EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הכוס הרוטט של אסתי חיות זועם: ח”כ דוד אמסלם אמר על שופט העליון דוד מינץ שותה “וויסקי וודקה וג’ין לפני כל פסק דין”

דוד מינץ וויסקי וודקה וג'ין לפני כל פסק דין

דוד אמסלם…  הציבור מצדיע לך!  סוף סוף על במת הכנסת יש את האומץ להגיד על השופטים הישראלים את מה שהם באמת, שופטים ליגה ז’, נוכלים, שקרנים, סלפנים, יהירים, זדוניים, כלביים ומה לא.

את הפנינים הוא יייחד לשופט הזבל המטונף דוד מינץ.  זהו אחד השופטים הכי דוחים, הכי מעוררים רפלקס הקאה, הכי כלביים, כמובן בגלל שהוא חובש כיפה ומושפע מהדין העברי, הוא עוד יותר בזוי וכלבי מחבריו החילוניים או חבריו הערבושקים.

דוד מינץ וויסקי וודקה וג'ין לפני כל פסק דין
דוד מינץ וויסקי וודקה וג’ין לפני כל פסק דין

לפחות נהננו, התמוגגנו, התענגנו.  חבר כנסת מראה לשופט עליון מושתן שהוא לא מפחד ממנו וגם לא מהבוסית הארורה שלו, אסתי חיות, שיכולה ליזום לו תלונה פלילית על זילות.

על מה המהומה?  

אמסלם הגיש עתירה לעליון.  דוד מינץ זרק אותו תוך יום וחצי בטענה ההזויה שלאמסלם אין זכות עמידה בעתירה ציבורית.  בארה”ב זה נכון:  עותר נגד רשות מנהלית צריך להראות שהוא הנפגע, אבל בישראל אהרון ברק פתח את שערי בית המשפט לכל דיכפין.

לפי אהרון ברק כל ארגון קיקיוני יכול להגיש עתירה בשם הציבור.  ואכן כל מיני ג’ינג’ים מהתנועה לאיכות השלטון, וכל מיני ווגינות מהשדולות לאיכות הכוס פונים לבית המשפט בעתירות כל הזמן, ואף אחד לא אומר להם שאין להן זכות עמידה.

שלשום 28/12/2021 הגיש אמסלם עתירה לבג”ץ נגד שר הביטחון בני גנץ והיועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, שמסרבים למנות את בועז לוי למנכ”ל קבוע של התעשייה האווירית, והוחלט כי לאמסלם אין זכות עמידה. אמסלם זעם בעקבות ההחלטה שניתנה בעתירה שהגיש באמצעות עו”ד מוטי שמעון, על מה שכינה “גרירת הרגליים וסירובו של גנץ למנות את בועז לוי למנכ”ל הקבוע של התעשייה האווירית”. העתירה כוונה גם כלפי היועמ”ש מנדלבליט, על חוסר מעורבותו.

“בועז לוי נבחר על ידי הדירקטוריון למנכ”ל אולם מכהן רק כמנכ”ל בפועל, עקב סירובו של שר הביטחון בני גנץ לאשר את מינוי הקבע”, אמר אמסלם ביום שני האחרון. הוא הוסיף כי הדבר נובע מכך שלגנץ יש מועמד אחר מטעמו, ושכל ההליך לא תקין ולא עומד במתחם הסבירות, כמתואר בעתירה.

מה בדיוק דוד אמסלם אמר על דוד מינץ?

“הגשתי בג”ץ”, אמר אמסלם בנאומו לאחר שפירט את השתשלות הדברים. “בא לי שופט הזוי. מה הוא עונה לי? דחה את העתירה. מדוע? אין לי זכות עמידה. אני ח”כ שזה היה במשמרת שלי, אין לי זכות עמידה. וכל הג’ינג’ים וכל האלה, העמותות שכל היום קיבלת ארבע עתירות שלהן כשהייתי שר, זה יש זכות עמידה“, אמר אמסלם.

צפו

 

הכוס הרוטט של אסתי חיות זועם

נראה שהפנינים של אמסלם גרמו לאסתי חיות, (הזמרת מחיל הנח”ל ששכבה עם כל חיילי הנח”ל), רטט צורב בווגינה. אסתי חיות יצאה להגנתו של מינץ.  אסתי “כתבה מכתב” והעבירה לחברה שלה טובה צימוקי לפרסום בידיעות אחרונות.

הכוס הרוטט של אסתי חיות זועם כי דוד אמסלם אמר על דוד מינץ שהוא שתיין ויסקי וליגה ז
הכוס הרוטט של אסתי חיות זועם כי דוד אמסלם אמר על דוד מינץ שהוא שתיין ויסקי וליגה ז

 

במייל ששלחה לשופטים כתבה אסתי חיות כי “מזה תקופה לא מבוטלת וביתר שאת בתקופה האחרונה, אנו עדים להשתלחויות בוטות כלפי שופטים בעקבות החלטות שיפוטיות שניתנות על ידם. השתלחויות אלה מכוונות לגופם של שופטים באופן אישי ודבר אין להן עם ביקורת עניינית ולגיטימית המכוונת לגופם של דברים”.

אסתר חיות מפיצה בושם של גופות רקובות
אסתר חיות מפיצה בושם של גופות רקובות

חיות הוסיפה כי “מציאות זו אמורה להטריד מאוד את כל מי שעצמאותה ומעמדה של הרשות השופטת יקרים לליבו. אך אין לי ספק כי אנו נמשיך לעשות כתמיד את מלאכתו נאמנה”.

https://www.ynet.co.il/news/article/h1cqjbsit

 

 

Views: 20

3 Comments

  1. אין מערכת משפט בישרעהל . יש מערכת עסקאות טיעון וסוחרי עסקאות טיעון. אם משהו מנסה לנהל משפט המערכת דורסת אותו ומפלילה אותו ללא ראיות תוך עיוות המציאות מציאת ראיות״זבל״ שלא מאששות דבר. השופטת נחה דעת ( הלכה לישון) ומחרטות שטויות.

  2. אין מערכת משפט בישרעהל . יש מערכת עסקאות טיעון וסוחרי עסקאות טיעון. אם משהו מנסה לנהל משפט המערכת דורסת אותו ומפלילה אותו ללא ראיות תוך עיוות המציאות מציאת ראיות״זבל״ שלא מאששות דבר. השופטת נחה דעת ( הלכה לישון) ומחרטות שטויות.

  3. חחחחחח מי שאחראית לאתר הזה הוא גאונית רצינית, אני כבר כמה דקות לא מפסיק לצחוק מהכתבות כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *