי אחרי שלקחו להם הכל ורוצים ללחוץ על ההדק. כשאני אייצג את הלקוח, אני אדע בדיוק מה עובר עליו. אבין אותו לגמרי”.
אבי זרקי בהפגנת אבות גרושים נגד פמינאציה
אבי זרקי בהפגנת אבות גרושים נגד פמינאציה
צפו בדברים שאמר אבי זרקי בהפגנה אצל מי שהיתה שרת משפטים ציפי לבני ב 2016 – החל מדקה 4:00

Views: 165

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *