EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

גרושה מהגהנום 8: לריסה ויסקוף (ירושלים) 8 שנות ניכור הורי והיד נטויה גנבה $100,000 והשופטת אורלי שמאי כתב עוזרת לה לטרלל ולנכר את הבעל דוד ויסקופף. עו”ד אביביה ליברמן ומיכל עמאר מסייעות לשרמוטה לריסה לנתק אבא מילדיו

לריסה ויסקופף גם גנבת וגם מנכרת את האבא מילדיו

עדנה קרנבל גאה להציג עוד גרושה מהגהנום שבתי המשפט למשפחה ורשמי ההוצל”פ רוקדים לפי החליל שלה ועוזרים לה לנתק את האבא מילדיו ולהמשיך להחזיק בכספים גנובים אותם גנבה מחשבונות של הקרן לסיוע לישראל שבהנהלת האבא בארה”ב. מדובר בגב’ לריסה ויסקופף שעובדת כשיננית בקופת חולים.

במקרה דנן אין בכלל צו איסור פרסום על שמה שכן מעללליה מפורסמים בדלתיים פתוחות בישראל בתיק https://ת”א 40486-08-17 : קרן סיוע באהבה לישראל נ’ לריסה ויסקופף תולעת … , ובארה”ב בתיקים שונים שהוגשו נגדה בגין הגניבות.

לריסה ויסקופף גם גנבת וגם מנכרת את האבא מילדיו
לריסה ויסקופף גם גנבת וגם מנכרת את האבא מילדיו

פיליפ מרכוס השוט ההומופוב זורע את זרעי הניכור ההורי עד שפוטר

הסיפור מתחיל דווקא אצל השופט הדוס הבהמתי פיליפ מרכוס שהיה עולה חדש מאנגליה.  פיליפ מרכוס היה נבלה גדולה שהתעלל בהרבה אבות, יישם נגדם אפרטהייד מגדרי ללא רחם, העליל על גברים שהם מסוכנים, דרש מגברים בדיקות מסוכנות ובדיקות פסיכיאטריות, הטיל הוצאות אסטרונומיות, הטיל מזונות אסטרונומיים, הוציא צווי מניעה נגד גברים כמו לחמניות חמות, ושימש כלי קיבול לכל מה שכל אישה מבקשת.

לריסה ויסקופף כך נראית גרושה בגהנום
לריסה ויסקופף כך נראית גרושה בגהנום

פיליפ מרכוס גורש מבית המשפט בבושת פנים כאשר הוא החליט למנוע כניסה לארץ של תינוק שנולד לזוג הומואים בפונדקאות בגרוזיה, בטענה שאבא ואבא זה לא תא משפחתי. מכיון שהוא התגלה כהומופב, העיפו אותו כמו טיל.  כיום הוא משועמם ומחפש את עצמו.  אף אחד לא רוצה שום קשר עם ההומופוב פיליפ מרכוס.

אורלי שמאי כתב – עושה הצגות ומשחקת משחקים 8 שנים

החליפה אותו בתיק השופטת אורלי שמאי כתב, אבל גם היא המשיכה באותו קו ניבזי כמו פיליפ מרכוס, ועשתה באבא דוד ויסקופף שמות ושפטים.  במשך 8 שנים כל פעם ויסקופף פונה אליה, מתלונן שלריסה מנתקת אותו מהילדים ואורלי שמאי כתב עושה עצמה כאילו היא מייד מטפלת בניכור ההורי אבל בפועל רק מייצרת לו עבודה והוצאות לממן מאבחנים ומטפלים שלא עושים שום דבר.

כל פעם זורקת אורלי שמאי כתב לדוד ויסקוף עצם שנותנת לו תקווה כאילו בחודש הבא יהיו תוצאות והוא ייפגש עם הילדים שלו, ואז ממציאה אורלי המצאה חדשה שטורפת את הקלפים והכל מתחיל מחדש.

דייויד וייסקופף מלמד לקח את שופטי הפמינאציה של ישראל בתביעות מארהב
דייויד וייסקופף מלמד לקח את שופטי הפמינאציה של ישראל בתביעות מארהב

הנה פרוטוקול אצל אורלי שמאי כתב מ 2013 ועכשיו 2021 ושום דבר לא השתנה.  העו”סיות רות אייזנמן ותמי בן יעקב פתחו ג’ורה על האבא.  הן טענו שהילדות מתנהגות באופן מופרע בגלל האבא ושהן זקוקות לריטלין והאבא מתנגד.

זה מה שבאת כוחו אמרה בפרוטוקול:  “לומר כי הבעיות של הילדה הן באשמת האב כאשר האב וזכויותיו כל הזמן נדרסים ואני מתחננת לעו”ס ולאם להרחיב את הביקורים ולאפשר לו קשר נורמלי עם הילדה ואולי אז האב יבין שבאמת הילדה זקוקה לתרופות אך הוא ימשיך להתנגד כל זמן שרומסים את הזכויות שלו. מאחר ולא משתפים אותו בהחלטות יש לו זכות לקחת את הילדה לרופא אחר והוא בסה”כ רוצה עוד חוו”ד….. מבחינת מה שאנו שומעים את העו”ס, לאורך כל הדרך יש מגמה לצמצם את נוכחות האב בחיי הילדים, יש סיבה למגמתיות הזו ואנו שומעים את זה מהעו”ס וזה בגלל שהוא עושה פעולות שלא לרוחם, לרבות פעולות פתאומיות. יש היום תביעות שעומדות נגד העו”ס ולדעתי בגלל שיש עליהם איום [של התביעות] יש מגמה לפסול אותו. הוא לא מתנגד לטיפול באומנות. יש פתרונות שלא מצריכים ריטלין שיש לו תופעות לוואי והוא מנסה בדרכים אחרות. לאורך כל הדרך כשהאב התנגד  למשהו, הוא צדק”.

להתרשמותכם:  זו השופטת המתעללת בגברים אורלי שמאי כתב.  הביאו לה גבר והיא כבר תידע איך להוביל אותו אל בית הקברות הקרוב לביתו.  אורלי שמאי כתב סופגת השראתה ממנגלה והתנועה הפמינאצית.

אורלי שמאי כתב מחפיצה ציצים להזדהות עם צעדת השרמוטות
אורלי שמאי כתב מחפיצה ציצים להזדהות עם צעדת השרמוטות
אורלי שמאי כתב מחפשת את עצמה באפריקה
מחפשת את עצמה באפריקה
אורלי שמאי כתב שופטת משפחה פמינאצית עם הבועל הפטריאכלי הפרטי שלה
אורלי שמאי כתב שופטת משפחה פמינאצית עם הבועל הפטריאכלי הפרטי שלה
אורלי שמאי כתב ב 2014 בפוזה גברית
אורלי שמאי כתב ב 2014 בפוזה גברית

בפרוטוקול הזה קבעה השופטת אורלי שמאי כתב שהצו מניעה הזמני שהוציא פיליפ מרכוס יישאר בתוקפו.  זה בדיוק מה שלריסה היתה זקוקה לו כדי לנתק את האבא ולטרפד ביקורים.

כל פעם שהאבא בא לראות את הילדים, לריסה הזמינה לו משטרה בטענה שהוא מפר את צו המניעה הזה.  כמה תלונות כאלה אבא יכול לסבול בלי להשתגע והשוטרים בירושלים רק שמחים לעזור ללריסה לנתק את האבא.

פרוטוקול אורלי שמאי כתב רות אייזמן ותמי בן יעקב 14-4-2013

אורלי שמאי כתב ממנה את הבהמה הפמינאצית חני סימקין בינואר 2021

הנה כאן חוות הדעת של חני סימקין.

הבהמה חני סימקין (שאנו מזהירים את הגברים באזהרה חמורה להתרחק ממנה) חתמה על החוות דעת רק ב 28/6/2021 כאשר פגשה את האב ב 4/2/2021 את לריסה ב 9/2/2021 ואת הילדים ב 18/3/2021.  מומחית אמיתית הייתה מסדרת את כל הפגישות ביום אחד ומגישה את החוות דעת למחרת.  אבל זו בהמה פמינאצית ולכן לא פלא שדגרה על חות הדעת שלה חצי שנה.  בסוף היא עוד מאשימה את האב המנוכר שיש לו תרומה לניכור ההורי.

לנוחיותכם – כך נראית הנבלה חני סימקין:

חני סימקין נתבעת על גרימת ניכור הורי כשנשכרה לטפל בניכור הורי
חני סימקין נתבעת על גרימת ניכור הורי כשנשכרה לטפל בניכור הורי

הבנתם את זה?  האבא שנלחם 10 שנים לראות את הילדים שלו, וספג תלונות שווא כמלוא הטנא, מעצרים על הפרת צו מניעה כשהוא בא לראות את הילדים שלו, הכפשות של עו”סית ממשלתיות מכל הבא ליד, ולחני סימקין יש עוד חוצפה להאשים את הקורבן???

זבל זה זבל ולא פלא.  זו היתה עו”ס לחוק נוער.  אחת שחוטפת ילדים למוסדות.  עכשיו היא רוצה פרנסה כאילו היא מומחית לניכור הורי….  מטומטם הגבר שיסכים לקחת את המזבלה הזו לטיפול או אבחון.

והנה כאן אחרי שאורלי שמאי ב 2021 מינתה את העו”ס הפרטית הכושלת והפמינאצית חני סימקין, זה הדו”ח שהתקבל:

סימקין חות דעת דייויד וייסקופף לא יכולה לטפל 26-6-2021

אורלי שמאי כתב ממנה את מכון דעה

והנה כאן לאחר שהבהמה חני סימקין קבעה שיש ניכור הורי אבל הודתה שהיא מטומטמת מידי בשביל לטפל בזה, השופטת אורלי שמאי כתב הוציאה מינוי חדש והפעם ל”מכון דעה” בתאריך 16/8/2021.  מאז עברו חודשיים וכרגיל שום דבר לא קרה.

באותו החלטה כתבה אורלי:  “המומחית גב’ סימקין עמדה באופן מפורש בחוות דעתה על כך שישנה חשיבות גם לקטינים דנן כי יהא להם קשר תקין עם שני ההורים וכי מצב של נתק עלול לפגוע בהם לטווח הארוך. המומחית לא המליצה על המשך הניתוק אלא על טיפול משפחתי לצורך חידוש הקשר ולפיכך אין בידי לקבל את עמדת האם כי יש לדחות את התביעה ולסגור הליך זה.  כל עוד הילדים הינם קטינים יש לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר להם להיות בקשר מיטיב עם שני ההורים.   אי לכך ושעה שהמומחית המליצה על טיפול לשם חידוש הקשר, אין להסכין עם הנתק ויש לפעול בהתאם להמלצת המומחית.  אי לכך ימונה [בהחלטה נפרדת] מכון דעה לצורך חידוש הקשר. לאור כך שע”פ חוות הדעת, לשני ההורים יש תרומה למצב שנוצר, הרי שבעלות הטיפול ישאו שני הצדדים בחלקים שווים ביניהם”.

שימו לב שמספר בתיק הוא 24001-05-19 כלומר האבא הגיש את התביעה לטיפול בניכור ההורי במאי 2019 ורק באוגוסט 2021 התקבלה חוועת הדעת של חני סימקין שמונתה לבדוק אם יש ניכור הורי, והטיפול באוקטובר 2021 עדיין לא התחיל.  כל ממסמסת אורלי שמאי  כתבי תביעות של גברים על ניכור הורי.  מורחת ומושכת זמן עד שיוצא המיץ.

החלטה אורלי שמאי מקבלת המלצת סימקין לחדש קשר וייסקופף 16-8-2021

ה”חיים בסרט” של דויוד ויסקופף

צפו סרט דוקומנטרי המתאר את ההתעללות והפשעים נגד האנושות שמערכת המשפט הישראלית הפעילה על דייויד וייסקופף, אבא עולה חדש משיקגו אשר לא האמין כי שופטי המשפחה בישראל כל כך מושחתים, פקידות הסעד כל כך נבזיות וארסיות “מלאכיות המוות”, ובית המשפט העליון עצמו מהווה מוקד של מיזנדריה קלינית.

הסרט מתאר את אבא וייסקופף בשנת 2009 עדיין נאיבי ועדיין מאמין בסיפורי ההבל של הסוכנות היהודית שכדאי ליהודים מארה”ב לגדל בישראל ילדים כי ישראל מקום טוב לגדל בו ילדים. בולשיט.

כפי שוייסקופף גילה בדרך הקשה, מדינת ישראל הוא המקום הכי גרוע לגדל בו ילדים במקרה של גירושין, כי כל השופטים, שוטרים ופקידות הסעד מתגייסים לנתק את האבא מילדיו באמצעות פרופוגנדה “דר שטירמרית” שנועדה לרסק את הגברים ולהשפילם, להורידם לרמה של עכברושים וג’וקים. זו הסיבה שנשות ויצ”ו ונעמ”ת טוענות שהגברים היהודיים בישראל הם הכי מסוכנים בעולם, וזו הסיבה שבישראל יש פי 6 יותר מרכזי קשר מאשר אוסטרליה ואמריקה.
אבא דייויד וייסקופף מתאר בפרוטרוט כיצד השופט הדתי חובש הכיפה פיליס מרכוס, זרק אותו לרחוב מהבית שלו עם תחתונים בלבד ביום חורפי של שלג וגם חסם לו את כרטיסי הבנק והאשראי, והוא נאלץ לשרוד ברחובות בלי בגדים, כסף או מזון.

השופט פיליס מרכוס גם אמר לו שלטובת כולם, כדאי שיתאבד. אחרי שפיליפ מרכוס הודח בגלל פסיקה הומופובית נגד גייז, הגיעה השופטת אורלי שמאי כתב, שופטת הסובלת ממיזנדריה קלינית, וגם היא התעללה בו.

פיליפ מרכוס השטן הקוקסינל שחובש כיפה וחצאית של יצאנית רחוב
פיליפ מרכוס השטן הקוקסינל שחובש כיפה וחצאית של יצאנית רחוב

גם פקידת הסעד הידועה לשמצה אורלי אוסטרמן לא טמנה ידה בצלחת. לא רק שאוסטרמן כתבה עליו שקרים נאלחים בתסקירים שלה, עו”ס אורלי אוסטרמן יחד עם עו”ס רות מטות ניסו לתפור לו תיק של אשפוז כפוי באמצעות המשת”פים של הרווחה, מכון חרוב שאתו מממנת ליז שוסטרמן מאוקלהומה.

אורלי אוסטרמן נכדתו של מנגלה עושה בירושלים חיסול סופי לגברים הגרושים
אורלי אוסטרמן נכדתו של מנגלה עושה בירושלים חיסול סופי לגברים הגרושים

https://shemtov1.com/lor/2020/04/04/%d7%a1%d7%a8%d7%98%d7%95-%d7%94%d7%aa%d7%99%d7%a2%d7%95%d7%93%d7%99-%d7%a9%d7%9c-%d7%93%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99%d7%93-%d7%95%d7%99%d7%99%d7%a1%d7%a7%d7%95%d7%a4%d7%a3-%d7%94%d7%9e%d7%aa%d7%a2%d7%93/

השופטים עוזרים ללריסה לא להחזיר כספים שגנבה

השופטת שושנה ליבוביץ קבעה שעל מנת להמשיך בתביעה האזרחית  נגד לריסה על הגניבה של 100,000 דולר לפי פסק הדין האמריקאי יהיה צריך להפקיד 10,000 ש”ח.

בתמונה עוד עו”ד של לריסה ויסקופף – הגברת אינגריד הר אבן

אינגריד הר אבן לוקחת תיקים מהסיוע לעזור לנשים סחטניות ולניכור הורי של אבות
אינגריד הר אבן לוקחת תיקים מהסיוע לעזור לנשים סחטניות ולניכור הורי של אבות

הנה כאן החלטה בתביעה אזרחית נגד לריסה לאכיפת פסק הדין האמריקאי בו נקבע שהיא גנבה כספיים מהקרן לסיוע שאותה מנהל ויסקופף:

שושנה ליבוביץ קרן הסיוע נ לריסה הערבון לא יבוטל בשל האמנה 18-9-2019

והנה כאן התשובה שהגישה הגנבת לריסה ויסקוף בתביעה של הקרן לסיוע לישראל נגדה:

קרן הסיוע נ לריסה תשובת לריסה להקטנת ערבון ערעור 27-10-2019

את לריסה ויסקופף מייצגת מטעם הסיוע המשפטי אביביה ליברמן.  מקבלת 2,000 ש”ח מהסיוע המשפטי כדי לדפוק גברים בסדרתיות.

בתמונה:  סימונה שטיינמץ מי שהיתה פקידת סעד ארצית לגירושין ולימדה את העו”סיות שהאונה הימנית של הגברים פגומה ולכן הם הורים לא ראויים.  גם היא נתבעה בארה”ב על פשעים נגד האנושות

סימונה שטיינמץ הבת של צ'אושסקו מרומניה מתעללת בגברים הגרושים כי היא זונה משוקמת
סימונה שטיינמץ הבת של צ’אושסקו מרומניה מתעללת בגברים הגרושים כי היא זונה משוקמת
Views: 56

2 Comments

  1. הזדהיתי עם הסרט שפרסם דיוויד, אני גם סבלתי את עבודת הקדיש של המשרד המיותר שנקרא משרד “הרווחה” בעת גירושי.

    מדהימה אותי האופטימיות שלו והרצון לשנות ובמיוחד שמדובר באדם בעל אזרחות אמריקאית.

    אני מקווה בשבילו שיחליט לחזור לארץ מולדתו – יבין שתמימותו והנדסת התודעה של המערכת, גרמה לו לטעות ולהגר לסדום – יקנה כרטיס לכיוון אחד ולעולם לא יחזור לסדום.

  2. צויין כאן שם מומחית שלגבר צריך להתרחק ממנה – כאשר מדובר בעובדות ציבור או “מומחיות” אחרות אין לאבא דרך להתחמק כי המשחק מכור.

    האבא כאזרח וכאדם פרטי יכול להחליט להחרים רכישת שירותים – אין הזכות הבסיסית הזו עדין לא ניתן למנוע ממנו.

    סביר שאבות גרושים אם ידעו מי הם אותם גורמים שהתעללו האבות גרושים – יחרימו אותן כי זה לא מוסרי, כי זה כספם והדבר האחרון שהם יעשו זה לפרנס את גורמים

    חרם צרכנים היא הדרך היחידה להחזיר קצת מצלם האנוש לאחר שהתייחסו אלינו כתתי אדם בבתי משפט למשפחה ולקחו את ילדינו בחסות הרווחה והמומחים שעובדים איתם.

    ראוי לפחות שפרטי האורגנים והמומחים שהאתר מביא עדויות להתעללות המזעזעת שלהן , יהיו ידועים לציבור. כל אדם בהינתן החומר שקיים באתר, יפעל לפי צו מצפונו.

    בשולי הדברים, על ענייני זניחים הציבור מטיל חרם צרכנים ולא סולח. אז אילו שעוסקים בדיני נפשות והעדויות מראות שהם מפרידים אבות מילדיהם ללא סיבה ומרשעות ואכזריות – הם ועוזריהם צריכים להיות כלולים בחרם צרכנים ללא פג תוקף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *