EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

גרושה מהגהנום 7: מיכל גז זייפה פס”ד כך שנראה כאילו קצבת תלויים לא תקוזז מהמזונות, וההוצל”פ עיקל לגרוש הנכה את גמלת הנכות 480,000 ש”ח, וגבתה מזונות עד גיל 24! רשם הוצל”פ פרי מנוביץ (כ”ס) והשופט יחזקאל אליהו עוזרים לגרושה מיכל גז ולא עושים כלום נגדה

מיכל גז כך נראות הנשים הסחטניות של ישראל שיחזקאל אליהו מפוצץ אותן בכסף וסיליקונים

קבלו עוד גרושה מהגהנום שסוחטת את בעלה ומותירה אותו לדמם בחוסר כל ובעוני מחפיר.  היא עושקת לו את קצבת הנכות באמצעות זיוף פסק הדין. כל מה שהיתה צריכה לעשות זה להוסיף את המילה “לא” (במקום המילה “זה”) ולגבות את מה שלא מגיע לה.  מי שסידרו לה את מבול הכסף הזה הם רשם ההוצל”פ פרי מנוביץ (כ”ס) והשופט הפמיניסט הידוע חזי יחזקאל אליהו מתל אביב.  מיכל קיבלה יעוץ מעו”ד רחל מור.

מיכל גז  שעובדת בעירית הרצליה במחלקת ניהול ואחזקות, זייפה כמה מילים בפסק דין שנתן יחזקאל אליהו שאסר עליה לעקל לבעלה את קצבת התלויים שלו שהיתה לפני 10 שנים 1,900 ש”ח וכעת כבר הגיעה ל 2,400 ש”ח.

למי שלא מבין:  נכה מקבל קצבת נכות ואם יש לו ילדים הוא מקבל קצבת “תלויים” כי הילדים תלוויים בו.  בבית משפט למשפחה נהוג ומקובל שהאישה לא תקבל מזונות פעמיים – גם מהפסק דין וגם את קצבת התלויים ולכן תמיד כותבים שקצבת התלויים תקוזז מהמזונות כי האישה תקבל את קצבת התלויים ישירות מהביטוח הלאומי.  למשל אם הקצבת תלויים 1,900 ש”ח והגבר מחוייב ב 4,000 ש”ח מזונות, אז האישה מקבלת מהביטוח הלאומי 1,900 ש”ח קצבת תלויים והנכה צריך להשלים לה 2,100 ש”ח.

הגברת בסיפור מיכל גז פשוט הוסיפה את המילה “לא” לפני המילה “תקוזז” וכך הביטוח הלאומי שילם לה, ובהוצאה לפועל היא גובה את מלוא הסכום ללא קיזוז.

“למזלה” של מיכל מור, כאשר העורכת דין שלה הקריאה לשופט את ההסכם היא אמרה לפרוטוקול “מסכומי המזונות על פי הסכם זה תקוזז”.  מכיון שהיה רווח של 4 ספייסים (2 אותיות וספייס אחד לפני וספייס אחד אחרי), זה בדיוק התאים למחוק בטיפקס את המילה “זה” ולשים במקומה את המילה “לא”.

לשיפוטכם  השוואת הזיופים:

קבלו את פסק הדין המקורי של יחזקאל אליהו לפני זיוף:  סעיף ה’ בעמוד 2  “מסכומי המזונות על פי הסכם זה תקוזז בכל מקרה קצבת התלויים”.

מיכל גז - פסד מקורי אצל יחזקאל אליהו לפני זיוף 2012

קבלו את פסק הדין שמיכל גז זייפה בטיפקס:  סעיף ה’ בעמוד 2  “מסכומי המזונות על פי הסכם לא תקוזז בכל מקרה קצבת התלויים”.

מיכל גז - פסד מזוייף אצל יחזקאל אליהו אחרי זיוף 2012

קבלו הצלבה זה מול זה של הפסקה המקורית והפסקה המזוייפת:

מיכל גז - הקלות הבלתי נסבלת של זיופי פסקי דין עי נשים גרושות
מיכל גז – הקלות הבלתי נסבלת של זיופי פסקי דין עי נשים גרושות

בגלל שהגבר לא יכול לשלם את העודף שמטילים עליו, האישה פותחת תיק בהוצל”פ, מה שגורם להוצל”פ לשלוח לביטוח הלאומי הודעות עיקול אוטומטטיות על קצבת הנכות, ואז הנכה נשאר עם אפס – 0 – שקלים למחייתו.

בעזרת הזיוף הנבלה לקחה לו במשך יותר מעשור את קצבת התלויים שזה מעל 300,000 ש”ח, ובמקביל עיקלה את כל קצבת הנכות (שהרי היא הציגה מסמך מזוייף בו כתוב “לא תקוזז”.

מיכל גז גם המשיכה לקבל מזונות מלאים על הבת שעברה גיל 18 לפני 6 שנים,כשהתגייסה לצבא, לא דיווחה שהבת התגייסה והמשיכה לעקל עד גיל 24.  בזכות זה הכניסה לעצמה עוד 180,000 ש”ח שלא מגיע לה. מיכל גז הוציאה מבעלה הנכה במרמה 480,000 ש”ח.

כל הניסויונות לבטל את הזיופים הלו בהוצל”פ עולים בתוהו.  הרשמת בהוצל”פ מסרבת לתקן את הסכומים וחזי אליהו מסרב לקבוע דיון ולבטל בדיעבד את כל החיובים.

במקרה כזה גם שופטים ממציאים הלכה ש”המזונות נאכלו” ופשוט מסרבים להחזיר בחזרה את מה שמגיע.

את מיכל גז ייצגה עו”ד רחל מור.

בתמונה:  מיכל גז סוחטת לבעלה את קצבת הנכות בחסות יחזקאל אליהו שמפוצץ אותה בכסף

דף הפייסבוק של מיכל גז מעיד על החייים הטובים של הגרושות בישראל:  מלונות פאר באילת וחו”ל, מכוני יופי, ביגוד מנקר עיינים, מחשופים ובגדי ים חושפניים כדי להבליט את החמוקיים מפלסטיק שרכשה לעצמה, והכל בזכות הפמיניזם והעצמת נשים.

מיכל גז כך נראות הנשים הסחטניות של ישראל שיחזקאל אליהו מפוצץ אותן בכסף וסיליקונים
מיכל גז כך נראות הנשים הסחטניות של ישראל שיחזקאל אליהו מפוצץ אותן בכסף וסיליקונים
מיכל גז חוגגת על כספים שסחטה מהגרוש שלה - אילת 2016
מיכל גז חוגגת על כספים שסחטה מהגרוש שלה – אילת 2016
מיכל גז גרושה מהגהנום משתוקקת שבעלה ימות - תמונה מ 2015
מיכל גז גרושה מהגהנום משתוקקת שבעלה ימות – תמונה מ 2015
מיכל גז גרושה מהגהנום ממררת לגרוש את החיים ורוצה שימות - תמונה מ 2016
מיכל גז גרושה מהגהנום ממררת לגרוש את החיים ורוצה שימות – תמונה מ 2016

אלה הגרושות של ישראל. חיות טוב.  עושקות גברים, ומייללות שהן המין המוחלש ושהן מסכנות.

בתמונה למטה העורכת דין של מיכל גז, עו”ד רחל מור.   https://רחל מור, עו”ד מגשרת ונוטריון העו”ד רחל מור היא גם מגשרת.  לשיפוט הגברים בישראל אם בא להם להתגשר אצל רחל מור.  לדבריה היא “בוטיקאית”.

רחל מור ייצגה גרושה שזייפה פסק דין ועיקלה לגרוש את קצבת הנכות
רחל מור ייצגה גרושה שזייפה פסק דין ועיקלה לגרוש את קצבת הנכות

וזהו רשם ההוצל”פ המתעלל פרי מנוביץ מלשכת ההוצל”פ בכפר סבא.  יום אחד הוא ירצה להיות שופט משפחה:

פרי מנוביץ רשם הוצלפ אכזרי המתעעל בגברים גרושים נכים
פרי מנוביץ רשם הוצלפ אכזרי המתעלל בגברים גרושים נכים

וזהו השופט שדגר על התיק והוציא את המיץ עד שהסכים לקבוע שהזונה מיכל גז רימתה את ההוצל”פ:  חזי יחזקאל אליהו:

יחזקאל אליהו חזי משתוקק לקבל משהו חם ועבה בפה
יחזקאל אליהו חזי משתוקק לקבל משהו חם ועבה בפה
חזי יחזקאל אליהו הומו ברוח הפמיניזם מרסק גברים גרושים
חזי יחזקאל אליהו הומו ברוח הפמיניזם מרסק גברים גרושים

עדכון 23/11/2022 – ההוצל”פ ביטלו למיכל גז את החיובים המזויפים וחייבו אותה לשלם כך שהחוב שנוצר כלפיה קיזז את התשלומים השוטפים שלה, ולטענתה חצי שנה לא קיבלה כלום מהמל”ל.  בשיחה זו היא מקללת את בעלה לשעבר והוא עונה לה שיש לה חוצפה אחרי שגנבה 200,000 ש”ח במשך 10 שנים לדרוש עוד כסף.

Views: 24

4 Comments

  1. היחידה שעזרה לאבא היא עורכת הדין שלו תמר. עובדתית גרושתו לא בכלא והדבר מדבר בעד עצמו. מערכת המשפט הישראלית זהה לאחותה מסדום ועמורה.

  2. נכון מה שכתוב על מיכל גז. לא נכון מה שכתוב על השופט, הרשם ועורך הדין. הם לא היו מודעים לזיוף וברגע שהוא התגלה
    הם היו אלה שעזרו לאבא נגד הגרושה

  3. פינגבאק: פרי מנוביץ תליין גברים בהוצלפ גרם לאבא אילן גז לחתוך לעצמו את הצוואר. פרי מנוביץ" "הוצל"פ ומנגלה זה אותו דבר. תפקידנו הוא להמית עם גזי
  4. הטריק של “מזונות שנאכלו” פשוט מזעזע. אם טובת הילד היתה חשובה, ניתן היה לחייב שהאמא תחזיר + פיצויים את הכסף לאבא שהילדים בגיל 18.

    עקרון “המזונות שנאכלו” מעודד נשים לנהל הליכים ארוכים כאשר אין סיכוי לגבר לקבל תשלומים בעודף עד לקביעת המזונות הקבועים. לתחמן את ההוצאה לפועל – זיוף פסק דין לפי התחקיר זה גובל טירוף – מעבר להחזר הוצאות, האשה – ביקום מקביל – לא בסדום – צריכה לשבת שנים רבות בכלא ולשלם מליוני שקלים פיצויים לאבא.

    אני התחתנתי לפני שנים רבות, אז לא היתה מודעות לגברים והיו נורמות חברתיות חזקות. לדעתי הטעות שעשיתי נבעה מכך שלא היתה מודעות בקרב גברים.

    היום להבנתי יש ניסיון לסתום פיות כמו הנסיונות החוזרים ונשנים לסגור את האתר הזה. נסיונות שלא ברורה לי החוקיות שלהם.

    לעניות דעתי, גבר שנחשף לאתר ויחליט להתחתן או לקיים זוגיות ארוכה ואף להביא ילדים – הוא דביל או מסטול או פסיכי או בעל נטיה חזקה לבצע להימורים מסוכנים

    הגבר הנורמלי ישמור על נפשו. אני מקווה שדור הגברים הצעירים יעשה את הדבר הנכון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *