EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

דיאנה רז מטפלת זוגית נרצחה ע”י בעלה השוטר החנון לא השכילה לזהות סימנים מקדימים ונורות אזהרה ל”אלימות גברית” למרות שזה תחום מומחיותה

בתאריך 5/2/2021 נרצחה דיאנה רז ע”י בעלה שהיה שוטר סיור במשטרת מודיעין. הם גרו בישוב קטן בשם נעלה בתוך וילה. היה ויכוח קטן. הנרצחת ביקשה מארבעת הילדים לעלות לקומה הראשונה, ואז הם שמעו יריה, ו”אמא לא קמה יותר”. הילדים עברו לאחותה של הנרצחת, ועל הרוצח אמרו בערוצי התקשורת שהוא הודה ושיחזר ואמר שאינו יודע להסביר מדוע ירה את היריה “לא יודע מה קרה לי”. חבריו אמרו שהוא היה ה”חנון” של התחנה, מי שעוזר תמיד לכולם, וכל השכנים והחברים אמרו שלא היו שום סימנים מקדימים, שום נורות אזהרה, והם נראו זוג למופת.

גם היא, הנרצחת, סיפרה לכל העולם שהוא היה הגבר האידאלי. היא התכוונה לכך שהבעל שלה הוא חנון, נשי מסורס שתמיד אומר לה כן על כל מה שהיא רוצה ללא שום דעה עצמאית, וכך אין חיכוכים ואין מריבות והאהבה ההדדית מנצחת…. אוי לאידיליה שהתנפצה…

אז למה ששוטר ייקח נשק ויירה באשתו? תיכך נברר את זה אבל קודם בואו נקרא מה כתבה על הרצח סיון כהן (אושיית טלוויזיה):

“לא היו סימנים מקדימים. לא היו קשיים יוצאי דופן. לא היו צעקות וריבים קיצוניים ששמעו השכנים. לא היו שלדים בארון. לא היה לאף אחד מהם רקע אישי חריג. לא קרה שום דבר שיכול להסביר את שאירע. ובקיצור-גם מי שמכיר וגם מי שלא לא מוצא שום סיבה הגיונית לזה שבחור צעיר שטוען שאהב את אשתו וילדיו אהבת נפש ייקח את האקדח שלו, אל מול הילדים, ויירה לה כדור ישר לתוך הראש. מה שכל כך מפחיד בסיפור הזה הוא שמשפחת רז נראתה מושלמת כלפי חוץ. הורים צעירים ואוהבים שהקימו על פניו בית לתפארת, 4 ילדים, גינה וכלב. חיים את החלום…” ואז: “נוחי על משכבך בשלום דיאנה. השארת את מי שהכיר אותך וגם את מי שלא עם עצב גדול על לכתך ובלבול לגבי ״הסימנים המקדימים״ שסיפרת עליהם לא אחת, אבל אפילו את, לא הצלחת לזהות אותם….”:

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=2546991338758672&id=228939450563884

למה התכוונה סיון כהן? מסתבר שהנרצחת הייתה “מטפלת זוגית” ואחת שהירצתה לנשים שתמיד יש סימנים מקדימים ונורות אדומות לאלימות של הגבר, וכל מה שצריך לעשות זה לזהות את הנורות האדומות, לרוץ למשטרה להתלונן ולקום ולעזוב את הגבר האלים. נמצא סרטון של דיאנה ז”ל שבו קראה לנשים שנמצאות בקשר אלים לפנות לאנשי מקצוע ולמשטרה. “אם מישהי שצופה בי עכשיו נמצאת בסיטואציה שבה יש קשר אלים, היא צריכה לפנות לאיש מקצוע”, הפצירה דיאנה בקבוצת הפייסבוק שבה פורסם הסרטון, “המטרה היא להעלות נקודות אזהרה”.

כמובן שכל ההרצאות האלה נבעו מהנחה שרק הגברים אלימים והנשים כל כך רכות וענוגות, ואין להם שום חלק בפרובוקציות שמובילות להתפרצות האלימות. הנחת העבודה של דיאנה הייתה שגבר חייב להסכים עם כל מה שהאישה רוצה, אחרת הוא וכחן ואלים. צחוק הגורל הוא שדדוקא זאת שהתגאתה שהיא מצאה את הגבר המושלם, את החנון של חייה נפלה בפח וחטפה יריה בראש. בלי סימנים מקדימים ובלי נורות אזהרה. כך קרסה לה כל התיאוריה המטופשת שתמיד יש נורות אזהרה וסימנים מקדימים. מסתבר שאין.

סיון כהן בעצם לעגה לנרצחת שהיא מכרה לוקשים לכל מי שהגיעה להרצאות שלה. הנרצחת נהגה לטעון ש”הרבה לפני שהרצח מגיע יש הרבה נורות אזהרה שחייבים להיות לנגד עיני כולנו. הרבה! לפני 13 שנה הייתי במערכת יחסים שהיתה אמורה להוביל לחתונה. הדברים לא עבדו. הרגשתי שאני מבטלת את עצמי רק כדי לשמור על שלום בית”. נזכיר רק שאותו בחור קודם זרק אותה והוא זה שנפרד ממנה, כדי להצדיק את הפרידה היא החליטה לספר לעצמה בלוף שהוא היה “אלים”. לאור הניסיון שלה, הייתה פותחת הרצאות ואומרת “היום אנו הולכים לדבר על מפת הדרכים למוח הגברי. הרבה מאוד פעמים אין אלימות פיסית ופתאום משום מקום פני מפלצת מתגלים…. אני הצלחתי ליצור את הזוגיות האידאלית שלי. היום אני נשואה לגבר מדהים וגם אמא לארבעה…”.

אז למה בעצם סיון כהן לעגה לנרצחת דיאנה רז? כי היא התיימרה למכור בלוף ללקוחות שלה, שיש לה מתכון לאושר, הבנת המוח של הגברים, ושתמיד יש סימני אזהרה ונורות אדומות לגדברים האלימים. בסוף מסתבר שדיאנה בעצמה לא זיהתתה בבעלה שרצח אותה שום סימן אזהרה\, שום נורה אדומה וןשום תמרור, ושהיא בעצם מכרה בלופים להמוני הנשים שבאו להרצאות שלה.

ומה בעצם מסתתר מאחורי הבלוף של סימני האזהרה והנורות האדומות?

זה בעצם גולת הכותרת של הדרישות של ארגוני הפמינאציות להחמחיר את החקיקה המטפלת בגברים אלימים, להצמיד לגברים אזיקים אלקטרונים, להכריח אותם ללכת לטיפולים כפויים אצל מטפלות פמיניסטיות שרלטניות, ולהזרים מיליארדי כספים לארגוני נשים כדי להקים תוכניות למניעה ולמיגור “האלימות הגברית” שמסכנת כל אישה בישראל. כלומר הבלוף שצריך להוציא מיליארדים לתכניות טיפול ומניעה היה הבסיס לדרישות הכספיות של נשות ארגוני הנשים והפמינאציה. כעת מתברר שאם אישה יכולה להרצח בלי שום סימנים מקדימים, ולא סתם אחת אלא מישהי שאומרת על עצמה שהיא מכירה את המוח הגברי, בבת אחת ובאירוע אחד ללא שום עבר וללא היסטוריה, אז מה הטעם להחמיר את הענישה ולדרוש אזיקים ותכניות טיפול ומניעה? הרי שום דבר מזה לא ימנע את הרצח הבא אם הרצח קורה באופן ספונטני וללא נורות אדומות. כאן ראינו שהרוצח הוא “חנון” ואחד שהצליח לעבור את המסננת של הגורו של הנשים להבנת המוח הגברי ובכל זאת הוא רצח אותה באופן ששום חקיקה, או תכניות טיפול ומניעה לא יכלו למנוע את הרצח הזה….

מה שמשעשע בסיפור זו העובדה שהגבר הראשון, זה שהנרצחת טוענת שהיה אלים עם סימנים מוקדמים לאלימות, הוא לא רצח אותה. דווקא בזוגיות השנהיה עם השוטר (אמיר רז) שהיה איש סולידי, עם עבודה מסודרת במשטרה ותואר כ”חנון”, היה זה החנון זה שדפק לה כדור בראש ורצח אותה. זה אומר שכל המטפלות למינהן, המאבחנות למינהן וקצינות המבחן למינהן הן סתם מאחזות עינים שהמציאו לעצמן תיאוריות מופרכות של עבודה סוציאלית שלא שוות אגורה, ובאמצעות התיאוריות הללו הן סוחטות מיליארדים מתקציב המדינה. בפועל אף אחת מהן לא מסוגלת לנחש מי ירצח את אשתו, ומי יברח ממנה כמו נחש. במקרה דנן, דווקא הבחור הראשון ברח מהנרצחת, וזה לא שהיא קמה ושעזבה אותו.

אז למה הבעל החנון השוטר רצח אותה?

זה לא בגלל שגברים הם אלימים מטבעם ורק רוצים לרצוח נשים. זה מאוד פשוט, דווקא כשוטר סיור שיצא למשימות בשטח הוא ראה מה קורה למי שמתגרש מאישה בישראל. הוא בעצמו הלך לעצור גברים על מזונות שהם לא יכולים לשלם, הוא בעצמו שמע נשים מתלוננות על גבר כשברור שהן משקרות, והוא יצא לעצור את אותם גברים – כי החוק מחייב אותו. הוא עצמו ראה כשהוא מגיע לזירה והגבר מדמם כי האישה תקפה אותו, והוא נאלץ לעצור את הגבר בגלל שהוא גבר, ולשחרר את האישה כ”קורבן”. הוא ראה באיזו קלות שופטים, כמו אריאל ברגנר בפ”ת מחלקים צווי הרחקה לנשים במעמד צד אחד ומגרשים גברים מהבית על סמך שקרים ברורים, ולאף אחד לא אכפת. הוא ידע שזה מה שיקרה לו, ולכן פלשבק קטן במריבה של עם הגברת הזכיר לו מה צופן לו עתידו, ולכן שלף אקדח וירה. את כל התסכול ממה שראה בעבודתו כיצד השוטרים והשופטים והעובדות הסוציאליות דופקים גברים אחד אחד – הוא הוציא עליה בכדור אחד שגמר לה את החיים, ולעצמו.

פירושו של דבר שלא יועילו החמרות עונשים, כי מי שרוצח לא חושב באותו רגע אם יקבל עוד שנתיים או עוד 3 שנים. גם לא יועילו טיפולי מניעה, כי דווקא הטיפולים הללו עלולים להחמיר את רמת התסכול ולגרום לרצח בגלל הכעס המצטבר על טיפולים שאין להם כל סיבה. גם לא יועילו אזיקים אלקטרוניים כי במוקדם או במאוחר הוא כבר יראה אותה, והוא לא צריך אקדח בשביל לרצוח. אפשר גם לשלוף סכין שזמינה בכל בית.

עו"ד משה כרמל פישל איך נתן ללקוח שלו לדבר במשטרה ולא שמר על זכות השתיקה
עו”ד משה כרמל פישל איך נתן ללקוח שלו לדבר במשטרה ולא שמר על זכות השתיקה

ולגבי עורך הדין של הרוצח, משה כרמל, אנו מתפלאים עליו. איך קורה שהלקוח שלו מדבר עם המשטרה ואפילו מודה ומשחזר? בנסיבות כאלה היעוץ המשפטי היה צריכה להיות חד משמעית: לא לדבר עם השוטרים, לא לענות ולשמור על זכות השתיקה. איך העורך דין הזה הירשה ללקוח שלו לדבר עם המשטרה ולשחזר? העורך דין טוען לאי שפיות זמנית, ומנסה להפחית את העבירה מרצח להריגה. אבל אם זה קו ההגנה, מדוע הוא נתן ללקוח שלו לפלוט שטויות בחקירה המשטרה?

בוואלה פורסם: אמיר רז הוא השוטר החשוד ברצח אשתו דיאנה ביישוב נעלה שבבנימין – כך הותר הערב (שבת 8/2/2021) לפרסום. בית משפט השלום בראשון לציון החליט להאריך את מעצרו של רז בתשעה ימים נוספים, כשבמח”ש ביקשו להאריכו ב-15 ימים בחשד לרצח. במשטרה בודקים האם החשוד בן ה-33 תקף את אשתו בת ה-35 טרם ירה בה. רז שירת כשוטר במשטרת מודיעין ובעבר עבד כמאבטח בנתב”ג. נציג מח”ש בדיון אמר כי “מדובר באירוע טראגי ומזעזע. יש לנו הרבה פעולות חקירה לבצע, שאמורות לשפוך אור על האירוע. החשוד מסר גרסה ראשונית ואנחנו נצטרך לבדוק אותה”.

החשוד לא הגיע לדיון, שנערך בהיעדרו, מאחר שהוא שהה ליד חולה קורונה מאומת. הוא יישלח בהמשך לבדיקה פסיכיאטרית. נציג מח”ש אלי רחמים טען בבית המשפט שהוצאה בקשה לצו איסור פרסום על שמו של השוטר. השופטת אושרית הובר היימן דחתה את בקשתו, ורק לאחר מכן התברר באמצעות דוברת המחלקה כי כלל לא הוגשה בקשה כזו.

אמיר רז השוטר שירה באשתו דיאנה רז למוות ללא סימנים מקדימים
אמיר רז השוטר שירה באשתו דיאנה רז למוות ללא סימנים מקדימים

“מעיון בתיק החקירה עולה כי קיימת תשתית ראייתית, המבססת חשד סביר נגד החשוד, שקשר את עצמו למעשה”, אמרה השופטת. לדבריה, “מדובר במקרה טרגי וקשה, שנסיבותיו טרם נתבררו עד תום. הנסיבות הידועות עד כה מקימות עילות מעצר של מסוכנות וחשש לשיבוש חקירה באופן שמחייב את התרת החשוד במעצר מאחורי סורג ובריח”.

Views: 59

2 Comments

  1. יש הרבה דברים שכתבת שנראים נכונים ויש לתת עליהם את הדעת.
    אי אפשר להתעלם שמשהו בכתיבה ממש לא בא מאהבת אדם. מבאס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *