EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

יוסי אלי יחצ”ן הזבל של המשטרה כתב על אסף זילברשטיין שוטר אלמ”ב שהתאבד בירי למוח ש”העבודה היתה קשה מנשוא” למרות שהתאבד בגלל בגידות של אשתו השוטרת אורית זילברשטיין

אסף-זילברשטיין-שוטר-אלימות-במשפחה-התאבד-בגלל-זיוניה-של-אשתו-אורית-זילברשטיין

בשנת 2013 השוטר אסף זילברשטיין התאבד. הוא ירה לעצמו בנשק משטרתי במוח. במודעת תנחומים כתבו עליו “נפל במילוי תפקידו”. לקקן המשטרה, שפנפן החונטה ה”עיתונאי” זבל יוסי אלי https://Yossi Eli דיברר את השקרים של דוברת המשטרה וכתב על המנוח שהוא התאבד בגלל “עבודה קשה מנשוא“. אבל האמת היא שאסף זילברשטיין התאבד בגלל שאשתו השוטרת אורית זילברשטיין הזדיינה עם כל תחנת משטרת נתניה ולא באה על סיפוקה המיני.

למרבה האירוניה שמו את אסף בפתח תקווה כשוטר אלימות במשפחה, כך שהוא ידע בדיוק מה יקרה לו כשהגירושין יתחילו: היא תספר שהוא אלים ומסוכן, יקחו ממנו את הנשק, ישעו אותו מהעבודה, ינתקו אותו מהילדים, הוא יצטרך ללכת לראות את הילדים במרכז קשר, כל חסכונותיו ילכו לעורכי דין וכל רכושו ילך לאשתו השוטרת הנימפומנית. ואיך הוא ידע שזה מה שיקרה לו? כי זה מה שהוא עשה למאות אבות בפתח תקוה, כשהוא פתח נגדם תיקי אלימות במשטרה שקריים וסדרתיים.

אסף-זילברשטיין-שוטר-אלימות-במשפחה-התאבד-בגלל-זיוניה-של-אשתו-אורית-זילברשטיין
אסף-זילברשטיין-שוטר-אלימות-במשפחה-התאבד-בגלל-זיוניה-של-אשתו-אורית-זילברשטיין

אסף זילברשטיין שוטר אלימות במשפחה התאבד בגלל זיוניה של אשתו אורית זילברשטיין

אבל במשטרה לא אוהבים לכבס את הכביסה המלוכלכת של השוטרים בפרהסיה, ולכן משתמשים ב”עיתונאי מחמד” כמו יוסי אלי שמעתיק קופי פייסט הודעות יח”ץ של המשטרה וחותם עליהם כאילו זו כתבה אורגינלית שלו. הנה ראו את כתבת השקר של “העיתונאי” יוסי אלי….. הוא כותב שאסף התאבד בגלל “עבודה קשה מנשוא”. מה שהיה קשה מנשוא הייתה הבוגדנות של אשתו, ומי שעבדה קשה הייתה אשתו, אורית זילברשטייין שעבדה קשה בלהרפות מינית את כל שוטרי תחנת נתניה.

 

בתמונה שלפניכן יחצ”ן המשטרה יוסי אלי – שפנפן חונטה שמשמש תדמיתן בשכר לשוטרים אלימים ותופרי תיקים. יוסי אלי עזב את וואלה וכיום עובד בערוץ 13. איך לא הייתה לו בושה לכתוב על מי שירה לעצמו בראש ש”העבודה היתה קשה מנשוא”. כך המשטרה מטייחת את התאבדותם של גברים באמצעות שופרות התעמולה שלהם בוואלה וערוץ 13.

יוסי-אלי-שופר-תעמולה-של-המשטרה-האלימה-והשקרנית
יוסי-אלי-שופר-תעמולה-של-המשטרה-האלימה-והשקרנית

יוסי אלי שופר תעמולה של המשטרה האלימה והשקרנית – אפס סקופים

השוטר אסף זילברשטיין היה נשוי לשוטרת אורית זילברשטיין. היא נהגה להקניט אותו שהוא לא מספק אותה מינית, והיא שכבה עם שוטרים שונים על בסיס קבע בתחנת נתניה. בשל התסכול הוא ביקש לעבור מנתניה שם מוצבת אשתו שנהגה לשכב עם השוטרים שם, למשטרת פתח תקוה. אולם גם המעבר הזה לא עשה לו טוב כי הציבו אותו במחלקת אלמ”ב והוא ידע בדיוק מה קורה לגברים כשמתחיל הליך הגירושין. אסף ידע שאם יבקש להתגרש, אורית מייד תגיש נגדו תלונה על אונס, יקחו מנו את הנשק, והוא יוצא להשעיה. איך הוא ידע את זה? כי זה מה שהוא עשה לכל הגברים בתחנת פתח תקוה.

יום אחד בשנת 2013 אסף זילברשטיין פתח דלת ביתו וראה את אשתו עירומה וגונחת עם שוטר חבר שלו. זהו טריק ידוע של עורכי הדין למשפחה להמליץ לאישה לבגוד (כלומר להזדיין) מול הבעל, כדי שיתפוצץ ויבצע מעשה אלימות, ואז אפשר להתחיל את תיק הגירושין בקלי קלות, כשבכל שורה כותבים “הבעל האלים”….. וזה מה שקרה לאסף זילברשטיין ז”ל. הוא, במקום לקלל, או לפוצץ אותה ואת החבר שלה (ושלו) במכות, נטל אקדח וירה לעצמו בראש.

מובן שהסיפור הזה לא הגיע לכותרות העיתונים. הצינורות הרשמיים ספדו לו וכתבו עליו “נפל במילוי תפקידו”. האמת היא שזו לא בדיחה…. הוא באמת נפל במילוי תפקידו. מי שהכניס כל כך הרבה מהגברים בפתח תקוה לכלא, קיבל את מה שמגיע לו וזה נקרא “מילוי תפקידו”.

ראו מה נכתב באתר ההנצחה של משרד הביטחון: סיפור חייו הדפסה. בן שולה ורמי. אסף נולד באשקלון ביום י”א בתשרי תשל”ב (30.9.1971).

בחודש מרס 1995 התגייס אסף למשטרת ישראל. הוא שירת במרחב שרון. אסף ורעייתו אורית גרו בנתניה עם שני ילדיהם. רב-פקד אסף נפל בעת מילוי תפקידו ביום ז’ בחשוון תשע”ד (11.10.2013). בן ארבעים ושתיים בנפלו. הוא הובא למנוחות בבית העלמין הצבאי בחדרה. הותיר אישה ושני ילדים, הורים ואחות. על מצבתו של אסף כתבו אוהביו: “לעד תהיה שזור בקירבנו, כאור הגנוז וכספר הפתוח שאין לו סוף…”. המידע המופיע בדף זה נכתב על פי הנתונים המצויים בידי היחידה להנצחת החייל. סיפור החיים המלא יפורסם בהמשך. דף זה הוא חלק ממפעל ההנצחה הממלכתי “יזכור”, שנערך ע”י משרד הביטחון”. https://schools.ort.org.il/ronson/%D7%90%D7%A1%D7%A3-%D7%96%D7%99%D7%9C%D7%91%D7%A8%D7%A9%D7%98%D7%99%D7%99%D7%9F/

אי אפשר לומר שלמשרד הביטחון אין חוש הומור.

השוטר שאשתו בגדה בו וירה לעצמו במוח בגלל שידע מה צופן לו העתיד, הפך לשוטר ש”נפל במילוי תפקידו”. אותנו זה מצחיק.

באתר בוגרי בית הספר אורט מישהו כתב עליו (כנראה משימת שיעורי בית):

“אסף, בנם של שולה ורמי זילברשטיין, נולד באשקלון ביום 30.9.1971 . באשקלון גדל והתחנך בגני הילדים “ויצ”ו” ו”חבצלת”. בביה”ס היסודי   “בית יחזקאל” ובבית הספר התיכון עירוני ע”ש “א.תגר”, לימים “אורט הנרי רונסון”. אסף למד בתיכון משנת הלימודים תשמ”ו וסיים את לימודיו במגמה הביולוגית בשנה”ל תשמ”ט. בחודש נובמבר 1989 התגייס לצה”ל  ושירת בחיל השריון. עבר את כל מסלולי ההכשרה בחיל ולאחר שסיים את ביה”ס לקצינים שירת כקצין שריון בחטיבה 401. לקראת תום השרות בצבאי גיבש את החלטתו לקשור את עתידו במשטרה. השירות המשטרתי נראה לו מעניין ולא שיגרתי והוא התגייס אליו בחודש אפריל 1995. אסף ראה בשירותו שליחות והיה גאה להיות חלק ממערכת המופקדת על שמירת החוק וביטחונם האישי של אזרחי המדינה. אסף מילא שורה של תפקידי פיקוד ובכולם זכה להערכה רבה מאוד. בד בבד, הכשיר עצמו כעורך-דין וכטכנאי מערכות ייצור במגמת הנדסה תעשייה וניהול.

אסף נפל ביום 11.10.2013, ז’ חשוון תשע”ד. השאיר אישה ושתי בנות – דנה זילברשטיין ושני זילברשטיין. מיקי הראל מנהל פורום השוטרים כתב בפורום, אסף היה אחד הקצינים עם הכי הרבה ציניות ואופטימיות. הכרתי את אסף כשהיה בנתניה, קצין חריף ולא עושה יותר מדי חשבון. ביום זה אני מבקש לבכות על האובדן. חנן סיבוני חבר שעבר עם אסף את קורס הרמס”ם, “אסף היה אדם, שוטר וקצין מבריק, שלא חשש להביע את דעתו בפני הממונים בצורה נהירה ועניינית. אסף מילא שורה של תפקידי מפתח במחוז מרכז, וביצע את המוטל עליו לשביעות רצון מפקדיו, עמיתיו ופקודיו”. בתו כותבת: “אני מדפדפת באייפד ורואה את התמונות עם אבא, אני עדיין מדפדפת בתקווה שיבוא וייתן לי חיבוק קטן”.

גם זו דוגמא איך מעלימים ומטייחים התאבדות של גברים בהליכי גירושין. 

כאן בתחילת הליכי הגירושין: כותבים עליו ש”הוא נפל” – כאילו התחלק מתקרה או מעד על בננה.

אבל אסף שהיה גם שוטר וגם עו”ד ירה לעצמו בראש. הבת שלו עוד רוצה שהאבא שירה לעצמו בראש יבוא וייתן לה חיבוק…. וגם לה קשה לכתוב את האמת: האמא שלה, השוטרת אורית זילברשטיין המיתה את אבא שלה בגלל הבגידות שלו והפרובוקציות שלה.

עברו כבר 7 שנים. אורית זילברשטיין בטח סיימה לחגוג על כל השוטרים בתחנת נתניה. ועל זה נאמר: שמחה וששון בתחנת המשטרה של נתניה. השוטרות עושות חיים. אל תפריעו להן באורגזמה. נציין שהבוס הישיר של אורית זילברשטיין היה יזהר עצמון.

אם למישהו יש ספק שהדברים הכתובים פה הם נכונים, תושב פ”ת אבא גרוש https://John Dori כתב בפייסבוק “אתם כאלה ‘גיבורים’ על אבות אחרים וששים ‘אלי קרב’ לדפוק אותם ולדפוק אותם חזק.*מוזר מאוד, מה קורה לכם כשאתם לוגמים רק טיפה אחת מכוס התרעלה בה אתם משקים את כולנו לרוויה…הנ”ל היה קצין החקירות האחראי על השמדתי.  התאבד עקב הליכי גירושיו…”.

 

קבלו עוד צחוק אירוני של הגורל. דני צורן שכתב תגובה בפייסבוק על מודעת האבל של אסף זילברשטיין “עצוב ועצוב!” בעצמו התאבד בגלל הגירושין שנה אחר כך.

דני צורן ז”ל האמין שאסור להילחם בזרועות הפמינאציה ובמוסדות השלטון הציוני פמינאצי בהפגנות. הוא האמין בהידברות, כתיבת מכתבים ופניות לליבם של חברי כנסת בדרכי נועם ותקף את חבריו למאבק שיוצאים להפגנות שהם יוצרים תדמית רעה למאבק האבות הגרושים. כשהבין עד כמה הוא טעה, גם הוא המית את עצמו.

 

 

Views: 15

One Comment

  1. אלו דברי בלע, רצופים בשקרים ואי אמיתות. תתבייש!
    לא הייתי מגיב לאדם כמוך ובטח לכתבה הנלוזה, אך מפאת כבודו של אסף וכדי שמי שקורא יכיר באמת אז אענה לכתבתך…קודם כל אסף ז”ל היה סגן מפקד תחנת פתח תקווה בדרגת רפ”ק בזמן התאבדותו ולא קצין אלמב. שנית, הכתבה של יוסי אלי שפירסמת מתייחסת לקצין אחר סנ”צ גיז ז”ל שהתאבד עקב מראות קשים שחווה כראש מדור ת”ד ואין לה קשר לאסף. שלישית, לא היה שום אירוע בגידה של אורית רעייתו וזו הוצאת דיבה. נכון שהם עמדו לפני גירושים אבל לא על רקע בגידה. רביעית, אסף היה קצין וג’נטלמן, אדם אדיב, חכם, צנוע, רגיש שכיבד את הבריות. אדם ערכי שבהיותו בחופש בא להחליף פקודים שלו כדי שיהיו עם בני משפחתם. עשית רצח אופי לאדם טוב והגון. לא מאחל לך את מה שקרה לו ומה שהוביל אותו חזה אבל אם נשאר לך מעט מצפון תמחק את הפוסט הזה חבל שהבנות שלו יחשפו לזה. הם כבר סובלות מאובדן אביהם.

    הערת מערכת
    קודם כל מי את/ה? נעים מאוד להכיר. שנית, המנוח כן טיפל באלמ”ב. יש אבא שהעיד על כך (ונכון – הוא אמר שהמנוח היה אדיב). שלישית, אורית כן בגדה. רביעית, נו… אז מה הגרסה המכובסת שלך? חמישית, גם גיז לא התאבד בגלל מראות קשים. גיז התאבד בגלל גירושין ומכרו לציבורר בלוף על מראות קשים. 6. ד”ש לאורית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *