EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

ניכור הורי 4 גנבת זרע מהגהנום 1: לבנה עבאדי השריצה ילד מזרע תימני של יעקב בן ישככר ו 10 שנים מסובבת על האצבע את תמר זנונית פורר 4 שופטי משפחה וענבל קיבנסון

לבנה עבאדי גנבת זע מדופלמת משגעת 5 שופטי משפחה

בעירית רמת גן עובדת גנבת זרעים בשם לבנה עבאדי.  הנ”ל חשקה בזין תימני והשתגלה להנאתה עם אחד בשם יקי בן יששכר שיש לו שופטת אחות תעבורה בקרית גת.  אחרי שהתעברה הזונה הרמת גנית החליטה לגדל את הילד לבדה, לנכס אותו לעצמה ולהפוך את הילד יתום.

הילד כבר בן 10 ועדיין לא ראה את אביו.  לבנה עבאדי מצליחה לתעתע ב 5 שופטי משפחה מתל אביב, ואף אחד לא מצליח לטפל בה.

לבנה עבאדי גנבת זע מדופלמת משגעת 5 שופטי משפחה
לבנה עבאדי גנבת זע מדופלמת משגעת 5 שופטי משפחה

הראשונה שקיבלה על עצמה את תביעת האב לקשר עם בנו היתה הפמינאצית הגועלית תמר זנונית פורר.  אצל הזנונית הזו לא היה לאבא שום סיכוי לקבל משפט צדק. הזנונית הזו עלתה על תרגיל לדרוש מיקי לבצע מסירה אישית ללבנה עבאדי של מסמכי בית משפט, מה שחייב אותו להגיע למשרדי עירית רמת גן לבצע מסירה לגברת עבאדי.  או אז ראש העיריה כרמל שאמה בכבודו ובעצמו היה מזמין משטרה על הסגת גבול.  תמר זנונית ידעה את זה, ובכל זאת סירבה להורות למזכירות לבצע את המסירה, כדי שיקי יאכל תלונת שווא במשטרה.

בכל הזדמנות שיכלה תמר זנונית פורר החטיפה ליקי הוצאות בסכומים אדירים המצטברים לעשרות אלפי שקלים, כמו שהיא עושה לכל האבות שאיתרע מזלם להתדיין באולמה.

 

תמר זנונית פורר פמינאצית בית מטבחיים לגברים
תמר זנונית פורר פמינאצית בית מטבחיים לגברים

 

יקי תבע את הזנונית וזו התפטרה מהתיק.  במקומה הגיע קוקסינל בשם שמואל בר יוסף.  גם הוא לא הצליח להכניע את גנבת הזרע התימני.  לבנה עמדה בפניו ואמרה לו במפורש שהיא מצפצפת עליו ועל החלטות שלו, ושום דבר לא יגרום לה למסור את הילד לביקורים עם אביו.

 

 

תמר סנונית פורר כשמה כן היא זנונית בת זנוניות
תמר סנונית פורר כשמה כן היא זנונית בת זנוניות

 

תמר זנונית פורר כלבת שטן מעוותת שרצחה גברים במו פסקי דינה
תמר זנונית פורר כלבת שטן מעוותת שרצחה גברים במו פסקי דינה

 

 

 

אף שופטת לא מטיל סנקציות על גנבת הזרע

אחרי שמואל בר יוסף באו עוד כמה שופטים וכולם עשו הצגה כאילו הם מאוד מודאגים מזה שהילד גדל בלי אבא, אבל בפועל לא הטילו עליה ולו סנקציה אחת.

אחד השופטים מינה את ענבל קיבנסון כמומחית לניכור הורי אבל גם עליה לבנה עבאדי שמה זין ופשוט במשך שנה לא ענתה לה, וצפצפה עליה.

 

 

ענבל בר און קיבנסון סופגת השפלות וטינופים מיוסי נקר סוחר העמבה
ענבל בר און קיבנסון סופגת השפלות וטינופים מיוסי נקר סוחר העמבה

לבנה עבאדי מאיימת ברצח ולאף שופט לא אכפת

 

באחד מכתבי התביעה שהגיש יקי נגד לבנה עבאדי ואימה שלה, רחל עבאדי מרמת גן, הוא מתאר כיצד השתיים איימו עליו ברצח, ואחר כך רצו למשטרת רמת גן להגיש נגדו תלונות שווא, שהן המאויימות.

בתביעתו הוא כותב על לבנה עבאדי:  “התובע טוען כי מאז היה הקטין עולל רך בשנים, פועלת האם באדיקות לניתוקו המוחלט מאביו ואינה בוחלת באמצעים לשם כך. האב טוען שבשנים האחרונות, האם פועלת בקדחתנות ובשיטתיות להסתה מוחלטת של הקטין כנגד אביו ומאיינת כל סיכוי, ולו הקלוש ביותר, לקיומו של קשר בין האב לקטין”.

“התובע טוען כי האם ממאנת לשתף פעולה עם אנשי מקצוע שמינה בית המשפט ואינה שתה ליבה להתראות לסנקציות שיוטלו עליה על ידי בית המשפט.  יצויין גם שהורו לה לצאת מחוץ למפגשים,וכן פעלו לשם פנייה למומחית הגבת קינסון ב ב10.7.2019 לא טרחה הנתבעת לעשות דבר.  גם למכון טרייס לא פנתה ,וגם למכון “טובי פלד” לא השיבה המשיבה עד ליום הגשת התביעה.  למצער בית המשפט לא עושה דבר, ולא מקדם את התיק, ואף עושה הכול בכדי לפגוע במבקש, ובשל כך הגיש התובע תביעת נזיקין נגד השופטת תמר זנונית פורר….  יותר משנתיים מטרפדת הנתבעת ובאי כוחה השונים את המפגשים עם הקטין, וכן קידום ההליכים המשפטיים, גם בתמצית לא נעשה דבר באי קיום החלטות בית המשפט בעניין קיום מפגשים”. 

 

אכן, זהו כוחן של נשים במדינת ישראל.  מי שרוצה לגדל ילד יתום מאבא אין לה בעיה.  כל המערכת תתגייס לעזור לה לנתק את האבא מבנו, וגם יעזרו לה לסחוט מזונות מהאבא כי בישראל “ממזונות ישחרר רק המוות”.

 

מיה רויזמן אלדר שופטת חדשה – אותו פמיניזם

ראו איך רק לאחרונה בתביעת נזיקין שהגיש הבא יקי נגד גנבת הזרע התימני לבנה עבאדי, השופטת מיה רויזמן אלדור יוצאת מגדרה להגן על לבנה עבאדי ונותנת “הוראות” איך לבצע לה מסירה, באופן שכל אי דיוק בהוראות יגרום לפסילת המסירה וסגירת התיק, ממש כאילו השופטת מיה רוזמן אלדור רואה עצמה הסנגורית של גנבת הזרע.

הנה השופטת החדשה שמתעללת באבא המנוכר – מיה רויזמן אלדר:

 

מיה רויזמן אלדור שופטת עם נטיות פמיניסטיות
מיה רויזמן אלדור שופטת עם נטיות פמיניסטיות

 

 

מיה ריוזמן אלדור יוצאת מגדרה כדי לעזור לנשים לנתק אבות מילדיהם

בתמונה האבא המסכן יעקב בן יששכר המנותק מבנו 10 שנים.  ממנו גנבה לבנה עבאדי את הזרע התימני. 

יקי בן יששכר ניצול שואה שחוללה תמר זנונית פורר
יקי בן יששכר ניצול שואה שחוללה תמר זנונית פורר
Views: 35

One Comment

  1. מהתחקיר המעניק הייתי ממליץ לגבר שלא רוצה לקחת את הסיכון המטורף של גניבת זרע לעבור ניתוח עיקור, הדבר לא מונע הבאת ילדים בפונדקאות אבל בהחלט מונע גניבת זרע. יש במערכת המשפט והרווחה שילד הולך עם האמא ותפקידו של האבא להיות כספומט. “במשחק” הזה גבר שפוי לא צריך לשחק.

    אני אבא נורמאלי , סובל מניכור הורי וכל חטאי שהתגרשתי ואז קמה עלי כל מערכת הרווחה מתוך תפיסה גזענית “אמא יש רק אחת אבא זה זבל”. פשוט “קברו” אותי חי. לא להיכנע לנורמות החברתיות, גברים צריכים מגע מינימאלי עם נשים ובוודאי לא להביא איתן ילדים אלא בפונדקאות אם יתאפשר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *