EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אלישע בן קימון כתב זבל של ידיעות/ליינט מכפיש גברים עם כותרות שקריות כשופר תעמולה של המשטרה: פרסם מקרה אונס בפלסטין כאילו זה קרה בישראל בין יהודים

אלישע בן קימון כתב זבל שטוח ורדוד עשה המון בלופים עיתונאיים

אלישע בן קימון כתב זבלוני של ידיעות אחרונות העלה כתבה בתאריך 31/10/2021 עם זו הכותרת “חשוד באונס לא נחקר, ביהמ”ש זעם על המשטרה בעקבות תקיפה מינית נוספת“.  מדובר בכתב לעינייני התנחלויות, מתנחלים ומתנחלות.

הקורא התמים מתפתה להאמין שזה עוד מקרה בסגנון גל גברעם שמתלוננת מגיעה למשטרה ולא מאמינים לשטויות שלה. (גל גברעם הגיעה למשטרה ב 23:00 בלילה וסיפרה סיפורי מעשיות מלפני 8 שנים…).  הכותרת גורמת לקורא הישראלי להאמין שהטרור המיני נגד נשים ישראליות ע”י גברים יהודיים משתולל ברחובות ישראל, וכל נשות ישראל בסכנה חמורה לאונס בכל מקום ובכל רגע נתון – ושהמשטרה לא מאמינה למתלוננות שמפברקות אונס.

 

בתמונה:  אלישע בן קימון שופר תעמולה של המשטרה והפרטליטות מלקק לשדולת הווגינות

 

ואז קוראים את הכתבה ובכלל מסתבר שזו תלונה של אישה פלסטינית מלפני 9 שנים, על גבר פלסטיני ושזה אירע בתחומי פלסטין. הפלסטינית הראשונה הגיע למשטרת מעלה אדומים והתלוננה. לא האמינו לה. היא נראתה שקרנית ושרלילה. אחרי כמה שנים עוד פלסטינית התלוננה על הפלסטיני במשטרה ישראלית של יהודים מעבר לקו הירוק ואז העמידו את הפלסטיני לדין בבית משפט צבאי ישראלי בגין 2 המקרים וכמובן שלא היה לו סיכוי להתגונן מפני הלכות הפמינאציה הישראליות.

מה לבית דין צבאי ולתרבות המין של הפלסטינים?

אנחנו לא מצליחים להבין מדוע שמשטרה ישראלית תתעסק בענייני מין של פלסטיני ופלסטינית מעבר לקו הירוק. מה יש לישראל לחפש בענייני החיזורים המיניים של הפלסטינים והקודים התרבותיים שלהם ולהעמיד לדין פלסטיני על עבירת אונס לפי קודים תרבותיים של התנהגות ישראלית-פמינאצית?  איזה סיכוי למשפט צדק היה לפלסטיני הזה בפמיניסטאן הישראלית?

יואילו להסבר קוראינו המסורים, מנין המסכות של בית משפט צבאי על פלסטיני שהתעסק עם פלסטיניות בשטח שהוא כבוש – או לפחות שנוי במחלוקת בינלאומית?

בית משפט צבאי כשמו כן הוא, נועד להפעילת את סמכות הצבא הכובש על הכבושים, אבל עניינים של פלסטנים בינם לבין עצמם, את זה המשטרה הפלסטינית צריכה לחקור – לפי דיני פלסטין והקודים התרבותיים והמיניים שלהם.

אז כן… עדנה קרנבל מאוד כועסת על עיתונאי הזבל אלישע בן קינמון שהכין כתבה המפארת את בית הדין הצבאי שנוזף במשטרת ש”י “למה לא האמינו למתלוננת”….

אבל הכותרת מטעה כי זה בכלל לא מקרה ישראלי, זה לא בישראל, וזה לא בבית משפט ישראלי.  מה יש למשטרת ש”י לחפש בענינים האלה????  מה יש לבית הדין הצבאי הישראלי לבזבז זמנו על מקרים שבין פלסטינים לבין עצמם????

 

אלישע בן קימון דיוקנו של עיתונאי זבל שקרן ובלתי אמין
אלישע בן קימון דיוקנו של עיתונאי זבל שקרן ובלתי אמין

 

המהימנות המפוקפקת של אלישע בן קימון – פרשת “אונס” הילדה המתנחלת בת ה 7.  אונס שלא היה!

ביוני 2019 הפיץ אלישע בן קימון כותרות ענק בידיעות אחרונות שילדה בת 7 נאנסה ע”י פלסטיני בשם מחמוד קטוסה בן 46 מהכפר דיר קדיס. לא היה אונס ומחמוד קטוסה לא אנס.  המשטרה הגישה כתב אישום והוא ישב 55 יום בכלא.  במשך 55 יום הפגיז אלישע בן קימון כותרות שהילדות של המתנחלים בסכנה כי פלסטינים חרמנים אורבים להם ואונסים את ילדי המתנחלות….

משפחתה של הילדה טענה באמצעות עורך דין מארגון “חננו” כי קטוסה פעל ממניע לאומני. על פי כתב האישום, הילדה הובלה לבניין הסמוך לבית ספרה, ונאנסה באכזריות כאשר שני אנשים נוספים אוחזים בה. שמו ותמונתו של קטוסה, שנחשד במעשה, פורסמו למחרת בהבלטה בעיתונים.

השר לביטחון פנים גלעד ארדן קרא לחקור את המקרה כאירוע לאומני: “מעשה בלתי אנושי ובלתי נתפס. אירוע כזה חייב להיחקר גם כאירוע לאומני. זהו מעשה בזוי ונחות של חיות אדם. חובתנו לבדוק עד הסוף את כיוון החקירה הלאומני ולמצוא אם היה מי שסייע”גם ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס למקרה: “האונס המזעזע של ילדה קטנה מטלטל את לב כולנו. אני מבקש לחזק את המשפחה. על בתי המשפט למצות את מלוא חומרת הדין עם כל מי שאחראי למעשה הנורא הזה.” יושב ראש ישראל ביתנואביגדור ליברמן, פרסם הודעה בה נאמר: “זו לא פדופיליה, אלא טרור נטו, מהחמורים ביותר ששמעתי עליהם בשנים האחרונות. זה היה פיגוע מתוכנן היטב בילדה קטנה, תמימה וחסרת ישע. זהו בדיוק אחד מהמקרים שבהם לא הייתי מהסס, ודורש מבית המשפט לגזור גזר דין מוות על המחבל הנתעב”.

יוסי אלי, כתב חדשות 13, היה הראשון שפקפק בכתב האישום, ופרסם בטוויטר רשימת מחדלים חמורים בחקירה. יוסי אלי ציין שבכתב האישום לא צוין מועד האירוע, ולא ברור גם היכן התרחש. הילדה לא נבדקה על ידי רופא מומחה, אין DNA בזירה, ואין ראיות פורנזיות. עקב דבריו קיבל שיחות טלפון ובהן איומים על חייו.

אבל אלישע בן קימון לא הפסיק לפמפם הדלפות מהמשטרה, שיש מידע חדש על קטוסה, ללכלך ולטנף עליו בשירות הפרקליטות הצבאית ומשטרת ש”י.  בן קימון הוא בעצמו מתנחל מאורנית.

הנה מה שכתב אלישע בן קימון בעמוד הראשון של ידיעות אחרונות בתאריך 19/6/2019 כאשר הכל מהווה שקר מוחלט כשהוא מלבה את היצרים באמצעות כותרות הענק ומדליף את השקרים של המשטרה:

“במוקד החקירה המחודשת יוצב הניסיון לחזק את כתב האישום נגד קטוסה, ופרטים חדשים שנחשפים כעת ב”ידיעות אחרונות” מסייעים לכאורה ליישב חלק מהבעיות. כך, למשל, נטען כי זיהויו של קטוסה לא היה ודאי, ואתמול פורסם כי חוקרת הילדים שגבתה את עדותה של הילדה קבעה כי אין ביכולתה לומר מה רמת המהימנות של הזיהוי. בנוסף, הילדה לא ידעה לומר היכן נמצאת הדירה שבה נאנסה. עם זאת, כעת נחשף כאן כי המשטרה גבתה מהילדה ארבע עדויות, שנבנו בצורה הדרגתית בהתאם למצבה, וכי במהלך אחת מהן היא ציירה את זירת האונס.  סוגיה נוספת שנחשבת לבעייתית היא המעבר מבית־הספר לדירה שבה נאנסה הילדה לפי כתב האישום. רבים העלו אתמול ספק בנוגע לאפשרות שהתיאור שהוצג בכתב האישום אכן התרחש, וקטוסה גרר את הילדה בעודה בוכה ומתנגדת לאורך מאות רבים של מטרים, מבלי שאיש הבחין בכך. עם זאת, כעת נחשף כאן כי הילדה סיפרה דווקא בעדותה כי נלקחה אל הדירה במכונית או באוטובוס, אך לא ברגל.  גילוי משמעות חדש שיעצב את החקירה המחודשת הוא המידע שהתקבל במשטרה, ולפיו קטוסה היה מעורב באירוע אחר נוסף באותו אזור. מדובר אמנם במידע גולמי ביותר, שיצריך בדיקה מקיפה, ובהתאם לכך הפרקליטות הצבאית צפויה לבקש מחר את הארכת מעצרו במספר ימים. עם זאת, היו שהעריכו אמש שלאור מצבה של החקירה, לא מן הנמנע שמעצרו כלל לא יוארך, והוא ישוחרר לביתו תחת מגבלות כלשהן”.

וזו רק אחת מכותרות השקר שאלישע בן קימון פמפם לציבור בענין קטוסה:

כותרת השקר של אלישע בן קימון על מחמוד קטוסה ואונס הילדה המתנחלת בת ה 7
כותרת השקר של אלישע בן קימון על מחמוד קטוסה ואונס הילדה המתנחלת בת ה 7

 

אז איך זה שכתב כזה שנכשל בגדול, אלישע בן קימון שפמפם כותרות שקר בשירות המשטרה, ולא התנצל, ממשיך לעבוד בעיתון ידיעות כשופר הדלפות של המשטרה ?????

 

וזהו נשיא בית הדין הצבאי לערעורים דורון פיילס – מה לבית הדין שלו ולמעשיות מין של פלסטיניות עם פלסטינים?????

דורון פיילס נשיא בית הדין הצבאי בשטחים מתעסק בפרשיות מין של פלסטיניות
דורון פיילס נשיא בית הדין הצבאי בשטחים מתעסק בפרשיות מין של פלסטיניות. דורון פיילס נשיא בית הדין הצבאי בשטחים מתעסק בפרשיות מין של פלסטיניות

 

להלן כתבתו של אלישע בן קימון, ווינט 31/10/2021

 

חשוד באונס לא נחקר, ביהמ”ש זעם על המשטרה בעקבות תקיפה מינית נוספת

פלסטינית דיווחה ב-2012 בתחנה במעלה אדומים על אונס, אולם אחת החוקרים הטיחה בה שהיא משקרת והתיק נסגר. שלוש שנים לאחר מכן התוקף אנס פלסטינית אחרת – ועקב כך הוא הואשם והורשע בשני המקרים. “אילו המשטרה הייתה מתייחסת למתלוננת כקורבן עבירה, ככל הנראה אונס נוסף היה נמנע”

בית המשפט הצבאי ביהודה מתח ביקורת חריפה על חוקרי מחוז ש”י במשטרה, לאחר שהתברר כי פלסטיני שאנס אישה פלסטינית ב-2015 שוחרר ממעצר שלוש שנים לפני כן בתיק שבו נחקר בגין אונס פלסטינית אחרת. “אילו המשטרה הייתה מתייחסת למתלוננת (ב-2012) כקורבן עבירה, ככל הנראה מעשה אונס נוסף היה נמנע”, ציינו השופטים בהחלטתם בחודש שעבר להרשיע את הפלסטיני בשני המקרים. את פרטי המקרה פרסם ג’וש בריינר באתר “הארץ”.

הקורבן הראשון ישבה לצד גבר ברכב סמוך לוואדי קלט. שלושה רעולי פנים הגיעו למקום, איימו על בני הזוג בסכין, ואחד מהם אנס את האישה והזהיר אותה שאם תספר על התקיפה – הוא יגיד לאביה שהייתה עם גבר זר.

לאחר מכן הגיעו בני הזוג לתחנת המשטרה במעלה אדומים, שם התכוונה האישה להגיש תלונה. בבית המשפט הצבאי התברר כי חוקרי המשטרה טענו בפני האישה כי מדובר בעדות שקר, וגם הם איימו עליה שיספרו לאביה שהייתה עם גבר זר ויחקרו אותה בחשד למסירת תלונת שווא.

“את יכולה לסבך את עצמך בצרות”

“אם את תשקרי – את תיעצרי על זה שמסרת עדות שקר ואבא שלך יידע על זה”, אמרה אז אחת החוקרים לקורבן האונס. “אז לטובתך, כדאי שתספרי את האמת, כי אם לא את יכולה לסבך את עצמך בצרות. אנחנו לא הולכים לתת לאבא שלך לדעת משהו, אבל אם תשקרי, אבא שלך יהיה פה גם כן ואת תספרי לו”.

התיק נסגר. כעבור שלוש שנים אירע אונס נוסף של פלסטינית סמוך לוואדי קלט, ולאחר איסוף הממצאים מהזירה עלה שמו של הנאשם. אצל החוקרים נדלקה נורה אדומה, והם קישרו את התוקף גם למקרה שאירע ב-2012. המתלוננת זומנה שוב לחקירה, ובמהלכה זיהתה בוודאות את הנאשם. לאחר סיום החקירה, הוגש ב-2015 כתב אישום מתוקן נגד הפלסטיני בגין שני מקרי אונס. הוא כאמור הורשע במעשים וכעת מבקשת הפרקליטות הצבאית לגזור עליו 25 שנות מאסר.

בהכרעת הדין של בית המשפט הצבאי, ציין אחד השופטים: “סיפור הבדים שאותו חוקרי המשטרה ניסו להכניס לפיה של המתלוננת התברר כמגדל קלפים. אילו המשטרה הייתה מתייחסת למתלוננת כקורבן עבירה, ככל הנראה מעשה אונס נוסף היה נמנע. כל מי שייחשף לתיעוד חקירתה של האישה ילמד שמדובר בהודעה שנגבתה לאחר הפעלת לחץ כביר על העדה ואף בשימוש באיומים מרומזים”. שני השוטרים שטיפלו בתלונה ב-2012 כבר לא משרתים בארגון.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: “למותר לציין כי מדובר במקרה שאירע לפני עשור לערך כאשר במהלך השנים האחרונות הטיפול בעבירות המין עבר שינוי מהותי ונקבעו תהליכי עבודה מסודרים ומפוקחים, כך שכל תיקי עבירות המין באזור מבוקרים תדיר מרמת תחנה, מרחב ומחוז.

“כמו כן, הטיפול בעבירות מין מנוהל מול התביעה הצבאית ובמקרים חריגים מתנהל שיח עם פרקליטות מחוז ירושלים, חוקרי המחוז והתביעה הצבאית עוברים הכשרות מקצועיות וייחודיות לעניין עבירות המין”.

מדובר צה”ל נמסר: “מדובר בפרשיה חמורה ביותר שהובאה לידיעת התביעה הצבאית עם מעצרו של הנאשם בשנת 2015. מאז, טופל התיק בצורה יסודית ומקיפה והתנהל משפטו של הנאשם במלואו. נפגעות העבירה לוו באופן צמוד ורגיש מצד התביעה הצבאית. התביעה הצבאית עתרה להטלת עונש מאסר חמור וממושך לנאשם וכי יוטל עליו לשלם פיצויים הולמים לנפגעות העבירה. גזר הדין יינתן בקרוב”.

 

https://www.ynet.co.il/news/article/s1lbhtouk

 

Views: 14

One Comment

  1. צריך לעשות כתבת תחקיר גדולה גם על השופר של מערכת המשפט, איתמר לוין, מכחיש שואה ומניאק שעושה העתק-הדבק לפס”ד ומסרב לקבל ראיות לעיוותי דין. הציבור הבין שרוב מוחלט של העיתונאים אינם אלא שופרות, אך הנ”ל משום מה נהנה מהלעומתיות של יואב יצחק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *